България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И аз смятам, че от страх много хора ще изпреварват с ниска скорост и няма да смеят да се доближат до 140 или да минат нагоре. Което ще създава доста напрежение.
Аз сега изпреварвам със 150-160 при темпомат 140. и мисля да продължа така, но повечето ще изпреварват както се изпреварват камионите сега.
Аз сега изпреварвам със 150-160 при темпомат 140. и мисля да продължа така, но повечето ще изпреварват както се изпреварват камионите сега.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:И аз смятам, че от страх много хора ще изпреварват с ниска скорост и няма да смеят да се доближат до 140 или да минат нагоре. Което ще създава доста напрежение.
Аз сега изпреварвам със 150-160 при темпомат 140. и мисля да продължа така, но повечето ще изпреварват както се изпреварват камионите сега.
… колега с едни много малки и къси изключения на Тракия няма път в родината за 160… знам, че нищо не разбирам и всеки си преценява ама… да кажа.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Има разлика между ускорение до 160 за изпреварване и поддържане на 160.
Предпочитам да ускоря до 150-160 за няколко секунди и да приключа изпреварването бързо(на магистрала разбира се). Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.
Предпочитам да ускоря до 150-160 за няколко секунди и да приключа изпреварването бързо(на магистрала разбира се). Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:Има разлика между ускорение до 160 за изпреварване и поддържане на 160.
Предпочитам да ускоря до 150-160 за няколко секунди и да приключа изпреварването бързо(на магистрала разбира се). Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.
… за да изпревариш някой със 160.. с колко трябва да кара? 120? 130? Пускаш го на 30-40 метра пред теб о си караш зад него…
Все едно… всеки си знае. Аз не помня последните 10-15 години въобще да съм се засилвал със 160 в родината. Остави..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:Има разлика между ускорение до 160 за изпреварване и поддържане на 160.
Предпочитам да ускоря до 150-160 за няколко секунди и да приключа изпреварването бързо(на магистрала разбира се). Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.
Този синхронен пилотаж е много типичен за Швайц... изпреварваш със 125 тия дето са със 100-120


enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:Пускаш го на 30-40 метра пред теб о си караш зад него… .
По принцип не ми харесва, когато има кола пред мен. Повечето карат сравнително неадекватно, а аз повечето пъти минавам по тези отсечки от 30 години и изпреварвам във всеки удобен момент. Това разбира се, важи когато няма трафик, когато има няма никакъв смисъл, защото винаги има коли пред теб и се обезмисля.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.
На кой си тапа


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:TheDriver написа:Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.
На кой си тапаНа тези които карат с 200 ли
Като цяло ми е все тая дали някой бърза с 200. Може и да има основателна причина, гледам да си приключа маневрата възможно най-бързо.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като има основателна причина да мине през аварийната и да обжалва после
Сарказъм...
В Бг всички имат основателна причина, то направо няма такива дето да не бързат това всички го знаем.

В Бг всички имат основателна причина, то направо няма такива дето да не бързат това всички го знаем.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз изпреварвам повече за удоволствие, от колкото да бързам - от малкото моменти, в които мога да се порадвам на колата и на звука от мотора.
Та си и стъпвам на ушите при повечето изпреварвания и после връщам газта докато си върна предишната скорост.
И аз като Кроки не обичам да има коли пред мен, особено ако ги усетя, че не ги бива като шофьори, пък то след 10+ години зад волана става все по-лесно да хванеш кой не може да кара. Но пък при мен плюсът е, че карам сравнително бавно и не ми се налага кой знае колко често да изпреварвам коли. Единственото, което може би ще спра да правя или ще огранича поне е да не изпреварвам колони автомобили, когато някой отпред забавя колоната и никой не изпреварва първия и става опашка от 10 коли примерно. Обаче честно казано не знам кое е по-опасно - всеки път като се задържа в такава колона и след няколко минути се почват едни прескачания и изпреварвания и се чудя кой ще ме удари, затова обикновено при първа възможност изпреварвам цялата колона и си карам спокойно после.
Друго не мисля да променям в шофирането си, средната ми скорост е ниска като цяло и не би трябвало дори да стигам до толеранса, който ще са задали ушеви.

И аз като Кроки не обичам да има коли пред мен, особено ако ги усетя, че не ги бива като шофьори, пък то след 10+ години зад волана става все по-лесно да хванеш кой не може да кара. Но пък при мен плюсът е, че карам сравнително бавно и не ми се налага кой знае колко често да изпреварвам коли. Единственото, което може би ще спра да правя или ще огранича поне е да не изпреварвам колони автомобили, когато някой отпред забавя колоната и никой не изпреварва първия и става опашка от 10 коли примерно. Обаче честно казано не знам кое е по-опасно - всеки път като се задържа в такава колона и след няколко минути се почват едни прескачания и изпреварвания и се чудя кой ще ме удари, затова обикновено при първа възможност изпреварвам цялата колона и си карам спокойно после.
Друго не мисля да променям в шофирането си, средната ми скорост е ниска като цяло и не би трябвало дори да стигам до толеранса, който ще са задали ушеви.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:TheDriver написа:Отколкото да правим синхронен пилотаж километри наред и да съм тапа за трафика.
На кой си тапаНа тези които карат с 200 ли
На каращите със 140+ постоянна скорост.
… за да изпревариш някой със 160.. с колко трябва да кара? 120? 130?
Това с колко кара изпреварваният няма особено отношение към моето решение да ускоря или не. Много по-важно ми е колко бързо приближават хората в далечината отзад. От тях зависи дали ще ускоря с 10 км/ч нагоре, с 20 или ще натисна спирачка и ще чакам.
Не искамПускаш го на 30-40 метра пред теб о си караш зад него…

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тези с лонгбордовете ги има от 1000 години

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:… колега с едни много малки и къси изключения на Тракия няма път в родината за 160… знам, че нищо не разбирам и всеки си преценява ама… да кажа.
Aко има един път, по който ежедневно карам със 160+ в продължение на 12 години без произшествие, това какво значи? Че имам свръхумения или че колата ми е извънземна?

Двулентов нормален междуградски път...
Разбирам, че си бил пилот и си карал по писти, карал си и по-яки коли от мен, но ми изглежда че си излишно предпазлив... Всичко е във видимостта. Ако има достатъчно видимост ще си откача спирачните маркучи и ще спирам само на ръчна с барабани без проблеми.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Don_Diego