Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Е.Димитров » 25 Юли 2013, 17:34

Nickelback написа:Самото дизелово гориво налага ограничение по отношение на оборотите. Нямат вече много, много на къде да ходят... Остава само вдигане на бууста и налягането на горивото. И дупе да им яко на моторите :mhihi:

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4


Не е точно така
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18

И японците

http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... rov-dizel/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от bum_bum » 25 Юли 2013, 17:57

Аз все още не проумявам след като автора на темата сравнява е39-тка дизел и е34-ка на каз защо темата се казва "Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст". Реално бензина се ползва колкото да потегли колата.

По същата логика мога да капна 10мл нитрометан утре и да пусна тема "защо на нитрометан, а не на бензин".. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Nickelback » 25 Юли 2013, 18:43

Е.Димитров написа:
Nickelback написа:Самото дизелово гориво налага ограничение по отношение на оборотите. Нямат вече много, много на къде да ходят... Остава само вдигане на бууста и налягането на горивото. И дупе да им яко на моторите :mhihi:

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4


Не е точно така
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18

И японците

http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... rov-dizel/


Кое от това дето казвам не било "точно така"? :dunno:

Дизелови спортисти има от доста време, но подхода е друг и е интерсно да се сравняват с конвенционалните такива. То и електрически такива има, и правят не лоши времена, ама това е отделен въпрос :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
Мечтае да кара: Alpine White E90 335i

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Mad Max. » 25 Юли 2013, 19:22

sineok_pi4_ написа: и това внимание към всеки детайл

Това е така защото е30 и е34 са били, както го наричат, over engineered. Това са последните два over engineered модела. Във всеки детайл е налято яко и по много. След това BMW почват да го раздават леко :lol:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от nightdriver » 25 Юли 2013, 19:56

Nickelback написа:
Е.Димитров написа:
Nickelback написа:Самото дизелово гориво налага ограничение по отношение на оборотите. Нямат вече много, много на къде да ходят... Остава само вдигане на бууста и налягането на горивото. И дупе да им яко на моторите :mhihi:

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4


Не е точно така
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18

И японците

http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... rov-dizel/


Кое от това дето казвам не било "точно така"? :dunno:

Дизелови спортисти има от доста време, но подхода е друг и е интерсно да се сравняват с конвенционалните такива. То и електрически такива има, и правят не лоши времена, ама това е отделен въпрос :roll:


Да де , защо да не можем да ги сравняваме , мазда казват че този мотор ще го слагат и в серийни автомобили и какво става тогава - 4 цил. 2.2 тд 400кс срещу V8 5.0 бензин 400кс :mhihi:
Турбината и по-голяма от на скания ебати :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Nickelback » 25 Юли 2013, 20:09

Понеже ме цитираш, а тръгнахме да говорим за спортисти... :mhihi:

nightdriver написа:...
Да де , защо да не можем да ги сравняваме , мазда казват че този мотор ще го слагат и в серийни автомобили...


"Казват" е хубава дума - поживём - увидим :mhihi:

nightdriver написа:...и какво става тогава - 4 цил. 2.2 тд 400кс срещу V8 5.0 бензин 400кс :mhihi:


Дано не визираш един определен модел на BMW, щото е далече от истински спортист поне по представите дето аз имам :mhihi: И какво му е смешното :shock:

nightdriver написа:Турбината и по-голяма от на скания ебати :shock:


Ако кажеш и какви са и предимствата пред трите на BMW... Ама едва ли :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от nightdriver » 25 Юли 2013, 20:22

Не знам , споменават за каскадно пълнене , логично трябва да е битурбо...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Nickelback » 25 Юли 2013, 20:31

nightdriver написа:Не знам , споменават за каскадно пълнене , логично трябва да е битурбо...


Въпроса е дали няма да е с ел. компресор или с кой знае с какъв инхалатор там :dunno:

400 коня, 2.2л - както казах "дупе да им е яко на моторите" :mhihi: Въпреки, че в серийна кола може и да го пуснат към 2018-та, еветуално... :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от nightdriver » 25 Юли 2013, 21:10

Не казвам нищо за тритурбото на бмв , витрината на немския дизел !
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !

В този ред на мисли да кажа , че последните 15г. дизела се разви много (най-вече на бмв) и по перформанс изравни безина , въпреки че е все повече и повече удушен с разните му агр-и , дпф-и , няколко катализатора и други там дихатели...
Последна промяна nightdriver на 25 Юли 2013, 21:23, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Nickelback » 25 Юли 2013, 21:20

nightdriver написа:Не казвам нищо за тритурбото на бмв , витрината на немския дизел !
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !


:yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от spec-V » 25 Юли 2013, 21:47

Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км. :mhihi:
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от ///sasho » 25 Юли 2013, 21:59

Да ви кажа и Аз откакто си взех бензинова кола съм по доволен отколкото от дизеловите коли, които карах преди това. Да не говорим, че и поддръжката е в пъти по евтина.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Top Gun Maverick » 25 Юли 2013, 22:29

nightdriver написа:Не казвам нищо за тритурбото на бмв , витрината на немския дизел !
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !

В този ред на мисли да кажа , че последните 15г. дизела се разви много (най-вече на бмв) и по перформанс изравни безина , въпреки че е все повече и повече удушен с разните му агр-и , дпф-и , няколко катализатора и други там дихатели...

А знаеш ли когато е неудушен какво става? Просто в НИТО една нормална европейска държава няма да може да мине преглед. Ще бълва повече отрова от Титаник.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Ivo_Borisov » 26 Юли 2013, 8:46

Точно от това се интересува автора, на кои обороти ще има тия 400 коня за които говорите :ok:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Е.Димитров » 26 Юли 2013, 8:56

spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км. :mhihi:
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок :bowdown:

Ми не е точно така...вече,ето,аз карам едно гоУфче 1.4 TSI ,бензинче,турбинка и 122 коня+DSG скоростна кутия и разхода на бензин извън града е 5,в града 7 бензин,обаче как скача само като му боднеш газта,я покажи някой с 1.4 дизел с такива харектеристики и подобен разход....

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook