луксозните коли - нова или на старо?
Модератор: Общи модератори
Re: луксозните коли - нова или на старо?
момчета, аз мисля, че пръв и единствен собственик звучи гордо навсякъде по света
да не говорим за стойността на един флагман от сорта на ЦЛ600 след 20 години, притежаван само и единствено от 1 човек
ясно е, че стойността на автомобила пада постоянно, но не всичко е пари, живота е емоции, спомени, щастие, а за нас, хората събрали се в този форум, тези неща са по-важни, това е хоби, страст, светоусещане
не говоря за некви гъзари, дето са събрали 60 бона за първоначална вноска на с-класа и после един път на 3 месеца си плащат лизинга, за тях е ясно, че може и седмица с 1.6 мотор да си купят
да не говорим за стойността на един флагман от сорта на ЦЛ600 след 20 години, притежаван само и единствено от 1 човек
ясно е, че стойността на автомобила пада постоянно, но не всичко е пари, живота е емоции, спомени, щастие, а за нас, хората събрали се в този форум, тези неща са по-важни, това е хоби, страст, светоусещане
не говоря за некви гъзари, дето са събрали 60 бона за първоначална вноска на с-класа и после един път на 3 месеца си плащат лизинга, за тях е ясно, че може и седмица с 1.6 мотор да си купят

No bling at the Ring
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Аз смятам, че Аlx изчерпа напълно темата и се опита да събере години човешко себеосъзнаване и опит в няколко абзаца.
А това, че вие продължавате да я разисквате темата от другата страна просто доказва тоя манталитет, за който говорите толкова.
И въобще не ми е ясно как най-ревностните драскачи в тая тема се опитват да мислят като собствениците на луксозни автомобили? Заможните хора са може би единствените, които осъзнават истинската стойност на парите и съответно могат единствени да преценят според това, колко "хартиики" да вложат в даден обект.
И определено хитроумни идеи от типа "Ще дам възможно У най-много за обекта Х, защото имам десетки пъти стойността му в У, а това ме прави невероятно специален" са присъщи само на българските тъпоглавци, които довчера са копали нивата.
А това, че вие продължавате да я разисквате темата от другата страна просто доказва тоя манталитет, за който говорите толкова.
И въобще не ми е ясно как най-ревностните драскачи в тая тема се опитват да мислят като собствениците на луксозни автомобили? Заможните хора са може би единствените, които осъзнават истинската стойност на парите и съответно могат единствени да преценят според това, колко "хартиики" да вложат в даден обект.
И определено хитроумни идеи от типа "Ще дам възможно У най-много за обекта Х, защото имам десетки пъти стойността му в У, а това ме прави невероятно специален" са присъщи само на българските тъпоглавци, които довчера са копали нивата.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
alx написа:една лъскава кола на 10к км "на старо" е 1/3 по-малко от колкото тази от магазина.. и често да се убиеш не можеш да намериш нещо "износено". след 2 години тази кола е на 50% от стойноста си. обезценяването на една кола е най-стръмно първите 2-3 години... а хората с много пари са... практични. те не са стигнали до това положение с пръскане на пари. не им е такъв манталитета. затова повечето хора с истински пари карат 2-3 годишни коли и ги държат докато станат на 5 години и/или излязат от гаранция.
Да си първият, пръднал в колата, срещу цена по-висока със 100 хил. - прекалено скъпо удоволствие струва ми се

Едната категория са "бизнесмените", което знаят истинската стойност на парите и търсят изгодната сделка. Те цял живот карат последен модел БМВ, втора ръка, на половин цена.

Другата категория са "не-бизнесмените" да ги наречем, които не търсят практичност, а ексклузивност. Те има риск да не могат да си платят лизинга на новото БМВ и да останат без кола.

Трета отделна категория са тези, които не си знаят парите. Те и луноход БМВ да си купят пак няма да им се отрази на банковата сметка. На тях им е простено.

ПС За пореден път ми прави впечатление, че форума гъмжи от "пичове", които ако имаХА 200 хиляди въобще нямаше да се поколебаят да си купят чисто нова кола, нямаше и да си помислят примерно да си върнат ДДС-то и щяха да гонят данъчните и да ги замерят с пачки


- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Като иска крокодилска кожа да си вземе майбах - бмв е хулиганско возило със спортен характер. Който не му харесва да сменя форума. Аман от калпазани.


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: луксозните коли - нова или на старо?
LizarD написа:Като иска крокодилска кожа да си вземе майбах - бмв е хулиганско возило със спортен характер. Който не му харесва да сменя форума. Аман от калпазани.
Викаш 7-ка е хулиганска кола , за 17-18 годишни да се режат по сфетофарите


И все пак - за да ги има тия коли на по 5000- 10000 км. трябва някой да ги е купил чисто нови нали

Поръчкова кола само за мен - аз разбирам цялостно избрана от каталога Индивидуал, даже и нещо което не може да се поръча , да ми го сложат.
А не да чакам 6 месеца, за да ми сложат някаква смотана Дакота с цвят "неузрял портокал" , която дори трябва да хода на тапицер за да ми я опъне и всичко това в 3ка




За мен приемуществото на чисто новата кола е нейното тех. състояние ( а именно НОВО), гаранцията и това да мисля само за наливане на бензин(нафта) , а не от где ще и се развали нещо.
ПП: хора които мислят практично , никога няма да си купят БМВ или Мерцедес , било той нов или на старо

Последна промяна kriso85 на 06 Дек 2009, 20:53, променена общо 2 пъти
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: луксозните коли - нова или на старо?
АКо мога и аз да си тура те тука на скромното мнение
-
Това,че някой предпочита да спести няколко десетки хиляди от това да вземе кола на 1,2,3 години,когато има възможност за чисто нова може би просто показва,че не е за такава кола..
Това е.Другото са някакви вариации на различни приоритети- всички ги знаем тия дето карат коли,по-скъпи от жилищата им
(ако въобще имат жилища)както и всички познаваме хора,притежаващи бизнеси или материални активи,оценими с милиони,а карат коли за под 10 к лева... 

Това,че някой предпочита да спести няколко десетки хиляди от това да вземе кола на 1,2,3 години,когато има възможност за чисто нова може би просто показва,че не е за такава кола..



"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
flame написа:ПС За пореден път ми прави впечатление, че форума гъмжи от "пичове", които ако имаХА 200 хиляди въобще нямаше да се поколебаят да си купят чисто нова кола, нямаше и да си помислят примерно да си върнат ДДС-то и щяха да гонят данъчните и да ги замерят с пачкиИнтересно само що такива хора, които са нашето светло бъдеще, вместо да се подготвят за бляскавото си бъдеше се оплакват от "скапаната държава"
Данъчните няма да ги гоня


Re: луксозните коли - нова или на старо?
Bogat-Beden написа:Това,че някой предпочита да спести няколко десетки хиляди от това да вземе кола на 1,2,3 години,когато има възможност за чисто нова може би просто показва,че не е за такава кола..
Пълни нещастници са тия - цял живот все втора ръка последен модел БМВ ша карат - никому такава съдба!

Bogat-Beden написа:всички ги знаем тия дето карат коли,по-скъпи от жилищата им(ако въобще имат жилища)
Па мое да са под наем - на запад голяма част от средната класа живее под наем и кара лизингови коли

И ти както го обясни излиза, че само арабските шейхове (или третата категория - дето не си знаят парите) е оправдано да карат лъскави БМВ-та

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: луксозните коли - нова или на старо?
flame написа:И ти както го обясни излиза, че само арабските шейхове (или третата категория - дето не си знаят парите) е оправдано да карат лъскави БМВ-та
Абсолютно изцяло мое скромно неангажиращо никого с нищо мнение




"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Bogat-Beden написа:Може да не си шейх и пак доходът ти за 1,2,3 или 4 месеца да ти позволява да си купиш много прилично чисто ново премиум седанче![]()
Дай боже всекиму да може с една заплата да си купи една скромна нова седмичка

- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Kriso85, наистина bmw можеха да се постараят още малко със седмака, ама айде като ше си говорим за чак такъв лукс какъвто описа онзи от първия пост, да се насочим към друга марка? Четеш ли добре това което съм написал? БМВ по принцип са коли със спортен характер и 7-серия е кола създадена да конкурира другите лимозинки за тея пари а не некви за по над 700 000 евро и нагоре. + това човек който избира бмв повече клони към спорта, отколкото към лукса - ако клонеше повече към лукса щеше да избере мечок 



- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Явно е, че всичко се върти около парите и за смисъла от тяхното даване, който за всеки е различен.Ако ми харесва една кола и мога да си я позволя защо да чакам две, три, пет години, за да си я купя.Ако ми е важно да пестя и колата е просто средство за предвижване бих направил компромис.То като се замисля, ако гледам икономическата изгода най-добре е да се возя с градския транспорт.Парите са си пари, но всеки избира в какво да ги вложи според това което го кефи.Явно има доста хора за които новите коли са удоволствие и необходимост, щом все пак се продават добре.Да си купиш стара кола също не е проблем, така си преценил, така си направил.Не всичко което избираме е финансово разумно и финансовата изгода не определя всяка наша постъпка.Всеки е различен и ценностите му са различни и от там и решенията.Най-обичам като ми кажат, че БМВ е много скъпо за поддръжка, все едно , който ми го казва ми плаща поддръжката и въобще се дразня да ми казват как да си харча парите.Всеки има право да купува така както му харесва и никой не трябва да бъде упрекван за това, щото видиш ли аз ако имах еди колко си пари бих направил еди как си.Трябва да приемем просто факта, че сме различни и да не търсим някаква логика.Когато избора е емоционален трудно се обвързва с логиката.Ако става въпрос за покупката на служебни автомобили е едно, но когато човек купува за себе си , не рядко и самия той не знае какво му е в главата и защо го прави.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: луксозните коли - нова или на старо?
Archangel написа:
Аз смятам, че Аlx изчерпа напълно темата
що не му занесеш бонбонки ?
И въобще не ми е ясно как най-ревностните драскачи в тая тема се опитват да мислят като собствениците на луксозни автомобили?
и да си ме сложил в тая категория и да не си ще и го обясня просто - за момент си помисли , че работя в шоурум и влиза клиент , който трябва да го убедя , че си струва да си купи колата чисто нова . Той влиза избира си кола и изведнъж ме пита - а защо да не си я купя , 2ра ръка за доста по-малко пари ? Аз какво да отговоря - не мога да кажа , защото съм форумен драскач и нямам 200 бона за нова 7ца

Заможните хора са може би единствените, които осъзнават истинската стойност на парите и съответно могат единствени да преценят според това, колко "хартиики" да вложат в даден обект.
в случай , че не си разбрал , замжните хора СИ КУПУВАТ ЧИСТО НОВИ КОЛИ - ние тук търсим далаверата

И определено хитроумни идеи от типа "Ще дам възможно У най-много за обекта Х, защото имам десетки пъти стойността му в У, а това ме прави невероятно специален" са присъщи само на българските тъпоглавци, които довчера са копали нивата
честно да ти кажа , прави ми впечатление , че типично за българските тъпоглавци е да се оплакват колко са тъпи българите - богатите хора утиват в шоурума , пробват , вадят кинтите и вземат . Няма нищо лошо да си копал нивата и да се издигнеш , стига да е по относително честния път , което рядко се случва .
Вие го изкарахте , че 2ра ръка автомобилите излизат от завода - нали са купени от някой преди това , или има дефицит на 760ил на пазара 2ра ръка , поради огромното търсене на употребявани кораби

АЛХ нещо спомена , че такива автомобили се продават след 1 година - каква е причината да не се карат 4-5 ?
В нащо правителство още има Е38ци

ivan1590 написа:Явно е, че всичко се върти около парите и за смисъла от тяхното даване, който за всеки е различен.Ако ми харесва една кола и мога да си я позволя защо да чакам две, три, пет години, за да си я купя.Ако ми е важно да пестя и колата е просто средство за предвижване бих направил компромис.То като се замисля, ако гледам икономическата изгода най-добре е да се возя с градския транспорт.Парите са си пари, но всеки избира в какво да ги вложи според това което го кефи.Явно има доста хора за които новите коли са удоволствие и необходимост, щом все пак се продават добре.Да си купиш стара кола също не е проблем, така си преценил, така си направил.Не всичко което избираме е финансово разумно и финансовата изгода не определя всяка наша постъпка.Всеки е различен и ценностите му са различни и от там и решенията.Най-обичам като ми кажат, че БМВ е много скъпо за поддръжка, все едно , който ми го казва ми плаща поддръжката и въобще се дразня да ми казват как да си харча парите.Всеки има право да купува така както му харесва и никой не трябва да бъде упрекван за това, щото видиш ли аз ако имах еди колко си пари бих направил еди как си.Трябва да приемем просто факта, че сме различни и да не търсим някаква логика.Когато избора е емоционален трудно се обвързва с логиката.Ако става въпрос за покупката на служебни автомобили е едно, но когато човек купува за себе си , не рядко и самия той не знае какво му е в главата и защо го прави.
Най-точния пост в темата

Re: луксозните коли - нова или на старо?
ачо.рс знаеш ли в колко нови автомобили съм пърдял (да не кажете са че съм пръдльо)преди да си ги земат собствениците хахахаахах
така че и тва с пърдянето е относително (зависи дали некой няма проблеми със стомаха ):mhihi:

така че и тва с пърдянето е относително (зависи дали некой няма проблеми със стомаха ):mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: луксозните коли - нова или на старо?
00Cool написа:ачо.рс знаеш ли в колко нови автомобили съм пърдял (да не кажете са че съм пръдльо)преди да си ги земат собствениците хахахаахах![]()
така че и тва с пърдянето е относително (зависи дали некой няма проблеми със стомаха ):mhihi:
тва е лаф така да се каже, иначе е ясно, че шоферите на автовози не изпускат възможност да пръднат в некое возило

No bling at the Ring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: max-