Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
///sasho написа:KUM4o написа:Сега гледах една статистика, че от всички продадени алфа ромео 159 над 84% са били с JTD двигател, просто всичките тия души явно са балъци щом са избрали дизел-а...
Абе колега, ти си в БМВ форум, какво ни занимаваш с алфи JTD и подобни щуротии. Объркал форума нещо.
Мда, и аз това исках да попитам ама да не изляза груб. Тук обсъждаме дизелови и бензинови BMW-та, а ти Fiat-а та Fiat-a... във Fiat форума ще имаш много повече поддръжници със сигурност

boksioraE39 написа:За мен е достатъчно че Е46 320д с едно чипче пердаши пипано авди S3..![]()

Да не става дума за това: http://www.youtube.com/watch?v=cssVB9TNWA8
щото това е 330-ка


- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Агресивен мап за 330-ката, ако е само мап.
И не толкова за S3-ката, и малката или голямата S-ка е?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:///sasho написа:KUM4o написа:Сега гледах една статистика, че от всички продадени алфа ромео 159 над 84% са били с JTD двигател, просто всичките тия души явно са балъци щом са избрали дизел-а...
Абе колега, ти си в БМВ форум, какво ни занимаваш с алфи JTD и подобни щуротии. Объркал форума нещо.
Мда, и аз това исках да попитам ама да не изляза груб. Тук обсъждаме дизелови и бензинови BMW-та, а ти Fiat-а та Fiat-a... във Fiat форума ще имаш много повече поддръжници със сигурностboksioraE39 написа:За мен е достатъчно че Е46 320д с едно чипче пердаши пипано авди S3..![]()
![]()
Да не става дума за това: http://www.youtube.com/watch?v=cssVB9TNWA8
щото това е 330-ка
На миналата страница к'во съм качил?!
Последна промяна boksioraE39 на 27 Юли 2013, 11:30, променена общо 1 път

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
6inlinepower написа::yes:
Агресивен мап за 330-ката, ако е само мап.
И не толкова за S3-ката, и малката или голямата S-ка е?
Имах Ауди А8 4.2 близо 2-години,точно и тогава приключих с тази марка окончателно,та моля те не ме питаи дали е малката или голямата защото и представа си нямам за тия кошери...



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ето подобен клип доказва правилото, че обикновено, при горе-долу еднаква пикова мощност по-бързата е турбодизеловата
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Старт от място, същите коли http://www.youtube.com/watch?v=PY_lvrutL_E
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:На миналата страница к'во съм качил?!
Написал си си поста малко преди моя



- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:boksioraE39 написа:На миналата страница к'во съм качил?!
Написал си си поста малко преди моя4х4 срешу задно - на летящия предимство за дизела, но от място разстрел
Нищо ненормално не виждам аз. За да се сравни динамиката на дизел и бензин трябва да намерим два турбо двигателя от по-новите на марката с еднаква мощност. F30 320i срещу F30 320d - това ще е интересно. По 184hp са и двата.
Факт е че дизела е по-силен на летящ но разтрела от място не знам в кой етап е колата,защото беше писал че и от място го е опердашил... Поне от това което се вижда аз си направих сметка къде ще си ремапна кораба... Това сръвнение което си дал е интересно но по-каталог и двете правят стоте за 7.9сек и макс 250км/ч което ме кара да си мисля че в реален старт Д-то ще има реален шанс,може би на висока скорост бензина ще е по-добре но като се има предвид че си е 1995 см3 незнам..
П.П Тия времена съм дал за Ф34
На Ф30 бензина е 7.3 сек
дизела е 7.5 сек
Последна промяна boksioraE39 на 27 Юли 2013, 11:57, променена общо 1 път

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:boksioraE39 написа:На миналата страница к'во съм качил?!
Написал си си поста малко преди моя4х4 срешу задно - на летящия предимство за дизела, но от място разстрел
Нищо ненормално не виждам аз. За да се сравни динамиката на дизел и бензин трябва да намерим два турбо двигателя от по-новите на марката с еднаква мощност. F30 320i срещу F30 320d - това ще е интересно. По 184hp са и двата, равни килограми, 4 цилиндрови с еднакъв обем, турбо.
Стига де сега ще кажат, че не е честно щото бензина е турбо

Обективно погледнато бензина в такъв случай би трябвало да има превес заради повдигнатата крива на торка и по-широкия работен диапазон

От друга страна дизела запазва своя превес от гледна точка на торк, макар и вече да не е толкова силно изразен срещо турбо бензина

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
7,3 за бензина срещу 7,5 за дизела, ръчни скорости
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:6inlinepower написа:boksioraE39 написа:Проблема е следния,тук почнахте да се делите на бензинови BMW фенове и на дизелови... все едно ако е дизел не е BMW.... Много комплекси в тая тема... Истината е че дизелов баварец с малко пари се засилва доста прилично и може би доста от тия дето разтягат локуми са били доста прилично опушени от някое "дизелче"Значи дайте да не бъркаме нещата,никой не иска да каже че дизеловата кола е състезателна но не може да не се признае че читава такава + малко екстри започва да оставя бензиновите лееко замислени,не че бензина не се тунингова но е разисквано много пъти колко струват атмосверните коне... Просто не мога да повярвам че има толкова брутално заблудени хора като гледам к'во се пише направо не е истина.....
![]()
![]()
![]()
За мен е достатъчно че Е46 320д с едно чипче пердаши пипано авди S3..![]()
Добре че сме ние с дизелите да отсрамиме 20,25,28ците...........![]()
Пердаши го по разход или на задна?
viewtopic.php?f=19&t=333223
П.П Грешката е моя че съм написал 320 вместо 330 но близо 1100км без почивка ме оправдават.
Каква малка грешка - то колата не била 320д ами 330д 204кс с агресивен чип - то почти същото бе

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
KUM4o написа:acho.rs написа:KUM4o написа:
Така да ти кажа 1.4 моно на ВАГ не съм карал, ансъм се качил на 1.9JTD от 2.4JTD. Нито карам бързо нито ме интересува спортното каране, аз съм от типа шофьори, които обичат да карат нормално и да се наслаждават на удоволствието от шофирането, а не кой завой ще го взема с вратите. Не ме притеснява каква кола карам и това изкривено мислене, че има само една марка не ми понася на стомаха хич. Разхода на гориво реално при спокойно и нормално каране е приблизително изравнен и при бензин и при дизел като цена разликата не е огромна, за да се казва, че с дизел с пестяло. Аз не съм си купил дизел, защото искам да пестя,а защото ми харесва поведението на този тип двигатели сравнено с бензиновите, а и честно казано нямам нищо против бензина. В ежедневието си не карам само моята кола, карам още 5 като има и бензинови и дизело двигатели и да ти кажа и от двата типа гориво изпитвам едно и също удоволствие, защото докато шофирам се кефя на шофирането, не гледам секунди, оборотомери, да се чудя сега дали има лаг от турбината и така на татък. Не искам да ми казваш каква статистика си гледал, защото много ме кефиш с твоите статистики във всяка тема, няма значение не казвам, че съм прав, но факт, че тук в Рим на светофара от 10 коли 7 са дизел. В подземния гараж на блока ми от 35 автомобила 27 са дизел, но пак няма значение, защото и двата типа гориво си имат предимства и недостатъци. За какви разходи ми говориш бе колега какви толкова разходи ще усетя. Колата е на 170к километра в момента, турбина няма луфт, помпа и дюзи работят отлично и няма признаци за притеснение. Да като се скапе турбото, че то ново е 800лв. , но да не би да се сменя като маслото на 10к? ГНП-то докато се скапе тази кола може би вече ще е претопена. Ремонти, ремонти и само ремонти ви се въртят в главите, сигурно като си купувате колите само за това мислите, аз вече имам сумати километри с моята и хич не съм се притеснявал за ремонтите, които ми предстоят, защото така или иначе като караш едно нещо то се разваля и няма как да не се ремонтира един ден. За мен е смешно друго, че скъпи коли, които струват няколко пъти колкото моята се чупят 2 пъти повече и ремонта за едно и също( буквално за едно и също нещо) струва 5х цената при мен.
П.П. Много ми харесва мисленето на Българина, което е контра на всички останали. Ако някой кара на газ, тоя е педал и няма кинта да кара на бензин и бил еди какъв си. Тоя дето кара на дизел и той гледал тънканата и така на татък. Тук имам познат, който на месец може да си купува по 2 760I с всичко, което предлага дилъра, но той кара мини купър с LPG, а в Isola del giglio има паркирана яхта струваща 8 милиона евро.
От това което пиеше , разбирам че използваш колата за икономически ефективно придвижване от А до Б . За тази цел колата ти не е лоша , но може ли да попитам тя с какво се различава от Рено Клио,Пежо 307/8,Ситроен Ц4 , Голф/А3, Киа Сиид,Хюндай и30 и там предшественика му,Форд Фокус,Мазда 3, Тойота Корола , Хонда ... не знам какъв е кенефа им в класа и така нататък - ефтини коли за точка А до Б - нали .
Или иначе казано основното което те вълнува теб , го има в гамата на всички производители на коли . Колата ти е на 90% аналогична с още поне 30 модела . Това е което се търси най-много - ефтиното .
Друг основен въпрос - след като си фен на кола за точка А до Б , защо се опитваш да наложиш мнението си във " форума на БМВ ентусиастите" . Не допускаш ли , че щом се казва така тоя форум , поне малка част от потребителите имаме колите си нещо повече от градски кенефи за "вършене на работа"

За ремонтите при дизелите няма да коментирам - има автомонтьори у форума , сигурен съм че изпадат в бурен смях , като заговорим за стар "модерен дизел" и надеждност .
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
1.3 мултиджет на 83000км-скъсана верижка и скъсан разпр вал=над 2000лв
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:boksioraE39 написа:6inlinepower написа:boksioraE39 написа:Проблема е следния,тук почнахте да се делите на бензинови BMW фенове и на дизелови... все едно ако е дизел не е BMW.... Много комплекси в тая тема... Истината е че дизелов баварец с малко пари се засилва доста прилично и може би доста от тия дето разтягат локуми са били доста прилично опушени от някое "дизелче"Значи дайте да не бъркаме нещата,никой не иска да каже че дизеловата кола е състезателна но не може да не се признае че читава такава + малко екстри започва да оставя бензиновите лееко замислени,не че бензина не се тунингова но е разисквано много пъти колко струват атмосверните коне... Просто не мога да повярвам че има толкова брутално заблудени хора като гледам к'во се пише направо не е истина.....
![]()
![]()
![]()
За мен е достатъчно че Е46 320д с едно чипче пердаши пипано авди S3..![]()
Добре че сме ние с дизелите да отсрамиме 20,25,28ците...........![]()
Пердаши го по разход или на задна?
viewtopic.php?f=19&t=333223
П.П Грешката е моя че съм написал 320 вместо 330 но близо 1100км без почивка ме оправдават.
Каква малка грешка - то колата не била 320д ами 330д 204кс с агресивен чип - то почти същото беЗад гръмкото име - АУДИ С3 стои Голф 4 1.8Т така че , макар да си е постижение , не е чак толкова страховито , колкото звучи . А ако говорим за стабилно пипане , пръдливото 4 цилиндрово моторче на ВАГ си минава 400кс , че и 500кс, така че остави тая тема .
Ти малоумен ли си,сериозно питам?!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
http://www.zeperfs.com/duel4318-4029.htm
иначе продължавайте да си спорите
и при нормално каране над два литра икономия в полза на дизела !
иначе продължавайте да си спорите

и при нормално каране над два литра икономия в полза на дизела !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани