Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Вие объркахте човека...
Не е вредно колата да загрява на място, вредно е когато колата е загрявала на място и веднага започваш да я караш на високи обороти. Чакаш малко да загрее мотора и тръгваш, караш си лекичко, докато се стопли масълцето и в скоростната кутия и диф-а и вече я мори както искаш...


- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
ms написа:TPAKTOP написа:Kroki написа:Когато стрелката удари 12 часа, двигателя е влезнал в оптимална температура на работа и прави с него каквото искаш. Не е хубаво да форсираш, преди да подмине синкавото петънце
На моята е 6 часа![]()
Искам да попитам за загряването на място? Това е най-честата процедура която правя зимата ако колата ми е затрупана в сняг и си мислех че е по-добре! моля ви за малко по-подробно разяснение! Благодаря!
Бягай пък ти с тая дефектната кола от тука бе![]()
в твоя случай 100% колата е достатъчно умна и не разрешава да я тъпчеш преди да загрее...
Загряването на място не пречи, но и не помага особено... Аз ако ще я чакам да влезе в работна температура, особено зимата на студа, минаха поне 10 минути- за това време ще съм минал 4-5км.... или 2 светофара- зависи
Не говоря само за М-ката! тя седи предимно в гараж! По-скоро за другите коли които зимата са затрупани от сняг и винаги първо съм палил и тогава почвам да чистя!
Иначе М-ката е лесна загрява си и е всичко е цветно!




- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Ааа не е истина ...
Вие сериозно ли говорите за теоретичните зависимости от работата с богата смес на мотора на място за няколко минути и последствията от тях като сажди,нагар,размиване на маслото от бензина и т.н.,в следствие на което едва ли не се съсипва мотора
Значи да разбирам ,че никой не си пали колата докато я чисти от снега или просто да се постопли купето малко зимата ,преди да потегли ,или да го охлади лятото с климатика при 30 градуса жега,щото заради гореизброените неща ще съкратят живота на двигателя с едно поне 50к км...
Айде да не си говорим глупости и да слезем на земята.Ако толкова усърдно се четат книжките за потребителя на колите,там пише също ,че при какъвто и да е проблем ,трябва да се посети най-близкия оторизиран сервиз на БМВ и това ли го правите ?!
Като изключим екологичния и иконимическия фактор (повече разход на гориво) от работата на място ,няма никакво друго съображения да не може колата да поцъка на празен ход 5 мин докато си стържете стъклата или чистите сняг или просто си драпате макарите преди да потеглите...

Вие сериозно ли говорите за теоретичните зависимости от работата с богата смес на мотора на място за няколко минути и последствията от тях като сажди,нагар,размиване на маслото от бензина и т.н.,в следствие на което едва ли не се съсипва мотора




Като изключим екологичния и иконимическия фактор (повече разход на гориво) от работата на място ,няма никакво друго съображения да не може колата да поцъка на празен ход 5 мин докато си стържете стъклата или чистите сняг или просто си драпате макарите преди да потеглите...

- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
plradev написа:Ааа не е истина ...![]()
Вие сериозно ли говорите за теоретичните зависимости от работата с богата смес на мотора на място за няколко минути и последствията от тях като сажди,нагар,размиване на маслото от бензина и т.н.,в следствие на което едва ли не се съсипва мотора![]()
Значи да разбирам ,че никой не си пали колата докато я чисти от снега или просто да се постопли купето малко зимата ,преди да потегли ,или да го охлади лятото с климатика при 30 градуса жега,щото заради гореизброените неща ще съкратят живота на двигателя с едно поне 50к км...
Айде да не си говорим глупости и да слезем на земята.Ако толкова усърдно се четат книжките за потребителя на колите,там пише също ,че при какъвто и да е проблем ,трябва да се посети най-близкия оторизиран сервиз на БМВ и това ли го правите ?!
![]()
Като изключим екологичния и иконимическия фактор (повече разход на гориво) от работата на място ,няма никакво друго съображения да не може колата да поцъка на празен ход 5 мин докато си стържете стъклата или чистите сняг или просто си драпате макарите преди да потеглите...
Не колега! И аз го разбрах в началото така но се оказа че е ставало въпрос ако колата е загряла на место не е добре да се мачка на пълна газ!

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
TPAKTOP написа:Не колега! И аз го разбрах в началото така но се оказа че е ставало въпрос ако колата е загряла на место не е добре да се мачка на пълна газ!
Не си разбрал колега ! Тва с подгряването на място и мачкането го обсъдихме още в началото. На всички е ясно ,че е недопустимо при нормална експлоатация на автомобила и никой не го оспорва.

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
винаги паля и тръгвам независимо колко и къде е седяла.Е разбира се никога не карам на повече от 2500-3000 оборота докато не загрее.Иначе бях чел преди време,че не се препоръчва работата на двигателя докато е студен на едно място понеже маслото се е уталожило в картера,а двигателя като работи на празни обороти бавно вдига налягането и от там идва по голямото износване...или нещо такова беше.Та затова съвета беше да се тръгва веднага но в границата на разумните обороти...
п.с - сверете часовника на форума (до админите)
п.с - сверете часовника на форума (до админите)

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Айде сега кажете по колко време най- много сте ги държали на прекъсвач




По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
plradev написа:...
въпрос на принципи. всеки да прай квото си иска. а пък саждите колко са теоретични се вижда като погледнеш първия разглобен двигател. няма проблеми, производителите на добавки за чистене на дюзи и те трябва да печелят

Последна промяна steeN на 05 Апр 2011, 0:21, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Извинете за глупавият въпрос но какво е "Студен Старт" 


- Alpina_fanatic
-
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Я феновете не икономията да кажат колко ще изгори една кола ако работи един час на място 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
1-2 литра макс...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Alpina_fanatic
-
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
steeN написа:1-2 литра макс...
Именно!


- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Alpina_fanatic написа:steeN написа:1-2 литра макс...
Именно!
Зависи!


- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Alpina_fanatic написа:Я феновете не икономията да кажат колко ще изгори една кола ако работи един час на място
Няма и 1 литър...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Alpina_fanatic написа:Я феновете не икономията да кажат колко ще изгори една кола ако работи един час на място
Към 1.2-1.4л, в зависимост дали си с пуснато парно/климатик или не.
Тая тема се обърна пак на спор. Правилното за мен е да се запали двигателя, да поработи 1-2 мин. на място, след това с леко каране да достигне работна температура, и после колко искате в обороти. Иначе то ясно, че има всякакви хора. Един колега примерно беше пуснал тема за проблем с 318i, със снимка на 7000рпм на току що запалена кола. Ма тя била в гараж... нека се научим първо да си експлоатираме колите правилно, та после газ до ламарината, доунъти, с вратите напред и т.н.
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани