И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Забравих, че съм в най-специализирания по всичко форум
Извинявам сА, че ви забавлявам

Извинявам сА, че ви забавлявам

Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Добре де някой от вас смята ли, че ако Милен беше в голям тежък джип щеше да се спаси?
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Божа работа колко точно, но ще ти го представя така:
ако се игнорираме от външните рани и гледаме само вътрешните органи, то ако го блъсне 2 тона маса със 100 км/ч (примерни стойности), с масата му от грубо 80 кг вътрешните му органи ще изпитат наистина огромно G, ако тия органи в това тяло бяха в нещо с маса 2 тона, тая маса нямаше да се мръдне толкова бързо, съответно да мръдне тялото му и органите в него и G-то щеше да е много по-малко.
Ако беше в нещо с тегло 4 тона, още по-малко и така нататък, докато не влезе в кабината на пълен ТИР и като се нашие отзад Кю-то, ТИР-а я се мръдне 2 метра напред, я не и органите на един Милен отпред няма да усетят почти нищо като G.
В конкретния случай лошото е, че това субару тежи не малко под два тона, а кюто с 3.0 и трима човека вътре задминава 2.5т.
Ако цифрите бяха обратно, шансът му щеше да е по-голям, а ако отзад идваше Фиестичка най-вероятно щеше все още да е сред нас.
ако се игнорираме от външните рани и гледаме само вътрешните органи, то ако го блъсне 2 тона маса със 100 км/ч (примерни стойности), с масата му от грубо 80 кг вътрешните му органи ще изпитат наистина огромно G, ако тия органи в това тяло бяха в нещо с маса 2 тона, тая маса нямаше да се мръдне толкова бързо, съответно да мръдне тялото му и органите в него и G-то щеше да е много по-малко.
Ако беше в нещо с тегло 4 тона, още по-малко и така нататък, докато не влезе в кабината на пълен ТИР и като се нашие отзад Кю-то, ТИР-а я се мръдне 2 метра напред, я не и органите на един Милен отпред няма да усетят почти нищо като G.
В конкретния случай лошото е, че това субару тежи не малко под два тона, а кюто с 3.0 и трима човека вътре задминава 2.5т.
Ако цифрите бяха обратно, шансът му щеше да е по-голям, а ако отзад идваше Фиестичка най-вероятно щеше все още да е сред нас.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
grkv написа:това субару тежи не малко под два тона.
Едва ли е повече от 1.4-1.5т
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Всичко зависи само от „твърдостта” на колата в която е. По-нова кола и пораженията щяха да са по-малко за него и повече за наркоманчето. Колата му е по-стара от аудито и реално е поела изцяло силата на удара и е забавила много по-бавно аудито и затова са се измъкнали и тримата без наранявания.
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Ако беше със някой GLS; Range Rover;Ленд Крузър 200 или БМВ Х7 не вярвам да имаше и драскотина, но съдба.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Чак без драскотина не, но вероятно щеше да лежи в болницата в момента. Жив.

Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Навлизаме в твърде много променливи и ненужни вече хипотези.
Някой по-рано беше насочил вниманието към онези, които търсиха ''малка градска кола за жената, да вози децата''. Не е лошо отново да си го припомним, съпоставено с този разговор с масите... лошото е, че тая работа таван няма и на някой и танк БТР ще му е малко.
Някой по-рано беше насочил вниманието към онези, които търсиха ''малка градска кола за жената, да вози децата''. Не е лошо отново да си го припомним, съпоставено с този разговор с масите... лошото е, че тая работа таван няма и на някой и танк БТР ще му е малко.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Сега се сетих преди 20 години се прибирах с Икарусче 204 по бул. България. Чу се като бомба силен звук, малко се полюшка и спря. Изотзадзе ни беше чукнал някакъв с Мерц Е клас 95та някъде (преди очиларките).
Неговата предница беше абстрактно понятие, емблемата му беше почти на чистачките..
За автобуса ясно
Неговата предница беше абстрактно понятие, емблемата му беше почти на чистачките..
За автобуса ясно

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Ето го на живо сравнението, не по някакви клипчета и краштестове
https://dnes.dir.bg/intsidenti/nova-tez ... tkov-video
Човека от Жипката в болница, този от леката кола си тръгнал вкъщи
Трябва пак да проверяваме формулите за Жи-тата 
За щастие няма загинали, но явно българина не си взима поука от нищо
https://dnes.dir.bg/intsidenti/nova-tez ... tkov-video
Човека от Жипката в болница, този от леката кола си тръгнал вкъщи


За щастие няма загинали, но явно българина не си взима поука от нищо

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
Пак катастрофа с черен ЖИП там



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
няма какво да се проверява- законите на физиката са едни и същи от как свят светува.има разбира се голяма доза случайност, но статистически по-голямото и по-тежкото винаги мачка. писал съм го тука през годините многократно.
ето ви една катастрофа наскоро в щатите. дядо с лексус сув се обърква през нощта и се качва в насрещното на една от големите магистрали на източния бряг... и успява с около 120 да удари един нисан роуг в които пътуват семейство с три малки деца. всички загиват, но забележете пораженията по нисана и по лексуса. силно подозирам, че ако не е бил дядо а някои по-млад е можело да оцелее... докато за хората в нисана- няма шанс.
https://www.foxnews.com/us/georgia-cras ... ate-patrol
за нещастие явно в нисана предполагам жената е била българка защото на задната броня има български стикър... мъжа е с американско име.
ето ви една катастрофа наскоро в щатите. дядо с лексус сув се обърква през нощта и се качва в насрещното на една от големите магистрали на източния бряг... и успява с около 120 да удари един нисан роуг в които пътуват семейство с три малки деца. всички загиват, но забележете пораженията по нисана и по лексуса. силно подозирам, че ако не е бил дядо а някои по-млад е можело да оцелее... докато за хората в нисана- няма шанс.
https://www.foxnews.com/us/georgia-cras ... ate-patrol
за нещастие явно в нисана предполагам жената е била българка защото на задната броня има български стикър... мъжа е с американско име.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
don_gori написа:Човека от Жипката в болница, този от леката кола си тръгнал вкъщиТрябва пак да проверяваме формулите за Жи-тата
Няма какво да проверяваме пак, всеки случай си е за себе си, но пак се придържаме към основните физични правила.
В случая, ударът е твърде малък, за да говорим за щети по вътрешни органи, остават само външни наранявания. Бялата, малка, лека кола е ударена отзад и площта в която се опира тялото му с Х сила е огромна - целият гръб на седалката + задглавника, който елиминира травми на врата изцяло назад.
За този отзад нещата не стоят така, при него площта в която се опира тялото му с Х сила е много по-малка - тази, която покрива колана, съответно са възможни счупени ребра и т.н., а врата му няма какво да го предпази да се сгъне напред.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
grkv написа:а врата му няма какво да го предпази да се сгъне напред.
Има, ама да е тренирал

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: И после отваряме тема : ПТП и причините за тях
DiMIcha84 написа:Ако беше със някой GLS; Range Rover;Ленд Крузър 200 или БМВ Х7 не вярвам да имаше и драскотина, но съдба.
Последните няколко години започна да се обръща внимание на някаква краш зона отзад .
Но предвид удара и най-вече самата скорост надали и някоя от горните щеше да е спасение .
Просто такъв удар остава малко шансове . Crash зоните отзад почти отсъстват, единствено пода и газовата бутилка нещо са поели . За колани и подобни глупости надали има смисъл да се говори, те са си безполезни тук .
Първата си кола я бахтисах точно така - един мерц 190 (дажи и по спомен тук бях пуснал снимки) го центровах на Т Александров ама точно в задната емблема в един стълб с около 50 км/ч . Седалката беше станала равна, а аз реално бях на задната . Помня единствено шибаната гадна миризма от airbag и после как излязох . Нищо ми нямаше освен след няколко дни врата ме стегна яко .
И от тогава винаги гледам да си наглася правилно подглавника ... Нещо което като гледам масово не се съобразява .
Лека му пръст на Цветков, не заслужаваше такъв край .

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани