Тея немци са побъркани! Ще откача
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Супер приятно е да се качиш на ладичка ,примерно 1300S,колегата е прав,усещаш колата,усещането е страхотно,освен това този модел е с верига и ако му се центрова правилно верига,оптегач и "банана"-става доста тиха,ауспуха ако се смени,хубаво масло и друга нормална подръжка-колата става супер приятна за каране...
Аз съм така малко "дъртанян"( на 37 години съм) и съм покарвал такива коли,даже 93 година бях такси за малко,няма нищо общо със сега разглезените автомобили,а освен това центровката е супер лесна,клапаните се правят лесно,делко,чукче,свещи-няма никакви тайни,както и карбуратора,проблемите са много малко,ако нямаш на перката един кожух и минеш през вода-мета водата върху делкото,страдат също от помпа на съединитела и от спирачна помпа,както и от карета на кардана...
За нивата обаче-е да,тя е гадна кола,гори много (13/100) и ако се качих на нормален асвалт с оригиналните гуми се чува специфичен шум...
Ако имах гараж и свободни пари,бих си взел една 1600 лада,кефа е голем за каране..
Аз съм така малко "дъртанян"( на 37 години съм) и съм покарвал такива коли,даже 93 година бях такси за малко,няма нищо общо със сега разглезените автомобили,а освен това центровката е супер лесна,клапаните се правят лесно,делко,чукче,свещи-няма никакви тайни,както и карбуратора,проблемите са много малко,ако нямаш на перката един кожух и минеш през вода-мета водата върху делкото,страдат също от помпа на съединитела и от спирачна помпа,както и от карета на кардана...
За нивата обаче-е да,тя е гадна кола,гори много (13/100) и ако се качих на нормален асвалт с оригиналните гуми се чува специфичен шум...
Ако имах гараж и свободни пари,бих си взел една 1600 лада,кефа е голем за каране..
- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Абе как се зачудихте за цената, тя е такава не само защото е Лада, ами защото е била полицейска. Има сантиментална стойност за ФРГ и немците биха дали и повече пари за такъв запазен екземпляр. Т.е, цената е за самата антика, спомена, колекционерската стойност, а една обикновена лада там не би струвала нищо според мен...
Въпреки всичи кусури на руските коли, има нещо привличащо в тях, който е карал, знае за какво става на въпрос.
И не на последно място - ладата е RWD (Rear wheel drive)
Въпреки всичи кусури на руските коли, има нещо привличащо в тях, който е карал, знае за какво става на въпрос.
И не на последно място - ладата е RWD (Rear wheel drive)

...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
до миналата година карах фиеста '94. честно ви казвам, винаги бих предпочел лада 1500.
баща ми имаше москвич 12 дефорсе. харчеше 7.0 извънградско- газ
и мотора му работеше на часовник. обикновено беше тъпкан до горе с багаж. сега кое си е истина- скоростите бяха отвратителни.
а ретротръпката- или я имаш, или седиш отстрани и викаш: тоя е луд с тая стара кола.
баща ми имаше москвич 12 дефорсе. харчеше 7.0 извънградско- газ

а ретротръпката- или я имаш, или седиш отстрани и викаш: тоя е луд с тая стара кола.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
speedmaniac написа:Абе как се зачудихте за цената, тя е такава не само защото е Лада, ами защото е била полицейска. Има сантиментална стойност за ФРГ и немците биха дали и повече пари за такъв запазен екземпляр. Т.е, цената е за самата антика, спомена, колекционерската стойност, а една обикновена лада там не би струвала нищо според мен...
Въпреки всичи кусури на руските коли, има нещо привличащо в тях, който е карал, знае за какво става на въпрос.
И не на последно място - ладата е RWD (Rear wheel drive)
В грешка си за цената на Ладите там.


Отвори мобиле.де-то да видиш, че лъскачите струват бая пари.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Карам 2105 '89 на чичо ми. Друго си е да си ценител
Мотора е 1.3 а рязхода... 10/100 както и да я караш
Усещането е неуписуемо.. Мисля да я карам в Слънчев Бряг, да я таксувам на туристите по 50 лв на час 
Единствения кусур е че топката на скоростния лост се вади при малко по грубо ръчкане... То е не точно вади.. развива се..
Другата атракция е затварянето на вратите.... Прави се с всичка сила, така , че целия квартал да рабере..
много искам да ми я подари да си я карам (той скоро мисли да взима друга) , докато събера за по хубава, ама сигурно няма да стане... определено я предпочитам пред корса или фиеста... голяма широка кола

Мотора е 1.3 а рязхода... 10/100 както и да я караш


Единствения кусур е че топката на скоростния лост се вади при малко по грубо ръчкане... То е не точно вади.. развива се..

много искам да ми я подари да си я карам (той скоро мисли да взима друга) , докато събера за по хубава, ама сигурно няма да стане... определено я предпочитам пред корса или фиеста... голяма широка кола



Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Разглобяваш на пътя...сглобяваш...и тръгваш
Това да знам, че с подръчни средства мога да си оправя колата и пак да се прибера ме радва най-много в тези коли...

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Имаме на работа тука един пенсионер, цел дeн джитка с една 1300s. Понякога сядам да карам. Е нема такъв кеф от петицата на ладата. Голям фън. Често си мисля, да зема да намеря някоя такава или още по-добре, Самара и BMW-то да си почине малко. Навремето карах служебна Самара, колко пъти ме е оставяла на пътя, веднъж с едно гадже даже.....ама ми е на сърце, оправям я и газ.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- koky_1
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: На бензин
- Мечтае да кара: На газ, мас и оцет
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Хмм, Ладичката не е лоша, но според мен старите Москвичи като 403,408,408й,412 са
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България...

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Е.Димитров написа:Супер приятно е да се качиш на ладичка ,примерно 1300S,колегата е прав,усещаш колата,усещането е страхотно,освен това този модел е с верига и ако му се центрова правилно верига,оптегач и "банана"-става доста тиха,ауспуха ако се смени,хубаво масло и друга нормална подръжка-колата става супер приятна за каране...
Не мисля, че ще помогне центроването на веригата за намаляване шума в купето. Воят след 80 км в час единствено е по-малък в последната 2107 заради 5-тата предавка и тапицираният отвътре капак.
Най-накрая - 1995г. руснаците се сещат да въведат пета предавка. Мъкааа.
Проблема в тая Лада 1300 и всички съветски коли до 91г. е не във веригата, а че никъде не са вложили и една копейка за обезшумяване.
Имах Мондео от първите 94г, знаеш ли колко пласта вата издържаща на високи градуси имаше около цялата ауспухова система? Предният капак отвътре също, стената под челното стъкло и тя.
А Нива - та е само за нива

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Разликата между "петицата" и 1300 (21011,21013) е че "петицата" вече е с ангренажен ремък и именно от там идва по-тихият двигател
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
koky_1 написа:Хмм, Ладичката не е лоша, но според мен старите Москвичи като 403,408,408й,412 са
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България...![]()
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
...волана къса синджира направо


- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
nightdriver написа:koky_1 написа:Хмм, Ладичката не е лоша, но според мен старите Москвичи като 403,408,408й,412 са
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България...![]()
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
...волана къса синджира направоауспуха също е добре като идея... струва си колата... и скоростите ги е свалил доло , сигурно когато са били горе синджира ги е закачал
Ти остави волана и всичките други екстри,обърнете внимание на десетолевката на таблото.Този направо е ФЕН,ама така с главни букви.

- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Повече тук им се кефите-ок, и аз като видя запазена лада, въртя главата зад нея.
Ама е друга работа да я имате и всеки ден да я карате. Ще ви писне от всичко, което наричаме "директно управление" и му се кефим, щото се качваме в лада(повечето от нас) по 1-2 пъти в годината. В смисъл- кефя се като чуя да свири грамофон от онези с плоча, ама не го бих взел вкъщи да слушам музика на него.
На село още имаме един 412(чист!) и след като се кача от него на омегата, се чувствам...човек
което по принцип е абсурдно.
Ама е друга работа да я имате и всеки ден да я карате. Ще ви писне от всичко, което наричаме "директно управление" и му се кефим, щото се качваме в лада(повечето от нас) по 1-2 пъти в годината. В смисъл- кефя се като чуя да свири грамофон от онези с плоча, ама не го бих взел вкъщи да слушам музика на него.
На село още имаме един 412(чист!) и след като се кача от него на омегата, се чувствам...човек

rwd фен
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Тея немци са побъркани! Ще откача
Демирев написа:Е.Димитров написа:Супер приятно е да се качиш на ладичка ,примерно 1300S,колегата е прав,усещаш колата,усещането е страхотно,освен това този модел е с верига и ако му се центрова правилно верига,оптегач и "банана"-става доста тиха,ауспуха ако се смени,хубаво масло и друга нормална подръжка-колата става супер приятна за каране...
Не мисля, че ще помогне центроването на веригата за намаляване шума в купето. Воят след 80 км в час единствено е по-малък в последната 2107 заради 5-тата предавка и тапицираният отвътре капак.
Най-накрая - 1995г. руснаците се сещат да въведат пета предавка. Мъкааа.
Проблема в тая Лада 1300 и всички съветски коли до 91г. е не във веригата, а че никъде не са вложили и една копейка за обезшумяване.
Имах Мондео от първите 94г, знаеш ли колко пласта вата издържаща на високи градуси имаше около цялата ауспухова система? Предният капак отвътре също, стената под челното стъкло и тя.
А Нива - та е само за ниваНа асвалтов път е трагедия. Не дай си боже да сте на магистрала - горещо препоръчително е да имате шлемофони в ръцете си...след 90 е нещо страшно.
5 степенната кутия при Лада е доста калпава и виенето на 5-тата предавка е често срещан проблем.Вчера докато си седяхме на ОМВ отвън на пейките мина една лъскава бяла пуканка 2101,която само видях,но не чух да минава...Как става тоя номер една верижна Лада да трака,а друга не?!Всичко е до това как си я настройваш.Клапаните са по-капризни,банана често се износва,успокоителя се чупи,а някои си нямат и представа и си карат така и си мислят,че е нормален шум.Стига с тоя вой.Няма вой в здрава Лада.Има шум от мотора след 100-тина км/ч ама коя ли кола от 60 и 70-те го няма.Определено не си се ровил,защото зад таблото по торпедната стена има 1-2см вата,отдолу под оригиналния мокет също освен ако някой не я измахал при теб.Не е уместно да сравняваш толкова различни коли като възраст и клас.
А Нивата си е за калта.Тя затова е създадена-да се движи из горите и да не излиза оттам.Те и затова днешните джипове са такива смотани.Защото има хора,които си купуват джип с идеята да го карат по магистралите със 100+ и да гори 8/100.За тия случаи има леки коли.Това с кола за офроуд и асфалт е същата работа като всесезонната гума...

8.32
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани