Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Модератор: Общи модератори
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
steeN написа:трябва да си луд за да вземеш нова кола на лизинг с 1500-600 лева заплата... дори и дачия да е. или следваме глупавата максима "новото си е ново, бате (аз нищо, че умирам от глад)". или другото предложение да даваш 50% от заплатата си за лизинг на кола ?
Нова Фабия излиза 10 пъти по-евтино поддържането от масово 12/14 годишно бмв тройка. Да не говорим за сигурноста. На последното обикновенно е далеч по-важно гъзарските джанти от новите накладки.
Както съм посочил "при 3000 лв. - 1400лв. вноска" е 40% от дохода на члена на семейството с по-високия доход е съвсем поносомо да се издържа. Предполга се че другия ще взема едни 600/650 лв. Остават 2200лв за живеене.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Еми тогава айде всички да ставаме директори на телефонисти за по 3к заплати 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
където е 40 там е и 50... подробности. естествено, че bmw-то е по-скъпо за поддръжка. но bmw 3 аз никъде не съм го споменавал, има достатъчно други марки на пазара. предното поколение на сеат ибиса примерно със същият дизелов 1.9тди е на половин цена на "новата" фабия (3/4 от частите, която са "новия" голф 4) със същата поддръжка примерно.
за телефонистите... кой какъвто иска да става. аз просто дадох пример.
за телефонистите... кой какъвто иска да става. аз просто дадох пример.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Абе дееба аз и дилърите скапани. От един месец обикалям да си търся някава нова колица в долния сегмент на средния клас и нищо. Старите номера-една цена в рекламата, ама точно па тоя модел го нямало и на склад...Какъв цвят искам....е точно тоя цвят е по-скъп. Отстъпка има ли някаква или подарък-да подарък ароматизатор и фирмен календар
. Отстпка няма защото работели на загуба, е от пет години като си търся нова кола все на загуба работят, не фалираха ли. Накрая посред зима ми продават кола с летни гуми. Еми как ще я закрам до гумаджийницата, като навън беше лед страшен. Ама те продавали и зимни гуми, ами сложете ги де, мама ви мизерна. Еми то ще оскъпи малко защото ще си начислим труд. И точно кагато се излъгах, дай парите и чакай един месец за доставка. Дееба и тъпата сган, ми то аз ще си я докарам тази кола на ход по-бързо, да не би да ми я сглобяват по поръчка за един месец, ебати. Айде нема нужда, држте си ги. И чета си аз екстрите на една Шкодица например, ми то и пепелника бил екстра и струва свет пари. Значи като съберем скапните лъжливи дилъри, големия данък за нова кола(над 400 кинта), задължително каско, дупките и проблемите с гаранцията, шансът ако нещо се случи да останеш без кола и да изгориш парите, които си внасял, просто трябва да си луд за да си купиш чисто нова кола в България. Е мен от време на време ме обзема манията, ама бързо се отказвам. Да, изкарвам пари и съпругата ми изкарва, спокойно можем да си вземем една нова кола, но дори да го направим няма да е от България. И в крайна сметка си изкарвам парите с много акъл и труд и затова няма да ги подаря на някой мазен дилър, дето е станал 150 кила от седене. И то за някой чешки, френски, румънски или корейски боклук. В тая връзка как са Премиум селекшъна на БМВ, че там не ходих?

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Демирев написа:steeN написа:трябва да си луд за да вземеш нова кола на лизинг с 1500-600 лева заплата... дори и дачия да е. или следваме глупавата максима "новото си е ново, бате (аз нищо, че умирам от глад)". или другото предложение да даваш 50% от заплатата си за лизинг на кола ?
Нова Фабия излиза 10 пъти по-евтино поддържането от масово 12/14 годишно бмв тройка. Да не говорим за сигурноста. На последното обикновенно е далеч по-важно гъзарските джанти от новите накладки.
Както съм посочил "при 3000 лв. - 1400лв. вноска" е 40% от дохода на члена на семейството с по-високия доход е съвсем поносомо да се издържа. Предполга се че другия ще взема едни 600/650 лв. Остават 2200лв за живеене.
понеже имам нова кола и 15 г. БМВ 3-ка , ще ти кажа че 3-ката е по-ефтина за подръжка , само като се замисля как ми взимат по 300 лв за смянта на 3л. масло и ......
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Демирев написа:Alexi написа:намаленията вече са факт ,много марки разпродават наличните си коли с отстъпки до 40% ,а върнатите от лизинг са направо на безценица - аз напазарувах 3 годишно Мондео 2.2 дизел с всички екстри за модела струващо като ново над 50 000 лв ,за 12 000 лв .
Намаления има действително. Доста по-малки са отстъпките от 40%. Винаги е пренадута сумата нарочно, която е зачеркната.
3 годишно Mondeo 2.2 дизел с фордов мотор 155к.с. за 12 000лв. е защото е предишното поколение фейслифт и е на 150 000 км. или това е ти е първоначалната вноска за новото поколение 2.2 Д 175к.с с мотор на Пежо-Ситроен Груп.
Иначе в Мото Пфое и по-обяви най-евтино последно поколение Мондео от старта 2008г. на 90 000 км. с малкия мотор 1.8 бензин и тренд оборудване цената почва от 27 000лв. с ддс.
Новото Мондео 2.2 175 к.с титаниум на 40/45 000 км. върви по 45 000 лв. в България за ляв волан и в Германия!
естествено че е стария модел ,все пак подаръци никой не прави .. мотора е фордов да все пак колата е форд - тоя мотор е измислен 2005 г и е трудно да се нарече стар .. за сметка на това според мен е по надежден от тоя на пежо/ситроен и е с верига а не насран ангренажен ремък дето да му треперя кога ще се скъса и да давам 600 лв да смяната му .. изпадат такива коли но трябва търпение и да дебнеш с парите ( 12к е крайната цена беше обявено за 12900 ,ниво на оборудване Ghia , с 8 нови гуми гражданска за цялата година винетка за 2010 и каско ,обслужено и с платен данък до април - качваш се и караш както казват на Горубляне

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
dimithur написа:vankatagsi написа:KUM4o написа:Аз не знам кой в България има възможността да си купи нов автомобил ,като не говориме за фирми.Може би хората от столицата ,но в провинцията е мътна индия...
Абе аз незнам защо масово хората си мислят че в софия минималната заплата е 1000лв и всеки е тарикат... няма такова нещо, не ми се задълбава че много ще се отклониме от темата.
Новите коли масово се купуват от фирми, както казаха и други хора в темата - нетрябва да се слагат в статистиката. Колите които са купени от обиновенни граждани са една много малка част от всичките, то и няма как да стане с заплати по 500-700 и тук таме по 1000-1200лв. Това е масата, разбира се има и хора с по-добри възможности, дори и с безкрайни, но процентно не са много. Как да има нови коли при това положение, като за да си позволиш да караш нова кола трябва да зимаш минимуммм 1500-600лв и то ако не плащаш кредити и тн, ако и това имаш на глвата 2ка и нагоре. Пак казвам това е някакъв минимум, и как да стане ,като в това време да си намериш работа за тия пари, некак не е лесно за 70% от народа в Б-я... А това че няма стимулация за изкупуване на старите коли и високите цени е ясно, но главаната причина е че стандарта ни е много нисък, а цените на колите са европейски.Направо не ми се пише...
Aбе заеби ти 1500-600 лвЗа нищо не стигат да го таковам в таковато . Не знам аз ли съм прахостник ама ей ти просто сметка - наем, ток парно нет телефони - 600 лв . Отделно текущи разходи за транспорт храна и глупости 25-30 лв.... Трябва поне 3к да взимаш, че да можеш да си позволиш да плащаш някакъв лизинг от 600-1000 на месец, щото на една сносна кола е толкова
(бтв 600лв е на деу матиз май за 3 години, ама не мерси
)
Казвам че това е най-ниския минимум, ясно е че с тази заплата никак няма да ти е лесно да плащаш лизинг, но ако нямаш наеми,кредити и др, не е невъзможно.. Принципно си треа над 3-ка доход, ама говориме за крайния минимум. Друг е въпроса че масово българина предпочита бмв е39/ е-класа пред датчия или шкода, ама това е друга тема..
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
E aко живееш при мама и тати няма никакъв проблем да заделяш по 1к за лизинг и с останалите да бръмчиш, ама това е някакво напъно изкривено бай ганьовско разбиране за живота според мен 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
vutov написа:Тази кола от банка или лизингова къща?
от човек ,който си я е купил нова от магазина ,просто такава изпадна инак има много оферти за върнати от лизинг просто трябва да търси човек ,ето една подобна кола на добра цена ,малко по нова но с по малко екстри:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11268055205813903&f1=details
мобилето и карса са пълни с такива обяви ,в Райфайзен лизинг имаше 2004 година 318д за 12к
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
http://www.interlease.bg/offers/leki-avtomobili/
Една приятелка си взе 1.5 годишна Корса с 4 врати, дизел за 13 000... още в гаранция
Една приятелка си взе 1.5 годишна Корса с 4 врати, дизел за 13 000... още в гаранция

Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Escape написа:http://www.interlease.bg/offers/leki-avtomobili/
Една приятелка си взе 1.5 годишна Корса с 4 врати, дизел за 13 000... още в гаранция
Ахахах е не, това не знам какво е и как да го нарека българска гъзЪрия или простотия


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Да не говорим за сигурноста.
Първо Е39 , което е 13-14 годишно БМВ има 4 звезди на краш тестовете (от 5 възможни) , като съм забелязъл , че на краш тестовете не се дава предимство на по-тежките и големи коли и дефакто изкарват един Смарт или друга въшка сигурни колкото пикап или джипарка , пък на всеки е известно че в СУВ си 3 пъти по-защитен , най-малкото заради високата позиция на седене и факта че двигателя ти е по-високо и направо детронираш , оня насреща ... нещо което съвсем не е правилно , но е факт ...
Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
acho.rs написа:Да не говорим за сигурноста.
Първо Е39 , което е 13-14 годишно БМВ има 4 звезди на краш тестовете (от 5 възможни) , като съм забелязъл , че на краш тестовете не се дава предимство на по-тежките и големи коли и дефакто изкарват един Смарт или друга въшка сигурни колкото пикап или джипарка , пък на всеки е известно че в СУВ си 3 пъти по-защитен , най-малкото заради високата позиция на седене и факта че двигателя ти е по-високо и направо детронираш , оня насреща ... нещо което съвсем не е правилно , но е факт ...
Просто в тея краш тестове, голям процент от звездите се дават затова, колко са безопастни спрямо пешеходците . Щото едно е да блъснеш пешеходец със смарт (най-много да си разбиеш цялата предница


Re: Продажбите на нови коли на ниво 2003г.
Абе как ги мислите тия да си даваш половината заплата за лизинг за кола , при положение , че има толкова други по-важни разходи.Вярно че всеки си има приоритети , но за какво ти е нова кола като няма да имаш пари да обикаляш с нея.Далеч съм от мисълта че 15г БМВ е по-добре , ама има и други стари евтини коли , които дори и да се развалят частите им струват колкото на колело.Аз лично 15к за нова Дачия никога не бих броил,пак си е трошляк , сега за Шкода бих се замислил.
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани