Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от Демирев » 05 Ное 2013, 15:29

ociata написа: Теб не ти ли идваше слаб този 130? :dunno:

Зависи предишната му кола с каква мощност е била.
Аз се качих от 1.8 турбо-дизел МОНДЕО НА Е46 318 седан и не виждам осезаема разлика във вървежа.
Инсигнията е огромна като А6 и Е60 на външен вид и маса. Иска си 180-200 коня.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 2.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 Sport Line
Мечтае да кара: 458 Italia

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от Jorata » 05 Ное 2013, 16:28

ociata написа:
Jorata написа:Дообре. Моята беше 130кс(2.0 ЦДТИ) и ми даваше 6 със 140км/ч.


Добре де изказах се малко криво. Имах предвид бензиновите двигатели. За дизелите предполагам че и един би-турбо ще е достатъчен нищо че няма 200 коня :mhihi: Или поне 160к.с. варианта... Теб не ти ли идваше слаб този 130? :dunno:

За градско беше идеална.
VICTORIA CONCORDIA CRESCIT

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от Top Gun Maverick » 05 Ное 2013, 19:56

Демирев написа:
ociata написа: Теб не ти ли идваше слаб този 130? :dunno:

Зависи предишната му кола с каква мощност е била.
Аз се качих от 1.8 турбо-дизел МОНДЕО НА Е46 318 седан и не виждам осезаема разлика във вървежа.
Инсигнията е огромна като А6 и Е60 на външен вид и маса. Иска си 180-200 коня.

На мен си ми прилича тъкмо на А4 и на БМВ тройка, ама щом казваш... :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от ogata » 05 Ное 2013, 19:59

Колега ми писа на лично да съм се бил качил на 300 коньов опел и тогава съм щял да вида. :mhihi:

Еми съмнявам се да вида нещо повече от това което би предложило 300 коньово бмв например.
Даже се съмнявам и толкова да вида. Най-много да вида стоповете на някое е46 330i :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от armagedon_762002 » 05 Ное 2013, 20:12

За Англия правят и по повече :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=WzM_4vDGUEA

или VXR8 :yes:

http://www.autosnout.com/Car-Performanc ... ionID=1398

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от ogata » 05 Ное 2013, 20:14

E, те GM и за Америка правят и по повече, но ние говорим частно за опелите, които ние познаваме :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от maxpower » 05 Ное 2013, 20:57

Демирев написа:
Mollov написа:Преди няколко дни тествах фейслифтовата Insignia с 1.6 SIDI 170PS... при обявен разход в градски условия от ~9.5L/100 колата даде ~11/100... не е прекалено зле... но извънградския разход не беше много приятел... при заявени 5.5/100 колата даде ~7.5/100 при каране със 100км/ч по магистрала Тракия, както и ~9.5/100 при каране със 140км/ч по магистрала...

Всичко това на относително нормален вървеж като за 170PS мотор, но въпреки турбото мотора се усещаше леко муден... уж се развърта бързо, но реалното усещане за мощност е "лагаво"...


Не би трябвало да се плаши от тези цифри безумецът дал 55 000 лева за тази Инсигния.

Доколкото чета продължителните тестове 100 000 км. във Фолксваген Билд разхода пада с около литър след като навърти 100 000 км.
И макс.скорост се вдига с 5-7 км в час.
Въобще всички данни на чисто нов мотор и такъв на 100 000 км. са различни.

Да де ама те тия новите мотори трудно стигат до 100 000 без основен ремонт или направо нов двигател щото я мотовилка се показала, я веригата прескочила, я бутало се стопило от прекомерни регенерации на филтър и т.н. и т.н. Иначе при Фолкваген не съм забелязъл промнява в разхода като нови и след 100 000км(или поне тези дето успяват да достигнат заветните 100к км :lol: ), а не е като да не съм карал нови ВАГ-ове вервай ми :mhihi:
Иначе тия малките двигателченца с N на брой турбини дето вадят мощност колкото моя стар дръгел, че даже и повече въртящ момент имат на хартия просто нямат тази динамика, за надеждност няма да говоря, че ще ме поръчат за физическо отстраняване от ФВ :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от немо » 06 Ное 2013, 0:23

steeN написа:Защото почнаха да ги правят от истинска ламарина не станиол. Астрите тежаха 1000 кг дори с най-големите двигателии. 316ка Е30 е по-тежка с 200 кг някъде... Всичко е от теглото и аеродинамиката. ГСИ не са техни, а на Косуорт. Дизелите бяха японски, а масовите двигатели не бяха нищо особено...

Ламарината има значение какво съдържа в себе си преди да стане на кола и как е обработена след като стане на кола :winky: Ся като сме виждали ръждясали коли около и след 2000 с VIN:WDBxxxxxxxx.. или други с VIN:WBAxxxxxxxx... и те ли са станиолени?

Астра Ф GSI тежи 1100кг. BMW E30 318 is тежи 1150кг. Напомням,че на поколението Астра Ф отговаря BMW с индекс Е36 ;)

Cosworth участва при изработката на главата,за проектирането не знам,не откривам данни,иначе моторя на GSI-то си е опелски,базиран е на опелски блок и е проектиран като състезателен мотор.Факт е,че мотор,проектиран в средата на 80-те се използва и след повече от 20год. във WTCC и някои по-малки open-wheels формули.Също така е всеизвестно,че Опел са правили много здрави,прости,издържливи масови мотори....ама са правили... :banghead:

За аеродинамиката:напомням,че Опел имат сериен модел от 1989г.,с коеф. Cx колкото на БМВ I8 ;)

п.п.Абе вие други теми нямате ли,че с Опели взехте да се занимавате :kuku:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от b00st » 06 Ное 2013, 0:51


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от blqsu4ko » 06 Ное 2013, 1:47

Така бих газил едно кадетче гси :D
Не може да отречете, че е страшна кола за ръчкане, без други таланти :mhihi: :mhihi:
Live it like you Love it

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от steeN » 06 Ное 2013, 4:31

Готино. Горното е класически резултат на драг между бензин и дизел с еднакви коне :)

немо написа:Ся като сме виждали ръждясали коли около и след 2000 с VIN:WDBxxxxxxxx.. или други с VIN:WBAxxxxxxxx... и те ли са станиолени?

Астра Ф GSI тежи 1100кг. BMW E30 318 is тежи 1150кг. Напомням,че на поколението Астра Ф отговаря BMW с индекс Е36 ;)

Cosworth участва при изработката на главата,за проектирането не знам,не откривам данни,иначе моторя на GSI-то си е опелски,базиран е на опелски блок и е проектиран като състезателен мотор.


Е ми да, именно главата е това, което прави конете в мотора :) Дори ранните версии на прословутия 2.0 ГСИ, главата е изработвана от Косуорт. То и М10 и С16 уж са с един блок, ама нищо общо, нали? Иначе ламарините им бяха много тънки, не говоря за ръждата дето ги хващаше.

Винаги се сещам за това :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от павката » 06 Ное 2013, 8:15

на хе-то буталцето сигурно тежи наполовина на м20-то,наистина си е добър двигател
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от ilia1984 » 06 Ное 2013, 10:47

Ако видите това бягайте далече че е46 330i няма да му види и стоповете дори :D
Изображение
Опел Омега лотус 3.6 литров бензин 380 коня
Последна промяна ilia1984 на 06 Ное 2013, 12:10, променена общо 1 път

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от boksioraE39 » 06 Ное 2013, 11:03

Подкарвах преди време една Astra C20LET на една девойка и честно казано после Е36чката ми се струваше доста спряла но се преживява де... :mhihi:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Защо опелите след 2000ната спряха да бягат питам аз ??!!

Мнение от K_Ilkov » 06 Ное 2013, 11:08

ilia1984 написа:Ако видите това бягайте далече че е46 330i няма да му види и стоповете дори :D
Изображение
Опел Омега лотус 3.6 литров бензин 380 коня

къде ше го видиш обаче е въпроса,
то и м5 е34 е било по-зле

тва е било страшна бургия, но е по-вероятно да видиш Ламбо еле у нас :mhihi:

пп. влезнах да ги видя как вървят, че не се бях сещал за тоя бияч :mhihi:
хубаво, че го спомена :yes:

почват от 24-5 евра ..., едно време като точех лиги по тях ги имаше и под 10 ...
уникален автомобил, но има малко общо с Опел ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook