V6 или 6 в редица.....
Модератор: Общи модератори
Re: V6 или 6 в редица.....
Как ги виждаш 550 "коня" на предно?

За звук вече казах, че е субективно, на мен ми харесва по-висок и режещ такъв, отколкото плътен и басов.

Ето два примера:
Аlfa Romeo 156 GTA (V6)
Ferrari F355 (V8)

- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: V6 или 6 в редица.....
ALiGaToR написа::OT:
А какво ще кажете за V8-мак напречно разположен на кола със предно предаване.![]()
![]()
А някой може ли каже и коя е тази кола с такъв вид и разположение на двигателя.![]()
Волво ХС90, макар и да има участие и на задните колелета


SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- jorkata3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 26.05.2008
- Местоположение: София/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E92
Re: V6 или 6 в редица.....
Не разбирам от КПД на двигател,вибрации,наклони на цилиндри и т.н.т. Но понеже стана въпрос за звука на R6 и V6 мога да кажа ,че най-голямата причина да се влюбя в BMW е звука на 6 цилиндровия редови мотор при първите ми срещи с такъв предо около 15-20 години (Е 21,Е 30) и съм готов да се хвана на бас че мога да го позная със завързани очи..........Това е и причината моята да е с такъв двигател.Самото усещане че карам BMW ,че разполагам с автомобил "по различен" от другите ме кара да се чувствам по специален начин.Карал съм V6 на mercedes и audi и усещането за мен е "поредният автомобил" ..........
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V6 или 6 в редица.....
Технически погледнато V6 би бил по къс и компактен от Р6, коляновия вал също ще е по къс и по лек, но пък трябва да е усилен. От друга страна Р6 пък има по дълъг и труден за балансиране колянов вал. но при двувалова конфигурация редови ще има само два вала макар и по дълги и само една верига да ги върти. И буталата действат само от една посока, и принципно редовите се развъртат по бързо. Вижте например моторите. Пистовите генерално са със редови 4 цилиндрови(като излкючим няколко скъпи марки) с акцент върху високите обороти и пикова мощност. V образни се слагат на мотори тип крузъри и на такива които се търси въртящ момент и по разгърната мощност.
Иначе и аз съм за Р6 за по малко от 8 цил. Иначе за звук няма по хубав звук от V8
Иначе и аз съм за Р6 за по малко от 8 цил. Иначе за звук няма по хубав звук от V8
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: V6 или 6 в редица.....
За колата с V8 на предно не дадохте никакво преложение. Колата е Lancia Thema 8.32
Ето и малко снимчици на въпросната модификация.



Ето и малко снимчици на въпросната модификация.



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V6 или 6 в редица.....
Ryapoff написа:Да не е едно Ауди, модел, съвпадащ с последните две букви от ника на acho.rs, да е четвърта серия на фирмата, на жаргон техните модели наричаме "олимпийците" заради специфичния вид на емблемата им? Накратко - Ауди РС4.ALiGaToR написа::OT:
А какво ще кажете за V8-мак напречно разположен на кола със предно предаване.![]()
![]()
А някой може ли каже и коя е тази кола с такъв вид и разположение на двигателя.![]()
С малкото уточнение , че ника ми е от преди 3 години , когато изобщо нямах мисълта да си купувам Ауди и всъщност идва от Ракия и Салата

Fear написа:
Как ги виждаш 550 "коня" на предно?![]()
За звук вече казах, че е субективно, на мен ми харесва по-висок и режещ такъв, отколкото плътен и басов.
Ето два примера:
Аlfa Romeo 156 GTA (V6)
Ferrari F355 (V8)
V8 и Ферари са друга песен , а Алфата която си пуснал , изобщо не е сток и не се брои .
Re: V6 или 6 в редица.....
Fear написа:
Как ги виждаш 550 "коня" на предно?![]()
За звук вече казах, че е субективно, на мен ми харесва по-висок и режещ такъв, отколкото плътен и басов.
Ето два примера:
Аlfa Romeo 156 GTA (V6)
Ferrari F355 (V8)
acho.rs написа:V8 и Ферари са друга песен , а Алфата която си пуснал , изобщо не е сток и не се брои .
И сток си звучат добре - КЛИК

Пак казвам, всичко си е до предпочитания.

- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: V6 или 6 в редица.....
в6 по добър звук от р6
тая алфа която пускаш не е сток ето ти не сток р6 http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y и айде някой да си изкриви душата и да каже че не се чува по добре .относно удоволствие което доставят тея двигатели р6 ( на бмв говоря) е в пъти по добър от в6 особено пък на ауди е за мене няма по безличен мотор от техните в6 усещането е че караш съвсем обикновенна кола.не разбирам чак до такава степен от мотори та да развивам теории за валове и глупости но съм останал с впечатление че добрите в6-таци са в японски коли и са турбо не знам защо е така и не го налагам на никои ама да ми сравнявате на ауди атмосферен в6 с р6 на бмв е смешно.http://www.youtube.com/watch?v=zGBWITttHs4
моето мнение е за атмосферка от в8 .




моето мнение е за атмосферка от в8 .
Re: V6 или 6 в редица.....
cobrata_m3 написа:в6 по добър звук от р6тая алфа която пускаш не е сток ето ти не сток р6 http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y и айде някой да си изкриви душата и да каже че не се чува по добре.
Има линк и на стокова Alfa.

Oсвен това, ти си първият, който обявява, че някой си криви душата, само защото има различни от твоите предпочитания.

Всеки има право на вкус и мненние, не е нужно да налагаш твоето. Изрично съм подчертал и обяснил какво ми харесва НА МЕН. Никъде не казвам, кое е по добро.

Re: V6 или 6 в редица.....
Леле леле леле, онази М3 ми изпълни душата...
и след това защо искам да си взимам е46 320 


- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
Re: V6 или 6 в редица.....
Ачка, не така бе момчеacho.rs написа:Всички аудита без яйцето ТТ и Голф варианта - А3 са със надлъжни двигатели...


FYI:




- cobrata_m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: V6 или 6 в редица.....
Fear написа:cobrata_m3 написа:в6 по добър звук от р6тая алфа която пускаш не е сток ето ти не сток р6 http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y и айде някой да си изкриви душата и да каже че не се чува по добре.
Има линк и на стокова Alfa.
Oсвен това, ти си първият, който обявява, че някой си криви душата, само защото има различни от твоите предпочитания.![]()
Всеки има право на вкус и мненние, не е нужно да налагаш твоето. Изрично съм подчертал и обяснил какво ми харесва НА МЕН. Никъде не казвам, кое е по добро.
приятелю аз никого не ангажирам с мнението си от постовете ти разбирам че харесваш високооборотни мотори и яко режещия звук аз също съм фен на такъв тип мотори и винаги бих се кефил повече на еднин в8 от ферари да се реже зад гърба ми от колкото да ми пърди някои муден осмак.никога няма да отрека че някой звук ми харесва без значение каква марка е мисълта ми беше че моторите на бмв (според мен) се доближава повече до този звук от колкото някои убит в6 на ауди на алфа нямам преки наблюдения за това не коментирам .айде със здраве
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: V6 или 6 в редица.....
v6,
и равномерен хубав звук
по скоро в 90% от случаите все имаш чувството, че един цилиндър му бяга


по скоро в 90% от случаите все имаш чувството, че един цилиндър му бяга


Re: V6 или 6 в редица.....
преимущества:
редови 6 е "естествено" балансиран - демек не му трябват противотежести на коляновия вал... от там и по-лек колянов вал - по отзивчив двигател, с по-малко вибрации и по-удобен за развъртане на високи обороти
по-прост (една глава и джаджите по нея)
по-малка външна площ (на главите) - по-малко отдава топлина - по-ефективен
по-лесен за работа
недостатъци:
по-дълъг
често по-висок
чувствителен на вибрации по дължината на блока
възприема се от незнаещите (99% от купувачите) като по-примитивен и морално остарял.
за друго не се сещам... така отведнъж...
редови 6 е "естествено" балансиран - демек не му трябват противотежести на коляновия вал... от там и по-лек колянов вал - по отзивчив двигател, с по-малко вибрации и по-удобен за развъртане на високи обороти
по-прост (една глава и джаджите по нея)
по-малка външна площ (на главите) - по-малко отдава топлина - по-ефективен
по-лесен за работа
недостатъци:
по-дълъг
често по-висок
чувствителен на вибрации по дължината на блока
възприема се от незнаещите (99% от купувачите) като по-примитивен и морално остарял.
за друго не се сещам... така отведнъж...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила