Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Подкрепям. Не знам защо е станало норма да се твърди, че 200х са много километри и видиш ли, било нормално мотора да е до там. Аз например твърдя, че и 500х са малко!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 792
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Хахах защо има толкова гласове за N57? То не са маслени помпи, вериги, ЕГР-и, лагери... голяма надежност
Мечтая си за ел. задвижване от много отдавна. Вярно няма звук, ама и без това караме дизели масово и там няма звук, поне има само 2 лагера на тоя ел. мотор, които евентуално може да дадат фира.
Мечтая си за ел. задвижване от много отдавна. Вярно няма звук, ама и без това караме дизели масово и там няма звук, поне има само 2 лагера на тоя ел. мотор, които евентуално може да дадат фира.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ekalchev написа:Хахах защо има толкова гласове за N57? То не са маслени помпи, вериги, ЕГР-и, лагери... голяма надежност
Мечтая си за ел. задвижване от много отдавна. Вярно няма звук, ама и без това караме дизели масово и там няма звук, поне има само 2 лагера на тоя ел. мотор, които евентуално може да дадат фира.
Ами защото го смятат за по-надежден от другите в анкетата.
Ясно е, че и той не е китка за мирисане.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 285
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ivoaudi написа:Подкрепям. Не знам защо е станало норма да се твърди, че 200х са много километри и видиш ли, било нормално мотора да е до там. Аз например твърдя, че и 500х са малко!
Че хора с лимузини тип 7-ма серия/А8/S класа си въртят по 100к на година масово. И не разбирам как на 200к (за тези хора са 2 години) трябва да се смята, че е за хвърляне мотора При положение, че само допреди 1-2 поколения има двигатели, каращи по 500к без много зор В западна Европа си има по-големи интервали за смяна на масла и реално тези 200к са ти 6-7 смени на масло Не е сериозно направо.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Е, той половината форум е с н57, затуй. Но пък и поне от изброените той може би е наистина лидера по надеждност. А че има чепове, спор няма
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Н57 си е best all round моторетка за нашите ширини.
Изпреварва леко и при високи скорости, разхода е чуден - 7-8 магистрално, 6 и нещо по разни пътища 90-110 и то на 2т купе.
Знаят му се болките, няма изненади или скъпи неща, не го гледат като камък по сервизите... к'во друго?
Моя вече е минал над 300к км и се усеща като да може да изкара още 300
Не знам к'ва ще е следващата, ама почти сигурно пак ще е шестак дизел.
Изпреварва леко и при високи скорости, разхода е чуден - 7-8 магистрално, 6 и нещо по разни пътища 90-110 и то на 2т купе.
Знаят му се болките, няма изненади или скъпи неща, не го гледат като камък по сервизите... к'во друго?
Моя вече е минал над 300к км и се усеща като да може да изкара още 300
Не знам к'ва ще е следващата, ама почти сигурно пак ще е шестак дизел.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8355
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
grkv написа:Не знам к'ва ще е следващата, ама почти сигурно пак ще е шестак дизел.
аз знам каква ще ти е
https://www.youtube.com/watch?v=zGGIc8B ... =emb_title
alx написа:vicho написа:п.с. на калоянеца с модел 3 перформанс ще им пръсна ливадата
слабичко му е окачването... но ще се окаже костелив орех на калояна де- две мнения няма.
това там е + ... тествано
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Каквото и да говорим, БМВ които по принцип са коли за каране, имат 2-3 живота.
Първият е предвидения от производителя и гаранцията, да кажем до 200хкм, когато представителя на средната класа и бизнес Ханс си купува представително и функционално возило да си го кара 5-6г и да кръстовсва в конфортна и луксозна кола.
После идва Луиджи, хитрия мазен италианец, и навърта още толкова, като го обслужва при братовчед си и скатава къде каквото може, още 200хкм.
И накрая обикновено сме ние Нов внос, 161хкм
Така че за мен поне, живота на БМВто е до 250, макс 300 хкм. После пак става, но има много зависимости вече, как е гледано, минало ли е през Луиджи да му ебе мамата и да го превърти двойно преди да стигне до автовоза на Игуменица, и тн и тн.
Добра тема за вечерна разпивка
Първият е предвидения от производителя и гаранцията, да кажем до 200хкм, когато представителя на средната класа и бизнес Ханс си купува представително и функционално возило да си го кара 5-6г и да кръстовсва в конфортна и луксозна кола.
После идва Луиджи, хитрия мазен италианец, и навърта още толкова, като го обслужва при братовчед си и скатава къде каквото може, още 200хкм.
И накрая обикновено сме ние Нов внос, 161хкм
Така че за мен поне, живота на БМВто е до 250, макс 300 хкм. После пак става, но има много зависимости вече, как е гледано, минало ли е през Луиджи да му ебе мамата и да го превърти двойно преди да стигне до автовоза на Игуменица, и тн и тн.
Добра тема за вечерна разпивка
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
b_u_b_o написа:santorini написа:Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно...
А какво е надеждно, да ги хвърляме на 100к км? Тва консуматорско мислене много ме дразни, накрая ще се заринем в използвана техника и коли и вещи само щото е по-лесно да си купим нови, отколкото да поддържаме старите. И то не щото наистина така е по-лесно, ами защото на някой друг му е по-изгодно да направи така.
Баш Аз ако имах една кола цялата от нераждавейка с приличен и здрав мотор и цял живот бих си я карал Само да върви прилично Хич ми трЕбват "таблети" и пед*растии вътре
Та оня ръбав Cyber Truck много ме израдва като излезе, че е някакъв неръждаем отвън, ама не знам като шаси как е и не знам пуснаха ли го за Европа или не
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
vicho написа:grkv написа:Не знам к'ва ще е следващата, ама почти сигурно пак ще е шестак дизел.
аз знам каква ще ти е
https://www.youtube.com/watch?v=zGGIc8B ... =emb_title
Идеална е, малко грозновата, ама ше й свикнем
Фраш с джаджи, технологии, няк'ва карбонова революция имаше май, двигатели и кутии ще са още по-добри от сегашните... остава в близко бъдеще обезценяването да им отреже главите до кръста, аз да се стегна малко и ше се срещнем някъде
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
santorini написа:Каквото и да говорим, БМВ които по принцип са коли за каране, имат 2-3 живота.
Първият е предвидения от производителя и гаранцията, да кажем до 200хкм, когато представителя на средната класа и бизнес Ханс си купува представително и функционално возило да си го кара 5-6г и да кръстовсва в конфортна и луксозна кола.
После идва Луиджи, хитрия мазен италианец, и навърта още толкова, като го обслужва при братовчед си и скатава къде каквото може, още 200хкм.
И накрая обикновено сме ние Нов внос, 161хкм
Така че за мен поне, живота на БМВто е до 250, макс 300 хкм. После пак става, но има много зависимости вече, как е гледано, минало ли е през Луиджи да му ебе мамата и да го превърти двойно преди да стигне до автовоза на Игуменица, и тн и тн.
Добра тема за вечерна разпивка
Ооооооо но ти много оптимистично гледаш на нещата , ако след луиджи идваше Иван , автопарка ни щеше да е един от най-добрите изобщо.
В действителност , Луиджи като я вземе му дават още две годинки гаранция и тая кола още струва пари на запад.
След Луиджи обаче идва някой Хасан , който ще и направи последния тюф на тая кола , 3 месеца или 4 преди да изтече последния тюф на вече изсивелия , уморен и леко приклекнал коптор , се праща при на хасан брат му който е автотърговец
После ако колата е няква намазана с екстри ще я вземе някой поляк или унгарец и на автовоза.
Ако е вече тотал щета , чаааааак тогава идва Ванката - симпатяга от Монтана взима 3 броя за 1000 еврака и газ на БГ.
После Митачето си я взима нов внос на реални 168к и пълна сервизна история , отива един път на море , после оставя 8 заплати в сервиза и вика - баати боклуците тия новите коли
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ivoaudi написа:Подкрепям. Не знам защо е станало норма да се твърди, че 200х са много километри и видиш ли, било нормално мотора да е до там. Аз например твърдя, че и 500х са малко!
Норма е защото производителя си дава гаранция в диапазона 100-200к км в случая и хората гледат и вярват на това, не на какво твърдиш ти или аз
Факт е, че тук караме 90% кошниците от Западна Европа, като последните години бонус и тези от Великобритания, а от скоро и по активно почнахме и с вноса на боклука от САЩ/Канада. Остана само Азия/Африка и сме покороли автомобилните морги на света...
Отделно тук има и комплекс фактора - ако имаш 30к ще гледаш Ф10 примерно или нещо от сорта тънкач с всички екстри, не някоя чисто нова по-нисък клас в гаранция, нали? А после ще ревем, че се чупела след 200к км
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Аз не съм съгласен, че т'ва е комплекс фактор обаче.
Дали ше си купиш нова за 30к или по-стара, но по-висок клас за 30к е малко като Левски-ЦСКА, и двата лагера си имат довори.
С две думи - не обобщавай
Дали ше си купиш нова за 30к или по-стара, но по-висок клас за 30к е малко като Левски-ЦСКА, и двата лагера си имат довори.
С две думи - не обобщавай
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Rainbow написа:...ако имаш 30к ще гледаш Ф10 примерно или нещо от сорта тънкач с всички екстри, не някоя чисто нова по-нисък клас в гаранция...
Точно тва мислене + робуването на марки също води до въпросните осемнайста употреба коптори на 500к км. А, ако тръгнеш да взимаш и някоя екзотика примерно 350/370Z, на 90% си остава за тебе, щото "абе за 30к знаЙш кво БМВ/Мерц/Алуди ше си взема, кво да го правя тва двувратото"
П.С. Абе, дойде ли време да вкараме дачиите в дискусията Гледам почнали да им правят ревюта родните журналя
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 285
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Еми много ясно, за Дъстър не стигат 30к https://sale.dacia.bg/?model%5B4%5D=duster
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани