България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тея как така са със специален режим на движение като не са пуснали сирените.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Секвоята не е пикап, пикапа e Тундра, а това мисля е Ленд Круизър J200
Ако не бяха толкова скъпи тея Тойоти, можеше и да им науча моделите.
А въпроса кво пазят така и колко спазват протоколите е релевантен. А президента на Ливан май е имал работа в Арсенал. https://www.zakazanlak.bg/slider-18/pre ... ciya-18806 Пък може и музея да е разглеждал, знам ли
Ако не бяха толкова скъпи тея Тойоти, можеше и да им науча моделите.А въпроса кво пазят така и колко спазват протоколите е релевантен. А президента на Ливан май е имал работа в Арсенал. https://www.zakazanlak.bg/slider-18/pre ... ciya-18806 Пък може и музея да е разглеждал, знам ли
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма как да седи на 1-2 коли разстояние и да отнесе някой челно...бронето ще мине през тях, без никакъв шанс за реакция.
Ако няма опасност се движи близо пред основната кола обаче. Тук е имало як кикдаун за да направи дистанция и да даде шанс за маневра на бронето...тия коли колкото и да са нови, не си мисли че се държат на пътя като нормалните
5 тона си е тегло, затова и едно от условията да те качат на такова е да имаш опит като шофьор на тежкотоварен камион
@seimo: това вече е издребняване до последната запетайка на закона
. Причината е, че не се седи в кола на сирена, както и е мега гадно да караш зад кола с включен полицейски буркан...шофьора ослепява за минути
.
На спортния Лансер дето караха по ескорти му бяха подарили от израелско посолство някакъв ултра модерен (за времето си преди 7-8 години и повече) лайт-бар дето можеше да се изключват задните лампи точно за да не вади очите на задния шофьор
Ако няма опасност се движи близо пред основната кола обаче. Тук е имало як кикдаун за да направи дистанция и да даде шанс за маневра на бронето...тия коли колкото и да са нови, не си мисли че се държат на пътя като нормалните
5 тона си е тегло, затова и едно от условията да те качат на такова е да имаш опит като шофьор на тежкотоварен камион
@seimo: това вече е издребняване до последната запетайка на закона
На спортния Лансер дето караха по ескорти му бяха подарили от израелско посолство някакъв ултра модерен (за времето си преди 7-8 години и повече) лайт-бар дето можеше да се изключват задните лампи точно за да не вади очите на задния шофьор
Последна промяна Don_Diego на 12 Ное 2025, 14:40, променена общо 2 пъти
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като каза атентати.
Някой спомня ли се българската милиция да е предотвратила какъвто и да било атентат?
Защото май освен да се филмират и да се правят на джейсън стейтъм пред чича ти Митко с опела, за друго не стават
Някой спомня ли се българската милиция да е предотвратила какъвто и да било атентат?
Защото май освен да се филмират и да се правят на джейсън стейтъм пред чича ти Митко с опела, за друго не стават
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:Такъв е протокола - щом не се съобразяват с нареждането на ескортната кола, едната оперативна застава в позиция да блокира евентуална заплаха, разбирай да се разбие челно в идващата насреща кола, без значение каква е тя ...
На мен лично това ми звучи като безумен протокол поставен в нашата действителност.
В Афганистан, американците правеха подобни неща и дори там с реалностите на бунтовническата обстановка тези практики бяха сериозно атакувани.
В България, в ЕС, в мирно време, без наличие на дори близък исторически прецедент, това е безумно.
Единственото, което би оправдало такъв протокол в тази ситуация е наличие на разузнавателна информация, че Хисбула планира атентант на наша територия срещу президента на Ливан. Но не обща информация, а конкретна.
На общо основания да се опитваш да контролираш такъв незначителен риск за сметка на сигурността на гражданите е .....
Дори всички участници в движението да дават път по протокол, което не трябва да се приема за даденост при планирането, пак подобно поведение е крайно рисково.
Това между другото е добър въпрос - Някой оценява ли фактора поведение на останалите участници в движението, при планирането? Или се приема, че 100% ще спазват буквата на закона и който не се подчинява на 100% е гарантирана заплаха?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8408
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:ПП: За хейта си много прав - много е!
бацьов, сериозен въпрос: тия неща трезвен ли ги пишеш
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:Няма как да седи на 1-2 коли разстояние и да отнесе някой челно...бронето ще мине през тях, без никакъв шанс за реакция.
Ако няма опасност се движи близо пред основната кола обаче. Тук е имало як кикдаун за да направи дистанция и да даде шанс за маневра на бронето...
Каква е логиката да оставиш 2-3 тира дупка, в която може да се вмъкне кола и да челоса пазената, вместо да изпреварят в пакет?
И каква е логиката да се увеличи скоростта... ударът да е с по-тежки последствия ако има такъв, по-малко време за реакция и т.н.?
Точно обратна трябва да е реакцията, намаляване на скоростта зад бавната кола, по-плътен шахматен пакет и изпреварване само като е чисто напред.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8408
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Каква е логиката да оставиш 2-3 тира дупка, в която може да се вмъкне кола и да челоса пазената, вместо да изпреварят в пакет?
некадърници, сър ... то им личи по манталитета на шофиране, една работа не мога да свършат като хората, застрашават и "пакета" и околоните, което е по-лошото
свинска история
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Petrolhead написа:Някой спомня ли се българската милиция да е предотвратила какъвто и да било атентат?
Българската милиция я бият децата от русе, ти искаш атентат да предотвратят.
Тая история с кортежа е породена от милиционерското малоумие доста преди ситуацията.
Не е ли по-лесно да се осигури чист коридор на кортежа, вместо да се опитват да прелитат върху колите???
Доколкото познавам района, на 3-4 кръстовища е трябвало да се спре трафика за по няколко минути и тия примати щяха да си летят абсолютно сами по пътя и да си наваксват безценното време.
А крадеф що не го е карал с шкодичката лично???
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
empar написа:Българската милиция я бият децата от русе, ти искаш атентат да предотвратят.![]()
Тоя случай иначе нещо рЕзко затихна
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8408
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
empar написа:А крадеф що не го е карал с шкодичката лично???
няма време той, договаря сделки за милиарди с турците ... боташов лайното
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:Don_Diego написа:ПП: За хейта си много прав - много е!
бацьов, сериозен въпрос: тия неща трезвен ли ги пишеш
Не, още ме държи от абитуриентския бал
Точно хейт си е защото действието е от полиция и НСО. Иначе срещу тия дето карат така от сутрин до вечер - си трайкаме. За истински важните неща - пак си трайкаме.
Обаче кола със специален режим си е позволила да кара бързо, аз не съм се подчинил и могло да стана голямо мазало... взривяваме държавата
Режисьора не се е подчинил на директно полицейско нареждане - няма проблем! Службите за сигурност си вършат работата - на оръжие и долу Радев
Другата кола пред него защо беше спряла и отбила в банкета? Него натиснаха ли го по някакъв начин? Ама иначе говорим - не си ползвай предимството на път с предимство, на дясностоящ и подобни щуротии
Ама като дойде специалния режим и дай да му правя сечено...мислете бе, хора
steeN написа:Don_Diego написа:Няма как да седи на 1-2 коли разстояние и да отнесе някой челно...бронето ще мине през тях, без никакъв шанс за реакция.
Ако няма опасност се движи близо пред основната кола обаче. Тук е имало як кикдаун за да направи дистанция и да даде шанс за маневра на бронето...
Каква е логиката да оставиш 2-3 тира дупка, в която може да се вмъкне кола и да челоса пазената, вместо да изпреварят в пакет?
И каква е логиката да се увеличи скоростта... ударът да е с по-тежки последствия ако има такъв, по-малко време за реакция и т.н.?
Точно обратна трябва да е реакцията, намаляване на скоростта зад бавната кола, по-плътен шахматен пакет и изпреварване само като е чисто напред.
Оставяш място за да може да реагира броенето...това си е камион в умалена форма: маневриране и спирачен път нямат общо с тези на нормална кола. Ако е 2-3 коли зад удара просто ще мине през тях като таран.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4368
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз пак да попитам, не трябва ли да карат така ако има реално някаква опасност?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8408
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:Не, още ме държи от абитуриентския бал![]()
![]()
личи ти... лошо... много лошо...
махнал си се от тая осрана до ушите структура, ама манталитета си го запазил
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Добре де, защо никога не пускат звуков сигнал, поне аз поне дузина пъти съм виждал такива кортежи с тъпи изпълнения и само светлинен сигнал, има ли причина, да не би да пазят сирените за нещо? Все се чудя ей такива изпълнения дали от цивилни ръбове или от тези дето трябва да са за пример не нацелят някой с по-голям камион, поне не съм чул, да и малко справедливост поне, че ако чакаме на нашата Темида.
Изпратено от моят motorola edge 50 neo с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят motorola edge 50 neo с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
