Новите ГТП стикери
Модератор: Общи модератори
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Новите ГТП стикери
Тва не е моят
,една от бараките

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новите ГТП стикери
Ивайло Димов написа:Старите керпичени къщи и онези с дялан камък нямат нужда от изолация,там по презумпция зидовете са 30-40 см .
А в същност дори съвременен троен стъклопакет изолира колкото тия зидове.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Новите ГТП стикери
Нормално е тва стинка ,то и пенобетона и каменно-минералната вата 3-4 см се равняват по изолационни качества на 50 см дръво
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Новите ГТП стикери
r19 написа:Аз съм с такова Е36 и досега съм взимал винаги втора. Тия дни ще ходя на "затегнатите" прегледи да видимpimpo написа:Някой може ли да сподели опит каква еко категория е получил с Е36 м52б25 БЕЗ катализатор? Въобще наличието на катализатор променя ли еко категорията?
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Споделям малко опит от първо лице. Колата е 323ти 2000г. евро3 вписано в талона.
Колата нямаше катализатор и ходих само на замерване. На празен ход беше на ръба - 0.5% CO. В обороти беше 0.6% при изискване 0.3%. Навсякъде ми казаха, че щом пише евро3 в талона, трябва да го покрия. Няма как просто да ми напишат по-ниска категория.
Реших, че искам всичко да ми е наред по колата и си сложих катализатор - полски, пише евро 5 на него, 500лв с монтажа. Отидох веднага на замерване, след около 30км. каране и без да я гася - НИКАКВА разлика в измерването. Побеснях! Но беше на друго място и реших все пак да се върна на същия пункт, където го мерих първия път. Човекът ми обясни подробно доста неща, но най-същественото беше, че дори и след път, катализаторът изстива доста бързо, когато е толкова назад (под ръчната). За да заработи отново, беше нужно около 5 мин. форсиране на 2500 оборота! Гледахме показанията в реално време и мога да потвърдя, че емисиите спаднаха от 0.6 до 0.0 в рамките на последната една минута от форсирането. След тази процедура всички показатели бяха перфектни и колата получи еко категория 3 (миналата година беше 2).
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
Re: Новите ГТП стикери
pimpo написа:r19 написа:Аз съм с такова Е36 и досега съм взимал винаги втора. Тия дни ще ходя на "затегнатите" прегледи да видимpimpo написа:Някой може ли да сподели опит каква еко категория е получил с Е36 м52б25 БЕЗ катализатор? Въобще наличието на катализатор променя ли еко категорията?
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Споделям малко опит от първо лице. Колата е 323ти 2000г. евро3 вписано в талона.
Колата нямаше катализатор и ходих само на замерване. На празен ход беше на ръба - 0.5% CO. В обороти беше 0.6% при изискване 0.3%. Навсякъде ми казаха, че щом пише евро3 в талона, трябва да го покрия. Няма как просто да ми напишат по-ниска категория.
Реших, че искам всичко да ми е наред по колата и си сложих катализатор - полски, пише евро 5 на него, 500лв с монтажа. Отидох веднага на замерване, след около 30км. каране и без да я гася - НИКАКВА разлика в измерването. Побеснях! Но беше на друго място и реших все пак да се върна на същия пункт, където го мерих първия път. Човекът ми обясни подробно доста неща, но най-същественото беше, че дори и след път, катализаторът изстива доста бързо, когато е толкова назад (под ръчната). За да заработи отново, беше нужно около 5 мин. форсиране на 2500 оборота! Гледахме показанията в реално време и мога да потвърдя, че емисиите спаднаха от 0.6 до 0.0 в рамките на последната една минута от форсирането. След тази процедура всички показатели бяха перфектни и колата получи еко категория 3 (миналата година беше 2).
имаш ли помпа за инжектиране на въздух в катализатора? и ако имаш дали работи? нo дори без помпа не би трябвало да изстива толкова много катализатора толкова бързо след като е "тръгнал"- дори през зимата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Новите ГТП стикери
аз наистина не мога да повярвам с какви глупости се занимават хората 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Новите ГТП стикери
alx написа:pimpo написа:r19 написа:Аз съм с такова Е36 и досега съм взимал винаги втора. Тия дни ще ходя на "затегнатите" прегледи да видимpimpo написа:Някой може ли да сподели опит каква еко категория е получил с Е36 м52б25 БЕЗ катализатор? Въобще наличието на катализатор променя ли еко категорията?
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Споделям малко опит от първо лице. Колата е 323ти 2000г. евро3 вписано в талона.
Колата нямаше катализатор и ходих само на замерване. На празен ход беше на ръба - 0.5% CO. В обороти беше 0.6% при изискване 0.3%. Навсякъде ми казаха, че щом пише евро3 в талона, трябва да го покрия. Няма как просто да ми напишат по-ниска категория.
Реших, че искам всичко да ми е наред по колата и си сложих катализатор - полски, пише евро 5 на него, 500лв с монтажа. Отидох веднага на замерване, след около 30км. каране и без да я гася - НИКАКВА разлика в измерването. Побеснях! Но беше на друго място и реших все пак да се върна на същия пункт, където го мерих първия път. Човекът ми обясни подробно доста неща, но най-същественото беше, че дори и след път, катализаторът изстива доста бързо, когато е толкова назад (под ръчната). За да заработи отново, беше нужно около 5 мин. форсиране на 2500 оборота! Гледахме показанията в реално време и мога да потвърдя, че емисиите спаднаха от 0.6 до 0.0 в рамките на последната една минута от форсирането. След тази процедура всички показатели бяха перфектни и колата получи еко категория 3 (миналата година беше 2).
имаш ли помпа за инжектиране на въздух в катализатора? и ако имаш дали работи? нo дори без помпа не би трябвало да изстива толкова много катализатора толкова бързо след като е "тръгнал"- дори през зимата...
Имам, но я изключих тъй-като знаех, че нямам катализатор. След като вече имам, мисля да я включа отново. Но пък втората ламбда сонда не работи (предполагам е спряна софтуерно при махането на катализатора). Та мисля да върна всичко във фабричен вид. Предполагам, че втората сонда ще каже на компютъра когато заработи катализатора и ще спира помпата. Защото без нея, помпата работи доста дълго време, а това не знам дали е добре за катализатора.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Новите ГТП стикери
TNT написа:В СБА в София кой пункт ще препоръчате ? В тоя в Младост са бахти селяните. Последно минах в друг, че вече си бях използвал прегледа за старата кола към картата и в някакъв шано квартален получих по-добро отношение, всичко стана по-бързо и без драми.
Накрая пак си минах в Младост. Тази година са отново нови хора, вече са супер. Нормално, учтиво отношение, взеха ме 10мин по-рано от часа, да не чакам. Нищо общо с преди. Както бях писал - преди все на селяни случвах

Вече иначе не е задължително да се носи голям талон, но пак им било по-лесно с него, защото направо го сканирали.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1660
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Новите ГТП стикери
На мен не ми искаха и стария талон за ГТП... Обикновено го търсеха и него...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Новите ГТП стикери
pimpo написа:alx написа:pimpo написа:r19 написа:Аз съм с такова Е36 и досега съм взимал винаги втора. Тия дни ще ходя на "затегнатите" прегледи да видимpimpo написа:Някой може ли да сподели опит каква еко категория е получил с Е36 м52б25 БЕЗ катализатор? Въобще наличието на катализатор променя ли еко категорията?
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Споделям малко опит от първо лице. Колата е 323ти 2000г. евро3 вписано в талона.
Колата нямаше катализатор и ходих само на замерване. На празен ход беше на ръба - 0.5% CO. В обороти беше 0.6% при изискване 0.3%. Навсякъде ми казаха, че щом пише евро3 в талона, трябва да го покрия. Няма как просто да ми напишат по-ниска категория.
Реших, че искам всичко да ми е наред по колата и си сложих катализатор - полски, пише евро 5 на него, 500лв с монтажа. Отидох веднага на замерване, след около 30км. каране и без да я гася - НИКАКВА разлика в измерването. Побеснях! Но беше на друго място и реших все пак да се върна на същия пункт, където го мерих първия път. Човекът ми обясни подробно доста неща, но най-същественото беше, че дори и след път, катализаторът изстива доста бързо, когато е толкова назад (под ръчната). За да заработи отново, беше нужно около 5 мин. форсиране на 2500 оборота! Гледахме показанията в реално време и мога да потвърдя, че емисиите спаднаха от 0.6 до 0.0 в рамките на последната една минута от форсирането. След тази процедура всички показатели бяха перфектни и колата получи еко категория 3 (миналата година беше 2).
имаш ли помпа за инжектиране на въздух в катализатора? и ако имаш дали работи? нo дори без помпа не би трябвало да изстива толкова много катализатора толкова бързо след като е "тръгнал"- дори през зимата...
Имам, но я изключих тъй-като знаех, че нямам катализатор. След като вече имам, мисля да я включа отново. Но пък втората ламбда сонда не работи (предполагам е спряна софтуерно при махането на катализатора). Та мисля да върна всичко във фабричен вид. Предполагам, че втората сонда ще каже на компютъра когато заработи катализатора и ще спира помпата. Защото без нея, помпата работи доста дълго време, а това не знам дали е добре за катализатора.
без помпа катализатора във студено време може да не тръгне въобще при едно нормално каране из града... абсолютно мисли начин да я активираш пак... да не говориме, че в тоя режим студен повечето време ще го запушиш доста бързо...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Новите ГТП стикери
Преди малко минах с новото возило. Разчистихме дизелите, че бяха силно нередовни от към егр и дпф.
F25 X3 N20b20 на 163км км, всичко си има и е изправно. Бензин Shell V-Power 100.
-обд не са ми закачали, само една сонда , която подозирам, че мери температура и като питах как виждат оборотие ми казаха, че от вибрациите хващала и оборотите
-коланите не ми провериха. На друг пункт със старото Ауди ми ги проверяваха.
CO-то беше ниско 0.05-0.09, ламбдата обаче беше 1,4 и не падаше. Почаха да ми разправят, че не била загряла. Раздаваха малко газ и като видяха, че няма да стане нещо пипнаха на сондата и като и' даде газ рязко падна на 1.01 и си мина в зеленото. Не знам как очакват в ГТП от двигател с директно впръскване да подържа ламбда близо до 1.
Също малко с ръчната не схващам идеята как я тестват като е електрическа. Накараха ме да дръпна копчето и да държа. Уж нещо отчете, но не съм сигурен колко добра идея е това измерване като колата се осветка цялата за момент и сигурно наби една купчина грешки по модулите.
Друго обаче ме ядоса повече, явно отдавна на съм регистрирал кола. Отидох кат -София област с транзитни номера на ход, регистриха ме, дадоха ми номера, върнах транзитните, но никой нищо не каза за технически преглед, а и аз бях забравил. Преди ти даваха талон и слагаха лепенка. Честно казано бързах да си тръгна. Чаках да мине 1-2 седмици да платя данъците, за да излезе в общината и кума ми вика вчера, кога ще я минавам на преглед. Шах с пешката.
Не съм го знаел, но се оказва, че ако регистрирате кола или пререгистирате със смяна на номер трябва задължително да се мине след това на ГТП- Веднага! Значи отивам на ход с транзитни номера(или с такива от друга община) и трябва да си тръгна от КАТ на репатрак, защото колата реално вече ми е нередовна, защото те вече не издават документ за технически преглед, а дори да си имал с новия номер нямаш. Това разбира се не им пропречи да ми гледат стоповете, че са червени(но светят жълто).
И кой малоумник го е измислил това, което се оказа в сила от 2019г и до сега няма решение на тези въпроси, защото се съмнявам някой да си тръгва на репатрак с регистрирана кола, от който и да е КАТ в България.
F25 X3 N20b20 на 163км км, всичко си има и е изправно. Бензин Shell V-Power 100.
-обд не са ми закачали, само една сонда , която подозирам, че мери температура и като питах как виждат оборотие ми казаха, че от вибрациите хващала и оборотите
-коланите не ми провериха. На друг пункт със старото Ауди ми ги проверяваха.
CO-то беше ниско 0.05-0.09, ламбдата обаче беше 1,4 и не падаше. Почаха да ми разправят, че не била загряла. Раздаваха малко газ и като видяха, че няма да стане нещо пипнаха на сондата и като и' даде газ рязко падна на 1.01 и си мина в зеленото. Не знам как очакват в ГТП от двигател с директно впръскване да подържа ламбда близо до 1.
Също малко с ръчната не схващам идеята как я тестват като е електрическа. Накараха ме да дръпна копчето и да държа. Уж нещо отчете, но не съм сигурен колко добра идея е това измерване като колата се осветка цялата за момент и сигурно наби една купчина грешки по модулите.
Друго обаче ме ядоса повече, явно отдавна на съм регистрирал кола. Отидох кат -София област с транзитни номера на ход, регистриха ме, дадоха ми номера, върнах транзитните, но никой нищо не каза за технически преглед, а и аз бях забравил. Преди ти даваха талон и слагаха лепенка. Честно казано бързах да си тръгна. Чаках да мине 1-2 седмици да платя данъците, за да излезе в общината и кума ми вика вчера, кога ще я минавам на преглед. Шах с пешката.
Не съм го знаел, но се оказва, че ако регистрирате кола или пререгистирате със смяна на номер трябва задължително да се мине след това на ГТП- Веднага! Значи отивам на ход с транзитни номера(или с такива от друга община) и трябва да си тръгна от КАТ на репатрак, защото колата реално вече ми е нередовна, защото те вече не издават документ за технически преглед, а дори да си имал с новия номер нямаш. Това разбира се не им пропречи да ми гледат стоповете, че са червени(но светят жълто).
И кой малоумник го е измислил това, което се оказа в сила от 2019г и до сега няма решение на тези въпроси, защото се съмнявам някой да си тръгва на репатрак с регистрирана кола, от който и да е КАТ в България.
Последна промяна maxpower на 07 Фев 2025, 14:07, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1660
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Новите ГТП стикери
На мен преди две години ми дадоха стикер и талон за преглед при регистрацията в КАТ...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Новите ГТП стикери
На мен също си ми дадоха в КАТ преглед миналата година, а и други колеги споделяха същото към края на 2024.
Явно както вече сме установили във всеки КАТ важат различни правила.
Явно както вече сме установили във всеки КАТ важат различни правила.
Последна промяна TheDriver на 07 Фев 2025, 14:05, променена общо 1 път
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Новите ГТП стикери
ildivvy написа:На мен преди две години ми дадоха стикер и талон за преглед при регистрацията в КАТ...
Нищо не получих. При проверка в сайта на ДАЙ ми излиза, че колата няма Технически преглед и категория за емисии, а ние си се возим из центъра на София събота и неделя.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новите ГТП стикери
На прегледа на канала трябва да дадат стикер, много странна история.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани