Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
acho.rs написа:SKISA написа:е що реши ,че аз не си карам тъщата ,пералнята и хладилник в колата!?!? карам Е61 и си става и за багаж и за всичко. само че аз не се състезавам с него по пистите ,но като карам по завои искам да завива-не да продължава в права посока. просто некакво такова искане имам от колата ,която карам. и по дупки карам. определено мойто окачване издържа повече...
Добре де , аз карам Ц5 на предно с 6так - мисля че към 65% от масата е на предния мост , колата е голяма и сигурно се води , че има трагично недозавиване - ами няма такова нещо . Първо не знам , кой ще ходи с такава кола на писта , та изобщо се има за критерий , но моя критерии и мястото където карам бързо в завой е изкачването за Хемус до Ябланица (многото завоичета) - ами с тесни 15ки и "умрело" предно катеря със 130-140 в завойте , само на един ляв завой падам под 120 , щото няма мантинела . Предполагам , че със спортно окачване и 235х45 Р17 поне още 20 км/ч отгоре може да се качи . Колко повече да завива искате , не знам![]()
Да не говорим , че актуалното А4 (Б8) и тази А6ца , която още не излязла , са със много по-добър баланс и на доста тестове А4 например изпреварва аналогичното Е90 (лосов тест) . Тия приказки кое недозавива , кое поднася са доста изтъркани или поне не се отнасят за 99% от времето през което караме .
секи има право на мнение. моето мнение е това и от караните аудита и фаувета съм остановил ,че недозавиват и не карам на писта или поне не съм го правил от десетки години. говоря за влизане в завой с висока скорост или на мокро . твойто усещане може и да е друго. само че мойто съвпада с мнението на доста видни автомобилни журналисти и издания ,което лееекинко накланя везните в едната страна....
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
eMotion написа:SKISA написа:има ,венцо , но тези по-добри коли не са ауди.....![]()
а порше няма обща платформа като изключим кайена с нищо във фолксавеген груп,така че сравнението не е баш....
Иво със сигурност има много Аудита, които са по добри от твойто БМВ. Най-вероятно и мойто е едно от тях:)![]()
Ти случайно ли мислиш, че Ауди печелят тази година награда за двигател на година в САЩ с 3 TFSI. Ауди S4, което е с 3 TFSI мотор с 333 коня, колата набира до 100 за 5,5 сек. и харчи 7.5 извън града и 13.8 градско. Мисля, че е по-добре от 335i с 306 коня
http://www.automedia.bg/news/article_11487.html - Не се изказвай и ти СЕКТАНТСКИ!!! Както виждаш и двигателя от 335и е рамо до рамо с този от S4..... и да ти кажа ДА смятам, че е по-добър двигател N55!!! Ето погледни и тази статия - http://zar.bg/view_article.php?article_id=498




- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
eMotion написа:Ти случайно ли мислиш, че Ауди печелят тази година награда за двигател на година в САЩ с 3 TFSI. Ауди S4, което е с 3 TFSI мотор с 333 коня, колата набира до 100 за 5,5 сек. и харчи 7.5 извън града и 13.8 градско. Мисля, че е по-добре от 335i с 306 коня
335i twinturbo прави въртящият си момент от 407Nm от 1200-5000 rpm (0-100 5.2 sec)... (заради valvetronic, нещо което audi нямат)
3.0tfsi от 2500-4850 и е с компресор... невъзможно е да е по-икономичен от 335i, само на хартия без въобще да гледам разхода е очевидно.
ето я най-престижната класация за двигатели...
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/w ... /25_3.html
1. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 332
2. BMW Diesel 3-litre Twin Turbo (335d, 635d, X3 35d, X5 40d, 740d) 278
3. Audi 3-litre DI Supercharged (S4, S5) 125
4. Jaguar/Ford/PSA Diesel 3-litre (Citroën C5, C6, Peugeot 407 Coupe, Jaguar XF, XJ, Range Rover Sport) 117
5. Porsche 2.9-litre flat-six DI (Boxster, Cayman) 109
6. Audi/VW 3-litre TDI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, A6 Allroad, Q5, Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne) 82
bmw изоставали с двигателите...
Последна промяна steeN на 10 Дек 2010, 22:14, променена общо 3 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Мойто най-си ми харесва
.
Всичко хубаво, обаче БМВ са по-балансирани, между тези три марки имат най-добър хендлинг. Мерцедес пък возят по-добре, ако не обичаш следването на завоя с прецизността на скалпел няма да ти е зле с него. Ауди е някъде там, нещо средно.
Колега, А6 завива, А4 също завива, така е. Обаче в конкурентните модели на БМВ имаш повече чувство за пътя. Така разправят хора, които са ги карали достатъчно. Сега да не си помислиш, че се заяждам, обаче в една друга тема обясняваше как караш по магистралата със 120, та горното изказване ме навежда на мисълта, че там караш по-бавно? Т'ва в кръга на шегата де.
П.П.: Да не кажете, че съм сектант - при наличие на много излишни пари бих карал Порше или Ферари.

Всичко хубаво, обаче БМВ са по-балансирани, между тези три марки имат най-добър хендлинг. Мерцедес пък возят по-добре, ако не обичаш следването на завоя с прецизността на скалпел няма да ти е зле с него. Ауди е някъде там, нещо средно.
acho.rs написа:ами с тесни 15ки и "умрело" предно катеря със 130-140 в завойте , само на един ляв завой падам под 120 , щото няма мантинела . Предполагам , че със спортно окачване и 235х45 Р17 поне още 20 км/ч отгоре може да се качи .
Колега, А6 завива, А4 също завива, така е. Обаче в конкурентните модели на БМВ имаш повече чувство за пътя. Така разправят хора, които са ги карали достатъчно. Сега да не си помислиш, че се заяждам, обаче в една друга тема обясняваше как караш по магистралата със 120, та горното изказване ме навежда на мисълта, че там караш по-бавно? Т'ва в кръга на шегата де.
П.П.: Да не кажете, че съм сектант - при наличие на много излишни пари бих карал Порше или Ферари.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
SKISA написа:acho.rs написа:SKISA написа:е що реши ,че аз не си карам тъщата ,пералнята и хладилник в колата!?!? карам Е61 и си става и за багаж и за всичко. само че аз не се състезавам с него по пистите ,но като карам по завои искам да завива-не да продължава в права посока. просто некакво такова искане имам от колата ,която карам. и по дупки карам. определено мойто окачване издържа повече...
Добре де , аз карам Ц5 на предно с 6так - мисля че към 65% от масата е на предния мост , колата е голяма и сигурно се води , че има трагично недозавиване - ами няма такова нещо . Първо не знам , кой ще ходи с такава кола на писта , та изобщо се има за критерий , но моя критерии и мястото където карам бързо в завой е изкачването за Хемус до Ябланица (многото завоичета) - ами с тесни 15ки и "умрело" предно катеря със 130-140 в завойте , само на един ляв завой падам под 120 , щото няма мантинела . Предполагам , че със спортно окачване и 235х45 Р17 поне още 20 км/ч отгоре може да се качи . Колко повече да завива искате , не знам![]()
Да не говорим , че актуалното А4 (Б8) и тази А6ца , която още не излязла , са със много по-добър баланс и на доста тестове А4 например изпреварва аналогичното Е90 (лосов тест) . Тия приказки кое недозавива , кое поднася са доста изтъркани или поне не се отнасят за 99% от времето през което караме .
секи има право на мнение. моето мнение е това и от караните аудита и фаувета съм остановил ,че недозавиват и не карам на писта или поне не съм го правил от десетки години. говоря за влизане в завой с висока скорост или на мокро . твойто усещане може и да е друго. само че мойто съвпада с мнението на доста видни автомобилни журналисти и издания ,което лееекинко накланя везните в едната страна....
Добре , а при какви условия се проявява недозавиване , защото журналистите тестват винаги до ръба , за да няма субективизъм , нали ?
Наистина при голяма кола с меко окачване , на предно , муцуната потъва и имаш усещане , че колата не и е хубаво в завой с такава скорост , но автомобила си поема и върви доволно бързо в завоя . На мокро не знам - като завали , намалявам , особено в участък със завой . Но не мисля и , че кола със задно е много сигурна на мокро .
А пропускаме факта , че говорим за ново А6 , от което поне 70% ще са куатро (и сигурно 90% автоматик) , така че по-хубаво да не се говори за задно ... Новото куатро ще е със 40:60 разпределение на тягата + опционален спортен заден дифернециал , измесетен център на тежеста , та предполагам няма да има изобщо проблеми със завоите . Все пак Ф10 ми харесва повече - не съм се возил или карал , но колата изглежда уникално , вътре е като флагмана и двигатели , които все още нямат аналог при Ауди .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
(за да не стават чаршафите много големи )
- ами колега , този участък не е магистрала - имаш макс скорост 50 и точно след него почва магистралата
Нормално ги минавам тези завой със скоростта която ти казах , после пускам надолу по магистралата със малко по-висока скорост (да речем 160-180) до ОМВ ... това ми е достатъчно като адреналин , та после закрепвам на 3000 оборота (120 км/ч) и си карам като бял човек 
Колега, А6 завива, А4 също завива, така е. Обаче в конкурентните модели на БМВ имаш повече чувство за пътя. Така разправят хора, които са ги карали достатъчно. Сега да не си помислиш, че се заяждам, обаче в една друга тема обясняваше как караш по магистралата със 120, та горното изказване ме навежда на мисълта, че там караш по-бавно?
- ами колега , този участък не е магистрала - имаш макс скорост 50 и точно след него почва магистралата


- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
ми аз не съм журналист и не мисля ,че карам винаги на ръба ,но просто ръба на БМВ е някъде по-далече от при ауди. ако спориш ,че ауди не било недозавивало аз наистина не знам за какво говорим.... за прецизност, обратна връзка с пътя и други подобни подробности няма смисъл да отваряме приказка.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Аз споря за това което беше казал и специално оцветих в зелено
- аз ти посочих пример с моята кола , която е голяма с предно , сток окачване,малки джанти и тежък двигател - участъка го знаеш перфектно и 130-140 са си висока скорост там . Та колата ЗАВИВА - за това споря . Който иска Аудито му да завива по-хубаво си взема със спортно окачване , по-големи джанти и широки гуми , куатро и при новата А6ца - спортен заден диференциал . Аз не знам колко повече спорт можеш да искаш от 5 метра кораб ...
но като карам по завои искам да завива-не да продължава в права посока
- аз ти посочих пример с моята кола , която е голяма с предно , сток окачване,малки джанти и тежък двигател - участъка го знаеш перфектно и 130-140 са си висока скорост там . Та колата ЗАВИВА - за това споря . Който иска Аудито му да завива по-хубаво си взема със спортно окачване , по-големи джанти и широки гуми , куатро и при новата А6ца - спортен заден диференциал . Аз не знам колко повече спорт можеш да искаш от 5 метра кораб ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
И мойто мнение е ,че аудитата недозавиват ама яко! Изкючение правят ТТ и Р8. Просто с това разпределение на тежеста няма как, неможе да биеш физиката.
Впрочем обаче и БМВ тата недозавиват, особено Хдрайвовете. И всички премиум марки и доста други коли недозавиват, просто това е един вид пасивна сигурност. Тъпите им изследвания там сочат ,че недозавиване е далеч по "непаниращо" и лесно за овладяване от презавиването. Изключение правят малко автомобили
Иначе като баланс и усещане и фабрични настройки си мисля ,че БМВ е все още едни гърди пред другите премиуми.
Това, го заявявам като супер непристрастен човек, всеки който ми е чел мненията знае ,че вобще не се притеснявам да нахуля марката и съм го правил.
Не ми харесва обаче посоката към която са тръгнали. Според мен им се загуби индивидуалноста, а пък за надежност не искам , да отварям дума.
Абе както беше казал Хамънд, голямата тройка от Германия е обречена след време да направи един и същи автомобил.
Ще станат като кросовите мотори - взимаш си тоя, който предлага цвета и лепенките дето те кефят.
А тия там награди за двигател, са такава измислица.....малко като оскарите за филмите.
Впрочем обаче и БМВ тата недозавиват, особено Хдрайвовете. И всички премиум марки и доста други коли недозавиват, просто това е един вид пасивна сигурност. Тъпите им изследвания там сочат ,че недозавиване е далеч по "непаниращо" и лесно за овладяване от презавиването. Изключение правят малко автомобили

Иначе като баланс и усещане и фабрични настройки си мисля ,че БМВ е все още едни гърди пред другите премиуми.
Това, го заявявам като супер непристрастен човек, всеки който ми е чел мненията знае ,че вобще не се притеснявам да нахуля марката и съм го правил.
Не ми харесва обаче посоката към която са тръгнали. Според мен им се загуби индивидуалноста, а пък за надежност не искам , да отварям дума.
Абе както беше казал Хамънд, голямата тройка от Германия е обречена след време да направи един и същи автомобил.
Ще станат като кросовите мотори - взимаш си тоя, който предлага цвета и лепенките дето те кефят.
А тия там награди за двигател, са такава измислица.....малко като оскарите за филмите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.



- която и да вземеш , просто няма как да сбъркаш

Re: Новата А6-ца триумф в класа.
А...?????
какво стана тука бе? ауди фенчета с голяма засилка а? на вас колко пъти трябва да ви се казва че БМВ е класи над ауди по отношение на интериор, екстериор, двигатели, ОКАЧВАНЕ и общо взето всичко останало
милички ауди фенчета, само като видя тая патерица(скоростния лост) на ауди и се пукам от смях, или ако искате да си поговорим за издялкания с брадвата интериор? или пък за ЗДРАВОТО пет звездно галактическо окачване което се троши всяка година? или викате " ааа те пътищата са такива.." ами прави сте, ама не е реално една пиклива а4-ка дето струва 100 хилки чисто нова да се прави окачване по веднъж годишно, а хондето което е два пъти по евтино да се прави на три години...
какъв триумф бе хора, нали виждам какво се кара в европа- главно японски автомобили чак след това ФВ, мерцедес и БМВ, а ауди са някъде към края( заедно с дайхатсу
) или викате, че хората са глупави и не знаят какво да карат...
какво куатро бе, само който не е карал ауди с такава "система" не знае какъв жив ташак е.... и тия легенди че зимата на 20см. сняг вършело работа ги разказвайте по селата на пенсионерите...
и като заключение бих добавил че ако погледнем качествата като цяло на двете марки се вижда че БМВ превъзхожда осъзаемо във всяко едно отношение жалкото ауди дето набирало за 5 секунди, ама на 300 000км. мяташ мотора в коша, защото си е изпял песента

какво стана тука бе? ауди фенчета с голяма засилка а? на вас колко пъти трябва да ви се казва че БМВ е класи над ауди по отношение на интериор, екстериор, двигатели, ОКАЧВАНЕ и общо взето всичко останало

какъв триумф бе хора, нали виждам какво се кара в европа- главно японски автомобили чак след това ФВ, мерцедес и БМВ, а ауди са някъде към края( заедно с дайхатсу

какво куатро бе, само който не е карал ауди с такава "система" не знае какъв жив ташак е.... и тия легенди че зимата на 20см. сняг вършело работа ги разказвайте по селата на пенсионерите...
и като заключение бих добавил че ако погледнем качествата като цяло на двете марки се вижда че БМВ превъзхожда осъзаемо във всяко едно отношение жалкото ауди дето набирало за 5 секунди, ама на 300 000км. мяташ мотора в коша, защото си е изпял песента



I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Браво колега , накрая обобщи темата за А6 
ПС:
-

ПС:
нали виждам какво се кара в европа- главно японски автомобили
-

- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
фастъка написа:...
Виж, колега, не започвай и ти като въпросните Ауди фенове, недобре обосновано и с бутоните напред да влизаш.
Те достатъчно безумни и смешни изказвания направиха.
БМВ имат някои предимства пред Ауди, Ауди също имат някои предимства пред БМВ, да спориш за това е безумно. Избора се определя според различните предпочитания
и вкусове на хората.
Окачването при някои по-нови БМВ-та също не е цвете за мирисане, а прословутото окачване на Ауди от Б5 нагоре не е чак такава драма, каквато се изкарва, ти колко такива коли кара?
Колко предници смени? Преди бяха скъпи частите за предницата, сега ги има по ебей и т.н. на приемливи пари.
За това какво се кара в Европа няма да коментирам.
Да кажеш, че куатрото зимата е ташак ми звучи леко несериозно, напоследък може и да има по-добри системи, но не е чак такава дупка, куатрото, каквато я изкара.
И пак да питам колко куатрота си карал и от кои генерации?
Това за моторите, кой колко издържал предстои да се разбере... Общо взето, като изключим петцилиндровите дизели и бензини, ауди според мен нямат други толкова сполучливи като здравина мотори.
А интериорите на БМВ спрямо тези на Ауди в някои от годините са доста постни, дори и за моите виждания, където изчистения и спартански интериор има своите предимства.
Но даречем, че е въпрос на вкус... За качеството на материалите вече е друг въпроса, там... за мое очудване издишат Ауди...
П.С.
Не ги защитавам по никакъв начин, и не съм Аудифен, макар да имат нелоши автомобили, но не пиши глупости, ей така да се намираш на прикъзка и само за плюенето.
Това каква кола карам аз, семейството, роднините ми и т.н. смятам говори достатъчно за моите предпочитания.
А относно недозавиването карал съм и 90ка със спортно окачване и 16ки с ниски гуми е в него завой като му дадеш газ на 2ра или 3та ако е мокро, ужас.
Карал съм и 2.6 А6 и то е така и голфовете са така, то им е заложено... Няма как да е иначе.
Примерно...
http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM
Ей така ...

E34, E38
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
и двете неща в завой са опасни. и недозавиването и презавиването. моят опит показва ,обаче че като презавие има няколко неща ,които мога да направя ,за да остана на пътя.... за съжаление ако недозавие почти няма какво да направя освен да се моля да остана на пътя. за това предпочитам да презавие ,а не да недозавие.
за интериора на ауди изобщо не съм съгласен. много са пипнати ,много качествено направени и още от първото а6 ми харесваше изработката вътре и сглобката. само че интериор кола не прави само ,за това и никога не съм имал ауди-мое.
ачо говори тука за някакви заво и скорости ,но няма как да ме разубедиш ,човек. карал съм хиляди километри тия коли ,натрупал съм виждане как вървят и просто няма как да си променя мнението.
за интериора на ауди изобщо не съм съгласен. много са пипнати ,много качествено направени и още от първото а6 ми харесваше изработката вътре и сглобката. само че интериор кола не прави само ,за това и никога не съм имал ауди-мое.
ачо говори тука за някакви заво и скорости ,но няма как да ме разубедиш ,човек. карал съм хиляди километри тия коли ,натрупал съм виждане как вървят и просто няма как да си променя мнението.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
SKISA написа:и двете неща в завой са опасни. и недозавиването и презавиването. моят опит показва ,обаче че като презавие има няколко неща ,които мога да направя ,за да остана на пътя.... за съжаление ако недозавие почти няма какво да направя освен да се моля да остана на пътя. за това предпочитам да презавие ,а не да недозавие.



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff