Дайте акъл
Модератор: Общи модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Прочети и тук... www.avtomobili.info Има мнения за разните автомобили.
- darko1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 16.05.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M52B20TU '00 Shadowline
- Мечтае да кара: Самолет
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
darko1 написа:аз съм за ГОУФ 3 tdi,чувал съм хубави работи за TDI-ките
И аз тва говорих днеска с едни авери от БГ. Та някой ако има повече инфо за този модел като слаби места на TDI-то например и някаква ориентировъчна цена на турбото ако някой знае.
Продължавайте с препоръките де. Колкото повече толкова по-добре за мен.
Мерси на всички отговорили.

- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Мордехай написа:Едно време имах Голф2 1.8 над 100к.с. и много му се радвах, че вървеше за времето си. Обаче ръждата го нападна още на шестата му година.... Купих си тройка 1.6... признах го за паметник на ръждата. Не са лоши коли, ама мен специално страшно много ме дразни ръждата. Купих си и Астра 1.7 ТДИ двигател Изуцу, пардон Исузу, вървеше супер за времето си, но на 4!!!! години му протече ръждива струйка от задният прозорец - оттървах се бързо и ги забравих тези марки. И друго - никога не си купувай Рено...
Колега, тва че си попадал на такива екземпляри не значи че е общо за модела(има дори запазени от ръждата астри- не много вярно, но ги има

Та, с риск да бъда изяден с парцалите тук, ще споделя че вкъщи имае и голфче 2ка, което тая година става пълнолетно по американските стандарти- демек на 21

xpl0d написа:darko1 написа:аз съм за ГОУФ 3 tdi,чувал съм хубави работи за TDI-ките
И аз тва говорих днеска с едни авери от БГ. Та някой ако има повече инфо за този модел като слаби места на TDI-то например и някаква ориентировъчна цена на турбото ако някой знае.
Продължавайте с препоръките де. Колкото повече толкова по-добре за мен.
Мерси на всички отговорили.
Колега стига се спича с това турбо,да не мислиш че комплект демпферен съединител за TDI е по-евтин от турбото за същия мотор.
За помпа дюза моторите една дюза струва м/у 1200 и 1400лв. ти си тръгнал за турбото да се притесняваш.Комплект съединител с демпферен маховик струва от 1000 до 1600лв. за различните мотори.И въпреки това хората си карат колите и си свиркат.
-Голф 3 с мотор 1.8 е мн.добър избор,мотора е железен прост и евтин за подръжка,окачването също.
-Голф 4 TDI по-скъпа подръжка но нищо кой знае колко страшно,тук обаче е малко по-различно защото моторите са няколко като мощност и като вид.Най простия (ако мога така да се изразя) и от към подръжка е 1.9TDI-90к.с. той не е помпа дюза и не е с променлива геометрия на турбото.
-Другите са 1.9TDI-110,116,131,150 к.с. помпа дюза с променлива геометрия на турбото.Разликите м/у тях са в софтуера,големината на дюзите,турбините и т.н.Всички тези мотори са мн.хубави но си искат своето като подръжка която се изразява в хубави масла и консумативи сменяни на време!!! За динамика и вървеж няма какво да коментирам,наказват много бензинови събратя сериозно,особенно последните три ( 116,131,150 к.с.) с едно качествено чипосване стават самолети.Подържани добре и разбира се гледане с четири очи при покупка TDI е перфектен избор.От две години карам Г4 TDI-90hp. и от към мотор и вървеж нямам никакви оплаквания,ако 180км. като top speed са ти малко избираш следващия по-мощност мотор и проблема ти е решен.
Цената на нова турбина за моята кола е м/у 800-1000лв. за по-големите мотори малко повече.
Сеат Ибиза ги заеби

Успех!!!
http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=24&sid=484940e5cb60cf3f229920ff07cef6aa тук може да се информираш за това що е TDI и има ли то почва унас

THINK POSITIV
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
forski написа:xpl0d написа:darko1 написа:аз съм за ГОУФ 3 tdi,чувал съм хубави работи за TDI-ките
И аз тва говорих днеска с едни авери от БГ. Та някой ако има повече инфо за този модел като слаби места на TDI-то например и някаква ориентировъчна цена на турбото ако някой знае.
Продължавайте с препоръките де. Колкото повече толкова по-добре за мен.
Мерси на всички отговорили.
Колега стига се спича с това турбо,да не мислиш че комплект демпферен съединител за TDI е по-евтин от турбото за същия мотор.
За помпа дюза моторите една дюза струва м/у 1200 и 1400лв. ти си тръгнал за турбото да се притесняваш.Комплект съединител с демпферен маховик струва от 1000 до 1600лв. за различните мотори.И въпреки това хората си карат колите и си свиркат.
-Голф 3 с мотор 1.8 е мн.добър избор,мотора е железен прост и евтин за подръжка,окачването също.
-Голф 4 TDI по-скъпа подръжка но нищо кой знае колко страшно,тук обаче е малко по-различно защото моторите са няколко като мощност и като вид.Най простия (ако мога така да се изразя) и от към подръжка е 1.9TDI-90к.с. той не е помпа дюза и не е с променлива геометрия на турбото.
-Другите са 1.9TDI-110,116,131,150 к.с. помпа дюза с променлива геометрия на турбото.Разликите м/у тях са в софтуера,големината на дюзите,турбините и т.н.Всички тези мотори са мн.хубави но си искат своето като подръжка която се изразява в хубави масла и консумативи сменяни на време!!! За динамика и вървеж няма какво да коментирам,наказват много бензинови събратя сериозно,особенно последните три ( 116,131,150 к.с.) с едно качествено чипосване стават самолети.Подържани добре и разбира се гледане с четири очи при покупка TDI е перфектен избор.От две години карам Г4 TDI-90hp. и от към мотор и вървеж нямам никакви оплаквания,ако 180км. като top speed са ти малко избираш следващия по-мощност мотор и проблема ти е решен.
Цената на нова турбина за моята кола е м/у 800-1000лв. за по-големите мотори малко повече.
Сеат Ибиза ги заеби![]()
Успех!!!
http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=24&sid=484940e5cb60cf3f229920ff07cef6aa тук може да се информираш за това що е TDI и има ли то почва унас))
Колега, на мене питанката ми е за тройка TDI, не 4-ка. Сори, че не съм го упоменал изрично. При тройката има ли го пак този демпферен съединител, турбото на 90 и 110 коня версиите с променливо турбо ли е, има ли ги тези скъпите дюзи пак???

Колега пуснал съм ти линк към VW forum раздел "Дизелови агрегати " започни прегледа на темите отзад напред там има повече инфо. за Голф 3 TDI.До колкото съм чел тук там при 3-те TDI 110к.с. май е с променлива геометриа но да не те подведа
Най добре отдели час-два и се порови в дизел раздела мисля че ще ти е достатъчен за да добиеш представа кое какво е какви дефекти дава и колко струва.
Всяка кола се чупи все пак е купчина желязо,като ти хареса нещо се мятай смело и карай,после продаваш и се мяташ на следващата

Най добре отдели час-два и се порови в дизел раздела мисля че ще ти е достатъчен за да добиеш представа кое какво е какви дефекти дава и колко струва.
Всяка кола се чупи все пак е купчина желязо,като ти хареса нещо се мятай смело и карай,после продаваш и се мяташ на следващата

THINK POSITIV
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
forski написа:...започни прегледа на темите отзад напред ...
E аз подред ги преглеждах и затва не съм намерил нищо. То първите няколко страници все пасатори В5 и нагоре и 4-ки и нагоре


Re: Дайте акъл
здравеи колега ,относно момчето; форски; достатъчно си чел поубъркал си се тук там но много си исписъл и е нормално ,само една поправка 110 коня не е помпа дюза аз каръм такъв мотор а относно момчето което търси много правилно си се насочил ,много добре върви и малко гори,съидинителя е денфер скъп е турбото също(на 90к не е с променлива геометрия а на 110 и на горе) но има и втора ръка за по 400;500лв турбо , бих ти препоръчал голф з 110 коня добре върви, аз каръм сеат ибиза 1,9 тди110 и съм много доволен 

бърза печка ха ха
Re: Дайте акъл
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=174 мисля че ако прочетеш тук внимателно ще ти стане ясно инфото е много хубаваdidi77 написа:здравеи колега ,относно момчето; форски; достатъчно си чел поубъркал си се тук там но много си исписъл и е нормално ,само една поправка 110 коня не е помпа дюза аз каръм такъв мотор а относно момчето което търси много правилно си се насочил ,много добре върви и малко гори,съидинителя е денфер скъп е турбото също(на 90к не е с променлива геометрия а на 110 и на горе) но има и втора ръка за по 400;500лв турбо , бих ти препоръчал голф з 110 коня добре върви, аз каръм сеат ибиза 1,9 тди110 и съм много доволен
бърза печка ха ха
Re: Дайте акъл
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=15&t=174 може тука да си одговориш на някои въпроси ако малко разбираш де от тди та
бърза печка ха ха
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани