Българският Кентавър-полукола и получовек..
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
PIONEER написа:...Ще се изпишат 10 страници с клетви,че никой не робува на колата си ...
От изписаното досега в темата аз оставам точно с обратното впечатление.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
acer написа:познавам хора, дето си мият колата сами по 2ч, не щото нямат пари за автомивка, а щото просто нямат кво друго да правят.. и като се почне, полиране на купе, на джанти, смазка на кожа, регулиране на фарове, стягане на болтчетета, филио глупости, можеш да правиш секс в колата и без тя да е целият ти живот. но на такива хора и рядко им пускат де
що, к'во лошо има човек един път да си изчисти сам колата



- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
смятаййедин форумен колега ми сподели(дори в нейно присъствие)-как предпочел да слага ангел айс на кочинката си,вместо да се види с приятелката си



Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
а може, аз съм мърляч, само маратонките си чистя, мивката винаги ми е пълна до аспиратора и кълба от прах както в уестърните минават в коридора ми 

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Като цяло българина си сменя колата и дограмата
Много годинки трябва да минат, за да се зароди каквато и да е било "класа" в БГ.
За мен лично е не до пустимо както каза автора "изкривяването на приоритети и "изгладуването" на покупка на мечтана кола"
Изключвам хората които това им е хоби и искат да възстановят или направят даден експонат.
...преди време четох една статия в която пишеше, че парите, които даваш за да купиш автомобил трябва да ги имаш поне още толкова в наличност...
Не разбирам също и хора които са си купили 13 годишна Е46 и като има се развали перката на климата вземат че си купят оригинална от Дару за 700 кинта. Отиват да си купуват оригинални носачи, накладки "текстар" и и правят всичките там застраховки срещу кражба, пожар, вандализъм и прочие, а на самите тях и на семействата им нямат застраховка 'Живот' например, правят компромис с зъби, пломби и какво ли още не.
Току що пред нас спря Е60-ка М-ка с регистрация РР. От вътре излезна един "класик" на който куфарите му бяха от "Илиенци" за има няма 25 лева. Е като караш кола за 50-60боня нямаш ли пари за един Самсонайт?
В БГ много неща са сбъркани, и едно от тях е манията на българина да се показва пред съседа с колата си.

Много годинки трябва да минат, за да се зароди каквато и да е било "класа" в БГ.
За мен лично е не до пустимо както каза автора "изкривяването на приоритети и "изгладуването" на покупка на мечтана кола"
Изключвам хората които това им е хоби и искат да възстановят или направят даден експонат.
...преди време четох една статия в която пишеше, че парите, които даваш за да купиш автомобил трябва да ги имаш поне още толкова в наличност...
Не разбирам също и хора които са си купили 13 годишна Е46 и като има се развали перката на климата вземат че си купят оригинална от Дару за 700 кинта. Отиват да си купуват оригинални носачи, накладки "текстар" и и правят всичките там застраховки срещу кражба, пожар, вандализъм и прочие, а на самите тях и на семействата им нямат застраховка 'Живот' например, правят компромис с зъби, пломби и какво ли още не.
Току що пред нас спря Е60-ка М-ка с регистрация РР. От вътре излезна един "класик" на който куфарите му бяха от "Илиенци" за има няма 25 лева. Е като караш кола за 50-60боня нямаш ли пари за един Самсонайт?
В БГ много неща са сбъркани, и едно от тях е манията на българина да се показва пред съседа с колата си.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
BAHKATA_TDI написа:Като цяло българина си сменя колата и дограмата![]()
Много годинки трябва да минат, за да се зароди каквато и да е било "класа" в БГ.
За мен лично е не до пустимо както каза автора "изкривяването на приоритети и "изгладуването" на покупка на мечтана кола"
Изключвам хората които това им е хоби и искат да възстановят или направят даден експонат.
...преди време четох една статия в която пишеше, че парите, които даваш за да купиш автомобил трябва да ги имаш поне още толкова в наличност...
Не разбирам също и хора които са си купили 13 годишна Е46 и като има се развали перката на климата вземат че си купят оригинална от Дару за 700 кинта. Отиват да си купуват оригинални носачи, накладки "текстар" и и правят всичките там застраховки срещу кражба, пожар, вандализъм и прочие, а на самите тях и на семействата им нямат застраховка 'Живот' например, правят компромис с зъби, пломби и какво ли още не.
Току що пред нас спря Е60-ка М-ка с регистрация РР. От вътре излезна един "класик" на който куфарите му бяха от "Илиенци" за има няма 25 лева. Е като караш кола за 50-60боня нямаш ли пари за един Самсонайт?
В БГ много неща са сбъркани, и едно от тях е манията на българина да се показва пред съседа с колата си.


PIONEER написа:Това е тема подобна на тая за шофирането по правилата.Ще се изпишат 10 страници с клетви,че никой не робува на колата си и след 5 дена ще има нови заглавия от рода на "мръсните изверги я надраха с пирон","свалиха ми М лайсните",липсва ми левия халоген,капачката на задната дясна джанта и една чистачка бош аеро","вижте какво ми е направил някакъв некадърник на паркинга..." след което следва обстоен снимков материал с 10см. драскотина,евентуално пукнат мигач дето струва 5лв. и поне 10-тина броя от тези![]()
В тоя ред на мисли мен ме осуркала домакинката на детската градина отсреща и избягала от ПТП-то.Обаче дочух че била някаква нова и доста млада та затова е неизбежно да не се видим и обсъдим инцидента![]()

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Реално, ако се замислите за всички по-масови хобита се изискват доста средства, не само за колата. И с каквото и да си се захванал е нужно да отделиш голяма сума. Така, че дали ще е колата, дали ще е нещо друго няма голяма разлика.
Аз също съм много запален, отделям доста пари всеки месец, но никога не съм се лишавал от това примерно да излизам с приятели, да си купя нещо за мен и т.н. Нормално е да се ограничаваш, но поставям двете на кантар. Примерно няма вариант да не отида тази година на море, за да си сложа шпер на колата, всичко трябва да е в някакви граници. 
А относно фанатичното поддържане на една кола - ако пак е в границите ти доставя удоволствие на теб самия - да се грижиш за нещо и после като излезеш да я покараш ти става още по-хубаво. Понякога ми се е случвало да ми идва в повече и да искам да си взема някой чурук, с който да не се замислям откъде минавам заради дупките и дали като спра на някой паркинг някой няма да ме одере.


А относно фанатичното поддържане на една кола - ако пак е в границите ти доставя удоволствие на теб самия - да се грижиш за нещо и после като излезеш да я покараш ти става още по-хубаво. Понякога ми се е случвало да ми идва в повече и да искам да си взема някой чурук, с който да не се замислям откъде минавам заради дупките и дали като спра на някой паркинг някой няма да ме одере.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Drum написа:uFoВ Германия никой не спира по тротоарите и върху велосипедните алеи, пари слагам
![]()
Не казвам, че ти си бил спрял така, но много хора го правят очевАдно е.
Кажи колко пари слагаш - утре ти вадя снимка



_galio_ - колкото до жените, различни са ни вижданията и то... коренно




П.С.: Някой горе спомена, че като се купува кола трябва да имаш още толкова пари. По-рано написах, че малко или много съм си изгладувал колата. За да бъда разбран правилно, мисля, че ще е редно да напиша, че имах точно още толкова колкото струваше колата

- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
alpina-ma6inata написа: Понякога ми се е случвало да ми идва в повече и да искам да си взема някой чурук, с който да не се замислям откъде минавам заради дупките и дали като спра на някой паркинг някой няма да ме одере.
и като влезеш в някой такъв, започваш да съжаляваш на момента

слагате под един знаменател Баг Ганьо-вщината, обикновената снобария и хигиената, което не е много коректно

u`F`o, в жените е разликата


лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
На българския мъж, колата му е продължение на оная работа. Как няма да я обгрижва? Любов ли бе да го опишеш, разровиш ли ще, ще мирише....И такива работи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Не съм изчел цялата тема щото ме мързи... ама да е изкажа и аз...
Немога да не обичам вещ, която ми е дала толкова много емоции и приятни моменти...
Като започнем от... завистливите погледи на хората по спирките, закачливите усмивки на наивни малки кифли (рядко ама се случва сега
), повдигащия се адреналин при настъпване на педала, стойностните хора с които съм се запознал и уважението което получвам от тях заради тази вещ... мога да изреждам до утре неща заради които обичам колата си но мисля че изредих основните неща 
Немога да не обичам вещ, която ми е дала толкова много емоции и приятни моменти...
Като започнем от... завистливите погледи на хората по спирките, закачливите усмивки на наивни малки кифли (рядко ама се случва сега


- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Е то всеки си вдига адреналина ама моята цялата е в драскотини,осурквания,имам си вдлъбнатини даже,задната ми броня нещо се поклаща забелязах скоро и може да я изгубя,но ми е все тая
Важното е да върви да не спира и да не си подбирам маршрута.Нали идеята на колата е да не върви човек пеш 



8.32
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Ogi написа:Не съм изчел цялата тема щото ме мързи... ама да е изкажа и аз...
Немога да не обичам вещ, която ми е дала толкова много емоции и приятни моменти...
Като започнем от... завистливите погледи на хората по спирките, закачливите усмивки на наивни малки кифли (рядко ама се случва сега), повдигащия се адреналин при настъпване на педала, стойностните хора с които съм се запознал и уважението което получвам от тях заради тази вещ... мога да изреждам до утре неща заради които обичам колата си но мисля че изредих основните неща
ей те много стойностни ще излязат, пък и щом те уважават заради колата


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
BAHKATA_TDI написа:Ogi написа:стойностните хора с които съм се запознал и уважението което получвам от тях заради тази вещ
ей те много стойностни ще излязат, пък и щом те уважават заради колата![]()
Сигурен съм, че колегата друго имаше предвид


Re: Българският Кентавър-полукола и получовек..
Ogi написа: стойностните хора с които съм се запознал и уважението което получвам от тях заради тази вещ...

68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани