Тея немци са побъркани! Ще откача

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от Е.Димитров » 21 Юни 2010, 9:50

Супер приятно е да се качиш на ладичка ,примерно 1300S,колегата е прав,усещаш колата,усещането е страхотно,освен това този модел е с верига и ако му се центрова правилно верига,оптегач и "банана"-става доста тиха,ауспуха ако се смени,хубаво масло и друга нормална подръжка-колата става супер приятна за каране...
Аз съм така малко "дъртанян"( на 37 години съм) и съм покарвал такива коли,даже 93 година бях такси за малко,няма нищо общо със сега разглезените автомобили,а освен това центровката е супер лесна,клапаните се правят лесно,делко,чукче,свещи-няма никакви тайни,както и карбуратора,проблемите са много малко,ако нямаш на перката един кожух и минеш през вода-мета водата върху делкото,страдат също от помпа на съединитела и от спирачна помпа,както и от карета на кардана...
За нивата обаче-е да,тя е гадна кола,гори много (13/100) и ако се качих на нормален асвалт с оригиналните гуми се чува специфичен шум...
Ако имах гараж и свободни пари,бих си взел една 1600 лада,кефа е голем за каране..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: София

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от speedmaniac » 21 Юни 2010, 13:44

Абе как се зачудихте за цената, тя е такава не само защото е Лада, ами защото е била полицейска. Има сантиментална стойност за ФРГ и немците биха дали и повече пари за такъв запазен екземпляр. Т.е, цената е за самата антика, спомена, колекционерската стойност, а една обикновена лада там не би струвала нищо според мен...
Въпреки всичи кусури на руските коли, има нещо привличащо в тях, който е карал, знае за какво става на въпрос.
И не на последно място - ладата е RWD (Rear wheel drive) :mrgreen:
...E36 Rulzzz... ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от akula » 21 Юни 2010, 16:25

до миналата година карах фиеста '94. честно ви казвам, винаги бих предпочел лада 1500.
баща ми имаше москвич 12 дефорсе. харчеше 7.0 извънградско- газ :!: и мотора му работеше на часовник. обикновено беше тъпкан до горе с багаж. сега кое си е истина- скоростите бяха отвратителни.

а ретротръпката- или я имаш, или седиш отстрани и викаш: тоя е луд с тая стара кола.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от alpina-ma6inata » 21 Юни 2010, 16:39

speedmaniac написа:Абе как се зачудихте за цената, тя е такава не само защото е Лада, ами защото е била полицейска. Има сантиментална стойност за ФРГ и немците биха дали и повече пари за такъв запазен екземпляр. Т.е, цената е за самата антика, спомена, колекционерската стойност, а една обикновена лада там не би струвала нищо според мен...
Въпреки всичи кусури на руските коли, има нещо привличащо в тях, който е карал, знае за какво става на въпрос.
И не на последно място - ладата е RWD (Rear wheel drive) :mrgreen:


В грешка си за цената на Ладите там. :) Държат доста високи цени. Първо защото на запад повече оценяват ретро-колите, и второ защото за тях си е по-необичайна кола, с която не са свикнали като нас. :)

Отвори мобиле.де-то да видиш, че лъскачите струват бая пари. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 894
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: **** ми янко
Мечтае да кара: CL65 AMG

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от LizarD » 21 Юни 2010, 23:24

Карам 2105 '89 на чичо ми. Друго си е да си ценител :mhihi:
Мотора е 1.3 а рязхода... 10/100 както и да я караш :D Усещането е неуписуемо.. Мисля да я карам в Слънчев Бряг, да я таксувам на туристите по 50 лв на час ;)

Единствения кусур е че топката на скоростния лост се вади при малко по грубо ръчкане... То е не точно вади.. развива се.. :mhihi: Другата атракция е затварянето на вратите.... Прави се с всичка сила, така , че целия квартал да рабере..

много искам да ми я подари да си я карам (той скоро мисли да взима друга) , докато събера за по хубава, ама сигурно няма да стане... определено я предпочитам пред корса или фиеста... голяма широка кола ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от TiGoNiSh » 22 Юни 2010, 7:51

Разглобяваш на пътя...сглобяваш...и тръгваш ;) Това да знам, че с подръчни средства мога да си оправя колата и пак да се прибера ме радва най-много в тези коли...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от Elesar74 » 22 Юни 2010, 10:54

Имаме на работа тука един пенсионер, цел дeн джитка с една 1300s. Понякога сядам да карам. Е нема такъв кеф от петицата на ладата. Голям фън. Често си мисля, да зема да намеря някоя такава или още по-добре, Самара и BMW-то да си почине малко. Навремето карах служебна Самара, колко пъти ме е оставяла на пътя, веднъж с едно гадже даже.....ама ми е на сърце, оправям я и газ.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
Пол: Мъж
Кара: На бензин
Мечтае да кара: На газ, мас и оцет

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от koky_1 » 22 Юни 2010, 12:45

Хмм, Ладичката не е лоша, но според мен старите Москвичи като 403,408,408й,412 са
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България... :ok:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от Демирев » 22 Юни 2010, 13:47

Е.Димитров написа:Супер приятно е да се качиш на ладичка ,примерно 1300S,колегата е прав,усещаш колата,усещането е страхотно,освен това този модел е с верига и ако му се центрова правилно верига,оптегач и "банана"-става доста тиха,ауспуха ако се смени,хубаво масло и друга нормална подръжка-колата става супер приятна за каране...


Не мисля, че ще помогне центроването на веригата за намаляване шума в купето. Воят след 80 км в час единствено е по-малък в последната 2107 заради 5-тата предавка и тапицираният отвътре капак.
Най-накрая - 1995г. руснаците се сещат да въведат пета предавка. Мъкааа.

Проблема в тая Лада 1300 и всички съветски коли до 91г. е не във веригата, а че никъде не са вложили и една копейка за обезшумяване.
Имах Мондео от първите 94г, знаеш ли колко пласта вата издържаща на високи градуси имаше около цялата ауспухова система? Предният капак отвътре също, стената под челното стъкло и тя.


А Нива - та е само за нива :D На асвалтов път е трагедия. Не дай си боже да сте на магистрала - горещо препоръчително е да имате шлемофони в ръцете си...след 90 е нещо страшно.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от Е.Димитров » 22 Юни 2010, 14:21

Разликата между "петицата" и 1300 (21011,21013) е че "петицата" вече е с ангренажен ремък и именно от там идва по-тихият двигател

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от nightdriver » 22 Юни 2010, 14:34

koky_1 написа:Хмм, Ладичката не е лоша, но според мен старите Москвичи като 403,408,408й,412 са
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България... :ok:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details



...волана къса синджира направо :conf: ауспуха също е добре като идея... струва си колата... и скоростите ги е свалил доло , сигурно когато са били горе синджира ги е закачал :bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: Pleven (Bulgaria)
Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от Rosendo » 22 Юни 2010, 15:28

nightdriver написа:
koky_1 написа:Хмм, Ладичката не е лоша, но според мен старите Москвичи като 403,408,408й,412 са
по ретро коли.Без да правя реклама ето тук един 407 за 6000лв и то в България... :ok:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details



...волана къса синджира направо :conf: ауспуха също е добре като идея... струва си колата... и скоростите ги е свалил доло , сигурно когато са били горе синджира ги е закачал :bowdown:


Ти остави волана и всичките други екстри,обърнете внимание на десетолевката на таблото.Този направо е ФЕН,ама така с главни букви. :clap:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от Нено Б. » 22 Юни 2010, 15:49

Повече тук им се кефите-ок, и аз като видя запазена лада, въртя главата зад нея.
Ама е друга работа да я имате и всеки ден да я карате. Ще ви писне от всичко, което наричаме "директно управление" и му се кефим, щото се качваме в лада(повечето от нас) по 1-2 пъти в годината. В смисъл- кефя се като чуя да свири грамофон от онези с плоча, ама не го бих взел вкъщи да слушам музика на него.
На село още имаме един 412(чист!) и след като се кача от него на омегата, се чувствам...човек :mhihi: което по принцип е абсурдно.
rwd фен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от А.Марчев » 22 Юни 2010, 16:49

изнасяите в Германия жигулитата и ладите :mhihi: :mhihi: :mhihi: ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Re: Тея немци са побъркани! Ще откача

Мнение от PIONEER » 22 Юни 2010, 18:05

Демирев написа:
Е.Димитров написа:Супер приятно е да се качиш на ладичка ,примерно 1300S,колегата е прав,усещаш колата,усещането е страхотно,освен това този модел е с верига и ако му се центрова правилно верига,оптегач и "банана"-става доста тиха,ауспуха ако се смени,хубаво масло и друга нормална подръжка-колата става супер приятна за каране...


Не мисля, че ще помогне центроването на веригата за намаляване шума в купето. Воят след 80 км в час единствено е по-малък в последната 2107 заради 5-тата предавка и тапицираният отвътре капак.
Най-накрая - 1995г. руснаците се сещат да въведат пета предавка. Мъкааа.

Проблема в тая Лада 1300 и всички съветски коли до 91г. е не във веригата, а че никъде не са вложили и една копейка за обезшумяване.
Имах Мондео от първите 94г, знаеш ли колко пласта вата издържаща на високи градуси имаше около цялата ауспухова система? Предният капак отвътре също, стената под челното стъкло и тя.


А Нива - та е само за нива :D На асвалтов път е трагедия. Не дай си боже да сте на магистрала - горещо препоръчително е да имате шлемофони в ръцете си...след 90 е нещо страшно.


5 степенната кутия при Лада е доста калпава и виенето на 5-тата предавка е често срещан проблем.Вчера докато си седяхме на ОМВ отвън на пейките мина една лъскава бяла пуканка 2101,която само видях,но не чух да минава...Как става тоя номер една верижна Лада да трака,а друга не?!Всичко е до това как си я настройваш.Клапаните са по-капризни,банана често се износва,успокоителя се чупи,а някои си нямат и представа и си карат така и си мислят,че е нормален шум.Стига с тоя вой.Няма вой в здрава Лада.Има шум от мотора след 100-тина км/ч ама коя ли кола от 60 и 70-те го няма.Определено не си се ровил,защото зад таблото по торпедната стена има 1-2см вата,отдолу под оригиналния мокет също освен ако някой не я измахал при теб.Не е уместно да сравняваш толкова различни коли като възраст и клас.
А Нивата си е за калта.Тя затова е създадена-да се движи из горите и да не излиза оттам.Те и затова днешните джипове са такива смотани.Защото има хора,които си купуват джип с идеята да го карат по магистралите със 100+ и да гори 8/100.За тия случаи има леки коли.Това с кола за офроуд и асфалт е същата работа като всесезонната гума...
Изображение
8.32

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook