Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Глинените ,пластмасовите и т.н. копцентуални модели,показващи далечното дизайнерско виждане на дадена марка са едно на ръка ... Но това би трябвало да се брои за автомобил,който се очаква да стъпи на пътя съвсем скоро ,още повече,че базата в/у която е изграден вече се произвежда ...
Нищо фатално не се е случило наистина,но си е издънка ,каквото и да си говорим
Нищо фатално не се е случило наистина,но си е издънка ,каквото и да си говорим


- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
http://www.youtube.com/watch?v=j_3sYEl3njc
Тук е филмчето което бе споменато как Винтеркорн сяда в хюндая и директно привиква отговорния си човек и му показва с думите <не скърца нищо. ние не го можем, БМВ не го могат, защо могат тези?>
Понеже шефовете на ФВ са и мои шефове и няма да ви обяснявам като идват на посещение каква паника е. Като деня на страшния съд- Зад всеки детайл който е проблематичен трябва да седи човек и да отговаря на кръстосан разпит защо и какво.
Така че ако 15 минути преди откриването някой Директор е казал- тая кола е много висока, а още двама директори са пригласили
то гледай как всички изпадат в ужас и измислят някакво решение, само да е доволен шефа
щото иначе се търкалят глави на място... е легендата...
Тук е филмчето което бе споменато как Винтеркорн сяда в хюндая и директно привиква отговорния си човек и му показва с думите <не скърца нищо. ние не го можем, БМВ не го могат, защо могат тези?>
Понеже шефовете на ФВ са и мои шефове и няма да ви обяснявам като идват на посещение каква паника е. Като деня на страшния съд- Зад всеки детайл който е проблематичен трябва да седи човек и да отговаря на кръстосан разпит защо и какво.
Така че ако 15 минути преди откриването някой Директор е казал- тая кола е много висока, а още двама директори са пригласили


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Dr.Schnaps написа:http://www.youtube.com/watch?v=j_3sYEl3njc
Щом извади рулетката да мери хюндая значи са го закъсали

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Dr.Schnaps написа:http://www.youtube.com/watch?v=j_3sYEl3njc
Тук е филмчето което бе споменато как Винтеркорн сяда в хюндая и директно привиква отговорния си човек и му показва с думите <не скърца нищо. ние не го можем, БМВ не го могат, защо могат тези?>
Понеже шефовете на ФВ са и мои шефове и няма да ви обяснявам като идват на посещение каква паника е. Като деня на страшния съд- Зад всеки детайл който е проблематичен трябва да седи човек и да отговаря на кръстосан разпит защо и какво.
Така че ако 15 минути преди откриването някой Директор е казал- тая кола е много висока, а още двама директори са пригласилито гледай как всички изпадат в ужас и измислят някакво решение, само да е доволен шефа
щото иначе се търкалят глави на място... е легендата...
Не се хаби. Тука всеки хейтва. Плюе се, хваща се за дребни и незначителни подробности без грам да се осмисли защо, как и по каква причина.
Естествено тука се разписаха хора пред пенсиониране, с години опит в автомобилостроенето - как имаш наглостта да им обясняваш не знам



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
нова мярка за бързина:
да ти се разплете кайша от повер
да ти се разплете кайша от повер

No bling at the Ring
- DriftoMania
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.05.2010
- Мечтае да кара: F10 ///M5
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Из коментар от сайта :
Забравили са само да напишат,че колана е с дупки и на всяка дупка има надпис:
1 дупка оффроуд
2 д. спорт
3 д. магистрала
4 д. комфорт
5 д. бързи и яростни
6 д. пернишко градско
7 д. ядосан драйвер
8 д. първи по светофарите
и т.н.
Това се нарича многофонкционално окачване на Гоуф 7-ма серия.Патентовано е от ВАГ и вече никоя фирма по света няма право да го ползва.

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
На мен единствено не ми харесва само поради един факт.
Седма серия е същата като шеста серия,с малко и то лек фейс лифт ,вътре оборудването си е същото.
Така че,какво презентират ,като показват старият автомобил или просто с леки доработки.
Всеки голф се различава от предишният и то доста,може би 4 и 5 са си еднакви до някъде.
Карам голф 6 от година и половина и спирам всеки ден пред блока,където живея,онзи ден от съседният вход едни "старци разбойници" дето кибичат по цял ден ми разправят
-Абе това било фолксваген ,ние мислехме че е хундай...
Ама това го казват сериозно,просто за първи път виждат емблемата от пред ...
Седма серия е същата като шеста серия,с малко и то лек фейс лифт ,вътре оборудването си е същото.
Така че,какво презентират ,като показват старият автомобил или просто с леки доработки.
Всеки голф се различава от предишният и то доста,може би 4 и 5 са си еднакви до някъде.
Карам голф 6 от година и половина и спирам всеки ден пред блока,където живея,онзи ден от съседният вход едни "старци разбойници" дето кибичат по цял ден ми разправят
-Абе това било фолксваген ,ние мислехме че е хундай...
Ама това го казват сериозно,просто за първи път виждат емблемата от пред ...
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
z
Последна промяна Petrolhead на 11 Юли 2022, 10:49, променена общо 1 път
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Petrolhead написа:Разликите са доста повече от промяна в дизайна.
Ако беше поинтересувал щеше да разбереш че платформата е напълно нова. За разлика от голф 6, който е просто фейслифт на 5
Кое е новото и коя е приликата с 5 та серия,7 степенната скоростна кутия DSG с 2 сухи съединителя,която я няма (така мисля де)в 5 та серия,но я намираме в 7 ма серия,1.4 ТСИ двигател,за което важи същото,волана,оборудването,километражите,седалките...всичко това в серия 7 намираме в серия 6,и разбира се не е същото в серия 5.
Нямам никакви претенции да познавам марката голф ,това което съм видял като снимки в пресата и информация за седмицата на голф и това което виждам всеки ден,когато се кача в моята не се различават съществено,2-3 пъти съм виждал и сядал в 5 та генерация голф и не са еднакви,освен по заоблените форми тип "хюндай"
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Не по темата, но новите модели на всички немци си приличат. Един лебервурст срязан на три различни дължини са. Не знам кви са разликите под капака, но примерно аз дето ужким разбирам от коли и съм фен- това новите волксвагени, аудита, БМВ-та ... Трябва да се вгледам да позная дали са малките или средните модели (а4/3та серия/джета или а6/5та серия/ Пасат)... Само мерцедесите са различни.
Причините за тази стандартизация са много, но просто на мене не ми харесва защото индивидуалността на моделите се загубва.
Причините за тази стандартизация са много, но просто на мене не ми харесва защото индивидуалността на моделите се загубва.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
alx написа:Не по темата, но новите модели на всички немци си приличат. Един лебервурст срязан на три различни дължини са. Не знам кви са разликите под капака, но примерно аз дето ужким разбирам от коли и съм фен- това новите волксвагени, аудита, БМВ-та ... Трябва да се вгледам да позная дали са малките или средните модели (а4/3та серия/джета или а6/5та серия/ Пасат)... Само мерцедесите са различни.
Причините за тази стандартизация са много, но просто на мене не ми харесва защото индивидуалността на моделите се загубва.
Нали всички искат традиции . Е32,Е34 и изобщо всички БМВ и Мерцедеси от 70 и 80те са много по-унифицирани като дизайн . Сега единствено 3та и 5та серия си приличат и то само в задницата, 7ма серия е доста различна (в лошия смисъл) 1чката пък нищо общо (в още по-лошия смисъл) . За ВАГ всички знаем , то не е от вчера .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Символите на "немската инженерна мисъл" - VW
Е.Димитров написа:Petrolhead написа:Разликите са доста повече от промяна в дизайна.
Ако беше поинтересувал щеше да разбереш че платформата е напълно нова. За разлика от голф 6, който е просто фейслифт на 5
Кое е новото и коя е приликата с 5 та серия,7 степенната скоростна кутия DSG с 2 сухи съединителя,която я няма (така мисля де)в 5 та серия,но я намираме в 7 ма серия,1.4 ТСИ двигател,за което важи същото,волана,оборудването,километражите,седалките...всичко това в серия 7 намираме в серия 6,и разбира се не е същото в серия 5.
Нямам никакви претенции да познавам марката голф ,това което съм видял като снимки в пресата и информация за седмицата на голф и това което виждам всеки ден,когато се кача в моята не се различават съществено,2-3 пъти съм виждал и сядал в 5 та генерация голф и не са еднакви,освен по заоблените форми тип "хюндай"
Голф 6 е фейслифт на Голф 5 , също като Пасат 7 и Пасат 6 , като А4 Б9 и А4 Б8 , като А4 Б7 е фейслифт на А4 Б6 .
И нормално да има нови двигатели , волани и фарове - нали за това му викат хората фейслифт . Да не говорим че нови кутии и мотори , всъщност идват по всяко време от живота на модела , дори не чакат "освежаването" .
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: slatanic