Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bam-bam » 31 Мар 2014, 19:03

Нещо за Шумахер ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 31 Мар 2014, 20:01

larbi написа:
bam-bam написа:Ще помоля да споделите мнение за Хакинен .. явно има хора дето яко разбират тук и са в час с нещата в кухнята.
Той що за шампион е според тях ?


Нека припомним, че 1998-ма стана шампион благодарение на половин сезон ТРАКШЪН КОНТРОЛ, а през 1999-та имаха най-бързия болид.


Така имаха, то значи Шумахер има 1-2 титли, че другите му бяха с най-бързата кола.... леле ама то като се замисля, Менсъл няма титла, и Прост и Сена...не ги е срам все с най-бързата кола са ставали шампиони...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bam-bam » 31 Мар 2014, 20:13

Колега, тези титли със сигурност са спечелени с най-бързата кола отново .. тъй, че и 2 даже няма ;)
Търсим шампиона с бавната кола :mrgreen:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 31 Мар 2014, 20:26

bam-bam написа:Колега, тези титли със сигурност са спечелени с най-бързата кола отново .. тъй, че и 2 даже няма ;)
Търсим шампиона с бавната кола :mrgreen:



94-нямаше най-бързата ;) , така че трябва да му признаем една титла :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Top Gun Maverick » 31 Мар 2014, 21:14

larbi написа:
bam-bam написа:Ще помоля да споделите мнение за Хакинен .. явно има хора дето яко разбират тук и са в час с нещата в кухнята.
Той що за шампион е според тях ?


Нека припомним, че 1998-ма стана шампион благодарение на половин сезон ТРАКШЪН КОНТРОЛ, а през 1999-та имаха най-бързия болид.

За един от най-невзрачните шампиони във Ф1 мога да кажа, че той просто си е...невзрачен. Я само се сетете КОЛКО победи имаше Хакинен след дългогодишна кариера във Ф1, преди Макларън Мерцедес да направят "онзи" болид през 98-ма? :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Освен това ще кажа, че през въпросната 98-ма, той стана шампион благодарение на това, че съотборника му бе един от най-големите туристи във Ф1, който някога е сядал зад болид - Гейвид Култард. Въпросният Гейвид през цялата си съзнателна кариера беше пилот номер 2 във всеки отбор, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ кой му беше съотборник. Беше подгласник дори на Деймън Хил, който като видеше Шумахер в огледалата и се разтреперваше. :mhihi: Е, как Мика Хакинен да не победи Гейвид Култард? Как да не стане шампион след като те през първото състезание на квалификацията бяха с над една секунда по-бързи от всички останали? И въпреки ПОЛОВИН СЕЗОН "невидими" измами, пак Гейвид Култард направи Хакинен световен шампион като УДАРИ Шумахер в онзи дъжд на Спа. Самият Гейвид нямаше да е Гейвид ако още тогава си беше признал, а той го направи бая години след като се отказа от формулата. Те затова подобни мишоци ще бъдат запомнени само с това. Хакинен наистина беше невзрачен пилот, с Макларън не спечели нито едно състезание, НИТО едно до близо 30-тата си годишнина, а после с най-добрата и най-нередовна кола, нямаше как да не се пребори с Култард. Не може да станеш световен шампион защото половин сезон си бил с нередовната кола, после съотборника ти да блъсне съвсем целенасочено прекия ти конкурент и да искаш някой да те запомни като голям шампион.
През 99-та Хакинен спечели САМО и единствено защото Шумахер се почупи в оная катастрофа и въпреки това забележете беше съвсем близо до ултра-издънката да загуби титлата от...Еди Ървайн. :mhihi: Последният беше по-скоро порно-актьор, отколкото пилот и все пак изостана само на 2 точки в края на шампионата от големия ви Мика Хакинен.
По-слаб шампион от Микак Хакинен едва ли ще се намери в последните 25-30 години(за по-назад не знам)може да се конкурира единствено с Дженсън Бътън и донякъде Деймън Хил.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 31 Мар 2014, 21:29

Хил за мен ще си остане на слабия шампион за последните 30 години....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525dA
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от audi_rulzzz » 31 Мар 2014, 21:43

Мале тук като ви слуша човек ще си каже,че всичките сте мега карачи......... с поне по 17472723177321 титли във Ф1,Наскар,Индикар.... и изобщо секъФ вид карове....

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 28.10.2009
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Larbi » 01 Апр 2014, 0:52

audi_rulzzz написа:Мале тук като ви слуша човек ще си каже,че всичките сте мега карачи......... с поне по 17472723177321 титли във Ф1,Наскар,Индикар.... и изобщо секъФ вид карове....


И няма да сбъркаш :yes:
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Top Gun Maverick » 01 Апр 2014, 7:00

ХаЛуди, дай да се разберем. Никой не твърди подобни безумия. Повече от ясно е, че дори последния в крайното класиране на шампионата е много добър пилот, иначе нямаше да е там. Но то по твоята логика, никой не трябва да коментира формулата и спорта ако не е участник. За журналистите да не говорим, макар те да са доста необективни или поне част от тях. Няма да чуеш никой журналист(или почти никой)да нарича посредствени шампиони такива като Бътън, Хил и Хакинен или посредствени пилоти такива като Маса, Барикело, Джони Хърбърт, Гейвид Култард и т.н. поради някои прости причини като етика и интерес. За първата е ясно, а за втората никой журналист няма да иска да си затваря врати по този начин.
А ние понеже не дължим нито етика към някой от спорта, нито имаме интерес, сме си квартални раздувки и си казваме нещата на много по-обикновен език и с истинските им имена. Все пак някои от нас следят Формулата от 20-25 години като за себе си мога да кажа, че през 90-те много малко неща съм изтървал, а от 94-та насам почти нямам изтървана квалификация. Тогава Евроспорт предаваше всичко и то на Немски. Имам цяла огромна тетрадка с изрезки и интервюта, щото тогава нямаше интернет, а Азис беше само Васко п... :mhihi:
Та дай сега да не коментираме и защото не сме пилоти да се правим, че не сме видяли истината за силните и слаби страни на нищо и никой.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 01 Апр 2014, 7:30

Teмата отиде у рЯката. Да върна малко назад с един въпрос. Тук е пълно с капацитети и искам да се допитам до изключителните им познания. Новата (стара) турбо ера, барабар с всичките и видове двигатели е вече факт. Понеже има фенове, искам да ги помоля за една прогноза.

КАКВА ЩЕ Е МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ НА МОНЦА?

За да ви подскажа отговор на горния въпрос, ето два факта:

1. Антонио Пицония БМВ Уилямс V10 2004г - 369.9км/ч
2. Естебан Гутиерес Заубер Ферари V8 2013г - 341.1км/ч


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от F3P » 01 Апр 2014, 8:16

До Монца има много време и ще има промени, но ще е трудно да минат 340км/ч- залагам за 330-335км/ч и то трудно постижими, че там много зависи как ще вземеш Параболика. И нали помниш, че предавателните числа на скоростите са фиксирани за цялата година и не е като преди да си правиш дълги или къси предавки според пистата- още по-трудно става...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от drago_pavlov » 01 Апр 2014, 8:20

BMW_POWER написа:1. Антонио Пицония БМВ Уилямс V10 2004г - 369.9км/ч

Това отдавна е само мираж...

А този сезон едва ли ще са над 320 км/ч... :no:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от F3P » 01 Апр 2014, 8:45

Ако на Монца не успеят да прескочат 330км/ч или да връщат атмосферките или направо да затварят сергията.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от alekangg » 01 Апр 2014, 9:20

Моторетките си удрят 320+ почти на всяка писта. Там май е по-опасно, но всяка година падат рекордите на пистите като круши, за разлика от Ф1, където рекордите са средно 6-10 годишни..
Падението е голямо, както се казва..То няма мощност, нито стабилност, нито дори звук, какво има се питам?? За капак, има в 90% от състезанието пестене на масло, гуми, бензин и др..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Boyadjiev » 01 Апр 2014, 10:14

И аз съм песимист - 320км/ч макс. Което е нещо много кофти :no: Примерно в квалификация може и да прехвърлят тая стойност като използват керса(зареден 2 обиколки преди това :D ), ама в състезание мисля че ще е 320 макс...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook