Какви тенденции очаквате
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Накрая батко си внася едно е39 и си имплантира 3.0д мотор под капака. Разваля се тоя пуст капак и може да се отвори само с флекс. Следва е34 с 200к.с. дизелов мотор харчещ 9/100 граско (това след чип тунинга:) ). Акциз и еко такса няма. По-добре да дам пари на майстора ми и да знам, че ще се върнат обратно в икономиката от колкото да ги дам на някой непознат от "Държавата" и да чакам нещо срещу това. Визирам ремонти на пътищата, полагане на нови пътища или поне възстановяването на маркировката. Следователно пак ще си карам любимата кола с много по-мощен и икономичен мотор с голям въртящ момент.
Живот и здраве като падне акциза и не ни задушат с огромни данъци и еко такси може е38 3.0д да си взема знае ли човек
Да знаете, че пак ще бъде измислена някаква финансова бариера срещу мощните автомобили.
Поздрави
Живот и здраве като падне акциза и не ни задушат с огромни данъци и еко такси може е38 3.0д да си взема знае ли човек

Да знаете, че пак ще бъде измислена някаква финансова бариера срещу мощните автомобили.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
Zubcho написа:Накрая батко си внася едно е39 и си имплантира 3.0д мотор под капака. Разваля се тоя пуст капак и може да се отвори само с флекс. Следва е34 с 200к.с. дизелов мотор харчещ 9/100 граско (това след чип тунинга:) ). Акциз и еко такса няма. По-добре да дам пари на майстора ми и да знам, че ще се върнат обратно в икономиката от колкото да ги дам на някой непознат от "Държавата" и да чакам нещо срещу това. Визирам ремонти на пътищата, полагане на нови пътища или поне възстановяването на маркировката. Следователно пак ще си карам любимата кола с много по-мощен и икономичен мотор с голям въртящ момент.
Живот и здраве като падне акциза и не ни задушат с огромни данъци и еко такси може е38 3.0д да си взема знае ли човек
Да знаете, че пак ще бъде измислена някаква финансова бариера срещу мощните автомобили.
Поздрави



Казиното /държавата/ никога не губи
моята идя е същата като написаното по-горе само че е36

NeoPrint написа:X5 E70 написа:rado_e30m40b16 написа:забранява се вноса на коли над 5 години
Най-накрая. Тва отдавна е факт в Румъния. Къде го чете това?
И какво добро видя в това по-точно?!? Вместо да караме автомобили макар и втора ръка ще трябва да се кандилкаме с нещастни имитации на изплащане, това ли те радва толкова?
Понякога човешкия егоизъм верно няма граници и срам
Става дума не за егоизъм а за сигурност. Германеца си продава колата на 100 000 км, според него вече е изтекла гаранцията и започва да се троши.
Другия критерии е възрастта - на 10 години има умора на метала, колата е амортизирана и е опасна, затова на скраб.
Тва там, тука се внася същия този кошник кат ,,нов внос,, на 104 000 ,,реални горублянски,, км и се започва здравата гонка, лелеееее, глей как върви.
Проблема е че не мое да спира. Щото тоя дет я е купил за 1000 лв дали ще даде 1200 за свестни накладки а?
И утре ако не сгази твоето ще сгази моето дете.
Другия проблем - аз съм дал за таа кола 1000 лв, бОли ме кура, ше се ръгам, тия с новите коли да му мислят и да си ги пазят.
За да се забрани регистрацията на автомобили над 6 години в Румъния дали не са го измислили доста по-умни глави от нас, а?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Вие се надявайте да е еднократна такса (квато и да е), а не годишна, че тогава ще видите как изведнъж акциза си е било нещо хубаво да се плаща от тия, които искат мощни коли.... щото ако е годишна такса, ще плащат всички... т.е. вместо "малко коли -> акциз", ще стане "всички коли -> годишна еко такса"...
Но ако го направят с годишна еко такса се надявам, че ще затегнат контрола върху ЕКО нормите и дали колата (наистина) има катализатор (работещ!) или не... т.е. ГТП да заприлича малко повече на TUV, а не на "обработка на документи".
Но ако го направят с годишна еко такса се надявам, че ще затегнат контрола върху ЕКО нормите и дали колата (наистина) има катализатор (работещ!) или не... т.е. ГТП да заприлича малко повече на TUV, а не на "обработка на документи".
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
X5 E70 написа:NeoPrint написа:X5 E70 написа:rado_e30m40b16 написа:забранява се вноса на коли над 5 години
Най-накрая. Тва отдавна е факт в Румъния. Къде го чете това?
И какво добро видя в това по-точно?!? Вместо да караме автомобили макар и втора ръка ще трябва да се кандилкаме с нещастни имитации на изплащане, това ли те радва толкова?
Понякога човешкия егоизъм верно няма граници и срам
Става дума не за егоизъм а за сигурност. Германеца си продава колата на 100 000 км, според него вече е изтекла гаранцията и започва да се троши.
Другия критерии е възрастта - на 10 години има умора на метала, колата е амортизирана и е опасна, затова на скраб.
Тва там, тука се внася същия този кошник кат ,,нов внос,, на 104 000 ,,реални горублянски,, км и се започва здравата гонка, лелеееее, глей как върви.
Проблема е че не мое да спира. Щото тоя дет я е купил за 1000 лв дали ще даде 1200 за свестни накладки а?
И утре ако не сгази твоето ще сгази моето дете.
Другия проблем - аз съм дал за таа кола 1000 лв, бОли ме кура, ше се ръгам, тия с новите коли да му мислят и да си ги пазят.
За да се забрани регистрацията на автомобили над 6 години в Румъния дали не са го измислили доста по-умни глави от нас, а?
Прекаляваш и преекспонираш, но истината е тази. Българина с средния си доход от към 1000лв. макс не може да си позволи нова кола дори на изплащане за 60месеца/5 г. освен ако не е НеуДачия да речем. За това е принуден да кара коли на старо. А Румъния си произвежда въпросните неуДачии и затова си ги подпомага. Ние авто индустрия тука нямаме!
Нека просто затегнат ГТП и готово, няма да се търкалят кенефи по пътищата и сами ще отпаднат.
NeoPrint написа:X5 E70 написа:NeoPrint написа:X5 E70 написа:rado_e30m40b16 написа:забранява се вноса на коли над 5 години
Най-накрая. Тва отдавна е факт в Румъния. Къде го чете това?
И какво добро видя в това по-точно?!? Вместо да караме автомобили макар и втора ръка ще трябва да се кандилкаме с нещастни имитации на изплащане, това ли те радва толкова?
Понякога човешкия егоизъм верно няма граници и срам
Става дума не за егоизъм а за сигурност. Германеца си продава колата на 100 000 км, според него вече е изтекла гаранцията и започва да се троши.
Другия критерии е възрастта - на 10 години има умора на метала, колата е амортизирана и е опасна, затова на скраб.
Тва там, тука се внася същия този кошник кат ,,нов внос,, на 104 000 ,,реални горублянски,, км и се започва здравата гонка, лелеееее, глей как върви.
Проблема е че не мое да спира. Щото тоя дет я е купил за 1000 лв дали ще даде 1200 за свестни накладки а?
И утре ако не сгази твоето ще сгази моето дете.
Другия проблем - аз съм дал за таа кола 1000 лв, бОли ме кура, ше се ръгам, тия с новите коли да му мислят и да си ги пазят.
За да се забрани регистрацията на автомобили над 6 години в Румъния дали не са го измислили доста по-умни глави от нас, а?
Прекаляваш и преекспонираш, но истината е тази. Българина с средния си доход от към 1000лв. макс не може да си позволи нова кола дори на изплащане за 60месеца/5 г. освен ако не е НеуДачия да речем. За това е принуден да кара коли на старо. А Румъния си произвежда въпросните неуДачии и затова си ги подпомага. Ние авто индустрия тука нямаме!
Нека просто затегнат ГТП и готово, няма да се търкалят кенефи по пътищата и сами ще отпаднат.
Погрешно си ме разбрал, аз не обвинявам българина а го поставям в реалните условия в които всъщност живее. Не е негова вината че зарад кирливи управници само ние не произвеждаме коли или че Гриша Ганчев ще прай китайски боклуци в Ловеч.
Кат затегнат ГТП-то ще се стигне до същия резултат за който ти пиша в предния си пост но по друг път и начин но крайния ефект е един и същ - да се махнат гробниците от пътя щото са опасни
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Да ама така аз и сумати още народ от тука ще могат да си карат мечтата Е38 например, а не да се сблъскат с забрана за внос на над 5 годишни коли, нали?
NeoPrint написа:Да ама така аз и сумати още народ от тука ще могат да си карат мечтата Е38 например, а не да се сблъскат с забрана за внос на над 5 годишни коли, нали?
Ами помисли, Германия дава по 2500 Евра на калпак, ЗАБАЛЕЖИ не за любимата Е38 а за нова кола. Защо ли? Освен за да си подпомогне автоиндустрията и не само своята защото няма ограничение да си купиш германска кола а НОВА
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
X5 E70 написа:Става дума не за егоизъм а за сигурност. Германеца си продава колата на 100 000 км, според него вече е изтекла гаранцията и започва да се троши.
Другия критерии е възрастта - на 10 години има умора на метала, колата е амортизирана и е опасна, затова на скраб.
Абсолютно си прав! Даже не само трябва да има ограничение в годините за внос ами щеше да е добре ако има ограничение на годините и за движение по пътищата ни.
Аз също карам деветнадесетгодишна кола, но с удоволствие бих слязъл от нея и бих ползвал градския транспорт ако нямам възможност да си купя нова при вариант ако се приеме нещо подобно. Даже честно казано се замислям в последно време и без закон да го сторя заради всички тези и други обективни причини. Истина е , че старите коли са по-голяма заплаха за живота на всички участници в движението по един или друг начин. Незнам защо всички се натискат на всяка цена да са в трафика. Може би разума на човек идва с годините??....Незнам..... може би!
Всичко това обаче не отхвърля тезата ми постната на втора страница.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
///peter написа:NeoPrint е прав, шъпросната E38, е в пъти по-по от доста нови коли.
И не само въпросната Е38 а всички модели произведени до2002г.Наскоро мой приятел искаше да си купи нов автомобил без претенций към марката,обикаляйки с него на толкоз клонинги на хюндай се нагледах ,че не е истина.
- Benedetto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 7.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 compact
X5 E70 написа:....
За да се забрани регистрацията на автомобили над 6 години в Румъния дали не са го измислили доста по-умни глави от нас, а?
Не. Пазят си инвестицията в дачиите. Тва е. Най-вероятно, ако тук започнат да прозвеждат коли (китайски модел в Ловеч, май...) и ние ще видим нещо такова.
Иначе контрол му е майката. Ама тук скоро няма да е.

няколко неща които знам че се готвят:
1. завишаване на еко таксите
2. завишаване на застраховката (гражданска и каско) в пъти за по-мощните (акцизни) автомобили.
3. обд и обд2 тестове при годишен преглед - демек ако компа не ти отговаря 1:1 на фабричните настройки- гориш. от там и транспланти, тунинги и тн ще имат проблеми.
и така.
#1 и #2 са лесни за въвеждане защото механизмите са вече в употреба- просто се променят числата.
#3 се работи в момента по него и го виждам след 2 години да влезе в употреба.
1. завишаване на еко таксите
2. завишаване на застраховката (гражданска и каско) в пъти за по-мощните (акцизни) автомобили.
3. обд и обд2 тестове при годишен преглед - демек ако компа не ти отговаря 1:1 на фабричните настройки- гориш. от там и транспланти, тунинги и тн ще имат проблеми.
и така.
#1 и #2 са лесни за въвеждане защото механизмите са вече в употреба- просто се променят числата.
#3 се работи в момента по него и го виждам след 2 години да влезе в употреба.
Последна промяна alx на 11 Авг 2009, 0:20, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
за еко таксите не съм съгласен--една Е46 330и например има евро4,а едно Е36 от 92-3 година 115 к.с. също покрива евро3 или евро4--как едните ще плащат повече от другите????За сравнение пък 318ТДС едва покрива евро2,едва ли ще плащат собствениците на такива по-малко от тези с евро3 и 4,някак си не се връзва.
За Гражданската отговорност пак не се връзва--там цените са по кубатура на двигателя,а за всички е ясно че 2000 кубика /примерни данни/ има двигатели и по 115 к.с. и по 250 к.с.,та не става.
разберете че данъчното законодателство ще се измени не в посока редуциране на мощните коли,а намаляне на бройката на старите или неекологични автомобили.Мисленето на законотворците в Европа отдавна е в тази насока,просто сега ние влизаме в тяхната крачка.
Та който си има пари ще може да си кара мощна кола и дори като данъци и такси ще му е далеч по-евтино от масата народ собственици на стари и неотговарящи на изискванията автомобили.
Съгласен съм с твърдението че контролът над автомобилите ще се засили,и както в момента куцо ,кьораво и сакато си маха катализаторите и сульо и пульо прави чиптунинзи,така после всички ще бързат да си върнат автомобилите във фабричният им вид,ако не искат да им излиза соленичко че ги карат.
За Гражданската отговорност пак не се връзва--там цените са по кубатура на двигателя,а за всички е ясно че 2000 кубика /примерни данни/ има двигатели и по 115 к.с. и по 250 к.с.,та не става.
разберете че данъчното законодателство ще се измени не в посока редуциране на мощните коли,а намаляне на бройката на старите или неекологични автомобили.Мисленето на законотворците в Европа отдавна е в тази насока,просто сега ние влизаме в тяхната крачка.
Та който си има пари ще може да си кара мощна кола и дори като данъци и такси ще му е далеч по-евтино от масата народ собственици на стари и неотговарящи на изискванията автомобили.
Съгласен съм с твърдението че контролът над автомобилите ще се засили,и както в момента куцо ,кьораво и сакато си маха катализаторите и сульо и пульо прави чиптунинзи,така после всички ще бързат да си върнат автомобилите във фабричният им вид,ако не искат да им излиза соленичко че ги карат.
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Не мисля,че ще се наблюдава голяма разлика спрямо сега , просто "големите" батковци с черните коли ще си имат по 2-3 , а не по 1 иначе за останала част от населението едва ли ще има възможност да си позволи да потдържа подобна кола и пак ще си останат на старите возила 16,18,20 

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани