mclaren f1 vs bugatti veyron
Модератор: Общи модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
около 240 пантофа е до мене и започва да ми взима метри... бавно- но пълзи напред... на око го меря и решавам че има около 250 коня преимущество на гумите...
около 340 пантофа е два икаруса пред мене ...



на клипчето става АБСОЛЮТНО СЪЩОТО!!!
OMG!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Интересно ще е ако има тест м/у двете коли на писта със завои какво ще е положението. Но си мисля, че бугатито не може да се мери с макларъна, който ще си остане класика винаги. А бугатито след като вече не е и най-бързата кола бързо ще стане "out of fashion"
Въпреки, че ми харесва "пантофа"

Въпреки, че ми харесва "пантофа"

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
kriso85 написа:Интересно ще е ако има тест м/у двете коли на писта със завои какво ще е положението. Но си мисля, че бугатито не може да се мери с макларъна, който ще си остане класика винаги. А бугатито след като вече не е и най-бързата кола бързо ще стане "out of fashion"![]()
Въпреки, че ми харесва "пантофа"
Така си е


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
kriso85 написа:Интересно ще е ако има тест м/у двете коли на писта със завои какво ще е положението. Но си мисля, че бугатито не може да се мери с макларъна, който ще си остане класика винаги. А бугатито след като вече не е и най-бързата кола бързо ще стане "out of fashion"![]()
Въпреки, че ми харесва "пантофа"
Ами на ринга Вейрона дава около 7,40 - нищо сериозно за кола 1000 коня



- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
acho.rs написа:kriso85 написа:Интересно ще е ако има тест м/у двете коли на писта със завои какво ще е положението. Но си мисля, че бугатито не може да се мери с макларъна, който ще си остане класика винаги. А бугатито след като вече не е и най-бързата кола бързо ще стане "out of fashion"![]()
Въпреки, че ми харесва "пантофа"
Ами на ринга Вейрона дава около 7,40 - нищо сериозно за кола 1000 коняЗа съпоставка - 911 турбо завъртя 7,38 а ГТ-Р спорни 7,26 или 7,28
Общо взето всички суперспортисти го бият на писта Бугатито
Това е последното най-добро офицялно време на Нисана 7:29
http://www.youtube.com/watch?v=UBZ5i15yVU8
Просто евала на джапенците.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Postman написа:Много го оплюхте Вейрона, но ако имате възможност да го поогледате отвсякъде, а евентуално и седалката да ви понатисне откъм гърба, съм сигурен, че меко казано ще се прехласнете пред нивото на "инженеринга" в тази кола...
Много правилно, че инженеринга си гио сложил в кавички, защото при Вейрона почти липса. Това е просто кола с двигател на камион. Как да направим по бърза кола от Вейрона без много да му мислим, ами 10 литра VV20 мотор с 8 турбини и готово, няма значение от теглото 3 тона, важното е ще е 2000 коня.
П.С. Ей сега ще наскачат ВАГ "не инженерните" защитници да ме нахранят колко е велик


Dimo написа:Много правилно, че инженеринга си гио сложил в кавички, защото при Вейрона почти липса. Това е просто кола с двигател на камион. Как да направим по бърза кола от Вейрона без много да му мислим, ами 10 литра VV20 мотор с 8 турбини и готово, няма значение от теглото 3 тона, важното е ще е 2000 коня.
П.С. Ей сега ще наскачат ВАГ "не инженерните" защитници да ме нахранят колко е велик
Аз не съм ВАГ почитател, но не ми пречи да те попитам - виждал ли си Вейрон, виждал ли си двигателя на Вейрона, виждал ли си Вейрона без страничните панели (калници), сядал ли си във Вейрон, возил ли си се във Вейрон, тествал ли си лонч контрола на Вейрон? Сега да те питам същите неща и за примерно Ферари Ф430?
Идеята ми е, че Вейронът като ниво на инженеринг е класа над останалите суперкари... уви за да направи човек този извод, трябва да може да го сравни лично

Вейронът е направен да бъде бърз единствено направо... както и да спира. Страничното ускорение в крива като стойност не е нищо особено, респективно няма причина да е победител на пистите... Въпреки това обаче, този модел е milestone в съвременното серийно автомобилостроене.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Postman написа:Dimo написа:Много правилно, че инженеринга си гио сложил в кавички, защото при Вейрона почти липса. Това е просто кола с двигател на камион. Как да направим по бърза кола от Вейрона без много да му мислим, ами 10 литра VV20 мотор с 8 турбини и готово, няма значение от теглото 3 тона, важното е ще е 2000 коня.
П.С. Ей сега ще наскачат ВАГ "не инженерните" защитници да ме нахранят колко е велик
Аз не съм ВАГ почитател, но не ми пречи да те попитам - виждал ли си Вейрон, виждал ли си двигателя на Вейрона, виждал ли си Вейрона без страничните панели (калници), сядал ли си във Вейрон, возил ли си се във Вейрон, тествал ли си лонч контрола на Вейрон? Сега да те питам същите неща и за примерно Ферари Ф430?
Идеята ми е, че Вейронът като ниво на инженеринг е класа над останалите суперкари... уви за да направи човек този извод, трябва да може да го сравни лично.
Вейронът е направен да бъде бърз единствено направо... както и да спира. Страничното ускорение в крива като стойност не е нищо особено, респективно няма причина да е победител на пистите... Въпреки това обаче, този модел е milestone в съвременното серийно автомобилостроене.
Кой в какво се е возил дай да не си мерим пишките

Вейрона е наистина бърз и никой не му го отрича, но голяма част от хората включително и ти немогат да нашправят разлика между super car и exsotic car, а повярвай разликата е огромна.
Конкретно при това сравнение мога да ти кажа следното:
Макларъна е правен като идеалното съчетание между тегло, мощност, еластичност на двиагтеля, окачване, аеродинамика и Сигурност. В този автомобил може да срещнеш десетки концепции и разработки доказващи принадлежността му към суперкарите. Такава например е най-леката в света автомобилна аудио уредба изработена специално за F1 от Kenwood, a целта на това не е било качествен звук, а максимално ниско тегло с цел да се компенсира "огромната маса" на шасито, което e понатежало с повече от 100кг, поради това, че при първите краш тестове сигурността на F1 не е на нужното ниво. (Сега да не помислиш че теглото се намалява само от аудио системата, просто един от многобройните примери

Вейрона от своя страна има уникална "инженерна разработка", наречена оборотомер за 70 000 евро и защо? За да можеп да се фукаш колко ти е скъпа колата, ОК, но това я прави екзотична, а не супер кола. За двигателя и болните амбиции на Фердинад Пиех, няма да пиша много само ще спомена, че това е автомобилът с вероятно най-много проблеми при създаването си, като започнем от нечовешкият двигател 16 цилиндъра и 8 литра за да извадят прословутите 1001 коне, минем през десетките проблеми с охлаждането довели до 10 радиатора с общ обем на охладителната система към 50 литра!!! И ти казваш че не е камион. А за капак на всичко боднаха такова крило, че на редица тестове неможеха да развият и максималната скорост на Макларъна, а обяснението беше толкова безсрамно ("Крилото създава по голямо от очакваното въздушно съпротивление и мощността е недостатъчна"). Е тук се справиха, мислех че ще направят 10 литров двигател с малко повече коне и ще решат проблема, но в крайна сметка срам не срам, събраха специален екип от Ламборгини, който да им оправи аеродинамиката.
И на цялото това "Нещо" да му кажем, че е уникална инженерна разработка не мислиш ли, че е бая пресилено? А и след 15 години Вейрона няма да струва колкото Ф1 сега, въпреки, че е доста по скъп като изпълнение, а това само по себе си трябва да ти даде отговор за това кой е по по най


- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Аз лично очаквам отговора на Postman, на когото му бяха разяснени доста неща
от Димо.

CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- hartge
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 4.10.2005
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: A4 Avant 1.8T
- Мечтае да кара: BMW M3,AUDI RS4,PORSCHE CGT
По-скоро главната причина да не се харесва "Вейрон" в този форум,е че е произведен от друг производител различен от БМВ и най-вече ,че е производство на ВАГ,един много "уважаван" производител за повечето хм фенове на БМВ и то най вече тези,които са фенове на БМВ щото напоследък Е36 стана модерна и трайно измести гоУфа от сърцето на селяка
.На мен лично повече ми харесва като концепция Макларън Ф1,кола направена за каране,всичко в нея има една единствена цел -да служи на автомобила да е преди всичко бърз и стабилен във всякакви условия ,кола на която можеш да вярваш.Макларън Ф1 си е шедьовър и се е превърнал в легенда , независимо, че не е автомобила с най висок V-max,който показател от своя страна е основен критерий за оценка на качествата на един автомобил само за лаици с кинти ."Вейрон" си е със съвсем друга насоченост,това е имиджов проект на ВАГ,един вид рекламна кампания целяща да покаже технологичните възможности на фирмата и автомобила е уникален,дори само в прекия смисъл на тази дума -единствен по рода си ,съчеталащ лукс и технология ,мощност постигната с многоцилиндров мотор с принудително пълнене с последните достижения на съвременното двигателостроене /към момента на проектирането/.Аз лично не се сещам за друг автомобил с подобен W16 T мотор вграждан "серийно". Реално разходите по изработката на един такъв автомобил ,многократно надхвърлят цената,на която той се продава и тази кола никога няма да си изплати парите вложени за разработката и ,но пък всички говорят за нея-независимо добро или лошо и остана доста дълго във фокуса на вниманието.Всяка фирма и фирмичка знайна и незнайна,която обяви ,че е изкарала 1000++++ коня от някакъв мотор монтиран на някакво купе веднага се сравнява първо с Вейрон и в този смисъл,Вейрон може да се нарече крайъгълен камък .Целта на тази кола никога не е била да чупи рекорди по обиколки на писта ,там за ВАГ работи братовчедската фирма Порше и се справя повече от добре .Та безмислено е да се отрича напълно един екзотичен автомобил какъвто без съмнение е Вейрона ,само защото е на ВАГ ,както и в сравнението на два уникални автомобила проектирани с различни цели не може да има победител и такива коли трябва да се уважават ,независимо от производителя им.

Dimo написа:Кой в какво се е возил дай да не си мерим пишките![]()
Вейрона е наистина бърз и никой не му го отрича, но голяма част от хората включително и ти немогат да нашправят разлика между super car и exsotic car, а повярвай разликата е огромна.
Конкретно при това сравнение мога да ти кажа следното:
Макларъна е правен като идеалното съчетание между тегло, мощност, еластичност на двиагтеля, окачване, аеродинамика и Сигурност. В този автомобил може да срещнеш десетки концепции и разработки доказващи принадлежността му към суперкарите. Такава например е най-леката в света автомобилна аудио уредба изработена специално за F1 от Kenwood, a целта на това не е било качествен звук, а максимално ниско тегло с цел да се компенсира "огромната маса" на шасито, което e понатежало с повече от 100кг, поради това, че при първите краш тестове сигурността на F1 не е на нужното ниво. (Сега да не помислиш че теглото се намалява само от аудио системата, просто един от многобройните примери)
Вейрона от своя страна има уникална "инженерна разработка", наречена оборотомер за 70 000 евро и защо? За да можеп да се фукаш колко ти е скъпа колата, ОК, но това я прави екзотична, а не супер кола. За двигателя и болните амбиции на Фердинад Пиех, няма да пиша много само ще спомена, че това е автомобилът с вероятно най-много проблеми при създаването си, като започнем от нечовешкият двигател 16 цилиндъра и 8 литра за да извадят прословутите 1001 коне, минем през десетките проблеми с охлаждането довели до 10 радиатора с общ обем на охладителната система към 50 литра!!! И ти казваш че не е камион. А за капак на всичко боднаха такова крило, че на редица тестове неможеха да развият и максималната скорост на Макларъна, а обяснението беше толкова безсрамно ("Крилото създава по голямо от очакваното въздушно съпротивление и мощността е недостатъчна"). Е тук се справиха, мислех че ще направят 10 литров двигател с малко повече коне и ще решат проблема, но в крайна сметка срам не срам, събраха специален екип от Ламборгини, който да им оправи аеродинамиката.
И на цялото това "Нещо" да му кажем, че е уникална инженерна разработка не мислиш ли, че е бая пресилено? А и след 15 години Вейрона няма да струва колкото Ф1 сега, въпреки, че е доста по скъп като изпълнение, а това само по себе си трябва да ти даде отговор за това кой е по по най
Благодаря за бързия отговор, именно твоята информация ми липсваше за да си допълня лексикона за суперкарите откъм техническа обосновка на инженеринга

- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Много го плюете Бугатито, но ми кажете друга кола, в която да можеш да се возиш с 400км/ч и тя да е абсолютно тиха, без вибраций и да седи като залепена на пътя.Инжинеринга на мотора, не е ча са изкарали 1000 коня от него, а че след изминати 500км с колата мотора няма да е на изпушил
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Helix написа:Много го плюете Бугатито, но ми кажете друга кола, в която да можеш да се возиш с 400км/ч и тя да е абсолютно тиха, без вибраций и да седи като залепена на пътя.Инжинеринга на мотора, не е ча са изкарали 1000 коня от него, а че след изминати 500км с колата мотора няма да е на изпушил
Не оплювам Вейрона, но F1 макар и с много по- малко коне и атмосферен двигател има по- бърз старт, което си е достойно за уважение. На един стандартен драг на 400 метра щеше да загуби 100%. От друга страна Бугатито вероятно е доста по- тежко, което влияе доста

Никой не мое ма връне на селу!
Helix написа:Много го плюете Бугатито, но ми кажете друга кола, в която да можеш да се возиш с 400км/ч и тя да е абсолютно тиха, без вибраций и да седи като залепена на пътя.Инжинеринга на мотора, не е ча са изкарали 1000 коня от него, а че след изминати 500км с колата мотора няма да е на изпушил
Това вероятно е някаква масова заблуда, защото далеч преди 400 км/ч Вейрона е всичко друго, но не и тих, а с тази скорост дори най-добрата магистрала се усеща като стълба.
1000 коня не са много за този двигател, но след прекалибриране и смяна на турбокомпресорите може да чукне и малко повече, да кажем 1400 на 0,9 бара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff