Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
rosendaal написа:Ненапразно в Германия нежно вече я наричат ''малката Ес класа''.
Нещо,което за съжаление не можем да кажем за трета серия БМВ сравнено със 7ма.
Поклон пред мерцедес,както някой правилно отбеляза по-нагоре цялата им гама нови модели са новаторски и умно измислени.
Не само да мислим нови баничарки и семейни ванчета с предно за да впечатляваме китайския пазар.
Тя и предната Цкласа копираше еС класа , но това по никакъв начин не попречи старата Е90ката да си бие по продажби до края . В момента малката 7ца е 5та и серия и наистина е леко умалена седмица . За Ф30 някой форумни мислители се бяха изказали, че не била приета на пазара, но аз като обяснявах че за първата година само с 3 модела и без комби и купе , не е фактор ... сега като има 40ина разновидности на Ф30 , пак си е номер 1 а купето тепърва се налага на пазара .
Новата Цкласа отвътре изглежда много добре , само с изключение на тъпия монитор , който изглежда като Том Том от 200лева сложен на таблото от някой мунингист . Важното е да има конкуренция, за да се движат нещата напред .
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
1.6 литровия дизел на рено всъщност е доста добър по мое мнение
и мерцедес от 2 години вече ползват малките дизели на рено за техните модели
1.5 дизела К9К го има в А-класа и Б-класа.. да не говорим, че до 2 години ще излезе новата Х-класа, която ще е на практика рено клио 4
да не говорим за мерцедес цитан/рено канго..
за да няма очудени.. преди няколко години мерцедес и рено си размениха активи и сега си сътрудничат за новите си модели
мерцедес взимат малките дизели и електромобилните технологии, рено взимат големите бензини и престижа от това, че мерцедес им ползва моторите
и мерцедес от 2 години вече ползват малките дизели на рено за техните модели
1.5 дизела К9К го има в А-класа и Б-класа.. да не говорим, че до 2 години ще излезе новата Х-класа, която ще е на практика рено клио 4
да не говорим за мерцедес цитан/рено канго..
за да няма очудени.. преди няколко години мерцедес и рено си размениха активи и сега си сътрудничат за новите си модели
мерцедес взимат малките дизели и електромобилните технологии, рено взимат големите бензини и престижа от това, че мерцедес им ползва моторите
No bling at the Ring
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Точно така,много хубаво инфо.
Също както БМВ си сътрудничи с тойота.Дават им малки дизелови двигатели,а ползват опита на тойота в батериите и хибридните и еквивалентно-задвижвани автомобили.Ще имат обща платформа за спортни автомобили......
Въобще който не може да преживее хамелеонизирането на уж водещите до скоро гиганти,по добре да тръгне пеш.
Отдавна никой не робува на марки,защото отдавна нищо не е същото в колите.
Това което обикновения купувач на кола първа ръка от магазина в Европа обаче забелязва е че мерцедес силно насочиха външния вид и типа на моделната си гама към европееца,а БМВ се фръцнаха към азиатските пазари.Кой ще е по-на далавера ще видим.Но отдавна фенството към дадена марка не е това което е.
Разбира се всичко това не важи за нито един автомобилен форум в България където бройката на ползвателите чисто нови автомобили и модели клони към 0.
Също както БМВ си сътрудничи с тойота.Дават им малки дизелови двигатели,а ползват опита на тойота в батериите и хибридните и еквивалентно-задвижвани автомобили.Ще имат обща платформа за спортни автомобили......
Въобще който не може да преживее хамелеонизирането на уж водещите до скоро гиганти,по добре да тръгне пеш.
Отдавна никой не робува на марки,защото отдавна нищо не е същото в колите.
Това което обикновения купувач на кола първа ръка от магазина в Европа обаче забелязва е че мерцедес силно насочиха външния вид и типа на моделната си гама към европееца,а БМВ се фръцнаха към азиатските пазари.Кой ще е по-на далавера ще видим.Но отдавна фенството към дадена марка не е това което е.
Разбира се всичко това не важи за нито един автомобилен форум в България където бройката на ползвателите чисто нови автомобили и модели клони към 0.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
rosendaal написа:а БМВ се фръцнаха към американските пазари.
there... I fixed it for you

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Първо - аз самият карам W204 C220CDI, и от личен опит казвам, че тази версия на двигателя си е идеална - в сравнение с връстниците 3 серия и А4 - най-икономична, най-надеждна. Само поради това, че е най-тежка колата е малко по-бавна на старт, което се компенсира с по-големия с 50 Nm въртящ момент.
Второ - Искам да попитам колегите, които смятат, че МВ не могат да правят дизели, защо тогава N47 на нашата марка, особено след 2008 143 или 177 к.с., си е пълно боклуче, признато даже от ВВС, където си има публикации. Точно заради този двигател си купих Мерцедес и изневерих на марката, която карам от 1999 година, която ми е на сърцето и заради която споря с хора.
Трето - за колегите, които смятат, че МВ не могат да правят дизели, искам да отправя въпроса какво мислят за 3,0 дизел на МВ 224 к.с. или 250 к.с., особено синхронизиран със 7G tronic. За мен това е един от най-добрите дизели по принцип.
Четвърто - според мен само дизелите на Опел, Форд и италианските са по-скапани от тези на Рено. Даже тези на Рено са далеч по-калпави от тези на другите френски котори.
И пето последно - за 2013 година Мерцедес е най-продаваната премиум марка в САЩ за първи път от 14 години насам.
Второ - Искам да попитам колегите, които смятат, че МВ не могат да правят дизели, защо тогава N47 на нашата марка, особено след 2008 143 или 177 к.с., си е пълно боклуче, признато даже от ВВС, където си има публикации. Точно заради този двигател си купих Мерцедес и изневерих на марката, която карам от 1999 година, която ми е на сърцето и заради която споря с хора.
Трето - за колегите, които смятат, че МВ не могат да правят дизели, искам да отправя въпроса какво мислят за 3,0 дизел на МВ 224 к.с. или 250 к.с., особено синхронизиран със 7G tronic. За мен това е един от най-добрите дизели по принцип.
Четвърто - според мен само дизелите на Опел, Форд и италианските са по-скапани от тези на Рено. Даже тези на Рено са далеч по-калпави от тези на другите френски котори.
И пето последно - за 2013 година Мерцедес е най-продаваната премиум марка в САЩ за първи път от 14 години насам.
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Valve-tronic написа:
Четвърто - според мен само дизелите на Опел, Форд и италианските са по-скапани от тези на Рено. Даже тези на Рено са далеч по-калпави от тези на другите френски котори.
и защо мислиш така? колко рена си имал и колко от тях са били дизели?
1.6 литровия дизел на рено е кодиран като R9M и можеш да го видиш на доста модели извън моделната гама на рено
ако беше скапан щеше ли да е случи това?
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Valve-tronic написа:Първо - аз самият карам W204 C220CDI, и от личен опит казвам, че тази версия на двигателя си е идеална - в сравнение с връстниците 3 серия и А4 - най-икономична, най-надеждна. Само поради това, че е най-тежка колата е малко по-бавна на старт, което се компенсира с по-големия с 50 Nm въртящ момент.
Второ - Искам да попитам колегите, които смятат, че МВ не могат да правят дизели, защо тогава N47 на нашата марка, особено след 2008 143 или 177 к.с., си е пълно боклуче, признато даже от ВВС, където си има публикации. Точно заради този двигател си купих Мерцедес и изневерих на марката, която карам от 1999 година, която ми е на сърцето и заради която споря с хора.
Трето - за колегите, които смятат, че МВ не могат да правят дизели, искам да отправя въпроса какво мислят за 3,0 дизел на МВ 224 к.с. или 250 к.с., особено синхронизиран със 7G tronic. За мен това е един от най-добрите дизели по принцип.
Четвърто - според мен само дизелите на Опел, Форд и италианските са по-скапани от тези на Рено. Даже тези на Рено са далеч по-калпави от тези на другите френски котори.
И пето последно - за 2013 година Мерцедес е най-продаваната премиум марка в САЩ за първи път от 14 години насам.
Първо,второ,трето,четвърто - мерцедес правят добри дизели, БМВ ги смазва особено с *35д което е конкуренция на 350ЦДИ .
Пето - посочи източник, защото си мисля, че не е така и до утре ще цитирам цифри.
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
А и В класата не ми ги давайте за пример - това не са Мерцедеси. Питайте, който искате МВ фен. Самите МВ фенове ги наричат наказанието на Мерцедес.
Имам преки впечатления от 1,9 дизел, който наистина не можете да ме убедите, че е читав.
Веднага давам източник за това, че МВ е най-продавана премиум марка в САЩ за 2013, а ти колкото си искаш цифри давай и до вдругиден:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... a-v-sasht/
Имам преки впечатления от 1,9 дизел, който наистина не можете да ме убедите, че е читав.
Веднага давам източник за това, че МВ е най-продавана премиум марка в САЩ за 2013, а ти колкото си искаш цифри давай и до вдругиден:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... a-v-sasht/
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Не че нещо ама тва някой да обяснява , че Мерцедес не правили добри дизелови мотори
Тва , че БМВ слага 18 турбини и ние сме пристрастни не означава , че Мерцедес не ни превъзхождат в някой отношения.
Истината е че когато Мерцедес желаят и искат да направят нещо , като хората нямат стигане
ред фактори и причини поради които качеството спадна преди години...



Тва , че БМВ слага 18 турбини и ние сме пристрастни не означава , че Мерцедес не ни превъзхождат в някой отношения.
Истината е че когато Мерцедес желаят и искат да направят нещо , като хората нямат стигане

Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
acho.rs написа:Първо,второ,трето,четвърто - мерцедес правят добри дизели, БМВ ги смазва особено с *35д което е конкуренция на 350ЦДИ .
Пето - посочи източник, защото си мисля, че не е така и до утре ще цитирам цифри.
535Д не е конкуренция на 350CDi.Не можеш да сравняваш мотор с 300к.с и три турбини с ЦДИ-то,което е 250к.с и две турбини.ЦДИ-то има база за сравнение с 530Д.И двата са 3,0 дизели битурбо.Мерцедес за сега явно не искат да отговорят на 535Д поради ред незнайни причини за нас.
И да,тази година мерцедес е наи-продаваната луксозна марка в САЩ,но стига толкова,че пак се почва вечния спор и темата ще получи ключ.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Това за продажбите и то в конкретен район е много относително. Много зависи какви модели си пуснал в съответната страна през годината. Така се случи, че МБ пуснаха повече нови модели през изминалата вече година, които се харесват в САЩ. Доста от новите модели на БМВ тепърва стъпват на американския пазар. Това си пролича най-ясно през последните месеци на годината, където БМВ е с по-големи продажби в САЩ. През тази година нещата ще са коренно различни. Трудно ще се справят точно там с БМВ в дългосрочен план.... 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
deomen написа:acho.rs написа:Първо,второ,трето,четвърто - мерцедес правят добри дизели, БМВ ги смазва особено с *35д което е конкуренция на 350ЦДИ .
Пето - посочи източник, защото си мисля, че не е така и до утре ще цитирам цифри.
535Д не е конкуренция на 350CDi.Не можеш да сравняваш мотор с 300к.с и три турбини с ЦДИ-то,което е 250к.с и две турбини.ЦДИ-то има база за сравнение с 530Д.И двата са 3,0 дизели битурбо.Мерцедес за сега явно не искат да отговорят на 535Д поради ред незнайни причини за нас.
И да,тази година мерцедес е наи-продаваната луксозна марка в САЩ,но стига толкова,че пак се почва вечния спор и темата ще получи ключ.
*35д е на цената на 350ЦДИ - конкуренти са , а това че единия смазва другия е отделен въпрос . Също така *28и е конкурент на *250 нищо че го размазва, още по-грозно

За САЩ е така - със съвсем минимален аванс са напред .
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Да внеса малко успокоение:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... -segmenta/
Аз също съм на мнение, че двигател с 3 турбини и 306 к.с. е несравним с 250 к.с.
Иначе имам приятел Рено фанатик, който е карал 1,5 и 1,9 дизел на Рено и точно поради тази причина казва, че "никога, ама никога повече" няма да кара дизел Рено, нито пък автоматик Рено и сега кара Лагуна 1,8 бензин.
И за да няма ключ на темата искам да кажа, че не споря, а изразявам мнение. Освен това аз също съм на мнение, че БМВ е най-добрата премиум марка. Просто заделения бюджет и сегмент кола, към който се бях насочил, и най-вече големина и вид двигател, ме насочиха към 204. Ако желаех да купя 3-литров дизел или бензинов такъв, колкото и да е голям, със сигурност щеше да е БМВ.
Няма спор. Страстта е една, но както спомена един колега по-горе, вече марките не са онова, което бяха - нито надеждността, нито твърдият имидж за различни неща. И да, истината е, че поради комерсиализация всички, ама всички, умишлено влошават качеството.
В продължение темата за сътрудничеството между някои марки искам да дам любопитно инфо. Алиансът Рено/Нисан превзима Дачия и Лада. Една и съща кола може да бъде срещната с някоя от тези 4 марки по различни краища на света. Новото Нисан Терано например в Индия е Дачия Дъстър.
Сътрудничеството на Рено и Мерцедес произтича оттам, че МВ и Нисан сключиха договор за сътрудничество в областта на луксозните коли и така МВ и Инфинити започнаха да разменят общи технологии. Както виждаме, ако нещата продължават така в световен мащаб, не се знае и с нашата марка какво е възможно да се случи. А в далечните години ще купуваме някаква марка, а ще караме кой знае каква сбирщина. Ясно е, че всичко това се прави с цел оптимизация на разходите и максимизиране печалбите на производителите. За съжаление всичко това е за сметка удоволствието на истинския фен и за реномето на отделните марки в насоката, в която са се специализирали.
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... -segmenta/
Аз също съм на мнение, че двигател с 3 турбини и 306 к.с. е несравним с 250 к.с.
Иначе имам приятел Рено фанатик, който е карал 1,5 и 1,9 дизел на Рено и точно поради тази причина казва, че "никога, ама никога повече" няма да кара дизел Рено, нито пък автоматик Рено и сега кара Лагуна 1,8 бензин.
И за да няма ключ на темата искам да кажа, че не споря, а изразявам мнение. Освен това аз също съм на мнение, че БМВ е най-добрата премиум марка. Просто заделения бюджет и сегмент кола, към който се бях насочил, и най-вече големина и вид двигател, ме насочиха към 204. Ако желаех да купя 3-литров дизел или бензинов такъв, колкото и да е голям, със сигурност щеше да е БМВ.
Няма спор. Страстта е една, но както спомена един колега по-горе, вече марките не са онова, което бяха - нито надеждността, нито твърдият имидж за различни неща. И да, истината е, че поради комерсиализация всички, ама всички, умишлено влошават качеството.
В продължение темата за сътрудничеството между някои марки искам да дам любопитно инфо. Алиансът Рено/Нисан превзима Дачия и Лада. Една и съща кола може да бъде срещната с някоя от тези 4 марки по различни краища на света. Новото Нисан Терано например в Индия е Дачия Дъстър.
Сътрудничеството на Рено и Мерцедес произтича оттам, че МВ и Нисан сключиха договор за сътрудничество в областта на луксозните коли и така МВ и Инфинити започнаха да разменят общи технологии. Както виждаме, ако нещата продължават така в световен мащаб, не се знае и с нашата марка какво е възможно да се случи. А в далечните години ще купуваме някаква марка, а ще караме кой знае каква сбирщина. Ясно е, че всичко това се прави с цел оптимизация на разходите и максимизиране печалбите на производителите. За съжаление всичко това е за сметка удоволствието на истинския фен и за реномето на отделните марки в насоката, в която са се специализирали.
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
Valve-tronic написа:А и В класата не ми ги давайте за пример - това не са Мерцедеси. Питайте, който искате МВ фен. Самите МВ фенове ги наричат наказанието на Мерцедес.
Имам преки впечатления от 1,9 дизел, който наистина не можете да ме убедите, че е читав.
Веднага давам източник за това, че МВ е най-продавана премиум марка в САЩ за 2013, а ти колкото си искаш цифри давай и до вдругиден:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... a-v-sasht/
Ще ги дам днес - тотал 1,963,798 Продадени автомобили от БМВ Груп

Аз също съм на мнение, че двигател с 3 турбини и 306 к.с. е несравним с 250 к.с.
- какво значи несравним , за какви 3 турбини се говори в *35д

- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Новата С класа 2014г. с въздушно окачване...
acho.rs написа:- какво значи несравним , за какви 3 турбини се говори в *35д.
И на мен ми стана интересно с тези 3 турбини!

Valve-tronic написа:
Аз също съм на мнение, че двигател с 3 турбини и 306 к.с. е несравним с 250 к.с.
*35д си е 3.0 с две турбини! Абсолютно съпоставими са си!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо