(евентуален) завод на VAG в България
Модератор: Общи модератори
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Като гледам акциите на Dogus Otomotiv е ясно . 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Викаш немците просто са далновидни 
Не бих спорил, както казах, решението за Турция е мн логично. Само облекченията на Евросъюза ги няма.

Не бих спорил, както казах, решението за Турция е мн логично. Само облекченията на Евросъюза ги няма.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: (евентуален) завод на VAG в България
pampo написа:Викаш немците просто са далновидни
Не бих спорил, както казах, решението за Турция е мн логично. Само облекченията на Евросъюза ги няма.
Прав си , но за мен - помнете ми думата цялото производство /на много браншове/ се ориентира извън ЕС. В рамките на съюза ще останат само евротолерастите

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Аз пък тамън щях да пиша , че в Кремиковци усилено се разчиства площадка...може пък просто да си разчистват, знам ли.
Хм,хм...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Моджо написа:Аз пък тамън щях да пиша , че в Кремиковци усилено се разчиства площадка...може пък просто да си разчистват, знам ли.
Тя се разчиства от 1 година насам. Толкова скрап изкараха, свят да ти се завие...
П.П.:
https://www.vesti.bg/bulgaria/folksvage ... st-6097544
„Фолксваген” отложи избора между Турция и България за август
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Бе ся нещо много техника са вкарали..разчистват яко и това е от 1 седмица насам.
Хм,хм...
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Stoqnov_1979 написа:Да е честит новия завод на Турция,а нашия селяк ББ другия път да не се хвали като рибата е още в морето...
Стоянов, аз вече писах в темата, че ако имаме някакъв минимален шанс то той ще е политическо решение, но уви.

Парите не мирашат и с тикви и герберасти никой сериозен инвеститор не желае да заиграва. Основната част от инвестиралите тук са не особено добронамерени фирми и лица. Главната им цел е "изпомпване" на печалбата зад граница с добре известни счетоводни трикове и други машинации.
Вероятно малцина от Вас са гледали клипа, в който "великите" ни ръководители Бойко, Влади Горанов, Нанков и Томислав Дончев се возят в джип каран естествено от Боко и хвалят големият склад на YUSK в Божурище. Тези некомпетентни типове въобще имат ли си на представа какви вреди нанася на местните мебелни производители подобен огромен логистичен център? Какви неудобства ще създава на околните фирми, защото камионите ще предизвикват непрекъснат товаропоток и ще затрудняват тотално движението наоколо?
Едва ли е необходимо повече да коментирам.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Баси, бях се хванал на бас, че ще го построят точно срещу пистата за Формула 1.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Фидел Кастро написа:Stoqnov_1979 написа:Да е честит новия завод на Турция,а нашия селяк ББ другия път да не се хвали като рибата е още в морето...
Какви неудобства ще създава на околните фирми, защото камионите ще предизвикват непрекъснат товаропоток и ще затрудняват тотално движението наоколо?
Едва ли е необходимо повече да коментирам.
Не мисля, че ако все пак има завод на VAG ще нанесе вреда на местния бизнес, дори напротив - с годините идеята е да се използват близките доставчици, естествено ако могат да работят по правилата на VAG.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Според автомобилния специалист Роско Плевнелиев политическо решение не може да има , дори е вредно политиците да се месят при избора на дестинация за новата манифактура на шкода . С други думи някакъв своеобразен fair play се заформя между България и Турция ...
....Малко по-късно обаче последва реакция от предшественика му Росен Плевнелиев (в момента - председател на Автомобилния клъстър на България), който предупреди, че "политическото говорене по темата за преговорите с Volkswagen" е дълбоко контрапродуктивно и показва неразбиране на процеса на преговори, в който се намираме"....

....Малко по-късно обаче последва реакция от предшественика му Росен Плевнелиев (в момента - председател на Автомобилния клъстър на България), който предупреди, че "политическото говорене по темата за преговорите с Volkswagen" е дълбоко контрапродуктивно и показва неразбиране на процеса на преговори, в който се намираме"....
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Наистина не мога да разбера целия този негативизъм в България.
Аман от мрънкачи ей!
Дайте с кафето да ви обясня някои неща от миналата седмица.
Каква е тази врява от тези туристи, които били нападнати от някакъв управител на хотел в Слънчев Бряг. Бил ги ритнал, бил им казал, че са джипси. Ама нали искат да усетят местната култура, това е нашият уникален туристически продукт, иначе навсякъде могат да те обслужват с уважение и усмивка. А и управителя каза, че момчето не замахнало с крак, ами просто се подхлъзнало – аз лично му вярвам!
От сериозни източници, изтече информация, че Фолксваген ще избере Турция пред България да построи завода си за 1.3 милиарда, където ще работят 5000 души и ще се произвеждат 350 хиляди автомобила годишно. Ама аз съм шокиран честно!
Тези немци явно хич не разбират от бизнес. А кво ми пука за тях, наскоро кметът на Варна примерно ряза ленти и откри офис на Кока Кола с цели 80 работни места. Добре сме! Притрябвали са ни Фолксваген. В най-лошия случай Домусчиев ще вдигне един завод и готово. А и честно казано на нас не ни трябват заводи, трябват ни кръчми!
За първите четири месеца на годината преките чуждестранни инвестиции (ПЧИ) в България са отрицателни в размер на 55 млн. евро. Т.е. повече чужди капитали са напуснали страната, отколкото са се влели. Ама за какво са ни чужди капитали, не мога да разбера, имаме си наши достатъчно големи инвеститори – Гинка, Пеевски, Гергов. Притрябвали са ни чужди!
Бате Бойко на официална среща със сръбският премиер се справи блестящо и показа класа отново.
Цитирам “И целото КПП го праим в момента…да може да си ходят наште на нова година у Белград да си къркат”
На такава класа и такъв изказ биха завидяли и Чърчил и Рузвелт. Другите – попивайте и се учете!
И за финал една наистина страхотна новина – Джена има нова песен!
Приятен уикенд приятели!
PS. За неразбралите – поста е саркастичен
Кирил Симеонов, Фейсбук
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
(евентуален) завод на VAG в България
Сам си се смееш...добреее
Sent from my iPhoneX using Tapatalk
Sent from my iPhoneX using Tapatalk
Няма вече BMW
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: (евентуален) завод на VAG в България
SpeedyMan написа:Не мисля, че ако все пак има завод на VAG ще нанесе вреда на местния бизнес,.
Явно въобще не си разбрал примерът ми с YUSK. Те нямат нищо общо с VAG защото са огромна търговска верига, а не производител.
За "добронамереността" на чуждите търговски вериги стъпили в България вече се изписа достатъчно.

За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: (евентуален) завод на VAG в България
България е пълноправен член на ЕС, но няма как да се отвори завод за толкова специфична дейност, каквато е производството на автомобили. Крахът с „Great Wall“ и банкрутирането на представителството на китайската компания у нас чрез Гриша Ганчев, сериозно отблъсна големите играчи.
Най-сложната машина, която има серийно производство в страната, управлявана от Бойко Борисов, е хладилник. Да, има и тук-там и други, но важните части и модули се произвеждат в Китай.
Има една добра новина във факта, че германската „Volkswagen Group“ предпочете Турция за своя завод на Балканите – и тя е, че България поне стигна до балотаж с Турция за инвестицията от над 1,6 млрд. евро.
Да я спечели обаче означава да е подготвена. А България не е.
Първо – да, управляващите са виновни. Дори не властта, а Бойко Борисов – имаше десет години да се подготви, да преустрои държавата и да сформира екип, който да преговаря умно за качествени инвестиции. Не успя. Конграчулейшънс.
Второ, нямаме кадри. И не само за автомобилостроенето – изобщо. Откъде ще се вземат 5000 души, които трябва да работят във фабриката на VW? В Турция ежегодно на пазара излизат шест пъти повече специалисти. А в България дори да съберем випуските на всички професионални гимназии по транспорт, енергетика, автоматика, пак няма да осигурим кадрите за новата фабрика.
Години наред умни хора и неправителствени организации обясняваха, че образованието в България трябва да се обвърже с нуждите на бизнеса – и с поглед в бъдещето. Вместо това, под ласкавия поглед на властта, и вузовете, и специалностите им се разроиха напук на намаляващия брой студенти и растящия недостиг на лекари, инженери, медицински сестри. Впрочем дори и да беше оцелял онзи злополучен Eвропейски политехнически университет в Перник, открит в първия мандат на ГЕРБ, випускниците му едва ли щяха да си намерят работа в завод на „Фолксваген“. Конграчулейшънс.
Трето, големите
инвестиции заобикалят България, големи инвеститори бягат
– ЧЕЗ няма да са последните. Да, парите на емигрантите не могат да се сравняват с преките чуждестранни инвестиции (ПЧИ) – едните се изяждат, в буквалния смисъл, другите създават работни места. Но в абсолютна стойност са повече. За 2018 г. само паричните преводи (без кеша) от българите зад граница възлизат на 2,39 млрд. долара. Това е с близо 40% повече от преките чужди инвестиции в страната, които по данни на БНБ през 2018 г. са 1,532 млрд. евро. С дял от 3,8% от БВП на емигрантските пари България е най-зависима от тях от страните членки на ЕС, следват я Латвия и Литва.
Според експерти от 2010 г. насам ПЧИ в България се движат обикновено в рамките на 3,3% от БВП.
Магистралите не са икономика – само бял хляб за строителния бизнес и властта – и не докараха инвеститори. А от България продължават да изтичат хора в работоспособна възраст, повечето от които търсят добро заплащане и подредена и справедлива държава. Конграчулейшънс.
Четвърто, пазар и покупателна способност. Думата има статистиката. През 2018 г. в Турция са продадени общо 654 541 превозни средства, като пътническите автомобили са с дял от 75,8%. За 2018 г. в България са продадени 31 244 нови коли. Така че германският автомобилостроител „Volkswagen“, включващ и марките „Audi“, „Porsche“, „Seat“ и „Skoda“, ще реализира част от произвежданите годишно 350 000 автомобила в бъдещата си фабрика на турския пазар. Инфлацията и обезценяването на турската лира временно ще свият продажбите през 2019 г., но те пак ще останат десетки пъти над българските, където хит на пазара са колите втора ръка. Конграчулейшънс.
Пето, икономиката, глупци. Историята на автомобилостроенето в Турция датира от 60-те години на миналия век и днес в самото производство работят над 60 000 души, а заедно със съпътстващите бизнеси броят им се умножава десетократно. Най-големите производители на автомобили в света, в това число „Ford“, „Honda“, „Hyundai“, „Mercedes“, „Renault“, „Toyota“ имат предприятия в страната – общият им брой гони двайсет. Дори в България турски доставчици откриват предприятия за различни части за нуждите на турското автомобилостроене. Южната съседка е 15-ият най-голям производител на автомобили в света и пети в Европа.
За миналата година Турция е произвела
близо 1,6 млн. автомобила и е спечелила 32,2 млрд. долара от експорта на около 1,3 млн. превозни средства. Това е почти колкото целия български износ за 2018 г., който е за около 55,3 млрд. лв. Наред с това Турция вече обяви, че ще прави своя марка автомобил.
Международният валутен фонд вече прогнозира възстановяване на турската икономика от 2020 г. и ръст от поне 2,5% след отрицателния за тази година. И ако Турция се бори да стане една от десетте най-големи икономики в света през 2023-та от сегашната си 17-та позиция, България дори не може да задмине Румъния по дял на БВП на глава от населението. Конграчулейшънс.
Шесто, оправданието не може да е само Катар – държавата, която притежава 17% във „Фолксваген“. Това е сериозен акционер, но решение за инвестиция, която ще стигне 2 млрд. евро, не се взема заради подкрепата на турския президент Ердоган за емирството, навлякло си американския гняв. Българските управляващи го знаят. А нямаше мандат, в който Борисов да не ходи в Катар на визита; през април т. г. и президентът Румен Радев отиде. Вестоносците на властта предаваха все за обнадеждаващи резултати от посещенията – овце, агнета, мед, биотехнологии, втечнен газ. Все в бъдеще време. Конграчулейшънс.
Седмо, потърпевши сме всички ние, обикновените български граждани. Една голяма корпорация налага свои добри корпоративни практики, стандарти на мениджмънт и заплащане – пари на светло, здравни и социални бонуси, обучение. По нея щяхме да мерим българския бизнес. А сега пак ще мерим по това кой осигурява на минималната работна заплата и кой – малко над нея, и как да бъде накаран работникът да работи повече срещу по-малко пари.
По стар управленски табиет ще се търси виновен извън самите виновници. Министерството на икономиката заучено отговаря, че няма окончателно решение, сякаш можем да се надяваме на друго след месец. Борисов мълчи – на него по принцип все някой друг му е виновен. Тройната коалиция, комунистите, карикатуристите.
Конграчулейшънс.
Най-сложната машина, която има серийно производство в страната, управлявана от Бойко Борисов, е хладилник. Да, има и тук-там и други, но важните части и модули се произвеждат в Китай.
Има една добра новина във факта, че германската „Volkswagen Group“ предпочете Турция за своя завод на Балканите – и тя е, че България поне стигна до балотаж с Турция за инвестицията от над 1,6 млрд. евро.
Да я спечели обаче означава да е подготвена. А България не е.
Първо – да, управляващите са виновни. Дори не властта, а Бойко Борисов – имаше десет години да се подготви, да преустрои държавата и да сформира екип, който да преговаря умно за качествени инвестиции. Не успя. Конграчулейшънс.
Второ, нямаме кадри. И не само за автомобилостроенето – изобщо. Откъде ще се вземат 5000 души, които трябва да работят във фабриката на VW? В Турция ежегодно на пазара излизат шест пъти повече специалисти. А в България дори да съберем випуските на всички професионални гимназии по транспорт, енергетика, автоматика, пак няма да осигурим кадрите за новата фабрика.
Години наред умни хора и неправителствени организации обясняваха, че образованието в България трябва да се обвърже с нуждите на бизнеса – и с поглед в бъдещето. Вместо това, под ласкавия поглед на властта, и вузовете, и специалностите им се разроиха напук на намаляващия брой студенти и растящия недостиг на лекари, инженери, медицински сестри. Впрочем дори и да беше оцелял онзи злополучен Eвропейски политехнически университет в Перник, открит в първия мандат на ГЕРБ, випускниците му едва ли щяха да си намерят работа в завод на „Фолксваген“. Конграчулейшънс.
Трето, големите
инвестиции заобикалят България, големи инвеститори бягат
– ЧЕЗ няма да са последните. Да, парите на емигрантите не могат да се сравняват с преките чуждестранни инвестиции (ПЧИ) – едните се изяждат, в буквалния смисъл, другите създават работни места. Но в абсолютна стойност са повече. За 2018 г. само паричните преводи (без кеша) от българите зад граница възлизат на 2,39 млрд. долара. Това е с близо 40% повече от преките чужди инвестиции в страната, които по данни на БНБ през 2018 г. са 1,532 млрд. евро. С дял от 3,8% от БВП на емигрантските пари България е най-зависима от тях от страните членки на ЕС, следват я Латвия и Литва.
Според експерти от 2010 г. насам ПЧИ в България се движат обикновено в рамките на 3,3% от БВП.
Магистралите не са икономика – само бял хляб за строителния бизнес и властта – и не докараха инвеститори. А от България продължават да изтичат хора в работоспособна възраст, повечето от които търсят добро заплащане и подредена и справедлива държава. Конграчулейшънс.
Четвърто, пазар и покупателна способност. Думата има статистиката. През 2018 г. в Турция са продадени общо 654 541 превозни средства, като пътническите автомобили са с дял от 75,8%. За 2018 г. в България са продадени 31 244 нови коли. Така че германският автомобилостроител „Volkswagen“, включващ и марките „Audi“, „Porsche“, „Seat“ и „Skoda“, ще реализира част от произвежданите годишно 350 000 автомобила в бъдещата си фабрика на турския пазар. Инфлацията и обезценяването на турската лира временно ще свият продажбите през 2019 г., но те пак ще останат десетки пъти над българските, където хит на пазара са колите втора ръка. Конграчулейшънс.
Пето, икономиката, глупци. Историята на автомобилостроенето в Турция датира от 60-те години на миналия век и днес в самото производство работят над 60 000 души, а заедно със съпътстващите бизнеси броят им се умножава десетократно. Най-големите производители на автомобили в света, в това число „Ford“, „Honda“, „Hyundai“, „Mercedes“, „Renault“, „Toyota“ имат предприятия в страната – общият им брой гони двайсет. Дори в България турски доставчици откриват предприятия за различни части за нуждите на турското автомобилостроене. Южната съседка е 15-ият най-голям производител на автомобили в света и пети в Европа.
За миналата година Турция е произвела
близо 1,6 млн. автомобила и е спечелила 32,2 млрд. долара от експорта на около 1,3 млн. превозни средства. Това е почти колкото целия български износ за 2018 г., който е за около 55,3 млрд. лв. Наред с това Турция вече обяви, че ще прави своя марка автомобил.
Международният валутен фонд вече прогнозира възстановяване на турската икономика от 2020 г. и ръст от поне 2,5% след отрицателния за тази година. И ако Турция се бори да стане една от десетте най-големи икономики в света през 2023-та от сегашната си 17-та позиция, България дори не може да задмине Румъния по дял на БВП на глава от населението. Конграчулейшънс.
Шесто, оправданието не може да е само Катар – държавата, която притежава 17% във „Фолксваген“. Това е сериозен акционер, но решение за инвестиция, която ще стигне 2 млрд. евро, не се взема заради подкрепата на турския президент Ердоган за емирството, навлякло си американския гняв. Българските управляващи го знаят. А нямаше мандат, в който Борисов да не ходи в Катар на визита; през април т. г. и президентът Румен Радев отиде. Вестоносците на властта предаваха все за обнадеждаващи резултати от посещенията – овце, агнета, мед, биотехнологии, втечнен газ. Все в бъдеще време. Конграчулейшънс.
Седмо, потърпевши сме всички ние, обикновените български граждани. Една голяма корпорация налага свои добри корпоративни практики, стандарти на мениджмънт и заплащане – пари на светло, здравни и социални бонуси, обучение. По нея щяхме да мерим българския бизнес. А сега пак ще мерим по това кой осигурява на минималната работна заплата и кой – малко над нея, и как да бъде накаран работникът да работи повече срещу по-малко пари.
По стар управленски табиет ще се търси виновен извън самите виновници. Министерството на икономиката заучено отговаря, че няма окончателно решение, сякаш можем да се надяваме на друго след месец. Борисов мълчи – на него по принцип все някой друг му е виновен. Тройната коалиция, комунистите, карикатуристите.
Конграчулейшънс.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: (евентуален) завод на VAG в България
Тато е несменяем бре , не вкарал някакъв завод тука - и какво от това ? Няма да го изберем още няколко пъти ? Ще го изберем и още как . И без това ще е последния цар по тия територии , щото царството върви стабилно към разпад 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани