''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Модератор: Общи модератори
72 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Kroki написа:http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI
Ето това за мен е най-якият звук! Колата е много добра. Голям фен съм на ламбо!
настръхвам направо като го чуя това. нещо средно между формула 1, моторетка и голям американски 8мак от 60те.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
dimodi написа:Имал съм щастието да карам Мурсиелаго. Уникална работа - като дадеш газ на светофара и имаш чувството, че предното стъкло на задностоящия ще стане на сол.Съединителя и скоростите - адски твърди, след половин час градско каране вече ми беше омалял левия крак.
Като интериор е няколко класи над Ферари, при което ясно си личи италианската изработка - евтини пластмаси тип Фиат Пунто в интериора и съответно неприятни паразитни шумове. Но там пък като качиш двигателя на 8 хил. оборота заглушава всичко. Базата ми за сравнение беше F360 Spider.
Аз съм имал щастието да направя едно кръгче по италианските селски пътища около Маранело с калифония(от което добих бегла представа за колата).И да ти кажа интериора си беше качествен няма шумове и всичко с много добри матеряли предимно кожа,палстмаси почти нямаше или не съм ги забелязал.Вярно че не е супер кар,обаче усещането от тази кола беше уникално не мога да го сравня с нищо друго (не че имам някаква кои знае каква база за сравнение),не ми се мисли какво ще е с моделите с двигател посредата.Иначе и аз преди да се кача не бях фен на калифорния и като цяло новите Ферарита,обаче това беше нещо уникално.

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
BalBosA написа:dimodi написа:Имал съм щастието да карам Мурсиелаго. Уникална работа - като дадеш газ на светофара и имаш чувството, че предното стъкло на задностоящия ще стане на сол.Съединителя и скоростите - адски твърди, след половин час градско каране вече ми беше омалял левия крак.
Като интериор е няколко класи над Ферари, при което ясно си личи италианската изработка - евтини пластмаси тип Фиат Пунто в интериора и съответно неприятни паразитни шумове. Но там пък като качиш двигателя на 8 хил. оборота заглушава всичко. Базата ми за сравнение беше F360 Spider.
Аз съм имал щастието да направя едно кръгче по италианските селски пътища около Маранело с калифония(от което добих бегла представа за колата).И да ти кажа интериора си беше качествен няма шумове и всичко с много добри матеряли предимно кожа,палстмаси почти нямаше или не съм ги забелязал.Вярно че не е супер кар,обаче усещането от тази кола беше уникално не мога да го сравня с нищо друго (не че имам някаква кои знае каква база за сравнение),не ми се мисли какво ще е с моделите с двигател посредата.Иначе и аз преди да се кача не бях фен на калифорния и като цяло новите Ферарита,обаче това беше нещо уникално.
Остави го хлапето да си вярва на фантазийте със съучениците си. Пластмаса има само в детската му главица.
Таблото на всяко Ферари е ръчно шито от плат и кожа.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Ама че "пластмасово пунто с паразитни шумове"





Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Така и така темата се измести...
В BMW форумоТ сме все пак http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y .
В BMW форумоТ сме все пак http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y .
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Мда, бях сигурен, че ще последва подобна реакция.
Без да се хваля, но ако изброя колите, които съм имал възможност да карам в тоя форум ще ме сметнат за луд. Наясно съм, че за 99% от хората (особено в България) дори да седнат в подобна кола е немислимо. Но понякога животът поднася изненади. Както и да е, нямам намерение да убеждавам никого в истинността на думите си. Хората, които ме познават знаят, че не си измислям.
Уточних, че говоря за F360 Spider. Какво ми качвате някакви снимки от модели струващи два пъти повече. Иначе звука на Ферарито е неповторим.
П.С. Въпроса с възрастта няма да го коментирам.

Уточних, че говоря за F360 Spider. Какво ми качвате някакви снимки от модели струващи два пъти повече. Иначе звука на Ферарито е неповторим.
П.С. Въпроса с възрастта няма да го коментирам.

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
dimodi написа:Мда, бях сигурен, че ще последва подобна реакция.Без да се хваля, но ако изброя колите, които съм имал възможност да карам в тоя форум ще ме сметнат за луд. Наясно съм, че за 99% от хората (особено в България) дори да седнат в подобна кола е немислимо. Но понякога животът поднася изненади. Както и да е, нямам намерение да убеждавам никого в истинността на думите си. Хората, които ме познават знаят, че не си измислям.
Уточних, че говоря за F360 Spider. Какво ми качвате някакви снимки от модели струващи два пъти повече. Иначе звука на Ферарито е неповторим.
П.С. Въпроса с възрастта няма да го коментирам.
Таблото на 360 Спайдър също е обшито в кожа,нелепо е да го сравняваш с такова на Фиат Пунто.
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Така е, говорех образно.
Може би просто обръщам прекалено голямо внимание на детайлите. Воланът ми направи доста лошо впечатление, лостчето на мигачите, гюрука при отваряне закачаше в ламарината, вследствие на което се беше получила една кофти деруга.
Както вече казах обаче като чуеш писъка на двигателя (особено в тунел) забравяш всичко останало. Може би просто очаквах повече от кола струваща толкова пари.
Но все пак философията на Ферари е доста по-различна от тази на Астън Мартин да речем. 




- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
dimodi написа:........... съответно неприятни паразитни шумове. Но там пък като качиш двигателя на 8 хил. оборота заглушава всичко. Базата ми за сравнение беше F360 Spider.![]()
true true

И аз бях свидетел на подскърцващи шумове - но пък звукът на двигателя компенсира

Да не говорим за погледите на хората като минеш със свален гюрук


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Мн е яко, возиха ме в F360 Spider кабрио. Спираме на светофара и тия от дясно само ме гледат е така
. Шофера само ги гледа и помпи газта. Тия вътре пощуряха и само тръгваме с 50 от раз и до ограничител. Иначе е мн яко да си с 200 в кабрио в тунел 
пс: Ама все пак съм фен на Ламбо!


пс: Ама все пак съм фен на Ламбо!
Последна промяна Kroki на 09 Ное 2010, 13:42, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
... the Countach , the Diablo , the Murciélago ... тихо малко !
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
DanielzZz написа:Таблото на 360 Спайдър също е обшито в кожа,нелепо е да го сравняваш с такова на Фиат Пунто.
Остава го. Нека бъде Пунто. И гние и не пали пущината!

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
360 не съм карал (но имам някакви впечатления от него),но за материалите продължавам да не съм съгласен,за другото не споря,въпреки че не ми се вярва да е така.
Това к'во трябва да значи,да не спорим с тебе щото си по от нас ли?Не се заяждам,обаче аз съм с впечатление,че доста хора от този форум са имали досег с по-скъпи коли.
dimodi написа:Мда, бях сигурен, че ще последва подобна реакция.Без да се хваля, но ако изброя колите, които съм имал възможност да карам в тоя форум ще ме сметнат за луд. Наясно съм, че за 99% от хората (особено в България) дори да седнат в подобна кола е немислимо.
Това к'во трябва да значи,да не спорим с тебе щото си по от нас ли?Не се заяждам,обаче аз съм с впечатление,че доста хора от този форум са имали досег с по-скъпи коли.

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
BalBosA написа:Това к'во трябва да значи,да не спорим с тебе щото си по от нас ли?Не се заяждам,обаче аз съм с впечатление,че доста хора от този форум са имали досег с по-скъпи коли.
Колега, никъде не съм твърдял, че съм нещо по или че видиш ли съм търкалял най-скъпите коли. Просто в един етап от живота си по едно стечение на обстоятелствата имах досег с такива машини. Аз съм си обикновен човек и е близко до акъла, че тези коли не бяха мои. Нямам нищо против дискусиите, но това тук си е заяждане. Явно просто някои хора са си първосигнални и бързат да изръсят някоя глупост, вместо първо да се помислят малко. Ей го и Демирев е написал, че кара S500, а всички знаят темите му как искал да регистрира Е46 на инвалид, как еди кой си интернет доставчик му бил скъп и не знам какво още. Ами ако е шофьорче на някой и го разкарва с S-класата за 350 лв. на месец? Така погледнато твърдението му, че кара S500 си е вярно.


П.С. Сори за офтопика, спирам дотук.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
72 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани