Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от ///Maximalniq » 04 Апр 2011, 22:58

Вие объркахте човека... :lol: Не е вредно колата да загрява на място, вредно е когато колата е загрявала на място и веднага започваш да я караш на високи обороти. Чакаш малко да загрее мотора и тръгваш, караш си лекичко, докато се стопли масълцето и в скоростната кутия и диф-а и вече я мори както искаш... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от TPAKTOP » 04 Апр 2011, 23:19

ms написа:
TPAKTOP написа:
Kroki написа:Когато стрелката удари 12 часа, двигателя е влезнал в оптимална температура на работа и прави с него каквото искаш. Не е хубаво да форсираш, преди да подмине синкавото петънце :)

На моята е 6 часа :mhihi:
Искам да попитам за загряването на място? Това е най-честата процедура която правя зимата ако колата ми е затрупана в сняг и си мислех че е по-добре! моля ви за малко по-подробно разяснение! Благодаря!


Бягай пък ти с тая дефектната кола от тука бе :mhihi:
в твоя случай 100% колата е достатъчно умна и не разрешава да я тъпчеш преди да загрее...

Загряването на място не пречи, но и не помага особено... Аз ако ще я чакам да влезе в работна температура, особено зимата на студа, минаха поне 10 минути- за това време ще съм минал 4-5км.... или 2 светофара- зависи :banghead:

Не говоря само за М-ката! тя седи предимно в гараж! По-скоро за другите коли които зимата са затрупани от сняг и винаги първо съм палил и тогава почвам да чистя!
Иначе М-ката е лесна загрява си и е всичко е цветно! :mhihi: Трябва да съм малоумен да я не го разбера! :kuku: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от plradev » 04 Апр 2011, 23:26

Ааа не е истина ... :shock:
Вие сериозно ли говорите за теоретичните зависимости от работата с богата смес на мотора на място за няколко минути и последствията от тях като сажди,нагар,размиване на маслото от бензина и т.н.,в следствие на което едва ли не се съсипва мотора :shock: :mhihi: Значи да разбирам ,че никой не си пали колата докато я чисти от снега или просто да се постопли купето малко зимата ,преди да потегли ,или да го охлади лятото с климатика при 30 градуса жега,щото заради гореизброените неща ще съкратят живота на двигателя с едно поне 50к км... :mhihi: Айде да не си говорим глупости и да слезем на земята.Ако толкова усърдно се четат книжките за потребителя на колите,там пише също ,че при какъвто и да е проблем ,трябва да се посети най-близкия оторизиран сервиз на БМВ и това ли го правите ?! :mhihi:
Като изключим екологичния и иконимическия фактор (повече разход на гориво) от работата на място ,няма никакво друго съображения да не може колата да поцъка на празен ход 5 мин докато си стържете стъклата или чистите сняг или просто си драпате макарите преди да потеглите...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от TPAKTOP » 04 Апр 2011, 23:33

plradev написа:Ааа не е истина ... :shock:
Вие сериозно ли говорите за теоретичните зависимости от работата с богата смес на мотора на място за няколко минути и последствията от тях като сажди,нагар,размиване на маслото от бензина и т.н.,в следствие на което едва ли не се съсипва мотора :shock: :mhihi: Значи да разбирам ,че никой не си пали колата докато я чисти от снега или просто да се постопли купето малко зимата ,преди да потегли ,или да го охлади лятото с климатика при 30 градуса жега,щото заради гореизброените неща ще съкратят живота на двигателя с едно поне 50к км... :mhihi: Айде да не си говорим глупости и да слезем на земята.Ако толкова усърдно се четат книжките за потребителя на колите,там пише също ,че при какъвто и да е проблем ,трябва да се посети най-близкия оторизиран сервиз на БМВ и това ли го правите ?! :mhihi:
Като изключим екологичния и иконимическия фактор (повече разход на гориво) от работата на място ,няма никакво друго съображения да не може колата да поцъка на празен ход 5 мин докато си стържете стъклата или чистите сняг или просто си драпате макарите преди да потеглите...

Не колега! И аз го разбрах в началото така но се оказа че е ставало въпрос ако колата е загряла на место не е добре да се мачка на пълна газ!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от plradev » 04 Апр 2011, 23:41

TPAKTOP написа:Не колега! И аз го разбрах в началото така но се оказа че е ставало въпрос ако колата е загряла на место не е добре да се мачка на пълна газ!

Не си разбрал колега ! Тва с подгряването на място и мачкането го обсъдихме още в началото. На всички е ясно ,че е недопустимо при нормална експлоатация на автомобила и никой не го оспорва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от [FF]GODFLESH » 04 Апр 2011, 23:47

винаги паля и тръгвам независимо колко и къде е седяла.Е разбира се никога не карам на повече от 2500-3000 оборота докато не загрее.Иначе бях чел преди време,че не се препоръчва работата на двигателя докато е студен на едно място понеже маслото се е уталожило в картера,а двигателя като работи на празни обороти бавно вдига налягането и от там идва по голямото износване...или нещо такова беше.Та затова съвета беше да се тръгва веднага но в границата на разумните обороти...


п.с - сверете часовника на форума (до админите) :D
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от Radoslav318i » 05 Апр 2011, 0:06

Айде сега кажете по колко време най- много сте ги държали на прекъсвач :mhihi: :mhihi: :mhihi:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от steeN » 05 Апр 2011, 0:18

plradev написа:...


въпрос на принципи. всеки да прай квото си иска. а пък саждите колко са теоретични се вижда като погледнеш първия разглобен двигател. няма проблеми, производителите на добавки за чистене на дюзи и те трябва да печелят ;)
Последна промяна steeN на 05 Апр 2011, 0:21, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от А.Марчев » 05 Апр 2011, 0:20

Извинете за глупавият въпрос но какво е "Студен Старт" :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 23.12.2010
Пол: Мъж

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от Alpina_fanatic » 05 Апр 2011, 0:24

Я феновете не икономията да кажат колко ще изгори една кола ако работи един час на място :paranoid:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от steeN » 05 Апр 2011, 0:25

1-2 литра макс...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 23.12.2010
Пол: Мъж

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от Alpina_fanatic » 05 Апр 2011, 0:33

steeN написа:1-2 литра макс...


Именно! :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от TPAKTOP » 05 Апр 2011, 0:34

Alpina_fanatic написа:
steeN написа:1-2 литра макс...


Именно! :yes:

Зависи! :no:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от ///Maximalniq » 05 Апр 2011, 0:40

Alpina_fanatic написа:Я феновете не икономията да кажат колко ще изгори една кола ако работи един час на място :paranoid:

Няма и 1 литър...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт

Мнение от Dirty M5 driveR » 05 Апр 2011, 0:41

Alpina_fanatic написа:Я феновете не икономията да кажат колко ще изгори една кола ако работи един час на място :paranoid:


Към 1.2-1.4л, в зависимост дали си с пуснато парно/климатик или не.

Тая тема се обърна пак на спор. Правилното за мен е да се запали двигателя, да поработи 1-2 мин. на място, след това с леко каране да достигне работна температура, и после колко искате в обороти. Иначе то ясно, че има всякакви хора. Един колега примерно беше пуснал тема за проблем с 318i, със снимка на 7000рпм на току що запалена кола. Ма тя била в гараж... нека се научим първо да си експлоатираме колите правилно, та после газ до ламарината, доунъти, с вратите напред и т.н.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook