България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
както се казва, всеки сам си преценя
я коментирайте вие как бихте постъпили в тази ситуация.
бихте ли умрели за държавата си?
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Smrazyavashti-kadri-Avtomobili-sus-sini-burkani-mutreyat-na-putya-2781942
я коментирайте вие как бихте постъпили в тази ситуация.
бихте ли умрели за държавата си?
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Smrazyavashti-kadri-Avtomobili-sus-sini-burkani-mutreyat-na-putya-2781942
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Оф, това е много сложна ситуация. Може да видиш част от отговора на предишната страница. От една страна ти викаш, че нямаш проблем да си дадеш свещеното предимство(тоест си спокоен и предпочиташ да не разпалваш ситуация)от друга ти казват кое от значението на знака не разбираш. И двете са неща валидирани аргументи, отговора не е прост и няма нужда да се минава с изказвания от сорта, че си има закон. Да хора, има си закон, тези трябва да пропуснат "богоизбраните", но самите те пък не трябва да се държат като тънкопишковеца с черната Секвоя, който реши да не ебава никой и да покаже на тоя отсрещния викащ бахти, че не е зле да скочи в храстите. От друга страна той е ПЪЛЕН ТЪПУНГЕР защото вместо да се концентрира върху снимки в нета и клипчета, може да помисли, че е на пътя и като вижда отсреща колоната, БМВ-то му показа, че нещо се случва, просто трябваше да намали минимум и да мине още вдясно. Вместо това той предпочете тънкопишковеца със Секвоята да му обърне огледалата и да рискува да го направи на кайма ако го тресне с тази скорост. Тези, които биват изпреварвани са по-малко виновни в случая защото не знаем дали и доколко са забелязали тоя кордон за да се свият. Не ги оправдавам и тях, но е пълно с хора, които не знаят къде се намират на пътя или пък такива, които в даден момент са разсеяни от нещо. Тези като снимащия са най-много виновни защото аз също съм бил в такава ситуация, но с идваща отсреща линейка или полицейска кола, която като видя веднага и пускам десен мигач като съм се уверил, че зад мен няма някой на бронята, намалям плавно и се приближавам към банката с готовност ако се наложи да излезна от пътя! Много често полицейската кола отсреща или линейката ми вдигат ръка за благодарност, представяте ли си докъде сме я докарали да ти благодарят, че ги пускаш когато са на лампи? Поведението ми предизвиква домино ефект зад мен и правят същото, ама съм виждал редовно да не ги пускат така всякакви коли с лампи.
В заключение, Тойотата се кара от тънкопишковец, а снимащия е неможач, който грам не знае къде се намира, но е компетентен и съдещ. Но смятайте тези от НСО как са си карали доскоро като нямаше кой да ги снима и качва. Тези, които сме често на пътя сме ги виждали извън града де, не говорим за в града когато даже да отиват на ресторант редовно трябва да спрат де що има пресичаща котка даже.
Както писах в онази тема със съветите, ползвайте си главата и бъдете спокойни, другото са подробности.
Ако бяха станали на кайма, сега от девет кладенеца вода щяха да вадят, а онази дебелогъза експертка щеше да ни обяснява как маркировката е виновна, други асфалта, сцепление, малкото на брой камери, а истината е, че всичко сами си го правим и никой друг не може да ни го направи - и хубавото и лошото.
Този снимашият тъпанар даже вижда кола в банкета пред него, която не знам дали не е спряла да пропусне кордона, но първо се зачуди дали да не отбива, после се опита да кривне, после пак да се върне, ама не и да спре и можеше даже в отбилата кола да се забие.

В заключение, Тойотата се кара от тънкопишковец, а снимащия е неможач, който грам не знае къде се намира, но е компетентен и съдещ. Но смятайте тези от НСО как са си карали доскоро като нямаше кой да ги снима и качва. Тези, които сме често на пътя сме ги виждали извън града де, не говорим за в града когато даже да отиват на ресторант редовно трябва да спрат де що има пресичаща котка даже.
Както писах в онази тема със съветите, ползвайте си главата и бъдете спокойни, другото са подробности.
Ако бяха станали на кайма, сега от девет кладенеца вода щяха да вадят, а онази дебелогъза експертка щеше да ни обяснява как маркировката е виновна, други асфалта, сцепление, малкото на брой камери, а истината е, че всичко сами си го правим и никой друг не може да ни го направи - и хубавото и лошото.
Този снимашият тъпанар даже вижда кола в банкета пред него, която не знам дали не е спряла да пропусне кордона, но първо се зачуди дали да не отбива, после се опита да кривне, после пак да се върне, ама не и да спре и можеше даже в отбилата кола да се забие.

In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
секвоята нито е линейка, нито е пожарна, нито е милиция.
обикновен държавен служител, който вози друг държавен служител, който в най-добрият случай е на работа, а най-вероятно се е занимавал с омайввнето на някой електорат.
поставям се на мястото на големият държавен служител, би ме било срам да ме возят по този начин. бих уволнил на момента абсолютно всичката сган, която твори подобни дивотии. никаква държавна работа не е толкова спешна, че да налага такова поведение на пътя. защо аз да имам специален режим на движение? ако съм толкова специален, ще си купя хеликоптер. така си мисля аз. ама освен знаците, явно и ламБите не познавам
обикновен държавен служител, който вози друг държавен служител, който в най-добрият случай е на работа, а най-вероятно се е занимавал с омайввнето на някой електорат.
поставям се на мястото на големият държавен служител, би ме било срам да ме возят по този начин. бих уволнил на момента абсолютно всичката сган, която твори подобни дивотии. никаква държавна работа не е толкова спешна, че да налага такова поведение на пътя. защо аз да имам специален режим на движение? ако съм толкова специален, ще си купя хеликоптер. така си мисля аз. ама освен знаците, явно и ламБите не познавам
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Petrolhead написа:секвоята нито е линейка, нито е пожарна, нито е милиция.
обикновен държавен служител, който вози друг държавен служител, който в най-добрият случай е на работа, а най-вероятно се е занимавал с омайввнето на някой електорат.
поставям се на мястото на големият държавен служител, би ме било срам да ме возят по този начин. бих уволнил на момента абсолютно всичката сган, която твори подобни дивотии. никаква държавна работа не е толкова спешна, че да налага такова поведение на пътя. защо аз да имам специален режим на движение? ако съм толкова специален, ще си купя хеликоптер. така си мисля аз. ама освен знаците, явно и ламБите не познавам
Те НСО утрепаха човек, от бързане за предизборна кампания... ти за срам говориш....питай Кирчо колко го е срам...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тук по-голяма вина за тази ситуация имат Пътна полиция и ОДМВР…при подобни “тежки” делегации се прави отцепка в двете посоки по маршрута на кортежа и няма коли по пътя
Проблема е, че това изисква огромен ресурс, който явно липсва.
Отделно е факта, че никой не *бава специалния режим…”щом не е в мойта посока - не ме касае” е положението
Проблема е, че това изисква огромен ресурс, който явно липсва.
Отделно е факта, че никой не *бава специалния режим…”щом не е в мойта посока - не ме касае” е положението
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2501
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Интерсна ситуация би била с тоя надъхания камикадзе с джипа ако насреща се беше появил бай Стамат с 10 тонното си камионче и няма къде да се сгъне, а нашио е решил да прави поредното изпреварване все едно ВИП-а ражда 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
kiko написа:Интерсна ситуация би била с тоя надъхания камикадзе с джипа ако насреща се беше появил бай Стамат с 10 тонното си камионче и няма къде да се сгъне, а нашио е решил да прави поредното изпреварване все едно ВИП-а ражда
Ако беше някоя четириоска въобще немаше да се ежи тоя с джиПката ами щяха чинно да се се приберат в лентата ама нали се правят на велики. Тая службица трябва да се съкрати до една шепа хора, които да пазят 3мата големи. Другите да се опраат, ама нали ги е страх от народната любов.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди години питах един от тия от УБО-то не го ли е страх така да изпреварват, че и без видимост. Отговорът му беше "Няма страшно, междуградските пътища има място 3 тира да се разминат". 

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Как пък не се засякоха с някой като оня надрусания дет се заби с 200 в рейса или подобен да кривне леко в ляво и да се получат две добрини с един удар 

- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И да се заварят както пееха Спайските: When two become one
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абсолютно никакъв смисъл няма така да избутват колите... достатъчно е пилотната кола да е леко в другата лента, не и по този начин... това си е чиста простащина, която в същност е по-опасна за този, който пазят.
Разбира се вина има и този, който не отбива и ги принуждава да изпреварват, но какво са виновни тези в насрещното и защо са нужни тези скорости?
Разбира се вина има и този, който не отбива и ги принуждава да изпреварват, но какво са виновни тези в насрещното и защо са нужни тези скорости?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да се видя да натискат тези дето бяха отбили (и в двете посоки) - не!
Значи щом не се съобразяваш със специалния режим (пилотната кола е на осевата линия, значи трябва да отбиеш), НСО ще карат по начин по който могат да отреагират в случай на опасност…simple as that
Ама е по-лесно да се снима и реве в медиите след това
Значи щом не се съобразяваш със специалния режим (пилотната кола е на осевата линия, значи трябва да отбиеш), НСО ще карат по начин по който могат да отреагират в случай на опасност…simple as that
Ама е по-лесно да се снима и реве в медиите след това
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Опасността за тоя гъз, дето го развозват, са самите НСО - за една бройка да се размажат в снимащия. Как па да не тръгна да се мятам у канавката заради някакъв повярвал си ушак. То даже не е и ушак де, а охраната на селската дискотека 

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:Да се видя да натискат тези дето бяха отбили (и в двете посоки) - не!
Значи щом не се съобразяваш със специалния режим (пилотната кола е на осевата линия, значи трябва да отбиеш), НСО ще карат по начин по който могат да отреагират в случай на опасност…simple as that![]()
Ама е по-лесно да се снима и реве в медиите след това
Глупаците са забравили да го напишат това за осевата линия в закона
Чл. 91. (1) Моторни превозни средства със специален режим на движение са автомобилите и мотоциклетите, които при движението си подават ЕДНОВРЕМЕННО светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал.
Явно им е била счупена свирката на точно тези пазванти. Както каза, явно нямат ресурс. Трябва да им вдигнат заплатите още малко, че нямаме достатъчно милиционери
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Почти всичко изброено в темата за съветите също не е разписано, но май няма никой против написаното там….common sense е като видиш патрулка на средата на пътя с включени “Звук и светлина” + идващи зад нея коли отново със специален режим да направиш място, без значение, че движението им е в другата посока
От правилника за прилагане на ЗдвП:
Чл. 192. При приближаване на моторно превозно средство със специален режим на движение водачите на останалите пътни превозни средства са длъжни да освободят достатъчно място на пътното платно, а при необходимост - и да спрат, за да осигурят безпрепятственото преминаване както на сигнализиращото, така и на съпровожданите от него превозни средства
От правилника за прилагане на ЗдвП:
Чл. 192. При приближаване на моторно превозно средство със специален режим на движение водачите на останалите пътни превозни средства са длъжни да освободят достатъчно място на пътното платно, а при необходимост - и да спрат, за да осигурят безпрепятственото преминаване както на сигнализиращото, така и на съпровожданите от него превозни средства

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

