Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
larbi написа:bam-bam написа:Ще помоля да споделите мнение за Хакинен .. явно има хора дето яко разбират тук и са в час с нещата в кухнята.
Той що за шампион е според тях ?
Нека припомним, че 1998-ма стана шампион благодарение на половин сезон ТРАКШЪН КОНТРОЛ, а през 1999-та имаха най-бързия болид.
Така имаха, то значи Шумахер има 1-2 титли, че другите му бяха с най-бързата кола.... леле ама то като се замисля, Менсъл няма титла, и Прост и Сена...не ги е срам все с най-бързата кола са ставали шампиони...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Колега, тези титли със сигурност са спечелени с най-бързата кола отново .. тъй, че и 2 даже няма 
Търсим шампиона с бавната кола

Търсим шампиона с бавната кола


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bam-bam написа:Колега, тези титли със сигурност са спечелени с най-бързата кола отново .. тъй, че и 2 даже няма
Търсим шампиона с бавната кола
94-нямаше най-бързата


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
larbi написа:bam-bam написа:Ще помоля да споделите мнение за Хакинен .. явно има хора дето яко разбират тук и са в час с нещата в кухнята.
Той що за шампион е според тях ?
Нека припомним, че 1998-ма стана шампион благодарение на половин сезон ТРАКШЪН КОНТРОЛ, а през 1999-та имаха най-бързия болид.
За един от най-невзрачните шампиони във Ф1 мога да кажа, че той просто си е...невзрачен. Я само се сетете КОЛКО победи имаше Хакинен след дългогодишна кариера във Ф1, преди Макларън Мерцедес да направят "онзи" болид през 98-ма?






През 99-та Хакинен спечели САМО и единствено защото Шумахер се почупи в оная катастрофа и въпреки това забележете беше съвсем близо до ултра-издънката да загуби титлата от...Еди Ървайн.

По-слаб шампион от Микак Хакинен едва ли ще се намери в последните 25-30 години(за по-назад не знам)може да се конкурира единствено с Дженсън Бътън и донякъде Деймън Хил.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Хил за мен ще си остане на слабия шампион за последните 30 години....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Мале тук като ви слуша човек ще си каже,че всичките сте мега карачи......... с поне по 17472723177321 титли във Ф1,Наскар,Индикар.... и изобщо секъФ вид карове....
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
audi_rulzzz написа:Мале тук като ви слуша човек ще си каже,че всичките сте мега карачи......... с поне по 17472723177321 титли във Ф1,Наскар,Индикар.... и изобщо секъФ вид карове....
И няма да сбъркаш

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
ХаЛуди, дай да се разберем. Никой не твърди подобни безумия. Повече от ясно е, че дори последния в крайното класиране на шампионата е много добър пилот, иначе нямаше да е там. Но то по твоята логика, никой не трябва да коментира формулата и спорта ако не е участник. За журналистите да не говорим, макар те да са доста необективни или поне част от тях. Няма да чуеш никой журналист(или почти никой)да нарича посредствени шампиони такива като Бътън, Хил и Хакинен или посредствени пилоти такива като Маса, Барикело, Джони Хърбърт, Гейвид Култард и т.н. поради някои прости причини като етика и интерес. За първата е ясно, а за втората никой журналист няма да иска да си затваря врати по този начин.
А ние понеже не дължим нито етика към някой от спорта, нито имаме интерес, сме си квартални раздувки и си казваме нещата на много по-обикновен език и с истинските им имена. Все пак някои от нас следят Формулата от 20-25 години като за себе си мога да кажа, че през 90-те много малко неща съм изтървал, а от 94-та насам почти нямам изтървана квалификация. Тогава Евроспорт предаваше всичко и то на Немски. Имам цяла огромна тетрадка с изрезки и интервюта, щото тогава нямаше интернет, а Азис беше само Васко п...
Та дай сега да не коментираме и защото не сме пилоти да се правим, че не сме видяли истината за силните и слаби страни на нищо и никой.
А ние понеже не дължим нито етика към някой от спорта, нито имаме интерес, сме си квартални раздувки и си казваме нещата на много по-обикновен език и с истинските им имена. Все пак някои от нас следят Формулата от 20-25 години като за себе си мога да кажа, че през 90-те много малко неща съм изтървал, а от 94-та насам почти нямам изтървана квалификация. Тогава Евроспорт предаваше всичко и то на Немски. Имам цяла огромна тетрадка с изрезки и интервюта, щото тогава нямаше интернет, а Азис беше само Васко п...

Та дай сега да не коментираме и защото не сме пилоти да се правим, че не сме видяли истината за силните и слаби страни на нищо и никой.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Teмата отиде у рЯката. Да върна малко назад с един въпрос. Тук е пълно с капацитети и искам да се допитам до изключителните им познания. Новата (стара) турбо ера, барабар с всичките и видове двигатели е вече факт. Понеже има фенове, искам да ги помоля за една прогноза.
КАКВА ЩЕ Е МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ НА МОНЦА?
За да ви подскажа отговор на горния въпрос, ето два факта:
1. Антонио Пицония БМВ Уилямс V10 2004г - 369.9км/ч
2. Естебан Гутиерес Заубер Ферари V8 2013г - 341.1км/ч
КАКВА ЩЕ Е МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ НА МОНЦА?
За да ви подскажа отговор на горния въпрос, ето два факта:
1. Антонио Пицония БМВ Уилямс V10 2004г - 369.9км/ч
2. Естебан Гутиерес Заубер Ферари V8 2013г - 341.1км/ч
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
До Монца има много време и ще има промени, но ще е трудно да минат 340км/ч- залагам за 330-335км/ч и то трудно постижими, че там много зависи как ще вземеш Параболика. И нали помниш, че предавателните числа на скоростите са фиксирани за цялата година и не е като преди да си правиш дълги или къси предавки според пистата- още по-трудно става...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW_POWER написа:1. Антонио Пицония БМВ Уилямс V10 2004г - 369.9км/ч
Това отдавна е само мираж...
А този сезон едва ли ще са над 320 км/ч...

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Ако на Монца не успеят да прескочат 330км/ч или да връщат атмосферките или направо да затварят сергията.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Моторетките си удрят 320+ почти на всяка писта. Там май е по-опасно, но всяка година падат рекордите на пистите като круши, за разлика от Ф1, където рекордите са средно 6-10 годишни..
Падението е голямо, както се казва..То няма мощност, нито стабилност, нито дори звук, какво има се питам?? За капак, има в 90% от състезанието пестене на масло, гуми, бензин и др..
Падението е голямо, както се казва..То няма мощност, нито стабилност, нито дори звук, какво има се питам?? За капак, има в 90% от състезанието пестене на масло, гуми, бензин и др..
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
И аз съм песимист - 320км/ч макс. Което е нещо много кофти
Примерно в квалификация може и да прехвърлят тая стойност като използват керса(зареден 2 обиколки преди това
), ама в състезание мисля че ще е 320 макс...





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани