Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
абе истината е една нива и нямаш ядове
руска му работа корави машини

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
И аз съм за Х5 http://www.youtube.com/watch?v=23WFnoUr ... re=related
Но както каза един колега, най-добре е да ти върши работа и да нямаш проблеми !

Но както каза един колега, най-добре е да ти върши работа и да нямаш проблеми !
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
пичове говорите без да мислите на изуст
алх е писал, че г-класата като проходимост не е нищо особено
и това е вярно ->> подготвена г-класа е супер, но шосейната Г55 с огромните си валяци е по-скоро с проходимостта на Х5 за мен лично
разхода на гориво... сериозен е.. за 55 мотора не зная, но съм пътувал с 500 и беше доста сериозен (челно съпротивление като тухла)
скъпа е за подръжка общо взето, всичко на г-класата е цифра (гуми, гориво, като се строши нещо си е проблем)
неудобството за дълъг път предполагам, че всички го осъзнавате
не знам дали сте забелязали, но повечето оперативни коли вече не са Г-класи, а МЛ-и, Q7 или Х5ци (най-често)
предполагам, че има причина за това, не смятате ли?
г-класата е морално остарял модел, тя е динозавър, произвежда се заради сериозната си слава сред чернилките и военните поръчки, факт е, че се продава, но не заради блестящите си качества
Х6 със сигурност не е сериозен офроудър, не знам кой прокрадна тази идея
реално който отива на офроуд ще го направи с подготвен автомобил, ясно е, че вече няма стоковици, който да стават за гората най малкото заради гумите
алх е писал, че г-класата като проходимост не е нищо особено
и това е вярно ->> подготвена г-класа е супер, но шосейната Г55 с огромните си валяци е по-скоро с проходимостта на Х5 за мен лично
разхода на гориво... сериозен е.. за 55 мотора не зная, но съм пътувал с 500 и беше доста сериозен (челно съпротивление като тухла)
скъпа е за подръжка общо взето, всичко на г-класата е цифра (гуми, гориво, като се строши нещо си е проблем)
неудобството за дълъг път предполагам, че всички го осъзнавате
не знам дали сте забелязали, но повечето оперативни коли вече не са Г-класи, а МЛ-и, Q7 или Х5ци (най-често)
предполагам, че има причина за това, не смятате ли?
г-класата е морално остарял модел, тя е динозавър, произвежда се заради сериозната си слава сред чернилките и военните поръчки, факт е, че се продава, но не заради блестящите си качества
Х6 със сигурност не е сериозен офроудър, не знам кой прокрадна тази идея

реално който отива на офроуд ще го направи с подготвен автомобил, ясно е, че вече няма стоковици, който да стават за гората най малкото заради гумите
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
я уточнете к'во разбирате под "проходимост" изобщо
щото това "нищо особено" е леко несериозно като го сравняваш с няк'ви паркетници...
дори и от еднократен опит с Г класа на офроуд мнението ми е едно- в пъти по-проходим е от Х5/6... а с подходящи гуми направо е поне 10 пъти по-добър... но пък Х5/6 са по-добри на асфалт- всяко е с предимства, зависи к'во търси човек...

дори и от еднократен опит с Г класа на офроуд мнението ми е едно- в пъти по-проходим е от Х5/6... а с подходящи гуми направо е поне 10 пъти по-добър... но пък Х5/6 са по-добри на асфалт- всяко е с предимства, зависи к'во търси човек...
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
ms написа:я уточнете к'во разбирате под "проходимост" изобщощото това "нищо особено" е леко несериозно като го сравняваш с няк'ви паркетници...
със шосейните гуми, каквито има г55 и огромната собствена маса, заради факта, че г-класата е на рама
проходимостта е съизмерима с тази на паркетниците
единственото предимство на г55-цата е, че има по-сериозни ъгли на атака и по-висок клирънс (макар, че предишния кайен също имаше наченка на офроудър, защото имаше понижаващи предавки и висок клирънс когато се надърви)
не се очудвай, че самурайчета с BF Goodrich MUD TERRAIN гуми минават от там, от където г55 и ленд крузър в8 не могат и да си мечтаят
ниската собствена маса е ключов момент
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
как може да сравниш самурай с г клас
меко казано несериозно.
самураите без лебедка могат да минат точно от никъде.
масата не може да компенсира липсата на блокиращи диференциали.
нито пък има такъв articulation на шасито


самураите без лебедка могат да минат точно от никъде.
масата не може да компенсира липсата на блокиращи диференциали.
нито пък има такъв articulation на шасито


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
позволявам си да ги сравнявам, само при условие, че говорим за стоково г и подготвено японче
защо пренебрегваш масата всъщност?
виж кви килограми са дифендъра, вилис...
за мен лично вероятността 2 тона джип да се окопае по мостове е доста заплашителна, знаеш го лафа
колкото по-голям ти е джипа, толкова по-голям трактор трябва да търсиш
защо пренебрегваш масата всъщност?
виж кви килограми са дифендъра, вилис...
за мен лично вероятността 2 тона джип да се окопае по мостове е доста заплашителна, знаеш го лафа
колкото по-голям ти е джипа, толкова по-голям трактор трябва да търсиш

No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
стоков, хубу... ето снимка на стоков g550
подготвено японче, то нищо няма да е останало оригинално от него...





- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
всички колела са в контакт с терена, впечатляващо наистина 

No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
BadAngel написа:със шосейните гуми, каквито има г55 и огромната собствена маса, заради факта, че г-класата е на рама
проходимостта е съизмерима с тази на паркетниците
...
ама ти от машина със шосейни гуми очакваш проходимост при офроуд ли


А и с шосейни гуми не се сещам как няк'во голямо и високо комби като Х5/6 без грам блокажи ще е по-проходимо от Г класа

Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
BadAngel написа:всички колела са в контакт с терена, впечатляващо наистина
това се казва "ход" колега, ходове на колелата, които при джипки с независимо окачване(Х5/6/КЮ/тоарег и останалите) са по къси.. независимото окачване е безспорно по добро за асфалт, по лесно и послушно управление, докато джипката с цели мостове има малко камионджийско поведение, но пък е с по-дълги ходове, които са перфектни за офроуд, да не говорим че може да се лифтне окачването и да се вдигне още повече.. отделно Г-то си е фултайм(постоянно зацепено 4х4 със междинен диф) от 90-та насам, което пък се кара още по лесно и е супер удобно при спускане/изкачване по неравни терени.. но за брутален офроуд по запознатите казват, че парт-тайм( 4х4 се зацепва по желание на водача, иначе е със задно) е по добро. Сега Х5/6 удря със замах Г-то по лукс, конфорт, бързина, но ако някой е поглеждал какви железа са по окачването на Г-то няма и да си помисли, че не струвало или било ненадеждно..

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
alx написа:сега - 55 мотора е много силен.. .но на това купе е инструмент за (само)убийство. защото динамиката не е там където трябва да бъде за тоя мотор... като... всички мерцедеси с тоя мотор... и това е друга тема
Това лично впечатление ли е или само си чел някъде? Че аз да ти кажа, ич не е инструмент за самоубиство както се изрази

Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
Айде и аз да споделя личен опит с Г-класите. Мой приятел караше Г55 АМГ.Возил съм се хиляди пъти. Цитирам "нагоре до Пампорово се гоних с един косуорд, въпреки завоите тая Г имаше такава стабилност, че вървяхме заедно с форда до горе", "абе да ти кажа върви си Пловдив- Борисовата градина за 35-40 мин", " толкова е шумоизолирана, че вътре като си надуя порното вънка нищо не се чува", "много съм доволен, няма тракане, тропане, скърцане...". А някой ако е много отворен с Х5-цата си на проходимост може да я тества с на Любака новият проект BMW V12 в Г 290 '89. 

- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
Както по горе се изразиха някои колеги, зависи за каква цел си търси джип човека. Ако е за офроуд с 2 ръце съм за Г класата, висока, проходима, с подходящи гуми ще върви навсякъде. Карал съм Г класа 3.0 бензинка, а за Х5 незнам не съм карал, но ако е за асфалт предпочитам Х5-цата доста по красива е
. Също ми е интересен и факта че тази Г класа дето я карах ми обясняваха че тавана е бил двоен извътре и това не е позволявало да бъде жега в джипа през лятото, и в интерес наистина беше така сравних тази Г класа и един друг мерц Ц класа 97-ма година в колата беше жега не се търпеше, а в джипчето беше приятно хладно а беше 85-та година.

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Мерцедес G 290 или БMВ Х5 3.0 D ?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани