Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Jordana » 27 Юли 2013, 16:42

И какво по точно е убийственото в полза на дизела ? Два автомобила близки по тегло - автоматици и 6.1кг на конска сила .Само дето дизела е 250 NM повече а дава същите резултати/времена с незначителни разлики .За да върви колкото бензинов агрегат трябва да е с напомпани двойно Nm иначе е гола вода.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от boksioraE39 » 27 Юли 2013, 16:46

Jordana написа:И какво по точно е убийственото в полза на дизела ? Два автомобила близки по тегло - автоматици и 6.1кг на конска сила .Само дето дизела е 250 NM повече а дава същите резултати/времена с незначителни разлики .За да върви колкото бензинов агрегат трябва да е с напомпани двойно Nm иначе е гола вода.


Направо си е гола вода :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Още един "разбирач" дето е разочарован от 525тдс с прецакано гнп... :mhihi:
Оня ден ходихме до пловдив с едно Е60 535д от първите направо си е много "зле" а ти си пиши колкото си искаш........... :bchug:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Jordana » 27 Юли 2013, 16:52

Въпроса не е дали изобщо "върви" дизела а дали върви повече от аналогичен по мощност бензинов агрегат.
В случая с F10 е въпрос на вкус в коя от двете да седнеш :dunno: Теоретичната разлика от 0.2 сек от 0-100 е меко казано трудно уловима на магистралата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от acho.rs » 27 Юли 2013, 16:52

nightdriver написа:http://www.zeperfs.com/duel4318-4029.htm

иначе продължавайте да си спорите :mhihi:
и при нормално каране над два литра икономия в полза на дизела !

Във всички други модели на БМВ този дизел (313кс 630НМ) носи обозначението *40д и би следвало да се сравнява с *40и (320-326кс 450НМ) не с *35и който през последните 7 години не е мръднал като мощност .
Иначе риспект точно за тази печка на БМВ . Но ако се говори за перформанс и 3литрови аналогични дизел/бензин ... отдавна има би-турбо 340кс N54B30 скоро ще има 3.0 М мотор в М4/М3 с 430-440кс , пред който и три-турбо дизела не важи . Да не забравяме и че 550д с 381кс струва бая повече от 550и с 450кс, вярно че и разхода е много , много в полза на печката , но ме съмнява за 3 години дали ще може да се избие разликата в цената .
Отделно във всички модели на БМВ с N55 306кс 400НМ или *35и двигателя е оставен на тази сила , от една страна да покрие липсата на *30и и разликата от *28и и от друга страна и най-вече да отвори вратичка за М перформанс или ис изпълнения с по 320/340кс и 450НМ . Примери - 135и / М135и , 335и/335и М Перформанс , З4 35и/З4 35ис , 435и/435и М Перфоманс... Доскоро имаше и пакет за Х6 3,5и сега не знам . Останалите модели на БМВ в които няма пакети за сила на 3.0 би-турбо , този мотор е представен със средни коне от 320/326 и носи означението *40и - 740и,640и,640и гран купе .
Последна промяна acho.rs на 27 Юли 2013, 17:56, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Демирев » 27 Юли 2013, 17:08

Факт е че с бг.нафтата пушат зверски всички дизели включително и пет-шест годишни екземпляри от премиум клас след 2800об.!
Днес на обяд се дърпаха 530д 2005-6г. и Мл 320 цди 2006г.....хубаво тръгнаха бързо и като ги настъпаха и резултатът 15 метра черни облаци тип икарус :lol: :lol: :lol:
Не искам и да си представя колко пари им е ремонта на тези по-новите Комън рейли от премиум клас и колко често чистят дюзи.
И факта от цената на дизела към днешна дата си е голям фактор.

И не хвърляйте пепел върху бензин газаджиите. Не мога да дам линк към фирмата в Пловдив за метан-дизелови уредби - ще ме баннат за реклама.
Имат и галерия на монтажите. За момента пишат че е изгодно на големи дизелови мотори монтажа по над 3.2л. и 220 коня.
Монтирали са метан на доста тирове - големи товарни бусове и Туарег В 10 ТДИ ...
интересното е че си похарчват и дизелче не малко въпреки метана.
дизел 30 към 70% метан е разхода.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от nightdriver » 27 Юли 2013, 18:43

acho.rs написа:
nightdriver написа:http://www.zeperfs.com/duel4318-4029.htm

иначе продължавайте да си спорите :mhihi:
и при нормално каране над два литра икономия в полза на дизела !

Във всички други модели на БМВ този дизел (313кс 630НМ) носи обозначението *40д и би следвало да се сравнява с *40и (320-326кс 450НМ) не с *35и който през последните 7 години не е мръднал като мощност .
Иначе риспект точно за тази печка на БМВ . Но ако се говори за перформанс и 3литрови аналогични дизел/бензин ... отдавна има би-турбо 340кс N54B30 скоро ще има 3.0 М мотор в М4/М3 с 430-440кс , пред който и три-турбо дизела не важи . Да не забравяме и че 550д с 381кс струва бая повече от 550и с 450кс, вярно че и разхода е много , много в полза на печката , но ме съмнява за 3 години дали ще може да се избие разликата в цената .
Отделно във всички модели на БМВ с N55 306кс 400НМ или *35и двигателя е оставен на тази сила , от една страна да покрие липсата на *30и и разликата от *28и и от друга страна и най-вече да отвори вратичка за М перформанс или ис изпълнения с по 320/340кс и 450НМ . Примери - 135и / М135и , 335и/335и М Перформанс , З4 35и/З4 35ис , 435и/435и М Перфоманс... Доскоро имаше и пакет за Х6 3,5и сега не знам . Останалите модели на БМВ в които няма пакети за сила на 3.0 би-турбо , този мотор е представен със средни коне от 320/326 и носи означението *40и - 740и,640и,640и гран купе .


:nono: играем честно нали ? 535д 640д или 890д , всичко това е 3 литра ! А пък 4.0и е над 4 литра нали , значи няма дизелов еквивалент ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от acho.rs » 27 Юли 2013, 19:03

nightdriver написа:
acho.rs написа:
nightdriver написа:http://www.zeperfs.com/duel4318-4029.htm

иначе продължавайте да си спорите :mhihi:
и при нормално каране над два литра икономия в полза на дизела !

Във всички други модели на БМВ този дизел (313кс 630НМ) носи обозначението *40д и би следвало да се сравнява с *40и (320-326кс 450НМ) не с *35и който през последните 7 години не е мръднал като мощност .
Иначе риспект точно за тази печка на БМВ . Но ако се говори за перформанс и 3литрови аналогични дизел/бензин ... отдавна има би-турбо 340кс N54B30 скоро ще има 3.0 М мотор в М4/М3 с 430-440кс , пред който и три-турбо дизела не важи . Да не забравяме и че 550д с 381кс струва бая повече от 550и с 450кс, вярно че и разхода е много , много в полза на печката , но ме съмнява за 3 години дали ще може да се избие разликата в цената .
Отделно във всички модели на БМВ с N55 306кс 400НМ или *35и двигателя е оставен на тази сила , от една страна да покрие липсата на *30и и разликата от *28и и от друга страна и най-вече да отвори вратичка за М перформанс или ис изпълнения с по 320/340кс и 450НМ . Примери - 135и / М135и , 335и/335и М Перформанс , З4 35и/З4 35ис , 435и/435и М Перфоманс... Доскоро имаше и пакет за Х6 3,5и сега не знам . Останалите модели на БМВ в които няма пакети за сила на 3.0 би-турбо , този мотор е представен със средни коне от 320/326 и носи означението *40и - 740и,640и,640и гран купе .


:nono: играем честно нали ? 535д 640д или 890д , всичко това е 3 литра ! А пък 4.0и е над 4 литра нали , значи няма дизелов еквивалент ...

Прочети внимателно какво ти казах - във ВСЕКИ друг модел на БМВ 3.0 би-турбо с 313кс се нарича 40Д , единствено в Ф10 е *35д :idea:
А пък 4.0и е над 4 литра нали , значи няма дизелов еквивалент

40и е 3 литра :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст

Мнение от steeN » 27 Юли 2013, 19:17

Открихте топлата вода, че при горе долу еднакви коне бензина е по-бърз от място, а дизела е по-еластичен? Също при дълга гонка(до максимална скорост примерно) дизела пак ще изостане дори и на скорост, просто защото му окапва въртящия момент във високите. Само, че горното важи за атмосферен бензин... ако бензина е турбо...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Nickelback » 27 Юли 2013, 20:08

Аматьори някакви - BMW 320i F30 vs BMW 320d F30

Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от ///sasho » 27 Юли 2013, 20:37

И дизела и бензина си имат своите предимства и недостатъци, въпроса основно опира до това как е поддържана колата. Дизеловите автомобили като започнат да създават проблеми и да им се износват частите по двигателя са по скъпи за поддръжка, но пък за сметка на това се пести от по ниския разход на гориво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от steeN » 27 Юли 2013, 20:45

Nickelback написа:Аматьори някакви - BMW 320i F30 vs BMW 320d F30


Никой не очакваше така да стане... хаха. Ето го и 335d. Като има турбо да оправи дефицита на нютонметри в ниските, еластичността на дизела някакси вече я няма.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 29 Юли 2013, 15:09

Преди години в Ауди форума имаше една тема Бензин VS Дизел... та беше станала сигурно към 500 страници ако не и отгоре...
Тука взе да се случва същото :mhihi:

Таа.. по принцип най-добре бензин на метан... :D
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от In_Memoriam » 29 Юли 2013, 15:16

Как така от 17 страници никой не похвали дизела на олио :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Gqbriel » 29 Юли 2013, 15:56

In_Memoriam написа:Как така от 17 страници никой не похвали дизела на олио :shock:

Защото не всеки дизел може :mhihi:
А картинката ,лято отворени прозорци ,дизелче и след него група африканчета подават глава и точат лиги и се хранят с мизирмата на пържени картофки с цаца :mhihi: - безценна
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Jordana » 29 Юли 2013, 16:25

Gqbriel написа:
In_Memoriam написа:Как така от 17 страници никой не похвали дизела на олио :shock:

Защото не всеки дизел може :mhihi:
А картинката ,лято отворени прозорци ,дизелче и след него група африканчета подават глава и точат лиги и се хранят с мизирмата на пържени картофки с цаца :mhihi: - безценна

Оня ден един пасат пред мене на светофара беше на олио.Как разбрах ли? Докато стоеше мирно и тихо на червено само леката миризма на гранясало олио с привкус на манджа загатваше че нещо не е наред.Като светна зелено тоя даде яко газ ... :banghead: все едно 30 годишен икарус запали .Облаци сажди и смрад на неизгоряло олио и нафта.Егати екологията.Ако тва нещо е целта на биодизела :shock:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook