Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
dimithur написа:SKISA написа:ми се си мисля ,че дунев е станал 3ти ,щото тате му е показал и дал,кралев ходи да чупи коли и да се реди на опашката ,щото тате му е дал и има пари за чупене,арабаджиев е пак някъде ,щото тате има и е дал.....! и още все си мисля ,че има много по-кадърни момчета от тях,но тате им няма ,за да даде и за тва и не могат да пробият и успеят. и по тая причина некакси от вътре не ми идва да ги подкрепя тия.... иначе аз спорта го харесвам като такъв,ма в нашите условия хич не ми допада да му се кефя.... и една катастрофа не е проблем изобщо за тоя спорт,а начина по който се управлява и се издигат карачите...
+1Mного си прав. А кой беше тоя дудев, че нещо не мога да се сетя
Аз единствен съм чувал за него, че бил мъж на някаква фльорца, дето се снима гола
Нещо бъркате хората, на въпросния Дунев не е точно баща му, който му е дал, а си бачка момчето в сервиза и сам си прави и подготвя колата. А тва, че тате му е показал какво лошо има? Ако той не му покаже, кой тогава?
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
моето мнение беше най-вече за кралев и арабаджиев,но и на дунев баща му има верига от бензиностанции и не мисля ,че сам с двете си ръце си е направил колите ,както и си е изкарал разходите по тях. но не това е темата... съжалявам за отклонението -беше само като пример защо донякъде не ми е интересен българският автомобилен спорт.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
SKISA написа:моето мнение беше най-вече за кралев и арабаджиев,но и на дунев баща му има верига от бензиностанции и не мисля ,че сам с двете си ръце си е направил колите ,както и си е изкарал разходите по тях. но не това е темата... съжалявам за отклонението -беше само като пример защо донякъде не ми е интересен българският автомобилен спорт.
Скиса... прегледай този клип и ми кажи дали сам с 2-те си ръце не си е направил колата...
Аз съм изумен... снощи отново гледах спортните новини с надеждата да видя нещо макар и малко за автомобилния спорт в България но уви видях само че в ЦСКА се били изпокарали, в Б футболна група незнам си кво станало... в отбора на Пирин незнам си кво станало, в големия шлем на тенис турнира някаде в южна америка няква негърка била победила няква друга негърка, и в отбора по кърлинг на Дания тази година щял да се бори нов участник...
просто нямам думи...
И не става на въпрос само за Автомобилния спорт... в България има десетки спортове които заслужават по-голямо медийно отразяване... но уви...
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
SKISA написа:моето мнение беше най-вече за кралев и арабаджиев,но и на дунев баща му има верига от бензиностанции и не мисля ,че сам с двете си ръце си е направил колите ,както и си е изкарал разходите по тях. но не това е темата... съжалявам за отклонението -беше само като пример защо донякъде не ми е интересен българският автомобилен спорт.
Ми като няма никаква интрига какво да ти е интересно.
Да вземем за пример драг-а. Колко години станаха го има драг-а в БГ, но все още няма кола под 10 сек. Хората по света си играят със 7ци, 8ци, а в България уж много "тунери", много разбирачи, всеки втори кара турбиниран дзвер, ама под 10 сек. никой не можа да слезе. "На Дани Скайлайн-а" постави рекорда там 10.022 ли колко беше и то преди 2-3 години ако не се лъжа и оттогава подобрение - нулево.
Имаше няколко ТВ шоута. Чат пат имаше какво да се гледа по мотоавангард-а, ма първо смениха Аспарух с няква пача с чесън, после пък божура го закриха и предаването умря направо. По Нова имаше по едно време някво, по БТВ също, но ги спряха. Що? Ми щото не се гледат? Е що не се гледат? Еми няма нищо интересно за гледане. На хората им се гледа нещо, което да им доставя удоволствие. Вместо тва обаче на екрана се мандахерцат някви голф1-чки дет въобще не мязат на коли даже, разни е30-ки пред разпадане и т.н. 800-900 коня бил голфа, ми ако ще и 2000 да е, като мяза на г*з в профил никой няма да го гледа. Същото и с прехвалените е30-ки. Тя колата пред разпадане, ама кулера хакнат отпред, бронята махната, видите ли аз имам турбо 30-ка. Ми хубаво имай си, карай си я жив и здрав да си. Ама не очаквайте, че ще впечатлите някой с това и че въпросния човек ще се натиска да ви става спонсор.
Дрифт-а в БГ. Абе къв дрифт кви 5лв. Дрифта в истинския смисъл на думата го няма тука ве. Вземете Д1ГП-то, вземете кинг ъф юръп и другите състезания. Дрифта хората го правят на големи завои с големи скорости, с хубави и яки машини. Не като тука - на две на три "колеги, помагайте на (пишман) дрифтър, качих колата на бордюра" или "отнесох задната броня". Още повече в БГ писта няма като хората, какво остава за дрифт-писта. На малкото "дрифт-състезания" какво се вижда - завъртяни, завъртяни, с хиляди завойчета малки пистички, на някой хора колите не могат даже да се наемат от ниската скорост с която трябва да минат. Еее, дет се казваше в бързи и яростни 3 - ти на тва дрифт ли му викаш? Шматките пък дет правят пергели и викат "е глей къв дрифт прая ве" въобще няма смисъл и да ги коментирам.
Рали-тата. За 5-те години докато бях в Русе на 2 успях да отида и да видя на живо. С две думи обобщено - ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ. То не бяха някво тъпи лади, вазове, мазове, то не бяха неможещи да вземат завоите пишман пилоти, то не бяха дърти, бучащи и невървящи коли. Въобще първото рали ме разочарова тотално, а след второто директно си казах на БГ автомобилно състезание - НЕ.
Скиса квото казва си е правилно, за кво му бучите не знам.
Значи няма как да искаш без да си показал, че можеш. Аз по клиповете като гледам те БГ пилотите(драгаджии, дрифтъри, ралиджии) сегашните си, сравнено със световните стандарти, евтини коли едвам едвам карат, представям си ако им се предостави машина от световен клас.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
SKISA написа:сашо,аз говоря като фен! не като капацитет и не разбирам що да не си изразяваме мнението ако не карам като вас. дали съм "скапан капацитет"
Някъде да видя да казвам, че всеки трябва да може да кара като "нас" за да коментира? А това дали си "скапан капацитет" явно сам преценяваш, защото аз лично не съм имал предвид някого... Както и да е...
SKISA написа:мнението ми е ,че хора с пари и възможности със сигурност не са най-качественото ,което може да се предложи като пилоти -има и други много по-читави ,но нямат възможностите....!
Сигурно е така, надали всеки наистина голям талант в БГ има възможността да го развива, но защо трябва да изключваме това, че малкото хора с пари които се занимават с този спорт наистина са талантливи, и дори не толкова колкото други, то поне имат желанието и силите да се занимават с това и да се борят за победи? От няколко хиляди човека в БГ, които имат възможностите да издържат отбор, само няколко се занимават с това и със сигурност това им е страст и имат нужното желание и воля да харчат парите си за него а не за к**ва, заведения и дрога... Това, че някои си мислят, че са по-талантливи от тях, но нямат техните възможности не означава, че това наистина е така и единствения начин това да се види е при директна съпоставка на резултати и способности. До тогава всичко това са празни приказки - може да има по-талантливи, а може и да няма.. Може и аз да съм по-добър и талантлив от тях, ама при положение, че не мога да го докажа не мога и да го твърдя, иска ми се да имам техните възможности и да се докажа, но не мога, и за това просто стискам палци на всички българи, които са постигнали това, което аз не мога, радвам се защото знам какво означава да осъществиш мечтите си и знам какво би означавало за мен да постигна това което са направили те...
SKISA написа:моето мнение беше най-вече за кралев и арабаджиев,но и на дунев баща му има верига от бензиностанции и не мисля ,че сам с двете си ръце си е направил колите ,както и си е изкарал разходите по тях. но не това е темата... съжалявам за отклонението -беше само като пример защо донякъде не ми е интересен българският автомобилен спорт.
Аз пак да питам, ти гледал ли си Кралев как кара на пистата? Гледал ли си го как се бори? Гледал ли си го как владее колата си? Или понеже се вози в Rolls-Royce и има две Ferrari-та е много богат и трябва да го мразим? Същото мога да кажа и за Арабаджиев... Това, че баща му има пари и е имал възможност да стигне до там не означава че трябва да омаловажаваме труда и постиженията му, още повече при положение, че тези двама човека са хората, които прославят България на световната моторспорт сцена и не се срамят да се нарекат българи. Да не говорим че на Пламен колата е окрасена от българска роза и огромен надпис "Bulgaria"... Ама те са богати и трябва да ги мразим... Не го разбирам това... Като някой ги настигне или покаже че има повече заложби и талант от тях, ок, не е невъзможно, но докато само те са там и показват, че има талантливи българи, ние им дължим само и единствено уважение и признание за постигнатото...
И като заключение ще напиша надписа, който Шаро пусна защото адски много ми харесва: "зад всеки успял човек стой група завистници (или нещо подобно, може би хейтъри е най-буквално казано)"... Така е в България, винаги ще се дърпаме сами в казана на ада...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
xpl0d написа: Дрифта в истинския смисъл на думата го няма тука ве. Вземете Д1ГП-то, вземете кинг ъф юръп и другите състезания.
Кво рече?
King of Europe Series - Dragster - Drift - Time Attack Congratulations Adam Kerenyi - King of Europe Drift 2009 1. Adam Kerenyi - Hungary 2. Norbert Kovacik - Slovakia 3. Todor Dunev - Bulgaria
После е Кинг ъф Юръп в Сърбия с четвърто място.
Айде помисли пак, а?
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
xpl0d написа:...
Разбирам критиката ти колега, но ти опитвал ли си се да станеш пилот, да правиш състезателен автомобил, отбор или пък съоръжение, на което да се правят състезания та говориш, че за нищо нестава спорта ни? А футбола става ли? А тениса или волейбола? Всички тези първенства са на световно ниво ли? Та сравняваш моторния спорт, за който се искат стократно по-големи бюджети? Когато отразяването от медиите стане по-точно, когато спонсори започнат да инвестират в автомобилите, когато федерацията и държавата направят съоръженията за тази цел, може нещо и да се промени. Но до тогава ще гледаме шампионати на нивото на джобовете на пилотите... Защото тези, които рекламират в това се броят на пръстите на едната ръка... И отново казвам, това че спорта е на това ниво се дължи на това че в момента той се поддържа само от ентусиазма на състезатели и запалени по автомобилизма хора, а това само с ентусиазъм не става, не е като да се съберем на една поляна и да гоним някаква топка, не е и като на плажа да се хванем да играем волейбол, тук се искат пари, много пари, и без тях нищо не става... Докато няма пари ще е така... Примирете се, нито ще имаме развити ПРОФЕСИОНАЛНО състезатели, нито читава техника, нито съоръжения, и ще се радваме на това, което правят богатите със собствените си пари...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
xpl0d написа:
Рали-тата. За 5-те години докато бях в Русе на 2 успях да отида и да видя на живо. С две думи обобщено - ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ. То не бяха някво тъпи лади, вазове, мазове, то не бяха неможещи да вземат завоите пишман пилоти, то не бяха дърти, бучащи и невървящи коли. Въобще първото рали ме разочарова тотално, а след второто директно си казах на БГ автомобилно състезание - НЕ.
....яяяя научавам нещо ново тук....кво рали се провежда в Русе

Пич очевидно си много далеч от автомобилния спорт...поне недей дава такива квалифицирани коментари като не можеш да различиш рали от писта




ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- 6per40
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: "пъргава" 316-ка
- Мечтае да кара: IS-ka
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
xpl0d написа:SKISA написа:моето мнение беше най-вече за кралев и арабаджиев,но и на дунев баща му има верига от бензиностанции и не мисля ,че сам с двете си ръце си е направил колите ,както и си е изкарал разходите по тях. но не това е темата... съжалявам за отклонението -беше само като пример защо донякъде не ми е интересен българският автомобилен спорт.
Ми като няма никаква интрига какво да ти е интересно.
Да вземем за пример драг-а. Колко години станаха го има драг-а в БГ, но все още няма кола под 10 сек. Хората по света си играят със 7ци, 8ци, а в България уж много "тунери", много разбирачи, всеки втори кара турбиниран дзвер, ама под 10 сек. никой не можа да слезе. "На Дани Скайлайн-а" постави рекорда там 10.022 ли колко беше и то преди 2-3 години ако не се лъжа и оттогава подобрение - нулево.
Имаше няколко ТВ шоута. Чат пат имаше какво да се гледа по мотоавангард-а, ма първо смениха Аспарух с няква пача с чесън, после пък божура го закриха и предаването умря направо. По Нова имаше по едно време някво, по БТВ също, но ги спряха. Що? Ми щото не се гледат? Е що не се гледат? Еми няма нищо интересно за гледане. На хората им се гледа нещо, което да им доставя удоволствие. Вместо тва обаче на екрана се мандахерцат някви голф1-чки дет въобще не мязат на коли даже, разни е30-ки пред разпадане и т.н. 800-900 коня бил голфа, ми ако ще и 2000 да е, като мяза на г*з в профил никой няма да го гледа. Същото и с прехвалените е30-ки. Тя колата пред разпадане, ама кулера хакнат отпред, бронята махната, видите ли аз имам турбо 30-ка. Ми хубаво имай си, карай си я жив и здрав да си. Ама не очаквайте, че ще впечатлите някой с това и че въпросния човек ще се натиска да ви става спонсор.
Дрифт-а в БГ. Абе къв дрифт кви 5лв. Дрифта в истинския смисъл на думата го няма тука ве. Вземете Д1ГП-то, вземете кинг ъф юръп и другите състезания. Дрифта хората го правят на големи завои с големи скорости, с хубави и яки машини. Не като тука - на две на три "колеги, помагайте на (пишман) дрифтър, качих колата на бордюра" или "отнесох задната броня". Още повече в БГ писта няма като хората, какво остава за дрифт-писта. На малкото "дрифт-състезания" какво се вижда - завъртяни, завъртяни, с хиляди завойчета малки пистички, на някой хора колите не могат даже да се наемат от ниската скорост с която трябва да минат. Еее, дет се казваше в бързи и яростни 3 - ти на тва дрифт ли му викаш? Шматките пък дет правят пергели и викат "е глей къв дрифт прая ве" въобще няма смисъл и да ги коментирам.
Рали-тата. За 5-те години докато бях в Русе на 2 успях да отида и да видя на живо. С две думи обобщено - ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ. То не бяха някво тъпи лади, вазове, мазове, то не бяха неможещи да вземат завоите пишман пилоти, то не бяха дърти, бучащи и невървящи коли. Въобще първото рали ме разочарова тотално, а след второто директно си казах на БГ автомобилно състезание - НЕ.
Скиса квото казва си е правилно, за кво му бучите не знам.
Значи няма как да искаш без да си показал, че можеш. Аз по клиповете като гледам те БГ пилотите(драгаджии, дрифтъри, ралиджии) сегашните си, сравнено със световните стандарти, евтини коли едвам едвам карат, представям си ако им се предостави машина от световен клас.
Рекорда на драг е 10,024 и не е подобрен, но рекорда за терминалана скорост беше няколко пъти подобряван от ДРАГПОВЕР, ако е толкова лесно... направи ти 9 секундна кола

За турбинираните е30-ки и кинг ъф юръп... ти гледал ли си състезания там?? Бързите писти са точно 1 и това е Серрес... всички други са бавни, а на Сърбия даже се прави на паркинг на ЗАВОД.. точно на КОФ Дунев стана трети в генералното, което съпоставимо на нашите стандарти е равно на може би галактическа титла.. а за е30-ките... повечето коли за дрифт в европа са такива и в някои от тях са вложени над 50к лева, така че е смешно изказването за спонсорите
Гледал си преди РАЛИ... ами тази година Боровец ще е домакин на ВРЦ, което е огромен успех, в България пистовия, планинския шампионат също се развиват, макар и с по-бавни темпове и не подценявай българските пилоти, ако имат средствата като ПРОчужденците... може леко да ги ошамарят и да го стоварят от високо

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
xpl0d написа:Дрифт-а в БГ. Абе къв дрифт кви 5лв. Дрифта в истинския смисъл на думата го няма тука ве. Вземете Д1ГП-то,
а наясно ли си че в Япония дрифтат от около 90-та година? а в България от около 3-4? правиш ли разликата?
xpl0d написа:вземете кинг ъф юръп и другите състезания. Дрифта хората го правят на големи завои с големи скорости, с хубави и яки машини. Не като тука - на две на три "колеги, помагайте на (пишман) дрифтър, качих колата на бордюра" или "отнесох задната броня". Още повече в БГ писта няма като хората, какво остава за дрифт-писта. На малкото "дрифт-състезания" какво се вижда - завъртяни, завъртяни, с хиляди завойчета малки пистички, на някой хора колите не могат даже да се наемат от ниската скорост с която трябва да минат. Еее, дет се казваше в бързи и яростни 3 - ти на тва дрифт ли му викаш? Шматките пък дет правят пергели и викат "е глей къв дрифт прая ве" въобще няма смисъл и да ги коментирам.
факт ли е че до преди 3-4 години в България думата дрифт не присъстваше и никой незнаеше що е това дрифт? факт ли е че в момента 80% от народа знае що е туй дрифт и че то има почва унас?
факт ли е че за тези 3-4 години в България вече има поне 10 коли които са на европейско ниво и че ако не тази... догодина в Кинг оф Юръп ще вземат участие поне 4-ма Български участника? Факт ли е че ние не сме виновни че няма каде да караме... въпреки това караме на това което имаме... опитваме се да развиваме способностите си на нашите смешни "писти" ( то даже и за кавички не е щото наистина са смешни ) факт ли че и Тодор Дунев започна от нашите смешни писти а сега е на 3-то място в Европа?
е щом фактите говорят има ли смисъл да продължаваме да си пишем...
да има много хора които се опитват да дирфтят и не им се отдава... отиват на състезание макар да нямат никакъв опит дори и кола... но всички така са започнали... карат учат се карат правят си колата учат се карат правят си колата и така докъто един ден вече е подготвен напълно... ученето трябва да върви ръка за ръка с ъпгреждването на колата... имаме вече няколко доказали че дори да си подготвиш колата на 100% като нямаш дори и 2 километра на страни нещата не се получават... излизаш и се излагаш защото колата ти е подготвена ама ония с 316-ката дето е със абсолютно стоковия автомобил дето кара със 17 джанта и даже седалките не си е изхърлил е по атрактивен от тебе...
В България автомобилен спорт има! проблема е че вие сте си сложили капаците и не го виждате... ами така е... каде да го видите като по българските телевизии отразяват само футбол

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
Вие не разбрахте ли, че всичко що е с коли, независомо дали е на OMV Бояна в София, на Божурище, на някоя детелина от пътен възел или някъде в планината, е рали? И всички се пистиме яко
Важното е че всички знаят кой е халф и нападател, и в кой сектор на стадиона трябва да нахлуят ако искат да се получи хубаво меле... Аз спирам да пиша щото ми писна от българската простотия... Всеки е компетентен по всички въпроси и зачита само собственото си мнение и постижения... Всички други за нищо не стават и трябва да ги мразим...
Оги хубаво го написа : "В България автомобилен спорт има! проблема е че вие сте си сложили капаците и не го виждате... ами така е... каде да го видите като по българските телевизии отразяват само футбол"
Гледайте си футбола и забравете за другото, така или иначе нищо няма да се промени...





Оги хубаво го написа : "В България автомобилен спорт има! проблема е че вие сте си сложили капаците и не го виждате... ами така е... каде да го видите като по българските телевизии отразяват само футбол"
Гледайте си футбола и забравете за другото, така или иначе нищо няма да се промени...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
А и да не забравите да ми покажете на коя голяма писта освен на Серес се кара в King of Europe.
На големи и скоростни писти се кара главно в Щатите щото могат си го позволят, тука колите не съм им за едно състезание.
И аз немога разбера де е спора тука. Ние викаме, че траа се отразява моторспорта повече за да може всички да имат шанс за развитие, а вие казвате, че няма кво да се гледа щото разбираш ли само некви с много пари и без талант карали.
Е малко не ни ли се препокриват версиите, а именно, че траа има промяна за да може всеки талант да се развива. Разликата в "нашата" и "вашата" версия е просто, че ние искаме няква положителна промяна и нещата да станат по-розови, а вие искате просто да си лаете и да викате колко тия с парите са прости и без талант щото имали пари.
И по света да не мислите, че тия дето карат си изкарват те парите и те си строят колите ?! Е в грешка сте, тяхната професия е да карат и да се грижат за подготовката си, а не да работят през седмицата, вечер да си правят колата и събота неделя да карат.
На големи и скоростни писти се кара главно в Щатите щото могат си го позволят, тука колите не съм им за едно състезание.
И аз немога разбера де е спора тука. Ние викаме, че траа се отразява моторспорта повече за да може всички да имат шанс за развитие, а вие казвате, че няма кво да се гледа щото разбираш ли само некви с много пари и без талант карали.
Е малко не ни ли се препокриват версиите, а именно, че траа има промяна за да може всеки талант да се развива. Разликата в "нашата" и "вашата" версия е просто, че ние искаме няква положителна промяна и нещата да станат по-розови, а вие искате просто да си лаете и да викате колко тия с парите са прости и без талант щото имали пари.
И по света да не мислите, че тия дето карат си изкарват те парите и те си строят колите ?! Е в грешка сте, тяхната професия е да карат и да се грижат за подготовката си, а не да работят през седмицата, вечер да си правят колата и събота неделя да карат.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
Sharo написа:И по света да не мислите, че тия дето карат си изкарват те парите и те си строят колите ?! Е в грешка сте, тяхната професия е да карат и да се грижат за подготовката си, а не да работят през седмицата, вечер да си правят колата и събота неделя да карат.

Много правилно казано дивак...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
Абе тва няма , онава няма , момчетата неможели да карат ... Че няма хубави писти е така , че пари няма за перфектни автомобили си личи , но да се говори ,че момчетата не могат да карат е пълна глупост и може да го каже някой който хич не се интересува от тоя спорт (за дрифта говоря)
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Помогнете да популяризираме автомобилния спорт в България
DrivinGGoD написа:xpl0d написа:...
Разбирам критиката ти колега, но ти опитвал ли си се да станеш пилот, да правиш състезателен автомобил, отбор или пък съоръжение, на което да се правят състезания та говориш, че за нищо нестава спорта ни? А футбола става ли? А тениса или волейбола? Всички тези първенства са на световно ниво ли? Та сравняваш моторния спорт, за който се искат стократно по-големи бюджети? Когато отразяването от медиите стане по-точно, когато спонсори започнат да инвестират в автомобилите, когато федерацията и държавата направят съоръженията за тази цел, може нещо и да се промени. Но до тогава ще гледаме шампионати на нивото на джобовете на пилотите... Защото тези, които рекламират в това се броят на пръстите на едната ръка... И отново казвам, това че спорта е на това ниво се дължи на това че в момента той се поддържа само от ентусиазма на състезатели и запалени по автомобилизма хора, а това само с ентусиазъм не става, не е като да се съберем на една поляна и да гоним някаква топка, не е и като на плажа да се хванем да играем волейбол, тук се искат пари, много пари, и без тях нищо не става... Докато няма пари ще е така... Примирете се, нито ще имаме развити ПРОФЕСИОНАЛНО състезатели, нито читава техника, нито съоръжения, и ще се радваме на това, което правят богатите със собствените си пари...
Не си ме разбрал.
Не, не съм се опитвал да ставам пилот, нито да правя състезателен автомобил, нито съоръжение, тин и тем подобни. Нямам и намерение. В съвсем друга насока си се развивам. Колите и моторспорта - хоби и страст. Не знаех обаче, че темата е само за професионални пилоти със солиден стаж в бранша, ще ме прощавате, че си изказах любителското мнение.
Не мога да те разбера защо плюеш по другите спортове? Да и те са супер зле, но какво общо имат те с темата? Или викаш на принципа - аве ти що тъй прайш, ми шото те и другите тъй праят. Ся нали ние не можем, дай да хвърляме кал и на другите, да не сме сами.
Колкото до това, че нямало пари, нямало база и т.н. Честно да ти кажа за мене тва са само оправдания. Значи, който иска, ама наистина да иска да е номер1, ще си скъса г*за ама пак ще постигне тва за което мечтае. Я виж в Ф1 18-19 годишни пилоти има. Дали с подкрепата на спонсори, бати, тати или със собствените си таланти?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани