E36 < E30 или греша ?
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Най-вероятно има нещо, с което Е30 е по-добра за Дрифт... Или просто истинските маниаци и луди дрифтаджии са фенове на Е30...
А стар сток модел по-добър от по-нов... просто няма как да има... Чудя се какво ли стана с онази червената М-ка Е36, която двама пилоти от форума бяха взели и готвеха са състезания
Да им покажат те на Е30-ките
А може би най-важното е ... човека зад волана
Аз недозавивам и в Е90-ката

А стар сток модел по-добър от по-нов... просто няма как да има... Чудя се какво ли стана с онази червената М-ка Е36, която двама пилоти от форума бяха взели и готвеха са състезания




А може би най-важното е ... човека зад волана

Аз недозавивам и в Е90-ката



- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
eми и те се оплакваха от недозавиването.. кво ..
на комбито от дрифтшампионата бомбетата примерно са преместени на съжсем друго място от оригиналното им
на комбито от дрифтшампионата бомбетата примерно са преместени на съжсем друго място от оригиналното им

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Са тука има и една много тънка граница. Преди да я талкувам само ша кажа, че на една сбирка на дару, си и грах с е36цата на Тишко бавареца, кокал отсекъде, ни окачване ни нищо, лодка, платноходка, на 18ки и големия кръг си го правех, много по-добре и по-контролируемо от е30ката, а на бавареца котура беше и без шпер, щот ша питате не за друго. Не знам ко толко ви се бутат у погледите тия 100 кила разлика у товара, а не си праите сметка ан + на е36 в задния мост и като геометрия и като възможности.единствения и - е по-малък кастър от на е30, ама дотам.
Та ся да поработим върху тънката граница. Отанчало говорим за примерни 320ки, седани. ДА, ама в целата схема играе много важна роля и стабилизиращите щанги. На е30 не ги помня предните как бяха, ама май е нещо от сорта на 21мм и то май нема друг вариант. Задната на е30 е 12мм и 14мм за комби, ад де ама гворим за седани, па я не съм видел стоков седан от завода с 14мм задна щанга, даже съм видел бая е30ки от завода без задни щанги изъобще. Обаче не така седят нещата при е36, там има голям набор от размери и за предни и за задни щанги. И най-интересното е, че съм срещал секви сетъпи на стокови коли. Като изключим най-великите Мки на тоя свят. Е36 е със задни щанги от 15 до 18мм, предни от 21 до 26. И се срещат във всякакви сетъпи, но не съм видял е36 320ка без задна щанга, без задни излизат 316ките, и то не всички. Така, че ето я тънката граница. Ако се падне е30 с тънка предна и без задна, срещу е36 съ дебели предна и задна, тогава е30акат я де бой като куче наденичка, но ако се падне е30ка с щанги отпреди и отзад, а е36ца с тънка задна и дебела предна примерно, е тогава е36цата ша лапа боя. Така, че и това е несъизмеримо. Защото идват и гумите. Е30 от завода излиза на 205/55/15, а е36 излиза с великите балоноидни 205/65/15. Е каете ми таа гума стаа ли за друго освен за пенсионерска разходка из някоя Баварска провинция в есенен седобеден уикенд????
Та ся да поработим върху тънката граница. Отанчало говорим за примерни 320ки, седани. ДА, ама в целата схема играе много важна роля и стабилизиращите щанги. На е30 не ги помня предните как бяха, ама май е нещо от сорта на 21мм и то май нема друг вариант. Задната на е30 е 12мм и 14мм за комби, ад де ама гворим за седани, па я не съм видел стоков седан от завода с 14мм задна щанга, даже съм видел бая е30ки от завода без задни щанги изъобще. Обаче не така седят нещата при е36, там има голям набор от размери и за предни и за задни щанги. И най-интересното е, че съм срещал секви сетъпи на стокови коли. Като изключим най-великите Мки на тоя свят. Е36 е със задни щанги от 15 до 18мм, предни от 21 до 26. И се срещат във всякакви сетъпи, но не съм видял е36 320ка без задна щанга, без задни излизат 316ките, и то не всички. Така, че ето я тънката граница. Ако се падне е30 с тънка предна и без задна, срещу е36 съ дебели предна и задна, тогава е30акат я де бой като куче наденичка, но ако се падне е30ка с щанги отпреди и отзад, а е36ца с тънка задна и дебела предна примерно, е тогава е36цата ша лапа боя. Така, че и това е несъизмеримо. Защото идват и гумите. Е30 от завода излиза на 205/55/15, а е36 излиза с великите балоноидни 205/65/15. Е каете ми таа гума стаа ли за друго освен за пенсионерска разходка из някоя Баварска провинция в есенен седобеден уикенд????
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Никои не го споменава щото не е истина,просто въпрос на вкус!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
По убава е за тебе за мен Е30 ката е Много по красиваnazo1976 написа:е36 е по убава външно тва никой не го спомена или темата е само за технически качества

А по спора нема СТОК всички с е36 дет карат Дрифт или Италиянско си прават реглаж на задния мост и вече нема нищо общо,а Е30 ката няма реглаж и кво правиме,естествено ,че е36 е по добра,но аз пак си по харасвам Е30

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Scott написа:По убава е за тебе за мен Е30 ката е Много по красиваnazo1976 написа:е36 е по убава външно тва никой не го спомена или темата е само за технически качества![]()
А по спора нема СТОК всички с е36 дет карат Дрифт или Италиянско си прават реглаж на задния мост и вече нема нищо общо,а Е30 ката няма реглаж и кво правиме,естествено ,че е36 е по добра,но аз пак си по харасвам Е30
ЗА мен пък е по-убава е36 във всичките и варианти, като изключим компота, щото той не е нито е30 нито е36, то е изтърсак.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
sonny написа:Scott написа:По убава е за тебе за мен Е30 ката е Много по красиваnazo1976 написа:е36 е по убава външно тва никой не го спомена или темата е само за технически качества![]()
А по спора нема СТОК всички с е36 дет карат Дрифт или Италиянско си прават реглаж на задния мост и вече нема нищо общо,а Е30 ката няма реглаж и кво правиме,естествено ,че е36 е по добра,но аз пак си по харасвам Е30
ЗА мен пък е по-убава е36 във всичките и варианти, като изключим компота, щото той не е нито е30 нито е36, то е изтърсак.
Въпрос на вкус, за мен компота е с много по-агресивно поведение на пътя спрямо другите Е36, някакси по-силно е чувството за контрол спрямо останалите, някакси по-меки са.Това разбира се в сток вариант.
Е30 е революционен модел за времето си, просто класика.
Винаги ще ми харесват добре гледаните и наострени Е30ки, но те са толкова малко....
Наострените Е36ци също са си хард ...
Абе хубавото си е хубаво личи си от 100 метра


39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани