България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Естествено, че НЕ са!!! Трябва да слезе и да бута колелото по пешеходната пътека. Иначе нали може да се появи с 40 км/ч. по нея и върви го разбери или спри. Аз винаги им обяснявам на велосипедисти с претенции, но не им се карам. Този пък блъснал я, блъснал я, тя е в шок, какво и се караш въпреки, че е виновна.
Преди малко се връщам от морето и тъкмо се кефя, че малко движение(явно утре ще е дървото)но десетина километра преди отбивката за прохода на Републиката от южна страна настигам 5 турски тира. Карат като все едно тази територия е тяхна. Оставете, че по ГПС си бяха с 95, ами и така се набили, колкото да може една кола с прилагане на шофьорски умения на влезе между тях и така.
Как да е, понеже нямаше насрещно движещи се, изпреварих ги за няколко километра и от отбивката за прохода излиза рейс, но някъде след мен. Гледам кара го румънски мургавел...но малко по-късно разбрах, че сине чист ром след като до него или върху него се бяха накачули още трима предполагам да му отнемат вниманието от пътя, понеже се хилеха. По-късно вече установих, че е жив циганин, понеже ми се лепна зад мен, аз със 100, онзи на два метра с този голям рейс пълен вероятно с други цигани.
Ще речете каквото толкова, те така правят защото никой не ги търси тук за нищо. Ами така, но понеже търсех отбивка да спирам видях една и натискам леко спирачките ОТДАЛЕЧ за да се осъзнае тоя боклук да не ми кара в бронята. Да, ама не, почва да ми мига с дълги.
Секунди след това му пускам мигач и почвам да намалям вече малко по-осезаемо защото отбивката идва, викам да разбере, че ще спирам. Този вече се показа като пълен мангал, педе**ст при това, понеже почна да свири точно като какъвто го описвам
но минавайки покрай мен и продължавайки да свири му вдигнах едни международен знак с пръст и всичките мангали вътре го видяха хубаво, дано го е почувствал даже.
Подчовекът с този огромен рейс явно искаше да кара 110-120 и опасенията ми се засилиха след като секунди след него друг турски имбецил с огромен рейс мина все едно беше на рали, а една минута след това като тръгнах, вече ги нямаше на огромната права.
Та чудя се, на магистралата карат като малоумни, ама и на двупосочните пътища ли трябва и да ми се лепи на бронята?
Вместо да дават само пари за камери, да почнат да глобяват ей такива ненормалници, а даяджиите да ги спират да им гледат тахографите.
640 км. отиване и връщане до Златните нищо и накрая само някакви с чужди номера с многотонни вагони хем стабилно с превишена скорост, хем карат все едно други наоколо няма.
Трябва да се вземат някакви мерки за тези преминаващи имбецили.

Преди малко се връщам от морето и тъкмо се кефя, че малко движение(явно утре ще е дървото)но десетина километра преди отбивката за прохода на Републиката от южна страна настигам 5 турски тира. Карат като все едно тази територия е тяхна. Оставете, че по ГПС си бяха с 95, ами и така се набили, колкото да може една кола с прилагане на шофьорски умения на влезе между тях и така.
Как да е, понеже нямаше насрещно движещи се, изпреварих ги за няколко километра и от отбивката за прохода излиза рейс, но някъде след мен. Гледам кара го румънски мургавел...но малко по-късно разбрах, че сине чист ром след като до него или върху него се бяха накачули още трима предполагам да му отнемат вниманието от пътя, понеже се хилеха. По-късно вече установих, че е жив циганин, понеже ми се лепна зад мен, аз със 100, онзи на два метра с този голям рейс пълен вероятно с други цигани.



Подчовекът с този огромен рейс явно искаше да кара 110-120 и опасенията ми се засилиха след като секунди след него друг турски имбецил с огромен рейс мина все едно беше на рали, а една минута след това като тръгнах, вече ги нямаше на огромната права.
Та чудя се, на магистралата карат като малоумни, ама и на двупосочните пътища ли трябва и да ми се лепи на бронята?
Вместо да дават само пари за камери, да почнат да глобяват ей такива ненормалници, а даяджиите да ги спират да им гледат тахографите.
640 км. отиване и връщане до Златните нищо и накрая само някакви с чужди номера с многотонни вагони хем стабилно с превишена скорост, хем карат все едно други наоколо няма.
Трябва да се вземат някакви мерки за тези преминаващи имбецили.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8381
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:Така описано, звучи като забранен обратен завой през четирите платна.![]()
там е 50 по целия булевард... редовно се кара със 150...
другото са свободни съчинения

Nickelback написа:Днес точно се набих в най-голямото задръстване по Ботевградско посока изход от София. Та минах съвсем бавно, дори спирайки поради затрудненото движение, точно на метри от "лобното място" на колегата с Мустанга
Ами какво да кажа... без думи съмБуца ми заседна на гърлото, насълзиха ми се очите, без да съм го познавал лично човека. Две обелени дървета, отрупани с послания и спомени, с любими вещи, с тъга... Сетих се за мнения и дискусии на колетата от тоя форум и ми стана още по-тъжно
оти нема калоянец, ЛАРА, серес, радомир, сливен, баня, ако щеш и казичене
вчера на калоянеца имаше над 70 шофьори (с коли от 100 до 800 коня) обичащи да дават газ, някои катастрофираха (даже с по-високи скорости от мустанга), ама никой нямаше драскотина... за щастие
тей, де...
аз не разбирам и съм прос' (според някакви присъстващи форумни льольовци)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Така е vicho. И пешеходна има, на която преди няколко години убиха пешеходец. И както казах точно по това време едното платно е паркинг и има хора там.(Заради което може и знак 30 да слагаха).
Но съгласи се, че обратен през 4 платна на 50м от кръгово, в което можеш спокойно да обърнеш, също не е особено умно решение(с уговорката че това е само хипотеза)
Но съгласи се, че обратен през 4 платна на 50м от кръгово, в което можеш спокойно да обърнеш, също не е особено умно решение(с уговорката че това е само хипотеза)
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:оти нема калоянец, ЛАРА, серес, радомир, сливен, баня, ако щеш и казичене
вчера на калоянеца имаше над 70 шофьори (с коли от 100 до 800 коня) обичащи да дават газ, някои катастрофираха (даже с по-високи скорости от мустанга), ама никой нямаше драскотина... за щастие
тей, де...
аз не разбирам и съм прос' (според някакви присъстващи форумни льольовци)
Да даваш газ на пътя е безплатно

Що да даваш 400-700 кинта такса писта за уикенд ?
Това ти как разсъждаваш не важи за масовката.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Неможачката пак си рекламира двуцифреното IQ
Ахахахаха , не знам чие IQ е двуцифрено , ама знам , че титлата "форумен палячо" няма кой да ти я вземе

Жорданката имаше проблясъци, ноооо Бургас затваря Варна с обиколка



https://www.sars.gov.bg/%D0%BD%D0%BE%D0 ... %BC%D0%BF/
На, чети!

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа:...
Крайно време беше да оправят тази глупост, водачът винаги да е виновен при блъснат пешеходец. Тя дойде от една почернена майка от Варна, която изгуби дъщеря си, блъсната от моторист. Което показва, колко лоша идея е да се дава на близките на жертвите да пишат закони.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Водач, който да не е виновен за блъснат пешеходец в градски условия, е толкова частен случай, че дори няма смисъл да се обсъжда.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То хубаво вика, че е видял колата като е дошла при нашия съфорумец, но това не значи, че е видял колата идваща от търга и в какво състояние е била преди да я оправят в БГ. Нашият човек се явява прекупвач, нали така в крайна сметка? Дори не е докарана специално за него от САЩ та да я види каква точно е била, а в е оправял някой за онзи ю тубъра, който направи видео за нея и каза, че се продава. А това ако се приеме, че е карал със 110-120 още повече засилва версията, че била или много блъскана, или некадърно оправена с цел по-висока печалба, или някакъв сложен микс между двете. Знаем, че всички са малко блъскани, ама ако имаше държащи на обективната истина, едни снимки на колата от там преди да дойде щяха да запушат устите на всички мислещи, че е събирана от няколко коли.
За грешката е ясно, че има някаква грешка, без грешки не става проблем.
Аз не виждам някъде да е написано, че сега водача ще е невинен.
Не знам защо го тълкувате някои така, НО във всички случаи като го блъснеш на пешеходна пак ти си виновен. Това, че той говори по телефона какво променя във вината му, че той пресича със същата скорост, намирайки се на пътеката и ти го блъснеш? Това, че не е бил с наострено внимание, че някой ще дойде и ще го блъсне? Това не променя твоята вина, че ти трябва, но не го виждаш достатъчно навреме и го блъскаш. Ти си длъжен да спреш и толкова ако ще на зиг заг да бяга по пътеката и да говори по телефона. Единствено ако кара колело или тротинетка ще те оневинят, ама тогава той не е пешеходец.
За грешката е ясно, че има някаква грешка, без грешки не става проблем.
ID A написа:немо написа:...
Крайно време беше да оправят тази глупост, водачът винаги да е виновен при блъснат пешеходец. Тя дойде от една почернена майка от Варна, която изгуби дъщеря си, блъсната от моторист. Което показва, колко лоша идея е да се дава на близките на жертвите да пишат закони.
Аз не виждам някъде да е написано, че сега водача ще е невинен.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Естествено, че няма такова нещо, просто отдавна е ясно, че човекът се бори с тежки интелектуални предизвикателства и в линка дето го е пуснал така или иначе съществените неща ги няма.
Промените в същност са доста интересни и задълженията на шофьорите при наближаване на пешеходна пътека се увеличават... те не зависят и никога не са зависели от тези на пешеходеца. Най-съществената промяна е, че вече самото място на ПТП, ако то е на пешеходна пътека е утежняващо обстоятелство само по себе си. Също ако има превишение над 20 км/ч пак е утежняващо (преди беше 50 км/ч), при условие че ограничението преди всяка пешеходна пътека е 30 км/ч, а ако не е значи пътеката е на светофар, което пак е утежняващо, стават поне 2 утежняващи напълно автоматично и условната става вече практически невъзможна ако има средна телесна повреда или по-лошо. Добавяме, че съдът вече може и да конфискува МПС-то. И отгоре на всичко това ако на някой му звучи малко - годините затвор също скачат драстично.
С тротинетка или велосипед няма пак да те оневинят ако е на пешеходна, но най-вероятно ще минеш с условна, защото не е пешеходец както казваш.
А да и още нещо ако е извън пътното платно ПТП-то, примерно тротоар пак е утежняващо.
Промените в същност са доста интересни и задълженията на шофьорите при наближаване на пешеходна пътека се увеличават... те не зависят и никога не са зависели от тези на пешеходеца. Най-съществената промяна е, че вече самото място на ПТП, ако то е на пешеходна пътека е утежняващо обстоятелство само по себе си. Също ако има превишение над 20 км/ч пак е утежняващо (преди беше 50 км/ч), при условие че ограничението преди всяка пешеходна пътека е 30 км/ч, а ако не е значи пътеката е на светофар, което пак е утежняващо, стават поне 2 утежняващи напълно автоматично и условната става вече практически невъзможна ако има средна телесна повреда или по-лошо. Добавяме, че съдът вече може и да конфискува МПС-то. И отгоре на всичко това ако на някой му звучи малко - годините затвор също скачат драстично.
С тротинетка или велосипед няма пак да те оневинят ако е на пешеходна, но най-вероятно ще минеш с условна, защото не е пешеходец както казваш.
А да и още нещо ако е извън пътното платно ПТП-то, примерно тротоар пак е утежняващо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не, тогава има голям шанс да бъдеш дори невинен за ПТП-то, особено ако ти вече минаваш и той се блъсне в калника ти или в някой фар, тоест ти си минавал и онзи е долетял с 40 да кажем от близкия храст. Но във всички останали случаи работата е мираж от доста години защото преди имаше другата крайност. Минава пешеходецът съвсем нормално и водача го блъска. Няма значение катаджиите какво пишат, после в съда естествено адвоката на година колата казва как пешеходеца е бягал като Юсеин Болт и е скочил в последния момент като спайдърмен. Което може теоретично да е възможно и затова някои се измъкваха. И реално е почти невъзможно да се докаже така или е било или не, като в масовия случай е невъзможно. Затова законът даде предимство на лесно уязвимия и трошливия, а другия буквално вече трябва да се моли като наближи пешеходна на пешеходеца, да спре да го пита може ли да премине с колата и ако пешеходеца каже давай, тогава може да мине. Във всички случаи шият водача и толкова. Тези неща с погледни наляво и надясно са пожелателни, не задължителни по смисъла на някаква вина после. Затова предполагам сега малкото ги лепват пешеходците, понеже в много от случаите могат да предотвратят ПТП с разсеян водач.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Обърни внимание, че има нови утежняващи обстоятелства, които не зависят от това дали блъскаш пешеходец или не, самото място и скоростта са достатъчни да те ушият. Сега ако тротинетката, велосипедиста пресича извън пешеходна пътека... друга работа. Там може и да те оправдаят напълно. Между другото това с мястото е и заради зачестилите ПТП-та в магазини и подобни. Там пак заради финансовото изражение на щетите и това, че е извън платното пак практически ще се лежи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, обмислям го това, просто отказвам да приема, че ако минавам през пешеходна и вече съм практически на нея, а някакъв с колело ми връхлети десния фар и калник, то някак ще изкарат мен виновен. Тук вече ще спорим, че аз съм практически спрял и онзи се е блъснал в мен.
При всички случаи ще трябва да се четат решения на съда из интернет за в бъдеще с подобни казуси от тази дата нататък.
При всички случаи ще трябва да се четат решения на съда из интернет за в бъдеще с подобни казуси от тази дата нататък.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ако ти се удари в калника се променят нещата естествено, няма смисъл да ги коментираме такива завързани ситуации.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани