България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://bulletin.bg/ministarat-na-transporta-presledva-s-kola-na-nso-dzhigit-na-trakia-shofiral-s-210-km-ch-video/?fbclid=IwY2xjawMNprhleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFKRElVWXl5RHBRdmZVVnE2AR70Pokyo1rwwGtCZBLA1AbAT_w_onE0NNhGovVLRoKYwB9CogOlrC6zy8hftQ_aem_g1Y5rpv4hQx8ops1-GaNaw
С това се изчерпва всичко!
Министъра го возят с 200, за да преследва друг шофьор. Същия подава сигнал за да глобят джигита, както се казва, ама министъра може да кара и с 300, ако иска. И разбира се видеото пуснато де що може..
Точно заради това, винаги ще има хора, казващи, ония щом може и аз ще карам така.
С това се изчерпва всичко!
Министъра го возят с 200, за да преследва друг шофьор. Същия подава сигнал за да глобят джигита, както се казва, ама министъра може да кара и с 300, ако иска. И разбира се видеото пуснато де що може..
Точно заради това, винаги ще има хора, казващи, ония щом може и аз ще карам така.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Spunky написа:bum_bum написа:
Ти нали си по статистиките - вземи виж с какъв % са се качили глобите у нас и в ЕС в последните 20 години и с какъв % са намалели общите случаи на ПТП-та в същото това време? Бас ловя, че при нас увеличението на глобите е най-високо, а намаляването на произшествията (ако изобщо има, а май няма нещо статистически значимо) най-малко.
Звучиш доста кисело и мисля, че поведението на стиина рефлектира това държане, не на групичка хора тук, а като цяло на голяма група нашенци, защото дори и да ви се представи информация, подобно на плоскоземците, ако не потвърждава вашия наратив, то данните са манипулирани или все не е достатъчно. Тренда е ясно надолу, та мерките със сигурност работят. Има още няколко неща да се проконтролират и ще се изравним със средното европейско ниво. Аз съм тук на всеки 3-4 месеца и всеки път е по-добре. Към днешна дата се кара доста по-бавно и внимателно и бързащите и неразумните правят много повече впечатление и масата няма да ги търпи.
Вероятно по погрешка не си пуснал линк към последния доклад от 2024 - за съжаление тренда не е чак толкова надолу, колкото ни се иска.
Интересно е, че според самооценките България е сред най-примерните.
Според статистиката от Министерството на Вътрешните Работи броят на тежките ПТП-та не се е променил осезаемо след последните години 15 години. Броят загинали е намалял за сметка на ранените.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ивайло Димов написа:Щото не карате нощно време колко мен, тогава ситуацията е Содом и Гомор. Да не говорим, че всеки трети олигофрен е със самоделки ксенони, лед и секви котайски извращения, пушещи чадилници дето отдавна тряше са рециклирани за бръснарски ножчета.
Тези с измислените ксенони са за трепане, буквално. Или като спре някъде място и остави колата да работи, че и със светещи фарове, сякаш габарити не съществуват.
Но и у наше село нощем се летеше. Куките нали спират, но ако не си настъпвал линия, не си изпреварвал с кръстовище или нещо такова, няма как да те глобят освен да се заяждат за аптечка. Да, ама от два месеца работата секна сякаш. Няколко вечери в седмицата триногата има и нощна смяна от 8 до 8. Един колега изгоря три пъти за една вечер и общо 1050 лв. на място на което нощем трябва да си малоумен да караш с 40-50. Със 140 може, ама с 40...никой. За един час и половина хванал 80 и няколко нарушителя и се хвалел на момичето на бензиностанцията, убих ги казал доволен единия. Друг беше изгорял с 600 ли каза. Аз изгорях два пъти в 7:00 с по 50 лева, ама заради повторност са по 100, с отстъпката 70. Лошо, ама сега пускам уейза сутрин рано да видя в тъмното дали не са там и даже да ги няма, пак намаляне на 60 защото я знам, че е на 63 настроена при ограничение 50. Тоест пак се изтарикатявам. Ако беше настроена на 53, щях да карам с 50.

Онзи ден четох за един в Швейцария, който за превишение от 30 на 57 е глобен 95 000 евро или там франка, то е почти все тая. Защо е толкова много глобен, оказва се, че там действал закон богатия да плаща повече за превишена скорост. Бил един от 300-те най-богати хора в Швейцария, дали не беше французин. Та викам на бащата, ей, много 95000, все пак с малко е превишил. Аааа, там вика е голям проблем 27 отгоре. Та обсъдихме как наказват и за 1 км. отгоре и той вика, че само в Бг не е голям проблем и как тука е нормално да караш с 60 на ограничение 50, а там нормално да караш с 20 ако пише 30.
Относно колата на НСО и каращия с Х6-цата с 200...ами браво на човека. НСО се мислят за богоизбрани и могат ей така защото на министъра му е кеф да карат със 180+, без да бърза за някъде. Аз им се дразня на тези самозванци и готованци като пуснат лампите и си летят само защото властта е в тях. Само трябва да му дам един урок по криене на номера защото съм им казвал на всякакви хора и съм спорил с тях, че тези камери на са като апарат от преди 150 години, който светва все едно идват да те отвличат извънземни и някакво фолио да ти отрази светкавицата. Както се вижда, просто си се вижда номера леко замъглен, ама се вижда.
Браво на гражданина, като гледам и Дачията се движеше със 160, както и много други. Защо не му връчват и акт за недопускане на кола със специален режим? Едва ли е толкова тъп да не се отмести. Ако пък нямат социален режим на движение, как си позволяват да карат така? Ако имат пък ще каже ли министъра защо да били на специален режим???
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Този подход или всичко или нищо води до тотална стагнация. Точно този начин на мислене да се оплюва всеки прогрес в някаква област като се цитира как някъде другаде било зле е причината да сме толкова затънали. Вместо да се насърчават добрите неща където ги има... всички опити за подобрение се оплюват и се обяснява колко е зле всичко. Точно както във вица за българският казан в ада. Хубавото е, че този начин на мислене си умира по естествен път.
Да, зле е всичко, управляващите са или некадърници, или крадци, или лъжци, или трите заедно.
https://www.iskra.bg/vatreshniyat-minis ... haskovsko/
Това е от вчера, дерайлирали цистерни от товарен влак, можеше да се превърне в ад за много хора.
Невероятния министър на транспорта коментира наляво и надясно, че не вярва да е превишена скоростта, а други държавни служители се интересуват от изправността на вагоните и локомотивите.
Отговорите са лесни, но поради откровена лъжа или некадърност се пропуснаха няколко факта:
1. Нормалната скорост на влаковете в България е 100-130км/ч, а тук е намалена на 60, ЗАЩО?
2. Дали има сигнали за влошено състояние на железния път в този участък, аз знам, че има, а министъра?
3. Най-очевадното, в държавното предприятие ДП НКЖИ, което стопанисва линиите има документи за всичко което се случва по линиите и съоръженията и е публично достъпно. Ще пусна един скрийншот от част от единия документ. Инцидента се случва в между гарите Любеново-предавателна и Симеоновград, с червено съм подчертал още по-драстични намаления на скоростта от 60 на 25 км/ч и причината.
Нали никой не мисли, че по асфалта нещата са по-различни.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:https://bulletin.bg/ministarat-na-transporta-presledva-s-kola-na-nso-dzhigit-na-trakia-shofiral-s-210-km-ch-video/?fbclid=IwY2xjawMNprhleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFKRElVWXl5RHBRdmZVVnE2AR70Pokyo1rwwGtCZBLA1AbAT_w_onE0NNhGovVLRoKYwB9CogOlrC6zy8hftQ_aem_g1Y5rpv4hQx8ops1-GaNaw
С това се изчерпва всичко!
Министъра го возят с 200, за да преследва друг шофьор. Същия подава сигнал за да глобят джигита, както се казва, ама министъра може да кара и с 300, ако иска. И разбира се видеото пуснато де що може..
Точно заради това, винаги ще има хора, казващи, ония щом може и аз ще карам така.
Чакай малко, това са коли на НСО и като пуснат бурканите са със специален статут и могат да карат с колкото си искат и го правят.
Нужно ли е - вероятно не, но по закон може.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, един познат си накичи така бяла Астра и я затъмни да се прави, че е от системата някой криминален полицай.
https://blitz.bg/obshtestvo/chetvarti-d ... 01392.html
Ще засичат за колани на пътниците уж, а след време за спазване на дистанция.
https://blitz.bg/obshtestvo/chetvarti-d ... 01392.html
Ще засичат за колани на пътниците уж, а след време за спазване на дистанция.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа: ...
Ще засичат за колани на пътниците уж, а след време за спазване на дистанция.
Най-накрая нещо смислено да направят


Не само да се крият в храсталаците и да дерат хората на ограничение 60 останало до неработещо заведение от 10г.
Отбивката към заведението затворили, ама знака 60 оставили и лайномета скрили в шубраците ... това ако не е подло и долно, не знам

Знае ли се вече какъв ще е толеранса за средната скорост по магистралата?
Средна скорост от 160-170 по Тракия, к'во му е

ПС. За пробата, ония ден пазих обща средна от ~140 по борд, от Пловдив до София по Тракия, супер бавно и скучно-приспивно, отегчително

И хората сякаш масово вече са шубето до небето, с тая средна скорост - сакън да не вдигне повече от 140 - изпреварват се по 2 часа като тировете, само че със 141-142


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани