Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Модератор: Общи модератори
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
така е монополизъм 7 пъти да ги биеш по 22-24ма така му викат




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Добре де защо трябва изпод вола телета да вадим.
Какви бяха болидите по времето на Шумахер?
Какви са сега?
Много се е разисквала тая тема за контрола върху предните гуми,за по-дългата предница която той управлява най добре,после различията на сегашните концепции и т.н.
Чааак после идват годинките - изобщо не са фактор специално при него.
Гледа ли Канада 2011? Гледа ли как с интермедия на мокра писта дърпаше по 1.5сек на обиколка точно на Фетел.
Колко обиколки Уебър се опита да го изпревари?Май 4 - а общо 8 Бътън и Уебър стояха зад него след като се открои изцяло суха ивица на пистата.
Да завърши 4-ти,не успя да се качи на подиума дори - искам да кажа,че болидите и техниката отстъпват пред качествата на пилота,точно при мокра писта.Показа им!Да тогава им показа как се кара на мокро,бангия дето си изяждаше гумите за 7 обиколки?
Болида на Мерцедес беше адски проблемен особено 2011-та , 2010-та бяха нов отбор бяха в топ 4 и т.н.
Розберг му взимаше квалификациите - само до средата на сезона и трите години.Розберг има 1 победа и ... мисля че 5 подиума за тези три години (тука може и да греша) - Шумахер има 1 така е.Розберг го победи - така е.
Но когато е трябвало ги е наказвал как си му е реда.Това за монопола може и да си прав,интереса към Ф1 падна в началото на десетилетието,но Шумахер си е показал качествата много преди това - 94,95,96 доо 2002 - е участвал в толкова битки на пистата - да да на пистата не в бокса,че сегашните пилоти могат само да завиждат!Качествата му изобщо не могат да се коментират,каму ли пък Фетел да го сравняваме с него!
Какви бяха болидите по времето на Шумахер?
Какви са сега?
Много се е разисквала тая тема за контрола върху предните гуми,за по-дългата предница която той управлява най добре,после различията на сегашните концепции и т.н.
Чааак после идват годинките - изобщо не са фактор специално при него.
Гледа ли Канада 2011? Гледа ли как с интермедия на мокра писта дърпаше по 1.5сек на обиколка точно на Фетел.
Колко обиколки Уебър се опита да го изпревари?Май 4 - а общо 8 Бътън и Уебър стояха зад него след като се открои изцяло суха ивица на пистата.
Да завърши 4-ти,не успя да се качи на подиума дори - искам да кажа,че болидите и техниката отстъпват пред качествата на пилота,точно при мокра писта.Показа им!Да тогава им показа как се кара на мокро,бангия дето си изяждаше гумите за 7 обиколки?
Болида на Мерцедес беше адски проблемен особено 2011-та , 2010-та бяха нов отбор бяха в топ 4 и т.н.
Розберг му взимаше квалификациите - само до средата на сезона и трите години.Розберг има 1 победа и ... мисля че 5 подиума за тези три години (тука може и да греша) - Шумахер има 1 така е.Розберг го победи - така е.
Но когато е трябвало ги е наказвал как си му е реда.Това за монопола може и да си прав,интереса към Ф1 падна в началото на десетилетието,но Шумахер си е показал качествата много преди това - 94,95,96 доо 2002 - е участвал в толкова битки на пистата - да да на пистата не в бокса,че сегашните пилоти могат само да завиждат!Качествата му изобщо не могат да се коментират,каму ли пък Фетел да го сравняваме с него!

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Както казах, не оспорвам качествата му (както и на останалите 20+ пилоти)
Просто не съм кон с капаци, че да го боготворя .. доста е прехвален.
И за това има заслуга болида му, а не той.
Какви са сега и тогава болидите ли .. ми ти 3 години не гледаш ли ?
Видя ли сега като има повече болиди можещи какво е ?
Видя ли "великия" какво направи със счупен болид ? .. едно голямо нищо
Видя ли как за 3 години не успя да го оправи, а тога се тръбеше от боготворящите го, че той бил виновника за титлите, а не болида му
Еми, сега май на всички им стана ясно, кой е виновника за титлите(в момента това се коментира за Фетел, ако следиш темата)
Та .. той си има качества, но тогава просто нямаше болиди .. т.е. имаше 2 марки само и той беше в едната печеливша.
И както казах ... късмет,правилното място,правилния болид .. и хопаля 7 титли ( айде може да е спечелил 1-2 с мъка, но другите си бяха просто щото нямаше кой да му се опъне).
Еми .. 3 години чаках да ми покаже как се гради болид, как е великия и си останах с чакането и още 30 нямаше да направи нищо и не щото е на 40 .. по нагоре обясних май защо.
Та толкова с него .. ти пак ми обяснявай колко е велик .. за мен е пилот+ и нищо повече, даже ми е пилот- заради постъпките му алаФетел и още доста долни номерца дето правеше ..
Някой да го споменава вече ? щото мизерниците се забравят, колко и да са велики, а се помнят стойностните и честни пилоти .. набързо ще го забравим само гледай
Сега дано някой да изкара суперболид и да спечели 10 титли с него ... и тогава ще е новия ВЕЛИК,но дано е малко човек, че да го помним дълго
Просто не съм кон с капаци, че да го боготворя .. доста е прехвален.
И за това има заслуга болида му, а не той.
Какви са сега и тогава болидите ли .. ми ти 3 години не гледаш ли ?
Видя ли сега като има повече болиди можещи какво е ?
Видя ли "великия" какво направи със счупен болид ? .. едно голямо нищо
Видя ли как за 3 години не успя да го оправи, а тога се тръбеше от боготворящите го, че той бил виновника за титлите, а не болида му

Еми, сега май на всички им стана ясно, кой е виновника за титлите(в момента това се коментира за Фетел, ако следиш темата)
Та .. той си има качества, но тогава просто нямаше болиди .. т.е. имаше 2 марки само и той беше в едната печеливша.
И както казах ... късмет,правилното място,правилния болид .. и хопаля 7 титли ( айде може да е спечелил 1-2 с мъка, но другите си бяха просто щото нямаше кой да му се опъне).
Еми .. 3 години чаках да ми покаже как се гради болид, как е великия и си останах с чакането и още 30 нямаше да направи нищо и не щото е на 40 .. по нагоре обясних май защо.
Та толкова с него .. ти пак ми обяснявай колко е велик .. за мен е пилот+ и нищо повече, даже ми е пилот- заради постъпките му алаФетел и още доста долни номерца дето правеше ..
Някой да го споменава вече ? щото мизерниците се забравят, колко и да са велики, а се помнят стойностните и честни пилоти .. набързо ще го забравим само гледай
Сега дано някой да изкара суперболид и да спечели 10 титли с него ... и тогава ще е новия ВЕЛИК,но дано е малко човек, че да го помним дълго


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Специално за хората без очила.... копи пейст...
Шампионски титли: 7 (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)
Поредни титли: 5 (2000–2004)
Победи: 91
Поредни победи: 7 (2004, Европа–Унгария)
Победи за един тим: 72 (Ферари)
Победи на една и съща писта: 8 (Франция)
Победи на различни писти: 22
Най-дълъг период между първа и последна победа: 14 години, 1 месец и 2 дни
Втори места: 43
Подиуми: 156
Последователно завършване на подиума: 19 (САЩ 2001–Япония 2002)
Завършвания в зоната на точките: 190
Последователно завършване в зоната на точките: 24 (Унгария 2001–Малайзия 2003)
Обиколки лидерство: 4741 (22,155 km)
Пол-позиции: 68
Стартове от първа решетка: 115
Най-бързи обиколки: 76
Дубъли (Пол и победа): 40
Трипъли (Пол, НБО и победа): 22
Общо точки: 1,519
Най-много точки в догонващ сезон: 121 (2006)
Най-много победи в догонващ сезон: 7 (2006)
Победи на Индианаполис (всички състезателни класове): 5
Победи на Монца (Формула Едно): 5
Победи в един сезон: 13 (2004)
НБО за един сезон: 10 (2004)
Точки записани за един сезон: 148 (2004)
Завършвания на подиума за един сезон: 17 (100%) (2002)
Най-рано спечелен шампионат: 6 оставащи състезания (2002)
Последователни години с победи: 15 (1992–2006)
Последователни дни като шампион: 1813 (от 8 Октомври 2000 до 25 Септември 2005)
Шампионски титли: 7 (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)
Поредни титли: 5 (2000–2004)
Победи: 91
Поредни победи: 7 (2004, Европа–Унгария)
Победи за един тим: 72 (Ферари)
Победи на една и съща писта: 8 (Франция)
Победи на различни писти: 22
Най-дълъг период между първа и последна победа: 14 години, 1 месец и 2 дни
Втори места: 43
Подиуми: 156
Последователно завършване на подиума: 19 (САЩ 2001–Япония 2002)
Завършвания в зоната на точките: 190
Последователно завършване в зоната на точките: 24 (Унгария 2001–Малайзия 2003)
Обиколки лидерство: 4741 (22,155 km)
Пол-позиции: 68
Стартове от първа решетка: 115
Най-бързи обиколки: 76
Дубъли (Пол и победа): 40
Трипъли (Пол, НБО и победа): 22
Общо точки: 1,519
Най-много точки в догонващ сезон: 121 (2006)
Най-много победи в догонващ сезон: 7 (2006)
Победи на Индианаполис (всички състезателни класове): 5
Победи на Монца (Формула Едно): 5
Победи в един сезон: 13 (2004)
НБО за един сезон: 10 (2004)
Точки записани за един сезон: 148 (2004)
Завършвания на подиума за един сезон: 17 (100%) (2002)
Най-рано спечелен шампионат: 6 оставащи състезания (2002)
Последователни години с победи: 15 (1992–2006)
Последователни дни като шампион: 1813 (от 8 Октомври 2000 до 25 Септември 2005)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Няма лошо, ама ти не схващаш защо ги има тея цифрички към статистиката му 
Я ми копи-пасте от последните 3 години .. седни помисли малко .. следвай пътя на логиката и накрая ми кажи .. Е заради това ги има тея цифрички.
Щото, ако беше супер господа на боговете, тея 3 години нямаше да кара на опашката ... и не ми казвай, че е на 40 отново
Все още избягваш да ми обясниш, защо го нямаше на пистата тея години и тъкмо като ми го обясниш, ще ти светне истината за спорта като цяло.
Искало му се е сигурно да има пак 2 добри болида и той да е в единия, ама не си направи добре сметката, като се завърна ... ти какво ще кажеш по въпроса

Я ми копи-пасте от последните 3 години .. седни помисли малко .. следвай пътя на логиката и накрая ми кажи .. Е заради това ги има тея цифрички.
Щото, ако беше супер господа на боговете, тея 3 години нямаше да кара на опашката ... и не ми казвай, че е на 40 отново

Все още избягваш да ми обясниш, защо го нямаше на пистата тея години и тъкмо като ми го обясниш, ще ти светне истината за спорта като цяло.
Искало му се е сигурно да има пак 2 добри болида и той да е в единия, ама не си направи добре сметката, като се завърна ... ти какво ще кажеш по въпроса


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
ти понеже други очила си сложил и не виждаш цифрите ето ще ти ги обясня знам че пак няма да ме разбереш....
от 1995г до 2000г кво виждаш в цифрите щи кажа НИЩО! защо защото правеха 5години отбор и кола и тя им донесе 5 титли да колата прав си монопола но тоя монопол не дойде е така от въздуха нали?
сега се опитаха да направят същото, но нищо вече не е същото елементарно... а и нямат 5 години просто да на 43ли е на колко не знам, оня Рос Браун и той е вече библия и просто са история.
И тва за годините щи го повтарям щото на 18 правех и аз едни неща сега на 38 не ми се получават
от 1995г до 2000г кво виждаш в цифрите щи кажа НИЩО! защо защото правеха 5години отбор и кола и тя им донесе 5 титли да колата прав си монопола но тоя монопол не дойде е така от въздуха нали?
сега се опитаха да направят същото, но нищо вече не е същото елементарно... а и нямат 5 години просто да на 43ли е на колко не знам, оня Рос Браун и той е вече библия и просто са история.
И тва за годините щи го повтарям щото на 18 правех и аз едни неща сега на 38 не ми се получават

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Е къде бил тия три години ..... ами на опашката - там където бяха Хамилтън,Алонсо там където бяха всички 23 ли са 24ма ли са ..... това нищо не означава.
А тия подмолни номерца - да помним ги,помня ги - друг човек е сега,иска да печели,иска да се състезава ама не както преди - надъхването е 80% от таланта на всеки един спортист във всеки един спорт - тогава беше готов на всичко - сега не чак толкова.Колкото и да говорят,че бил мотивиран до предела,тва са глупости - как да мотивираш една енциклопедия с рекорди.
Може и 4 от 7-те му титли да спечелени ей така из между другото но трите титли си ги спечели как си му е реда.
Знаеш ли какво му липсва на Фетел да си заслужи титлите - които пак казвам - за мен числото 3 не му отива от никъде!
Фетел няма своя Хил,няма своя Хакинен или Монтоя,че да успее да покаже на какво е способен - тва е.
Колкото и да говорите за монопол - за да покажеш таланта си не ти трябват 20 пилота конкуренция - 1 ти трябва.
Хич не споменавайте за Алонсо,че и той бил претендент,защото прилика между сегашните "битки" и онези старите нямат нищо общо.
Ейо Алонсо си заслужава титлите - победи 7 кратния - два пъти!
А тия подмолни номерца - да помним ги,помня ги - друг човек е сега,иска да печели,иска да се състезава ама не както преди - надъхването е 80% от таланта на всеки един спортист във всеки един спорт - тогава беше готов на всичко - сега не чак толкова.Колкото и да говорят,че бил мотивиран до предела,тва са глупости - как да мотивираш една енциклопедия с рекорди.
Може и 4 от 7-те му титли да спечелени ей така из между другото но трите титли си ги спечели как си му е реда.
Знаеш ли какво му липсва на Фетел да си заслужи титлите - които пак казвам - за мен числото 3 не му отива от никъде!
Фетел няма своя Хил,няма своя Хакинен или Монтоя,че да успее да покаже на какво е способен - тва е.
Колкото и да говорите за монопол - за да покажеш таланта си не ти трябват 20 пилота конкуренция - 1 ти трябва.
Хич не споменавайте за Алонсо,че и той бил претендент,защото прилика между сегашните "битки" и онези старите нямат нищо общо.
Ейо Алонсо си заслужава титлите - победи 7 кратния - два пъти!

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
е поне един ме разбира да мразят всеки който се бори за победа със зъби и нокти...
каде му е на фетел бергер,алези,хакинен,сена,монтоя,хил,вйлньов,патрезе,Прост,менсъл? а и трикратния тогава нелсън пикет?
каде му е на фетел бергер,алези,хакинен,сена,монтоя,хил,вйлньов,патрезе,Прост,менсъл? а и трикратния тогава нелсън пикет?
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Еми да си дойдем на думата ... "монопола" му донесе титлите, аз какво обяснявам от 1000 години 
Дали той я е правил, знам ли .. 3 години имаше, или чакай, хем той е стар, хем и шефа му стар и това ги извинява.
Нали видя няколко състезания как се бореше, ама си прав .. няма го "монопола" и вече не е същото.
И кола не се гради 5 години сега, май и по-бързо става като гледаш.
Така, че аз съм в очакване на поредния "велик" с направената кола и все някога ще се появи .. не се съмнявайте.
Важно е, че ти се изясни най-после кое прави шампионите велики .. а те всички си имат качества.
Едни по-малко, други повече, но си имат.
И сега и 100 години да му дам няма да направи нищо, просто има много повече пари в тоя спорт и борбата е още по-голяма.
Няма кой да му пусне аванта като тогава да си е монополист
Късметлия .. това бих казал за него.
А Фетел ... поредния надут шампион благодарение на "монопола"
Но и той си има фенове, които ще седнат да ти обясняват, колко е велик .. тогава ти ще им светнеш очите(понеже вече си на ясно с нещата), къде е ключа от бараката

Дали той я е правил, знам ли .. 3 години имаше, или чакай, хем той е стар, хем и шефа му стар и това ги извинява.
Нали видя няколко състезания как се бореше, ама си прав .. няма го "монопола" и вече не е същото.
И кола не се гради 5 години сега, май и по-бързо става като гледаш.
Така, че аз съм в очакване на поредния "велик" с направената кола и все някога ще се появи .. не се съмнявайте.
Важно е, че ти се изясни най-после кое прави шампионите велики .. а те всички си имат качества.
Едни по-малко, други повече, но си имат.
И сега и 100 години да му дам няма да направи нищо, просто има много повече пари в тоя спорт и борбата е още по-голяма.
Няма кой да му пусне аванта като тогава да си е монополист

Късметлия .. това бих казал за него.
А Фетел ... поредния надут шампион благодарение на "монопола"
Но и той си има фенове, които ще седнат да ти обясняват, колко е велик .. тогава ти ще им светнеш очите(понеже вече си на ясно с нещата), къде е ключа от бараката


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
всичко е една тайна конспирация за монополите
мога много да споря ама няма смисъл убедил съм се...
аз ако бях на ясно както си ти щеше да ти стане ясно и на теб както е на мен и нямаше да водим тоя спор.На теб обаче нещата са ти ясни повече от на мен и ти благодаря че ме "светна"
пък и много осрахме темата
мога много да споря ама няма смисъл убедил съм се...
аз ако бях на ясно както си ти щеше да ти стане ясно и на теб както е на мен и нямаше да водим тоя спор.На теб обаче нещата са ти ясни повече от на мен и ти благодаря че ме "светна"

пък и много осрахме темата
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Темата си е много ок мен ако питаш.
Тъкмо на някои хора да им се изяснят разни шампионски способности и от къде идат те:)
Тъкмо на някои хора да им се изяснят разни шампионски способности и от къде идат те:)

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
те ако от нас им се изяснят способностите а не от това което виждат здраве му кажи
а за да им е ясно поне могат да четат има много изписано по темите...
най хубавото беше че нямаше керс,дрс,слс,абс и всекиви срани неща волана имаше две копчета поне аз като почнах да разбирам какво гледах по телевизията
"В първото си състезание на Спа се класира на сензационното 7-мо място, макар че за пръв път кара на тази трудна писта (Вебер преди това лъже Еди Джордан, че Михаел е карал стотици пъти на пистата). Пред него са единствено Айртон Сена, Ален Прост, Найджъл Менсъл, Нелсон Пикет, Жан Алези и Герхард Бергер. Четирима от тях са световни шампиони."
Четете,четете чакам и аз новобранеца каде от първото си състезание да е 7ми а пред него да са четирима от най-бързите...
"Една година след дебюта си печели и първото си състезание на Спа-Франкоршамп. Той е едва третият немски пилот след Граф Берге фон Трипс и Йохен Маас печелил състезание от Ф1. Завършва сезона на трето място пред Сена."
Четете,четете тва трето място е от монополите дааа

а за да им е ясно поне могат да четат има много изписано по темите...
най хубавото беше че нямаше керс,дрс,слс,абс и всекиви срани неща волана имаше две копчета поне аз като почнах да разбирам какво гледах по телевизията
"В първото си състезание на Спа се класира на сензационното 7-мо място, макар че за пръв път кара на тази трудна писта (Вебер преди това лъже Еди Джордан, че Михаел е карал стотици пъти на пистата). Пред него са единствено Айртон Сена, Ален Прост, Найджъл Менсъл, Нелсон Пикет, Жан Алези и Герхард Бергер. Четирима от тях са световни шампиони."
Четете,четете чакам и аз новобранеца каде от първото си състезание да е 7ми а пред него да са четирима от най-бързите...
"Една година след дебюта си печели и първото си състезание на Спа-Франкоршамп. Той е едва третият немски пилот след Граф Берге фон Трипс и Йохен Маас печелил състезание от Ф1. Завършва сезона на трето място пред Сена."
Четете,четете тва трето място е от монополите дааа
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Не говоря за пари,не ми е ясно как стоят нещата зад кулисите - кой с кого си дели интереса и кой с кого си пие пиенето.
Шумахер беше машина за пари,мъкнеше хиляди фенове по пистите - беше добре за бизнеса той да печели.
ОК да речем че е сериозно подпиран и т.н. и т.н. - Ферари е голямо име и в комплект с него = на много пари.
Шефовете на Ф1 имат интерес от него,примерно - съгласен съм ако това имаш в предвид.
Искам да кажа - монопол или не винаги е имало някой който да му вгорчава живота - и ги е бил всичките.
И не говорим за някакви си там пилоти - говорим за имена в спорта нали така.
Айде отречи го.Не вярвам Хакинен,Вилньов или Хил да са го пускали доброволно.Ами не го вярвам.


- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Нали не искаш да се потретвам, че не отричам качествата му, а богоизвисяването 
Бил ги е защото нямаше конкуренция, ти сам го каза.
Сега защо не ги би .. щото бил на 40, колко лесно било
Ама другия момък е зациклил и ми копира само стари данни, а то миналото е минало.
Дали ако беше в Ред Бул нямаше да е О, ВЕЛИКИ отново ?
Убеден съм, че да, ама щото сгреши избора и вече е бил стар ... даааа
От тея пилоти поне половината да ги сложиш в колата на фетел щяха да станат шампиони.
Това какво ти говори ?
Айде сега ги сложи в колата на Шуми ..
Натам си следи мисълта сам
Надявам се разбра защо хората припадат като му чуят името ... но то требва малко и да се мисли защо и какво.
Той и Фетел е най-младия шампион, ама това прави ли го бог ?
Помниш ли какво се говореше за него .. новото пиле .... новия бог .. не знам си кви хвалби.
А дефакто след време се видя що за стока е и си е чист мръсен,подъл шваб.
Ако беше в друг отбор нямаше и да го знаем даже.
Но и пак ще го забравим, такива изкуствено направени шампиони не се помнят много.

Бил ги е защото нямаше конкуренция, ти сам го каза.
Сега защо не ги би .. щото бил на 40, колко лесно било

Ама другия момък е зациклил и ми копира само стари данни, а то миналото е минало.
Дали ако беше в Ред Бул нямаше да е О, ВЕЛИКИ отново ?
Убеден съм, че да, ама щото сгреши избора и вече е бил стар ... даааа
От тея пилоти поне половината да ги сложиш в колата на фетел щяха да станат шампиони.
Това какво ти говори ?
Айде сега ги сложи в колата на Шуми ..
Натам си следи мисълта сам
Надявам се разбра защо хората припадат като му чуят името ... но то требва малко и да се мисли защо и какво.
Той и Фетел е най-младия шампион, ама това прави ли го бог ?
Помниш ли какво се говореше за него .. новото пиле .... новия бог .. не знам си кви хвалби.
А дефакто след време се видя що за стока е и си е чист мръсен,подъл шваб.
Ако беше в друг отбор нямаше и да го знаем даже.
Но и пак ще го забравим, такива изкуствено направени шампиони не се помнят много.

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Добре де явно мненията ни вървят в една посока
аз не казвам нищо различно....или?
На въпроса "защо не ги би сега..." - отговорих по-горе - няколко са причините и възрастта е последната по значение.
Не случайно споменах и мократа Канада... със сегашната,кой колко кара се вижда на мокра писта - той определено беше най-бързия тогава.Толкова по въпроса.
Колкото до Фетел - ако Шумахер е успял да си заслужи положението да има най-добрата кола,то Фетел не е.
Има титли колкото Сена,с една повече от Хакинен
тва ... не е за вярване кво се случи и как се случи!

На въпроса "защо не ги би сега..." - отговорих по-горе - няколко са причините и възрастта е последната по значение.
Не случайно споменах и мократа Канада... със сегашната,кой колко кара се вижда на мокра писта - той определено беше най-бързия тогава.Толкова по въпроса.
Колкото до Фетел - ако Шумахер е успял да си заслужи положението да има най-добрата кола,то Фетел не е.
Има титли колкото Сена,с една повече от Хакинен


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar