Обсъждане на автокъщи
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
Евтините коли вървят. Над 15-20к става бая по-сложно в България. Както и ми се струва, че в темата за лизинг... се говори за такъв с недоказани доходи. Иначе звънкаш в банката по телефона, одобрението идва за минути и отиваш да купуваш. Къв е проблема ? Какъвто се обсъжда и в темата за имоти. Мръсни или просто недекларирани пари. Няма коя банка да ти даде 50 бона кредит, като се водиш на минимална или безработен.

Re: Обсъждане на автокъщи
Според мен 6тата серия си е рядък модел и не чак толкова желан, да има фенове които казват абе искам я тая кола и си я купуват, но са много малко. Отделно попада в един такъв ценови диапазон, в който ако човек се напъне още малко взима някакъв нов клозет, а и ако човека отиде да покара нещо "ново" и го излъжат с лизинга идеята за стар вече премиУм тотално отпада. Отделно дизеловия 4.0d мотор се слави с повече негативи отколкото позитиви откъм здравина, и като удариш чертата след всичко това ти става ясно че или чакаш някой заблуден тип да се закачи или просто намаляш цената докато стане апетитна за масовката.
За F-серията мен лично салона е нещото което тотално ме отказва да гледам всякакви детайли по нататък из обявата, да рядък е, светъл е ... ама супер чичарски на мен лично ми изглежда. Отделно отново попада в онзи ценови диапазон, в който много хора биха предпочели нещо 3-4-5 годишно вместо 12 годишен премиУм.
За мен лично пазара в БГ е супер надут откъм цени спрямо това какво предлага
Затова всеки с малко повече пари и акъл търси кола от чужбина, я от Европа я отвъд океана. Хубаво е да се гледат и там цените, защото току виж се подхлъзнеш по нашите търгаши да боднеш едни 5-10к отгоре на колата, която може да се намери от Германия с едни 1-20% надолу.
За F-серията мен лично салона е нещото което тотално ме отказва да гледам всякакви детайли по нататък из обявата, да рядък е, светъл е ... ама супер чичарски на мен лично ми изглежда. Отделно отново попада в онзи ценови диапазон, в който много хора биха предпочели нещо 3-4-5 годишно вместо 12 годишен премиУм.
За мен лично пазара в БГ е супер надут откъм цени спрямо това какво предлага

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Обсъждане на автокъщи
Айде малко американо-канадски внос спрямо европейски от един и същи канал видеа. Признавам си, че нито знам канала ок ли е, нито двамата търговеца, видях единия клип и като го изгледах ми излезе другия. Но някак тоя на севънекарс ми изглежда доста по-лукав ако мога така да се изразя. Тая усмивка постоянно при едни и същи въпроси, начина му на отговаряне спрямо този на човека от Щатите...не знам, всеки сам си преценя.
Според мен и от едното и от другото място може да се нахакаш, особено с обслужванията на този от севън карс.
https://youtu.be/bi3ZQIo8v1s?si=xuGmBIN7KY2FWgJt
https://youtu.be/9Auj494m8K0?si=f-s6x5tYPt4Of6Gb
Иначе водещият е леко предубеден за вноса от Щатите и някои неща му куцат в обективността, от неосведоменост. И да, от Щатите може да си докараш по-евтина кола в много добро състояние, но според мен трябва да имаш човек, който в на ти с нещата.

Според мен и от едното и от другото място може да се нахакаш, особено с обслужванията на този от севън карс.
https://youtu.be/bi3ZQIo8v1s?si=xuGmBIN7KY2FWgJt
https://youtu.be/9Auj494m8K0?si=f-s6x5tYPt4Of6Gb
Иначе водещият е леко предубеден за вноса от Щатите и някои неща му куцат в обективността, от неосведоменост. И да, от Щатите може да си докараш по-евтина кола в много добро състояние, но според мен трябва да имаш човек, който в на ти с нещата.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Обсъждане на автокъщи
Колеги, яко съм се посрал д**ба
Продадох Х-а и искам да скоча на нещо по-ново, но честно казано хем нямам бюджет за толкова ново БМВ, хем не ми се плаща вече скъпа поддръжка и разход и т.н. Което ме доведе до Пежо 3008 1.6 BlueHDi с 6 степенния автомат EAT-6 на Aisin.
Та, ходих да гледам вече 2-3 коли и си купих няколко жетона в carVertical. Притеснява ме, че общото между автомобилите е, че последно са били на около 200К всичките през 2022-ра (явно, като е минал лизинга) и по мои сметки са на между 200 и 250К в момента. Естествено километражите им са върнати тук - едната на 163 000 беше примерно, другата 177 000.
Та, ако някой има опит с този мотор и този автомат (па и такова Пежо като цяло) да каже дали трябва много да се притеснявам от такъв пробег. Идеята ми не е да сменя масло и филтри и газ, ще си я обслужа колата както си трябва - ремък, помпи, ролки, автомат и т.н. Просто дали няма да се наям на хОй нещо.
Тъй като темата е за автокъщи - гледал съм в 3 вече - TT Car, Ruven Trans и Miral Group (все Пловдивски) като последната продава все някакви скъпи возила. Ако някой има впечатления от някоя от тях.

Продадох Х-а и искам да скоча на нещо по-ново, но честно казано хем нямам бюджет за толкова ново БМВ, хем не ми се плаща вече скъпа поддръжка и разход и т.н. Което ме доведе до Пежо 3008 1.6 BlueHDi с 6 степенния автомат EAT-6 на Aisin.
Та, ходих да гледам вече 2-3 коли и си купих няколко жетона в carVertical. Притеснява ме, че общото между автомобилите е, че последно са били на около 200К всичките през 2022-ра (явно, като е минал лизинга) и по мои сметки са на между 200 и 250К в момента. Естествено километражите им са върнати тук - едната на 163 000 беше примерно, другата 177 000.
Та, ако някой има опит с този мотор и този автомат (па и такова Пежо като цяло) да каже дали трябва много да се притеснявам от такъв пробег. Идеята ми не е да сменя масло и филтри и газ, ще си я обслужа колата както си трябва - ремък, помпи, ролки, автомат и т.н. Просто дали няма да се наям на хОй нещо.
Тъй като темата е за автокъщи - гледал съм в 3 вече - TT Car, Ruven Trans и Miral Group (все Пловдивски) като последната продава все някакви скъпи возила. Ако някой има впечатления от някоя от тях.
Последна промяна Spit-Fire на 20 Ное 2024, 10:06, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Ghostdriver
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 24.02.2019
- Пол: Мъж
Re: Обсъждане на автокъщи
Здравей колега, имам близки с този мотор на 60-70к км. вече два пъти му светна дпф лампата. Което е показателно до 200к на къде ще вървят нещата. Неговото е 308 и е супер разход градско 5-5.5л., но е само предно. 2008 съм препаркирвал и по спомен най-безчувствения автомат…
отпускаш частично спирачката, никаква прецизност не тръгва, говорим за кола на 10к км. отделно по спомен се отавя на неутрална и няма паркинг, нямам представа за 3008. На твое място бих гледал нещо на по-малко км. Имам и познати с 5008 ново с всички екстри и вози прилично, не мога да изкажа лоша дума, друго освен обслужване не е виждало.
Бих те посъветвал да видиш и шкодите 4х4, ако не видят зор са си чисто предно.
Успех!
Sent from my iPhone using Tapatalk
отпускаш частично спирачката, никаква прецизност не тръгва, говорим за кола на 10к км. отделно по спомен се отавя на неутрална и няма паркинг, нямам представа за 3008. На твое място бих гледал нещо на по-малко км. Имам и познати с 5008 ново с всички екстри и вози прилично, не мога да изкажа лоша дума, друго освен обслужване не е виждало.
Бих те посъветвал да видиш и шкодите 4х4, ако не видят зор са си чисто предно.
Успех!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
Прегледай и оказиона на SFA - https://occasion.sfa.bg/? . Освен върнати от лизинг продават и клиентски коли, като за повечето има опция и за гаранция.
1.6 HDI винаги е бил малко капризен и проблемен мотор. PSA и до ден днешен предлагат изпитания DW10(2.0HDI), аз бих се насочил към него. Там основния проблем са дюзите, но те вече на всички дизели са пиезо-дюзи така или иначе.
Aisin-a също си иска някаква поддръжка. Не е трагичен като други автоматици които се слагат на тези мотори(Ford Powershift), но виждам че въпроси за проблеми с Aisin-a също излизат от време на време. Сумите за ремонт виждам, че се въртят около 700-1000лв. За сравнение Powershift-a е 2500+ или направо в кофата
1.6 HDI винаги е бил малко капризен и проблемен мотор. PSA и до ден днешен предлагат изпитания DW10(2.0HDI), аз бих се насочил към него. Там основния проблем са дюзите, но те вече на всички дизели са пиезо-дюзи така или иначе.
Aisin-a също си иска някаква поддръжка. Не е трагичен като други автоматици които се слагат на тези мотори(Ford Powershift), но виждам че въпроси за проблеми с Aisin-a също излизат от време на време. Сумите за ремонт виждам, че се въртят около 700-1000лв. За сравнение Powershift-a е 2500+ или направо в кофата

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Обсъждане на автокъщи
Френска кола само нова на лизинг и като изтече лизинга им я връщаш 

I love the sound of V8 in the morning...
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Обсъждане на автокъщи
Ми офисните 308-ци са 1,5 и не са имали проблеми. Ма и 200 к не са стигали. Сега сме с последното поколение, пак са 1,5 блу хЪдЪи. Знам, че нещо екологията им се скапва по някое време...кое точно - ба ли го. ДПФ може би или нещо по адблу-то...или се премахва софтуерно нещото и после няма яд или се оправя, не е евтино, ама не е и някакви ххххх лв. искам да кажа, че има и 1,5..няма нужда да е 1,6.
130 коня турбобензинката кво и е ? Нито е много тежко това 3008, нито нищо.
Кво им харесвате на тия пушляци не знам.
Ся, разбирам 2++ тона кола и 200++ коня да гледаш дизел..ми то...
130 коня турбобензинката кво и е ? Нито е много тежко това 3008, нито нищо.
Кво им харесвате на тия пушляци не знам.
Ся, разбирам 2++ тона кола и 200++ коня да гледаш дизел..ми то...
Последна промяна Моджо на 20 Ное 2024, 11:26, променена общо 1 път
Хм,хм...
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Обсъждане на автокъщи
Понеже я обичам тая тема и някакси съм длъжен да те питам, ти колко Powershift-a си имал и също колко си поддържал? Щото през мене са минали не един и два и мога да ти кажа, че ако си някой мурдер, и най-здравата кутия да ти дадат, ще пишеш, че е отврат. Когато се обслужва правилно, сменяш маслото и обръщаш внимание, мога да ти кажа, че е перфектна скоростна кутия (DSG на VAG за мен е в пъти по-груба кутия). Сега, ако попаднеш на някой клозет на 600 000км. съм съгласен, на всички ни е ясно, че никой нов производител вече не прави колите си да издържат до тия километри без никакви скъпи ремонти, умишлено разбира се.TheDriver написа:Прегледай и оказиона на SFA - https://occasion.sfa.bg/? . Освен върнати от лизинг продават и клиентски коли, като за повечето има опция и за гаранция.
1.6 HDI винаги е бил малко капризен и проблемен мотор. PSA и до ден днешен предлагат изпитания DW10(2.0HDI), аз бих се насочил към него. Там основния проблем са дюзите, но те вече на всички дизели са пиезо-дюзи така или иначе.
Aisin-a също си иска някаква поддръжка. Не е трагичен като други автоматици които се слагат на тези мотори(Ford Powershift), но виждам че въпроси за проблеми с Aisin-a също излизат от време на време. Сумите за ремонт виждам, че се въртят около 700-1000лв. За сравнение Powershift-a е 2500+ или направо в кофата
Изпратено от моят SAMSUNG S22+ с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: Обсъждане на автокъщи
0 'зеро'
Говоря на база на изобилващите постове за Powershift проблеми от колегите. И отговорите/решенията които им се дават. Виждам, че не намират кой да им ремонтира кутиите, а когато намерят цифрите почват от 2500.
Виждам също, че цените на коли с Powershift са около 2к надолу спрямо такива с ръчка като моята.
Говоря за 2 тона миниван разбира се, на малолитражките може да не стоят така нещата.
Докато работи сигурно е хубава кутия. DSGта от моргата качваме на драгстери и държат сериозни нютони на 4х4 с драг сликове.
Powershift-a някак си не го виждам в тази светлина.

Говоря на база на изобилващите постове за Powershift проблеми от колегите. И отговорите/решенията които им се дават. Виждам, че не намират кой да им ремонтира кутиите, а когато намерят цифрите почват от 2500.

Виждам също, че цените на коли с Powershift са около 2к надолу спрямо такива с ръчка като моята.

Говоря за 2 тона миниван разбира се, на малолитражките може да не стоят така нещата.
Докато работи сигурно е хубава кутия. DSGта от моргата качваме на драгстери и държат сериозни нютони на 4х4 с драг сликове.

Re: Обсъждане на автокъщи
Добре де специално тия пежа има доста в оторизираните дилъри. Пък и на вторичен пазар. Аз лично не бих гледал от търгаш въртяна кола. Той те мами, ти пари му даваш. За какво още те лъже.
Не че от дилърите не може да излезе нещо, ама при очевидна измама. Има и читави автокъщи, които вкарват по поръчка, търсят. Не е нужно на първия измамник.
л кар там , 7 карс се водят с добра слава, уж.
СФА бяха продали на колега 508ца, без гаранция, която се попрецака бързо, след месец. Ама си покриха ремонта, че били инспектирали уж и не видяли нещо. Стойност от сорта на 2000+лв
Аисина си е поне истински автомат, не утрепан робот. старото поколение cayenne са с 8 степения им примерно. Тия "истинските" бмв и те я ползват. Във Волво били доста слаби, че уж били над лимита на въртящия момент, ама само съм чул.
Препоръка: Хвани наеми една от рентал кар, такива поне ги има, за седмица и прецени харесва ли ти. Ще добиеш представа за инфотеймънта, колко често забива, колко те дразни/харесва. Горе долу как се кара. Макари и не точно 1:1 модел примерно 2008 308 и т.н.
Не че от дилърите не може да излезе нещо, ама при очевидна измама. Има и читави автокъщи, които вкарват по поръчка, търсят. Не е нужно на първия измамник.
л кар там , 7 карс се водят с добра слава, уж.
СФА бяха продали на колега 508ца, без гаранция, която се попрецака бързо, след месец. Ама си покриха ремонта, че били инспектирали уж и не видяли нещо. Стойност от сорта на 2000+лв
Аисина си е поне истински автомат, не утрепан робот. старото поколение cayenne са с 8 степения им примерно. Тия "истинските" бмв и те я ползват. Във Волво били доста слаби, че уж били над лимита на въртящия момент, ама само съм чул.
Препоръка: Хвани наеми една от рентал кар, такива поне ги има, за седмица и прецени харесва ли ти. Ще добиеш представа за инфотеймънта, колко често забива, колко те дразни/харесва. Горе долу как се кара. Макари и не точно 1:1 модел примерно 2008 308 и т.н.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обсъждане на автокъщи
Аз си взех БМВ за по-малко пари на по-малко километри от дилър с история, ама не е СУВ
И по тази линия може да се замисли човек. Френска кола на 250к+ км е игра с огъня.


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Обсъждане на автокъщи
Благодаря за отговорите до сега!
1.2 бензина го дават да е доста лош мотор с ремък, който се къпе в масло и се разпада ако не се сменя честичко. 1.5 дизела е с верига, която ако не е подменена гаранционно подобно на БМВ си се къса на 60-70К километра. Като цяло четох а и говорих с майстора да търся само 1.6 или 2.0 BlueHDi като към 2.0 имам лека резерва, че пак е с верига на разпределителните валове и пак трябва да се сменя, но не съм сигурен на какъв интервал. Отделно и екземплярите с 2.0 са по-скъпи.
Гледах ги оказионните, но са ми доста над бюджета, масово са на по 40-45+ хиляди лева базовите модели.
Ще преслушам тези предложените фирми за внос, защото май май точно този модел на БГ пазара или са само въртяни или са на абсурдни цени.
Тъй като все пак и 2.0 BlueHDi беше предложен, ако някой има вземане-даване с такъв ще се радвам да сподели (180-то коня).
1.2 бензина го дават да е доста лош мотор с ремък, който се къпе в масло и се разпада ако не се сменя честичко. 1.5 дизела е с верига, която ако не е подменена гаранционно подобно на БМВ си се къса на 60-70К километра. Като цяло четох а и говорих с майстора да търся само 1.6 или 2.0 BlueHDi като към 2.0 имам лека резерва, че пак е с верига на разпределителните валове и пак трябва да се сменя, но не съм сигурен на какъв интервал. Отделно и екземплярите с 2.0 са по-скъпи.
Гледах ги оказионните, но са ми доста над бюджета, масово са на по 40-45+ хиляди лева базовите модели.
Ще преслушам тези предложените фирми за внос, защото май май точно този модел на БГ пазара или са само въртяни или са на абсурдни цени.
Тъй като все пак и 2.0 BlueHDi беше предложен, ако някой има вземане-даване с такъв ще се радвам да сподели (180-то коня).
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Обсъждане на автокъщи
1.2 бензин /130 коня/ зависи от поколението. На новите е с верига, а на старите /гаранционно/ се сменя ремъка с такъв от друг материал, който няма този проблем. На моето пежо си е с ремък, но той е от новия вид. А дали е сменен се проверява лесно в сфа.
За късане на верига на 1,5 не съм чул , не съм се и интересувал. Ама долкото и 5-те пежа , които имахме , бяха 1,5 и всичките доживяха /преди да ги сменим/ докъм 120 000 +- без да скъсат нищо - явно нема да е баш така. Барем едното треаше да скъса веригата
)
За късане на верига на 1,5 не съм чул , не съм се и интересувал. Ама долкото и 5-те пежа , които имахме , бяха 1,5 и всичките доживяха /преди да ги сменим/ докъм 120 000 +- без да скъсат нищо - явно нема да е баш така. Барем едното треаше да скъса веригата

Хм,хм...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани