Представиха новата S-класа
Модератор: Общи модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Представиха новата S-класа
ylaine написа:DLVasilev написа:Не бе щото на моя и 160-70 скорост не са му проблем и ги държи, повече трудно може, но до там няма проблеми
ех, де да бяха така всички коли.. максималната им скорост да не им е проблем, че даже и отгоре, че и още да могат.. ама трудно![]()
Чета последната страница с коментари, гледам заглавието и се чудя, аджеба новата S-класа да не е с 2.0д 75 аЦки расови коне? Дано да е така, защото ще е здрава, евтина и бърза
Нещо се опита да кажеш ли


ATR-42/72
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Представиха новата S-класа
Ето защо старите Мерцедеси са толкова легендарни със своята издържливост.
Пуснете го от 3:19
Пуснете го от 3:19
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Представиха новата S-класа
Мани бегай,тръгнах да си купувам мерцедес Е класа с 4 фара,200 дизел и била 95 коня,викам да я пробвам щото съм карал такава кола,ма беше повече коне,ми все едно се качих на жената на пежото 307,което е 1.4хди и 68 коня,това нещо не мърда,не че искам бързо да се предвижвам,то просто като му подадеш газ за нормално тръгване се замисля какво искам,респонса му е како все едно караш луноход,ама от земята и се забавят сигналите заради разстоянието...
124 е здрав и за мен красив класически автомобил от ерата на Е30 и Е34,много ги харесвам поради класическата форма на седан,поради това Е38 ми е любимото,но с такъв спънат мотор от 75 коня,не знам как е икономичен даже,щото тоя мутор му тежи купето и трябва да се ръчка постоянно,като го съпоставим до пежото с неговите 68 мисля коня и много по-лекото купе и мерцедеса с 75 коня,мисля че и с пежото,на което му спирам климатика като тръгвам или изпреварвам и се напрягам като глист на буца при някакво изпреварване,като гледам до хоризонта да няма насрещно движение ,мисля че и мерцедеса ще го надбягам.
Признавам си че не съм карал 75 коня,но пък какви мотори има това купе които съм карал,при ускорение ,ако пушиш цигара,направо гледаш как огънчето се движи по-бързо...а един ден видях и часовника ми изостанал с 30 минути
124 е здрав и за мен красив класически автомобил от ерата на Е30 и Е34,много ги харесвам поради класическата форма на седан,поради това Е38 ми е любимото,но с такъв спънат мотор от 75 коня,не знам как е икономичен даже,щото тоя мутор му тежи купето и трябва да се ръчка постоянно,като го съпоставим до пежото с неговите 68 мисля коня и много по-лекото купе и мерцедеса с 75 коня,мисля че и с пежото,на което му спирам климатика като тръгвам или изпреварвам и се напрягам като глист на буца при някакво изпреварване,като гледам до хоризонта да няма насрещно движение ,мисля че и мерцедеса ще го надбягам.
Признавам си че не съм карал 75 коня,но пък какви мотори има това купе които съм карал,при ускорение ,ако пушиш цигара,направо гледаш как огънчето се движи по-бързо...а един ден видях и часовника ми изостанал с 30 минути

- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: Представиха новата S-класа
Е.Димитров написа:Мани бегай,тръгнах да си купувам мерцедес Е класа с 4 фара,200 дизел и била 95 коня,викам да я пробвам щото съм карал такава кола,ма беше повече коне,ми все едно се качих на жената на пежото 307,което е 1.4хди и 68 коня,това нещо не мърда,не че искам бързо да се предвижвам,то просто като му подадеш газ за нормално тръгване се замисля какво искам,респонса му е како все едно караш луноход,ама от земята и се забавят сигналите заради разстоянието...
124 е здрав и за мен красив класически автомобил от ерата на Е30 и Е34,много ги харесвам поради класическата форма на седан,поради това Е38 ми е любимото,но с такъв спънат мотор от 75 коня,не знам как е икономичен даже,щото тоя мутор му тежи купето и трябва да се ръчка постоянно,като го съпоставим до пежото с неговите 68 мисля коня и много по-лекото купе и мерцедеса с 75 коня,мисля че и с пежото,на което му спирам климатика като тръгвам или изпреварвам и се напрягам като глист на буца при някакво изпреварване,като гледам до хоризонта да няма насрещно движение ,мисля че и мерцедеса ще го надбягам.
Признавам си че не съм карал 75 коня,но пък какви мотори има това купе които съм карал,при ускорение ,ако пушиш цигара,направо гледаш как огънчето се движи по-бързо...а един ден видях и часовника ми изостанал с 30 минути
пежото коя година е, 124-ката коя година е ? въобще какво сравнявате...
ачката пак не си е пил жожобата и гледам се разписва подобаващо и не че нещо, но темата е за НОВАТА S-класа, а не са най-мъртвия мотор на 124...

като сте такива умници, какво ще ми кажете за 518, адски пъргав агрегат, нали...

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Представиха новата S-класа
Просто за какво се хванахте... 
В тая връзка кажете как ви се струва четирицилиндровия мотор в С-клас?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

В тая връзка кажете как ви се струва четирицилиндровия мотор в С-клас?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Представиха новата S-класа
Projektzwo написа:
пежото коя година е, 124-ката коя година е ? въобще какво сравнявате...
ачката пак не си е пил жожобата и гледам се разписва подобаващо и не че нещо, но темата е за НОВАТА S-класа, а не са най-мъртвия мотор на 124...

като сте такива умници, какво ще ми кажете за 518, адски пъргав агрегат, нали...

Сравнявам автомобили които са почти равни на мощност ,не какви екстри и тн неща има едната и другата

- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Представиха новата S-класа
DLVasilev написа:ylaine написа:DLVasilev написа:Не бе щото на моя и 160-70 скорост не са му проблем и ги държи, повече трудно може, но до там няма проблеми
ех, де да бяха така всички коли.. максималната им скорост да не им е проблем, че даже и отгоре, че и още да могат.. ама трудно![]()
Чета последната страница с коментари, гледам заглавието и се чудя, аджеба новата S-класа да не е с 2.0д 75 аЦки расови коне? Дано да е така, защото ще е здрава, евтина и бърза
Нещо се опита да кажеш ли
да, възхищението си

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Представиха новата S-класа
Nickelback написа:Просто за какво се хванахте...
В тая връзка кажете как ви се струва четирицилиндровия мотор в С-клас?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
За пътуване по немска магистрала защо не? В източна Европа няма да е популярна заради малкият мотор и скрупулите, но на запад ще се кара според мен. Возиш се в S-ка а плащаш за C-ка.....

- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: Представиха новата S-класа
barty написа:Nickelback написа:Просто за какво се хванахте...
В тая връзка кажете как ви се струва четирицилиндровия мотор в С-клас?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
За пътуване по немска магистрала защо не? В източна Европа няма да е популярна заради малкият мотор и скрупулите, но на запад ще се кара според мен. Возиш се в S-ка а плащаш за C-ка.....
Правилно

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Представиха новата S-класа
AngelG написа:barty написа:Nickelback написа:Просто за какво се хванахте...
В тая връзка кажете как ви се струва четирицилиндровия мотор в С-клас?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
За пътуване по немска магистрала защо не? В източна Европа няма да е популярна заради малкият мотор и скрупулите, но на запад ще се кара според мен. Возиш се в S-ка а плащаш за C-ка.....
ПравилноТук ще бъде популярна може би само сред потребителите над 50
И не само над 50г, ако ти трябва престижна кола, с по-ниски разходи защо не? Зависи и от цената разбира се, защото ако разликата е малка....няма смисъл. Но ако разликата е голяма става.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Представиха новата S-класа
barty написа:AngelG написа:barty написа:Nickelback написа:Просто за какво се хванахте...
В тая връзка кажете как ви се струва четирицилиндровия мотор в С-клас?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
За пътуване по немска магистрала защо не? В източна Европа няма да е популярна заради малкият мотор и скрупулите, но на запад ще се кара според мен. Возиш се в S-ка а плащаш за C-ка.....
ПравилноТук ще бъде популярна може би само сред потребителите над 50
И не само над 50г, ако ти трябва престижна кола, с по-ниски разходи защо не? Зависи и от цената разбира се, защото ако разликата е малка....няма смисъл. Но ако разликата е голяма става.
Не в случая ще бъде - возиш се в S класа , плащаш си като за S но когато сутрин запалваш или просто ускоряваш се чувстваш като в C класа . Не знам точно колко беше би-турбо еСката , но ми се въртят едни 140 000 лева базово . Каското съответно се определя на базата на цената на колата . Като се има предвид, че и собственика едва ли ще я задържи много след гаранцията и сметнем 50% овехтяване за 3 години ... късмет със спестяването на кило нафта на 100км с кола за (с екстрите) поне 160 000 лв

Но да речем, че който иска еС класа има избор и от други доста интересни моторизации

- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: Представиха новата S-класа
Всеки си има принципи , за едни правилни за други абсурди .. Но да съдим хора които свободно дават над 100к за нов автомобил няма смисъл.
Аз лично ако си купувам нов автомобил от подобен клас , не бих гледал нищо под еС500 , въпреки че вече и 350-400 са по над 300 коня
Аз лично ако си купувам нов автомобил от подобен клас , не бих гледал нищо под еС500 , въпреки че вече и 350-400 са по над 300 коня
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Представиха новата S-класа
Това казвам и аз, ако ценовата разлика м/у 4-цилиндровата и другите е малка / разбирай 20бона / нямат шанс в източна Европа.
Но за да пуснат такава S-ка сигурно са проучили пазара.
Но за да пуснат такава S-ка сигурно са проучили пазара.

Re: Представиха новата S-класа
http://www.youtube.com/watch?v=cHsv9oRDikw
Българският потребител на този вид автомобили не се интересува от мнението Ви, а от мнението на жените в клипа

Българският потребител на този вид автомобили не се интересува от мнението Ви, а от мнението на жените в клипа



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Представиха новата S-класа
latrel написа:http://www.youtube.com/watch?v=cHsv9oRDikw
Българският потребител на този вид автомобили не се интересува от мнението Ви, а от мнението на жените в клипа![]()
![]()
Да ме извинявате, но с това дискотечно осветление изключително много ме загубиха. (далеч съм от мисълта, че гроздето е кисело).
По-конкретно - някак си не схващам идеята му изобщо, особено пък ако пътувам на дълъг път.
Сякаш например вечерно време пред касовите заведения или по магистралата, искаш да се виждаш, че ти си дупето с новата S-класа

Просто моята визия за лимузина в това отношение е осветление изключително на необходимите бутони, интериорно осветление с мека светлина близка до дневната на цвят. Отделно вече осветлението за четене (бродиране

Знам че сме 2013-та година, но поне досега се считаше, че подобни коли се купуват от висши мениджъри, за да пътуват по работа.
Всички знаем, че тукашната реалност е различна, но ми е странно нещата да излеждат глобално по този начин.
ПС Коментара по адрес на жените от клипа ще го спестя


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани