Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:Самото дизелово гориво налага ограничение по отношение на оборотите. Нямат вече много, много на къде да ходят... Остава само вдигане на бууста и налягането на горивото. И дупе да им яко на моторите
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Не е точно така
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18
И японците
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... rov-dizel/
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Аз все още не проумявам след като автора на темата сравнява е39-тка дизел и е34-ка на каз защо темата се казва "Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст". Реално бензина се ползва колкото да потегли колата.
По същата логика мога да капна 10мл нитрометан утре и да пусна тема "защо на нитрометан, а не на бензин"..
По същата логика мога да капна 10мл нитрометан утре и да пусна тема "защо на нитрометан, а не на бензин"..

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Е.Димитров написа:Nickelback написа:Самото дизелово гориво налага ограничение по отношение на оборотите. Нямат вече много, много на къде да ходят... Остава само вдигане на бууста и налягането на горивото. И дупе да им яко на моторите
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Не е точно така
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18
И японците
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... rov-dizel/
Кое от това дето казвам не било "точно така"?

Дизелови спортисти има от доста време, но подхода е друг и е интерсно да се сравняват с конвенционалните такива. То и електрически такива има, и правят не лоши времена, ама това е отделен въпрос

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
sineok_pi4_ написа: и това внимание към всеки детайл
Това е така защото е30 и е34 са били, както го наричат, over engineered. Това са последните два over engineered модела. Във всеки детайл е налято яко и по много. След това BMW почват да го раздават леко


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:Е.Димитров написа:Nickelback написа:Самото дизелово гориво налага ограничение по отношение на оборотите. Нямат вече много, много на къде да ходят... Остава само вдигане на бууста и налягането на горивото. И дупе да им яко на моторите
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Не е точно така
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18
И японците
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... rov-dizel/
Кое от това дето казвам не било "точно така"?![]()
Дизелови спортисти има от доста време, но подхода е друг и е интерсно да се сравняват с конвенционалните такива. То и електрически такива има, и правят не лоши времена, ама това е отделен въпрос
Да де , защо да не можем да ги сравняваме , мазда казват че този мотор ще го слагат и в серийни автомобили и какво става тогава - 4 цил. 2.2 тд 400кс срещу V8 5.0 бензин 400кс

Турбината и по-голяма от на скания ебати

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Понеже ме цитираш, а тръгнахме да говорим за спортисти...
"Казват" е хубава дума - поживём - увидим
Дано не визираш един определен модел на BMW, щото е далече от истински спортист поне по представите дето аз имам
И какво му е смешното
Ако кажеш и какви са и предимствата пред трите на BMW... Ама едва ли

nightdriver написа:...
Да де , защо да не можем да ги сравняваме , мазда казват че този мотор ще го слагат и в серийни автомобили...
"Казват" е хубава дума - поживём - увидим

nightdriver написа:...и какво става тогава - 4 цил. 2.2 тд 400кс срещу V8 5.0 бензин 400кс![]()
Дано не визираш един определен модел на BMW, щото е далече от истински спортист поне по представите дето аз имам


nightdriver написа:Турбината и по-голяма от на скания ебати
Ако кажеш и какви са и предимствата пред трите на BMW... Ама едва ли

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Не знам , споменават за каскадно пълнене , логично трябва да е битурбо...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
nightdriver написа:Не знам , споменават за каскадно пълнене , логично трябва да е битурбо...
Въпроса е дали няма да е с ел. компресор или с кой знае с какъв инхалатор там

400 коня, 2.2л - както казах "дупе да им е яко на моторите"


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Не казвам нищо за тритурбото на бмв , витрината на немския дизел !
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !
В този ред на мисли да кажа , че последните 15г. дизела се разви много (най-вече на бмв) и по перформанс изравни безина , въпреки че е все повече и повече удушен с разните му агр-и , дпф-и , няколко катализатора и други там дихатели...
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !
В този ред на мисли да кажа , че последните 15г. дизела се разви много (най-вече на бмв) и по перформанс изравни безина , въпреки че е все повече и повече удушен с разните му агр-и , дпф-и , няколко катализатора и други там дихатели...
Последна промяна nightdriver на 25 Юли 2013, 21:23, променена общо 1 път
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
nightdriver написа:Не казвам нищо за тритурбото на бмв , витрината на немския дизел !
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.

90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Да ви кажа и Аз откакто си взех бензинова кола съм по доволен отколкото от дизеловите коли, които карах преди това. Да не говорим, че и поддръжката е в пъти по евтина.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
nightdriver написа:Не казвам нищо за тритурбото на бмв , витрината на немския дизел !
Какво по-хубаво от това да разполагаш с тяга във всяка една точка на оборотомера !
В този ред на мисли да кажа , че последните 15г. дизела се разви много (най-вече на бмв) и по перформанс изравни безина , въпреки че е все повече и повече удушен с разните му агр-и , дпф-и , няколко катализатора и други там дихатели...
А знаеш ли когато е неудушен какво става? Просто в НИТО една нормална европейска държава няма да може да мине преглед. Ще бълва повече отрова от Титаник.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Точно от това се интересува автора, на кои обороти ще има тия 400 коня за които говорите 


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Ми не е точно така...вече,ето,аз карам едно гоУфче 1.4 TSI ,бензинче,турбинка и 122 коня+DSG скоростна кутия и разхода на бензин извън града е 5,в града 7 бензин,обаче как скача само като му боднеш газта,я покажи някой с 1.4 дизел с такива харектеристики и подобен разход....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани