Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
shpeki написа:smg написа:bmwfena написа:и аз това се питам![]()
![]()
![]()
Що бе?
Нали темата беше за забавление..,
Забавление, забавление ама като нямат аргументи и фактите говорят друго, вече не и ме толкова смешно.
Какви аргументи искаш???? И къде са фактите



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Фактите говорят,хората не щат скучни аудита http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/bm ... -audi.html
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Засега обаче изглежда, че няма кой да детронира BMW. От януари до ноември баварците са продали 1.11 млн. коли срещу 1.06 млн. за Mercedes-Benz и 1 003 900 за Audi.
хората са си го написали.
Далеч съм от мисълта че Ауди е кофти кола ама не и да я слагате до БМВ колеги.
Пък и не виждам как човек който харесва дадена марка ще предпочете друга.Ауди си е Ауди-същото се отнася за БМВ и така .
Пък Венци дето предаде фирмата като дойде в Хасково мисля да го глобя
Аре стигате се кара

хората са си го написали.
Далеч съм от мисълта че Ауди е кофти кола ама не и да я слагате до БМВ колеги.
Пък и не виждам как човек който харесва дадена марка ще предпочете друга.Ауди си е Ауди-същото се отнася за БМВ и така .
Пък Венци дето предаде фирмата като дойде в Хасково мисля да го глобя



Аре стигате се кара



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
SHPEKI e SHPEKSA от Ауди форума - не си причинявайте дебат с него - води до тежка психическа травма 

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
In_Memoriam написа:shpeki написа:smg написа:bmwfena написа:и аз това се питам![]()
![]()
![]()
Що бе?
Нали темата беше за забавление..,
Забавление, забавление ама като нямат аргументи и фактите говорят друго, вече не и ме толкова смешно.
![]()
![]()
![]()
Хората в момента дрифтят навън и не се занимават да отговарят, а тези с грешния wheel drive висят по форумите
@InMemoriam

@shpeki Уаххахахахахааха, аргументи, уахахаха, факти. така не съм се смял отдавна. То бива, то може, ама такива жалки опити да се излезе "на върха". И факти се измислят и истории се създават.
Нищо, аз ще се забавлявам още дълго.
И желая успех на Ауди. Един ден, когато BMW и Mercedes затворят развойните отдели и започнат да произвеждат само каквото са изобретили до сега Wannabe-тата (Audi) ще имат шанса да триумфират в който и да е клас. Стига тогава пък да не ги изпревари някой друг.

Продължавайте, продължавайте. Че снегът намаля и май ще си поседя в нас. Трябва да има с какво да се забавляваме

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
acho.rs написа:SHPEKI e SHPEKSA от Ауди форума - не си причинявайте дебат с него - води до тежка психическа травма
тва е очевадно- колегата smg явно комуникира с него и вече получава факсове от Луната


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
shpeki написа:Идва BMW с предно предаване
Сега в първа серия после и в останалите.
Последните години бмв доста плътно следват стъпките на ауди във всички класове. Почнаха да правят турбомотори, а не само умрели атмосферки. Пуснаха във 7-ма серия 4х4 преди това и в по долните класове. Сега и на предно се сетиха. Ако не друго поне могат да копират.

Ти четеш ли това което пишеш



Еми няма как да стане, защото си объркал форума, колега. Примерно разбирам фиатаджии да говорят на лададжии че фиат е по-добре, фордаджии да обясняват на фиатаджии че тяхното е по-добро, мердес фенове да говорят на фордаджии в техния форум, че мерца е по-добре. Е тука идваш и ти -> говориш на мерц феновете, че Ауди е по-добре (динамика ала бала, красив интериор, куатро, тинтири минтири), окей, айде г/д на кантар са нещата. Ама да дойдеш във форума на най-добрата масова марка в момента и да твърдиш че 3тата по успех марка е по-добра от тях е, меко казано... несериозно ?!?!?!?!




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
В 2010 г. хората продължават да хвалят и сипят суперлативи за редовия бензинов атмосферен 6-так на BMW, визирам примерно 528i, който успешно се справя с всякакви наточени и турбинирани малолитражки и прочее. Технология, която отличава BMW от всички други марки, без аналог към този момент. Нека AUDI ми покажат нещо уникално, тяхно, дето го няма другаде и е издържало толкова години като технология и в 2010 г. отново привлича вниманието. LED ивиците на фаровете ли? Смех. Както и цялата тази тема, незнам какво се връзвате на разни провокации колеги.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
smg написа:Ако ще говорим за статистика най-добре да гледаме печалбата...
БmwProfit €204 million (2009)
AudiProfit € 1.347 billion (2009)
отговора е само един- тирове с резервни части



SHPEKI e SHPEKSA от Ауди форума - не си причинявайте дебат с него - води до тежка психическа травма

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
shpeki написа:Идва BMW с предно предаване
Сега в първа серия после и в останалите.
Последните години бмв доста плътно следват стъпките на ауди във всички класове. Почнаха да правят турбомотори, а не само умрели атмосферки. Пуснаха във 7-ма серия 4х4 преди това и в по долните класове. Сега и на предно се сетиха. Ако не друго поне могат да копират.
БМВ ако копират нещо, то това са идеите на Ауди, наистина.
Убеден съм, че на бюрото на главният инжинер на БМВ седи книга с техническо описание на А8. Все пак трябва да има и забава за тез' хора

Умрелите атмосферки, баце, са двигатели, които Ауди аха-аха да направят. 'Ма не са! Та ако са можели да ги направят, да напишеш умрели атмосферки, обаче хем не могат, хем се пънеш, че по-доброто не е по-добро.
БМВ и предно... шегаджия.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Elesar74 написа:В 2010 г. хората продължават да хвалят и сипят суперлативи за редовия бензинов атмосферен 6-так на BMW, визирам примерно 528i, който успешно се справя с всякакви наточени и турбинирани малолитражки и прочее. Технология, която отличава BMW от всички други марки, без аналог към този момент. Нека AUDI ми покажат нещо уникално, тяхно, дето го няма другаде и е издържало толкова години като технология и в 2010 г. отново привлича вниманието. LED ивиците на фаровете ли? Смех. Както и цялата тази тема, незнам какво се връзвате на разни провокации колеги.
Без поникакъв начин да защитавам Ауди, ама би ли пояснил за каква точно технология говориш? И какъв аналог няма?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Добре че успяха да направят онова нещо "Вейръна" да победи с 300 зора умрялата атмосферка на БМВ натъпкана във МакЛарън Ф1 преди 15 години 

- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Elesar74 написа:В 2010 г. хората продължават да хвалят и сипят суперлативи за редовия бензинов атмосферен 6-так на BMW, визирам примерно 528i, който успешно се справя с всякакви наточени и турбинирани малолитражки и прочее. Технология, която отличава BMW от всички други марки, без аналог към този момент. Нека AUDI ми покажат нещо уникално, тяхно, дето го няма другаде и е издържало толкова години като технология и в 2010 г. отново привлича вниманието. LED ивиците на фаровете ли? Смех. Както и цялата тази тема, незнам какво се връзвате на разни провокации колеги.
В началото мислех, че говориш с ирония.
Би ли споделил какви изключителни предимства има шест цилиндровия двигател пред един четири цилиндров с равен работен обем да кажем?
Аз мога ти изредя много недостатъци...например двата литра масло, което трябва да се налива в повече, по-бавното развъртане, по-голямия разход на гориво, повече бройки свещи и кабели. В този случаи говоря главно против хххB20 двигателите.
Ако можеш да ми кажеш и какво значи "успешно се справя с турбинирани и наточени малолитражки"? Върви нормално за кола с ~200кс. И пак колата е от по-бавните сравнение с конкурентните автомобили със същите коне. По-същия начин върви и един стар 1,8Т audi/vw двигател с чип.
Да поговорим и за потенциала и технологиите...същия този двигател 1,8Т без да се правят никакви ъпгрейди държи до 350кс. Кой двигател Бмв може да се похвали с такъв ресурс?!
Нещо друго интересно от Ауди....стария петак 2,2Т. Информация има навсякъде, но след като за теб Ауди започва и свършва с лед светлинките на фаровете, мисля, че разговора безпредметен.
Да спомен и едно много "яко" предимство на Бмв и техните двигатели с верига. Интересно защо почти всички проекти се правят без ревизия на двигател! Отговора е, че така е много по-евтино, отколко да отвориш един бмв двигател. Излиза по-изгодно да хвърлиш стария двигател и да качиш нов, отколко да ревизираш стария. Обслужването на тази благинка веригата е нещо, което струва две чанти с пари.
Също ако тези двигатели се турбинират - стават на салата с минимално налагяне заради "яките" си биели.
Друг бонус, които можеш да си спечелиш е никасиловия блок...
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
smg написа:Elesar74 написа:В 2010 г. хората продължават да хвалят и сипят суперлативи за редовия бензинов атмосферен 6-так на BMW, визирам примерно 528i, който успешно се справя с всякакви наточени и турбинирани малолитражки и прочее. Технология, която отличава BMW от всички други марки, без аналог към този момент. Нека AUDI ми покажат нещо уникално, тяхно, дето го няма другаде и е издържало толкова години като технология и в 2010 г. отново привлича вниманието. LED ивиците на фаровете ли? Смех. Както и цялата тази тема, незнам какво се връзвате на разни провокации колеги.
В началото мислех, че говориш с ирония.
Би ли споделил какви изключителни предимства има шест цилиндровия двигател пред един четири цилиндров с равен работен обем да кажем?
Аз мога ти изредя много недостатъци...например двата литра масло, което трябва да се налива в повече, по-бавното развъртане, по-голямия разход на гориво, повече бройки свещи и кабели. В този случаи говоря главно против хххB20 двигателите.
Ако можеш да ми кажеш и какво значи "успешно се справя с турбинирани и наточени малолитражки"? Върви нормално за кола с ~200кс. И пак колата е от по-бавните сравнение с конкурентните автомобили със същите коне. По-същия начин върви и един стар 1,8Т audi/vw двигател с чип.
Да поговорим и за потенциала и технологиите...същия този двигател 1,8Т без да се правят никакви ъпгрейди държи до 350кс. Кой двигател Бмв може да се похвали с такъв ресурс?!
Нещо друго интересно от Ауди....стария петак 2,2Т. Информация има навсякъде, но след като за теб Ауди започва и свършва с лед светлинките на фаровете, мисля, че разговора безпредметен.
Да спомен и едно много "яко" предимство на Бмв и техните двигатели с верига. Интересно защо почти всички проекти се правят без ревизия на двигател! Отговора е, че така е много по-евтино, отколко да отвориш един бмв двигател. Излиза по-изгодно да хвърлиш стария двигател и да качиш нов, отколко да ревизираш стария. Обслужването на тази благинка веригата е нещо, което струва две чанти с пари.
Също ако тези двигатели се турбинират - стават на салата с минимално налагяне заради "яките" си биели.
Друг бонус, които можеш да си спечелиш е никасиловия блок...
Така, предимства на 6 цилиндровия, пред 4 цилиндровия при равен обем:
6 цилиндровия РЕДОВИ мотор е един от най балансираните мотори, баланса си му идва от самото устройство и ред на запалване, а не от противотежести на вала и т.н. Следователно потенцяла му за висок обороти и плавна работа е по висок от на 4 цилиндровия. Когато обема е разпределен между повече цилиндрири имаш повече повърхност на буталото и клапаните следователно повече въздух влиза следователно повече мощност.
Обаче има и други недостатъци - повече триене , по дълъг колянов вал( по лесно се усуква) повече тегло и т.н.
Но при малък обем това не е особено значително.
Останоло което правиш е да сравняваш турбо мотор с атмосферен, което не е много уместно. Относно ресурса на двигателите, наистина БМВ немогат да се похвалят с голям( въпреки ,че железния блок на е46 м3 бая държи.)
А иначе и ауди не са много напред относно ресурса - ше ти изброя 3 американски мотора дето имат такъв ресурс, че Ауди ше ти се види зяно.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Викаш 1.8т държи до 350к.с, а да си чувал че М42 държи до малко повече и то без да е замислен като турбо мотор? Говорим тук за атмосферни мотори, защо замесвате турбо-моторите, дай сега да видим добър атмосферен мотор на Ауди..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: driver69