Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW Power ACM написа:Като окачествяваш нещо като простотия и слепота, вземи се аргументирай, а ако нямаш какво да кажеш, по-добре мълчи. Всеки си ма право на мнение мисля.
Разбира се, извинявай, че клафицирах, но не се обосновах.
Та - Марк не беше никакъв турист, а доста добре си караше и между другото в момента на тестовете на Пол Рикар направо летя ако си в час с Льо Ман сериите. 2010-та изпуснаха доста Марк понеже и фетел имапе някакви тъпи проблеми и грешни отигравания с топката. За всичко от Турция до геноцида на Евреите обвиниха Марк от отбора. И последното състезание го пуснаха жетвен агнец ВЪПРЕКИ, ЧЕ ТОЙ БЕШЕ ПИЛОТА С ПО-ГОЛЯМ ШАНС ЗА ТИТЛАТА!!! 2011, 2012 и особенно брутално 2013 вече не правиха грешката да оставят Марк с някакъв шанс и супер грозно беше това с Малайзия миналата година + в 80% от състезанията имаше някакви технически проблеми като КЕРС не му работеше в поне едно 60% от състезанията, течове, ала-бали, незавити колела и тем подобни.
Сега Рикардо искат да го отрежат още отначало за да спре и той да си вярва пък и да дръпне напред с точките Фетел за да могат после при положение че Рикардо е пред Фетел да му нареждат високо и ясно по радиото да пусне великия пилот щото той няма шанс за титла па Фетел има. И така нататъка. И така нататъка.
bum_bum написа:larbi написа:По-голяма простотия и слепота не бях чел...
Колега, внимавай с тона и епитетите.
Не съм обидил никой - тук дискутираме Формула 1 и самите пилоти и отбори, а не правим лични нападки защото е прекалено ниско това да нападаш някой по интернет и то без да го познаваш.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Абе Уебър не беше много бърз, няма какво да се лъжем ама за сметка на това стартираше перфектно 10 от 10 пъти потегляше като стрела. 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Сега ще сравняваме сериите Льо ман с Ф1 ли? Ами по тази логика Райконен не става за пилот, понеже в световния рали шампионат не направи НИЩО.
Жан Алези и той не става за пилот, понеже извън Формулата не се реализира, а Монтоя и той не е голям пилот защото в Карт сериите стана шампион, но във Ф1 не можа. Дотук с приказките.
Ако съвсем сериозно мислиш, че Уебър е бил брутално орязван, ВЪПРЕКИ ЧЕ е по-добър пилот от Фетел, то по-добре дискусията да приключи. Фетел си ПОБЕДИ Уебър и си извоюва мястото на пилот номер едно в отбора още с първата си титла, когато беше някакъв нахакан младок, а Уебър наложен вече такъв и после вече пилот номер едно си е такъв. Нормално е след като от километри се вижда, че единия е пилот с главна буква и със статут на първи в отбора, да бъде предпочитан като стратегии и всичко останало като приоритетен. Нали не мислиш, че Уебър е бил по-добър, но по някакви странни причини отбора е предпочел него за първи пилот и му е налагал всевъзможни повреди през сезона?
По-добрият пилот(или просто първия в отбора)получава всичко най-добро от този отбор, по-добрия екип, а всички гледат на него като на първи вече, от обикновения чистач, до шефа на отбора. Всичко друго са подробности. Просто в този спорт винаги е имало такива - първи и втори пилот, пак повтарям с малки изключения, които не са завършвали добре за отбора в повечето случаи. Едно време и за Шумахер така се мрънкаше когато всевъзможни посредствени пилоти му съотборници и от време на време им се отваряше шанс да спечелят някое състезание, те печелаха, но понякога се налагаше и да пуснат Шумахер в името на отбора и титлата. Единствените, които не мрънкаха и не стояха като умрели на подиумите след това бяха Джони Хърбърт и Еди Ървайн. Самият Шумахер когато се върна след катастрофата беше подарил една победа на Ървайн за да му помогне да се бори за титлата и до края на шампионата си караше за него, като това показа, че когато единия има реален шанс, дори Шумахер може да му отстъпи в името на отбора. Самият Шумахер имаше много по-голям принос в развитието на колите, от всичките си съотборници през годините, взети заедно, та нормално да беше предпочитан, а другите като пълнеж. Може с Фетел също да е било така, там не съм чак толкова запознат и не мога да споря.
Но не виждам аз как Уебър светкавицата е бил рязан за сметка на Фетел, така сякаш е бил супер бързия пилот, но видиш ли от отбора са му сложили прът в колелото. Германеца си го пукаше по квалификации, тренировки и където се сетиш.
Жан Алези и той не става за пилот, понеже извън Формулата не се реализира, а Монтоя и той не е голям пилот защото в Карт сериите стана шампион, но във Ф1 не можа. Дотук с приказките.
Ако съвсем сериозно мислиш, че Уебър е бил брутално орязван, ВЪПРЕКИ ЧЕ е по-добър пилот от Фетел, то по-добре дискусията да приключи. Фетел си ПОБЕДИ Уебър и си извоюва мястото на пилот номер едно в отбора още с първата си титла, когато беше някакъв нахакан младок, а Уебър наложен вече такъв и после вече пилот номер едно си е такъв. Нормално е след като от километри се вижда, че единия е пилот с главна буква и със статут на първи в отбора, да бъде предпочитан като стратегии и всичко останало като приоритетен. Нали не мислиш, че Уебър е бил по-добър, но по някакви странни причини отбора е предпочел него за първи пилот и му е налагал всевъзможни повреди през сезона?

Но не виждам аз как Уебър светкавицата е бил рязан за сметка на Фетел, така сякаш е бил супер бързия пилот, но видиш ли от отбора са му сложили прът в колелото. Германеца си го пукаше по квалификации, тренировки и където се сетиш.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bum_bum написа:Абе Уебър не беше много бърз, няма какво да се лъжем ама за сметка на това стартираше перфектно 10 от 10 пъти потегляше като стрела.
Доста бърз си беше като му вървеше нормално колата айде сега холан, ама тва за стартовете просто невероятно колко малка успеваемост имаше да стартира като хората

Относно Кими, знам че има много фенове ама той има една единствена титла и до там. Този сезон още не може да се каже колко малко или много става за пилот щото първото състезание не им вървяха колите на Феррари хич, а ся спука гума и после имал поражения по пода и затова толкова се измъчи с Кейтъръм-а, така че всичко е малко или много субективно. Но нататъка ако не направи нещо за да се покаже че наистина е големия пилот незнам...
Относно орязването... за да не използвам думи и изказ след които ще има засегнати просто ще посоча Рикардо сега и орязването му което е в ход с пълна сила. Отворете си очите и гледайте!

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
larbi написа:...просто ще посоча Рикардо сега и орязването му което е в ход с пълна сила. Отворете си очите и гледайте!
Ами тука идва другото нещо - вече утвърден пилот и Световен шампион...нормално да му се гласува повече доверие и да се ползва с приоритет. Не виждам какво чудно има.
Пак ще повторя, че Уебър в началото също беше предпочитан пред Фетел, но Германеца се пребори за статута си като не слушаше много, много отборните заповеди да не натиска Уебър. Друг е въпроса, че по принцип трябва да слуша, но пък ако бе слушал, то щеше да спечели първата си титла на куково лято.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:Е нали уж на РедБул пилотите са равни?

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
... Май могат да прецакат пилот само с натискане на копче на клавиатурата... Не е нужно да му оставят незавита предна лява гума и да рискуват да накажат целия отбор... Може да го забавят в бокса няколко секунди и готово, а може и да вкарат колата в терсене режим и той да си дава газ, колкото си иска...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:bmw maniqk ivo bmw написа:Е нали уж на РедБул пилотите са равни?
Този въпрос им е неудобен и 100 пъти подред да го зададеш ти или някои друг най-много да те глобят за спам, но няма да ти отговорят.
Към колегата психиатър: Страшно много уважавам твоето компетентно мнение относно моето психическо състояние и в тази връзка искам да задам един лаишки въпрос: Ако аз се извиня предварително и после ти отрежа главата примерно, брой ли се извинението?

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Този въпрос не знам на кой е неудобен като аз казах 100 пъти вече, че е нормално да се лансира първия пилот в отбора. Той затова е първи, а и примери с Ред Бул достатъчно дадох, че Фетел си е първи след като се пребори за първата си титла.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW Power ACM написа:Този въпрос не знам на кой е неудобен като аз казах 100 пъти вече, че е нормално да се лансира първия пилот в отбора. Той затова е първи, а и примери с Ред Бул достатъчно дадох, че Фетел си е първи след като се пребори за първата си титла.
Ама офиално НЕ Е. Официално са равнопоставени и никога при никакви обстоятелства единия пилот не е пренебрегван за сметка на другия според тях. Като са мъже да кажат: Да имаме първи и втори, да Фетел е нашия човек, другия ще .... супата! Защо не си кажат, защо? Както казах по този начин (като наужким нямат първи пилот) се възвеличават постиженията на Фетел, че видиш ли никой не е фаворитизиран и той великия пилот сам самичък без чужда помощ покорява висини. И после да излезе с ехидна усмивка и да обяви пред камерите, че отбора много работил, а съотборника му някъде в чакъла без колела или с изпадали батерии по пътя или нещо друго...
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
ще ви помоля да се държите културно един с друг.
за справка искам да уточня,че рапорта който получих не е потънал в дън земя
и ще пробвам мирно да разреша проблемацията с колегата ...със странния ник
за справка искам да уточня,че рапорта който получих не е потънал в дън земя
и ще пробвам мирно да разреша проблемацията с колегата ...със странния ник



http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Това, че нямат първи пилот само наивник може да го вярва. Първи и втори пилот има откакто има формула и изключенията са твърде рядко. Няма ли първи и втори, то настава анархия и ползите за отбора са по-малко.
Но за Ред бул не се учудвайте, че така в сянка се мъчат да го правят, понеже те така са си свикнали все задкулисно да правят много неща.
Но за Ред бул не се учудвайте, че така в сянка се мъчат да го правят, понеже те така са си свикнали все задкулисно да правят много неща.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW Power ACM написа:
Но за Ред бул не се учудвайте, че така в сянка се мъчат да го правят, понеже те така са си свикнали все задкулисно да правят много неща.
С други думи АНАТЕМА за Ред Бул



- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Тяхната вече свърши смело мога да кажа. Или поне така ми изглежда. Така както ФИА ги лансираше, така сега дори да могат, няма да им позволят да се борят за нищо, понеже скапаха рейтинги и всичко на спорта. Или поне бяха един от главните фактори за това нещо. Едва ли има някой безпристрастен или пристарстен, който да иска Ред Бул все така да печели. Освен самите фенове на Ред Бул и Фетел, ама и за тях не съм сигурен. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW Power ACM написа:Тяхната вече свърши смело мога да кажа.
Ай дано

Ама все пак са втори по бързина след Мерцедес - така че тяхната изобщо не е напълно свършила....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick