Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
Модератор: Общи модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
Демирев написа:AGD написа: Движението дълго време с висока скорост не е проблем за никой технически изправен автомобил, стига маслото да е качествено
Еми то качествено масло за шофиране с постоянна скорост над 200 км в час и подържане в продължение на 200 км. на такива скорости ще е само някое масло за състезателни - рали автомобили...тъй мисля аз.
Зависи от конкретния автомобил


10W60 какво му е? Само от време на време ще трябва да спираш, да речем, не за гориво, ама да долееш масълце

П.С. Зачетох се, че за 330д имаше съмнения за скоротта... Прилично ремапнат 330д си вдига немалко топ спийда (може и 250-260 да вдигне) и пак не е в червената зона


По темата - НЕ одобрявам!!!
Последна промяна Nickelback на 20 Юли 2013, 19:50, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
Демирев написа:Boyadjiev написа:Демирев написа:BMW Power ACM написа:поддържане на 240 и прегряване, дори в 330д Е90 не може да стане. Написах този модел защото имам наблюдения над него и подобни, дори по-високи скорости.
Че колко по-висока скорост от 240 може да вдигнеш с 330 дизел? 245 и толкоз.
Не съм лятял с 240-245 км в час и да ги поддържам дълго време - но си мисля че разхода ще е над 20л. и за 200 км. ще заминат поне 40 л.
и не вярвам че стандартен - дизелов шосеен автомобил - пък макар и 240 коня може да издържи над 200 км. със стрелка на оборотите постоянно в червената зона!
По повод последното.... Шкода Октавия на 35 000км от София до Стара Загора, има няма 200км. обороти -> 5900-6000, прекъсвач - 6000. Абсолютно никакви грижи с нищо -> разход 13/100 газ![]()
Щом Шкодилака може, е90 ли няма...
На дизелова лека кола - 6000 об. му е края на оборотомера. Ти ми вмъкваш бензинка чиито оборотомер има до 7000 или 8000 об. - има разлика нали?
И тук пишат за постоянно поддържани 230-240 км в час в продължение на над 230-250 км.!
- не да вдигнеш 205 км в час за 1 минутка и паднеш на 150! Няма как при първите условия разхода да е под 20л. за дизел и 26-27л. за бензин.
Да пържиш колата в червеното - да е нон стоп газ до до тенекия в продължение на 250км. Това е пагубно! То масло всичко ще ври и кипи под капака.
Колега не са ти правилни разсъжденията каквото е натоварването на дизел на 4000+ оборота е същото като на бензин на 6000+ оборота.
По тоя въпрос аз съм минавал залсбург виена на прекъсвач със стария ми тдс което 190-195, по нанадолно 200, пък нищо му нямаше, а разхода беше точно 7.3 на 100км.

та със 330д съвсем спокойно може да се поддържа 230 в продължение на много километри, но не на нашите магистрали.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
Демирев написа:Пращай да видим как се поддържат 255 км в час в продължение на 250-300 км....
Ето ти един линк за Фейсбук, че нямам време много, гледай там като се разровиш има някои клипчета, за които не е нужно да си му приятел и да ги гледаш.
Да поддържа 255 за 200-300 километра никой не говори, а просто да ги вдигне. Ти нали каза макс 230 за дизела и толкова? Свери си часовника, това не е 525тдс от 96-та, който вдига 230.

F3P написа:BMW Power ACM написа:255-260. Ако искаш да ти пратя клипа?
Интересно ще е клипчето САМО ако скоростта е засечена с ГПС- всички знаем колко са точни показанията на таблто + отражението на размера гуми... Ако ще трябва да гледаме разни стрелки на таблото положението е "Остави, имаш желание"...
Ти как искаш да ги засичаме, по метода на Ф1 ли? Аз съм бил в колата при тази скорост, не е като да ми се е струвала 230, а не като да не знам горе-долу колко е 230 и колко 250.
Последна промяна Top Gun Maverick на 20 Юли 2013, 20:12, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
vld написа:Демирев написа:Boyadjiev написа:Демирев написа:BMW Power ACM написа:поддържане на 240 и прегряване, дори в 330д Е90 не може да стане. Написах този модел защото имам наблюдения над него и подобни, дори по-високи скорости.
Че колко по-висока скорост от 240 може да вдигнеш с 330 дизел? 245 и толкоз.
Не съм лятял с 240-245 км в час и да ги поддържам дълго време - но си мисля че разхода ще е над 20л. и за 200 км. ще заминат поне 40 л.
и не вярвам че стандартен - дизелов шосеен автомобил - пък макар и 240 коня може да издържи над 200 км. със стрелка на оборотите постоянно в червената зона!
По повод последното.... Шкода Октавия на 35 000км от София до Стара Загора, има няма 200км. обороти -> 5900-6000, прекъсвач - 6000. Абсолютно никакви грижи с нищо -> разход 13/100 газ![]()
Щом Шкодилака може, е90 ли няма...
На дизелова лека кола - 6000 об. му е края на оборотомера. Ти ми вмъкваш бензинка чиито оборотомер има до 7000 или 8000 об. - има разлика нали?
И тук пишат за постоянно поддържани 230-240 км в час в продължение на над 230-250 км.!
- не да вдигнеш 205 км в час за 1 минутка и паднеш на 150! Няма как при първите условия разхода да е под 20л. за дизел и 26-27л. за бензин.
Да пържиш колата в червеното - да е нон стоп газ до до тенекия в продължение на 250км. Това е пагубно! То масло всичко ще ври и кипи под капака.
Колега не са ти правилни разсъжденията каквото е натоварването на дизел на 4000+ оборота е същото като на бензин на 6000+ оборота.
По тоя въпрос аз съм минавал залсбург виена на прекъсвач със стария ми тдс което 190-195, по нанадолно 200, пък нищо му нямаше, а разхода беше точно 7.3 на 100км.![]()
та със 330д съвсем спокойно може да се поддържа 230 в продължение на много километри, но не на нашите магистрали.
Ти тоя тдс трябва да е някакъв хибрид,на 2,5 тдс му дават извън града му дават 6,2 и то при 90 км/ч,при 140-150 вече разхода е около 10,освен после да влиза в някакви обороти дето двигателя вече не му трябва гориво и ей така за да подържа горенето харчи 7/100...
Стига бе пичове,като почнете с тея разходи на автомобилите дето даже са много под фабричните тестове,които са провеждани в идеални условия и то в лаборатории...
За 740д новото съм съгласен че са с ниски разходи,имам приятел с такава и знам разхода,лично съм го достигал в града и извън града
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
vld написа:Демирев написа:Boyadjiev написа:Демирев написа:BMW Power ACM написа:поддържане на 240 и прегряване, дори в 330д Е90 не може да стане. Написах този модел защото имам наблюдения над него и подобни, дори по-високи скорости.
Че колко по-висока скорост от 240 може да вдигнеш с 330 дизел? 245 и толкоз.
Не съм лятял с 240-245 км в час и да ги поддържам дълго време - но си мисля че разхода ще е над 20л. и за 200 км. ще заминат поне 40 л.
и не вярвам че стандартен - дизелов шосеен автомобил - пък макар и 240 коня може да издържи над 200 км. със стрелка на оборотите постоянно в червената зона!
По повод последното.... Шкода Октавия на 35 000км от София до Стара Загора, има няма 200км. обороти -> 5900-6000, прекъсвач - 6000. Абсолютно никакви грижи с нищо -> разход 13/100 газ![]()
Щом Шкодилака може, е90 ли няма...
На дизелова лека кола - 6000 об. му е края на оборотомера. Ти ми вмъкваш бензинка чиито оборотомер има до 7000 или 8000 об. - има разлика нали?
И тук пишат за постоянно поддържани 230-240 км в час в продължение на над 230-250 км.!
- не да вдигнеш 205 км в час за 1 минутка и паднеш на 150! Няма как при първите условия разхода да е под 20л. за дизел и 26-27л. за бензин.
Да пържиш колата в червеното - да е нон стоп газ до до тенекия в продължение на 250км. Това е пагубно! То масло всичко ще ври и кипи под капака.
Колега не са ти правилни разсъжденията каквото е натоварването на дизел на 4000+ оборота е същото като на бензин на 6000+ оборота.
По тоя въпрос аз съм минавал залсбург виена на прекъсвач със стария ми тдс което 190-195, по нанадолно 200, пък нищо му нямаше, а разхода беше точно 7.3 на 100км.![]()
та със 330д съвсем спокойно може да се поддържа 230 в продължение на много километри, но не на нашите магистрали.
Vld ->

Демирев -> червеното започва от 6000 и прекъсвача е на 6000, айде моля те...
Убеждавай ме как аз не съм си сипал газ до горе в София, не съм си карал по магистралата на прекъсвач и после в Стара Загора не съм сипал до горе пак


Убеждавай ме пак моля с числа на 740d и на 740i




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
BMW Power ACM написа:Да поддържа 255 за 200-300 километра никой не говори, а просто да ги вдигне.
И Жигула може да вдигне 230 км в час!
В цялата тема пишем за постоянно поддържани 240-250 км в час в продължение на поне 250 км. - само ти се направи на ударен с мокър парцал изведнъж и даден заден!
Не виждам линк

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
ето може да вдигне, с тия милионици тука не се знае колко могат обаче
Последна промяна b00st на 20 Юли 2013, 21:20, променена общо 1 път
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
Демирев написа:BMW Power ACM написа:Да поддържа 255 за 200-300 километра никой не говори, а просто да ги вдигне.
И Жигула може да вдигне 230 км в час!
В цялата тема пишем за постоянно поддържани 240-250 км в час в продължение на поне 250 км. - само ти се направи на ударен с мокър парцал изведнъж и даден заден!
Не виждам линк
https://www.facebook.com/people/%D0%9B% ... 1196977928
Пропуснал съм го. Жигулата може да вдигне 230 ако я пуснеш от 10 000 метра височина.
Темата може да е за едно, ама ти каза за вдигане на макс скорост, не ми се връща назад в поста ти, прочети си го пак.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
BMW Power ACM написа:Ти как искаш да ги засичаме, по метода на Ф1 ли? Аз съм бил в колата при тази скорост, не е като да ми се е струвала 230, а не като да не знам горе-долу колко е 230 и колко 250.
Мисли малко преди да пишеш де- чак толкова прост не може да си... Да разяснявам ли подробно защо километража лъже и каква разлика дава размера гуми

Просто казано- всяка кола с ограничител на 250км/ч "вдига" 260 в общият случай, че и отгоре ако вярваш на таблото. На бас, че производителя като е казал "ограничена на 250км/ч макс. скорост" не си е позволил дори и с 1 км/ч да надвиши тея цифри...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
Преди не е вдигала толкова!!! Започна да ги вдига след махане на ДПФ-а и ремапването.
За гумите ми е ясна работата, ама са си наред.
А и спора почна, че макса на тази кола бил 230 км/ч.
За гумите ми е ясна работата, ама са си наред.
А и спора почна, че макса на тази кола бил 230 км/ч.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
BMW Power ACM написа:Преди не е вдигала толкова!!! Започна да ги вдига след махане на ДПФ-а и ремапването.
За гумите ми е ясна работата, ама са си наред.
А и спора почна, че макса на тази кола бил 230 км/ч.
Първо- чети ВНИМАТЕЛНО...
Демирев написа:Че колко по-висока скорост от 240 може да вдигнеш с 330 дизел? 245 и толкоз....
Без да ровя приемам, че заводската топ скорост на модела е 245км/ч... Но в никой случай НЕ Е повече от 250км/ч

Второ- споменавай "дреболии" като разните там чипове които оказват "от минимално към никакво"

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Джигити зоват за 240 км/ч по „Тракия“ довечера
http://www.zeperfs.com/en/duel1430-1543.htm
Я го вижте тука, 248 му дават заводско, а реално е 239. Това е сток 231 коня, автомат при това, а въпросната е ръчка и има минимално предимство в килограмите дори. Хайде сметнете с едно 20% и малко мощност отгоре дали няма от 239 да иде на 250?
Като стана дума за внимателно четене...
Не може повече от 200, ама спокойно стои по магистралите с колкото може, докато не дойде трафика. Та спора е излишен. Как почна темата, а къде отиде - макс спийд на 330д Е90.
Я го вижте тука, 248 му дават заводско, а реално е 239. Това е сток 231 коня, автомат при това, а въпросната е ръчка и има минимално предимство в килограмите дори. Хайде сметнете с едно 20% и малко мощност отгоре дали няма от 239 да иде на 250?
Демирев написа:
и не вярвам че стандартен - дизелов шосеен автомобил - пък макар и 240 коня може да издържи над 200 км.
Като стана дума за внимателно четене...
Не може повече от 200, ама спокойно стои по магистралите с колкото може, докато не дойде трафика. Та спора е излишен. Как почна темата, а къде отиде - макс спийд на 330д Е90.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани