Обслужване = Простотия
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Обслужване = Простотия
_galio_ написа:Та и се дават никакви пари
Пари не се ДАВАТ, пари се изкарват... т'ва не е комунизъм! За да ти "дадат" пари, трябва да си ги изкараш, хрантутници никой не държи

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Обслужване = Простотия
vicho написа:_galio_ написа:Та и се дават никакви пари
Пари не се ДАВАТ, пари се изкарват... т'ва не е комунизъм! За да ти "дадат" пари, трябва да си ги изкараш, хрантутници никой не държи
Учудваш ме. Трапезни мъдрости.
На наемния работник възнаграждението му се опрделя от работодателя.
"Работодателите оценяват твърде ниско ролята на продавач-консултата в търговския процес, вследствие на което предлаганото възнаграждение като норма е твърде ниско, оттам и нивото и мотивацията на работниците" - по-добре ли ти звучи?
Както и да го коментираме, прости са работодателите задето не създават условия грамотни и мотивирани хора да работят за тях. Просто е.
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Обслужване = Простотия
Те са и така и така нещата, но и аз смятам, че "рибата се вмирисва от към главата"
Ако шефа се напъне да обясни какво се иска и как да се направи може и друго да се получи,
ама е по-лесно да сме баровци и принципа - аз за кво й/му плащам си върви ... и те така ...
Ако шефа се напъне да обясни какво се иска и как да се направи може и друго да се получи,
ама е по-лесно да сме баровци и принципа - аз за кво й/му плащам си върви ... и те така ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Обслужване = Простотия
_galio_ написа: жик-так
даже няма да си правя труда да ти отговарям

работодатели са скапани


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Обслужване = Простотия
Е добре де - аз все на любезни попадам ...
От доставчиците на пици до продавачки/чи навсякъде ...
Не отричам че има и някакви дръпнати, но да са били един двама на 100 да речем ..
Фрапантното е че последният случай който помня беше от разговор с общината ...
Звъня аз на телефонният номер и отсреща "Да" .. Чакай бре, кой си, с кого говоря, къде съм се свързал ... Няма ...
Което ме издразни и отчасти разбирам Вич, но не отричам че досегашните ми впечатления са все позитивни !
Иначе гледам единият от приемчиците ни как се държи с хората, и ми идва да го застрелям !
Дошъл един господин с едно Е60 с дизелов двигател да пита за акумулатор - и нашият " Ми 74 трябва да е" ... И аз щях да припадна до него .. Разбрахме се с човека, и колегата го предупредих да не ги върши такива ... Ще видим до кога ...
От доставчиците на пици до продавачки/чи навсякъде ...
Не отричам че има и някакви дръпнати, но да са били един двама на 100 да речем ..
Фрапантното е че последният случай който помня беше от разговор с общината ...
Звъня аз на телефонният номер и отсреща "Да" .. Чакай бре, кой си, с кого говоря, къде съм се свързал ... Няма ...
Което ме издразни и отчасти разбирам Вич, но не отричам че досегашните ми впечатления са все позитивни !
Иначе гледам единият от приемчиците ни как се държи с хората, и ми идва да го застрелям !
Дошъл един господин с едно Е60 с дизелов двигател да пита за акумулатор - и нашият " Ми 74 трябва да е" ... И аз щях да припадна до него .. Разбрахме се с човека, и колегата го предупредих да не ги върши такива ... Ще видим до кога ...

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Обслужване = Простотия
vicho написа:_galio_ написа: жик-так
даже няма да си правя труда да ти отговарям"Прав" си!
работодатели са скапани, че НИ мързи
За какво ви мързи?
Аз бачкам на две места, вкл. и уикенда. Имам маса познати, дето не ги мързи.
Започвам да си мисля и че всичките словоизлияния с роклята се дължат и на начина ти на общуване.
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
Re: Обслужване = Простотия
vicho написа:---
Не те познавам лично и не бих си позволил да те категоризирам по никакъв начин, но от форума се разбра, че е46-цата която ти продаде (в обявата анонсирана без забележки, в кондиция и много живот в нея) на колега не издържа и 1 седмица ... и даде проблем с мотора.
Та като си говорим за коректни взаимоотношения как определяш случилото се с бившата ти е46-та? Ти си я предал в перф. здраве и онЯ я е "обработил" за броени няколко дни и тя се е скапала или просто си е била скапана и е "сдала багажа" за по-малко от седмица? Моторът е скъп за ремонт, сам знаеш!
Питам заЩОТО бях лично заинтересован - чудих се дълго време коя е46-ца да взема - твоята или тази на ДимитроФФ? И двете перфектно анонсирани, един човек ги е гледал - като изправност (на Димитрофф се позоваваш), обслужени от-до, без проблеми и в крайна сметка май избрах по-малкото зло - взех неговата и смених само изгорелите 4 подгревни свещи, всички О-пръстени, спирачните мъркучи, че бяха нацепени, биелетки, носачи, тампони, диференциал, ксенони, баласти и куп други! А за това, че е била прегазена от валяк и после са и намествали накриво преден ляв амортисьор за да може да хване пътя направо (мога по всяко време на деня да ти я покажа да се убедиш, ако не ми вярваш) мога само да благодаря на "мастерите", че са я натъкмили как си требе!
Та в този ред на мисли, още ли считаш, че някой от салона е бил некоректен спрямо теб?
Дали има простотия - ти ще кажеш най - добре!
И аз ЩоТо съм минал по този път - остави БУЛКАТА да си каже какво иска - те да го направят, а ти си плати като пич и ще е чиста работата!
- gosho_d
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: PB
- Кара: E34->Е39->Е38
- Radinka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: Dubai, United Arab Emirates
- Пол: Жена
- Кара: се
Re: Обслужване = Простотия
boksioraE39 написа:Днеска докато си пълних 36чката с бензин и касиерката не ми каза "добър ден" да и се невиди,сега се чувствам унизен и нещастен и търся подкрепа от вас да я нахраниме всички заедно!
ти се радвай, че е имало бензин и не се е налагало да им звъниш да им описваш, точно колко октана искаш да бъде и в каква цистерна да ти го докарат, че тогава ква греда щеше да бъде ....



never drive faster, than your guardian angel can !
- b0bituy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F30 318d
- Мечтае да кара: ......... 750li
Re: Обслужване = Простотия
-Злой- написа:vicho написа:---
................... ................................

По-добре заключвайте темата

Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

- Benedetto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 7.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 compact
Re: Обслужване = Простотия
AGT написа:Аз само ще добавя ,че нещата ще се влошават още . Това е тенденция която се засилва в последните 10 години. Ама на самочувствие сме номер едно ........... поне в Европа де.
Явно не си пазарувал 90-те години... да не говорим за обслужването през социализЪма..



_galio_ написа:"Работодателите оценяват твърде ниско ролята на продавач-консултата в търговския процес, вследствие на което предлаганото възнаграждение като норма е твърде ниско, оттам и нивото и мотивацията на работниците" - по-добре ли ти звучи?
По-добре, но пак е невярно. Възнаграждението не е толкова определящо. Виж световните вериги за хранене примерно - Макдоналдс. Едва ли заплатите са огромни, но обслужването е едно и също, независимо дали си в Пловдив, София или Бургас.
_galio_ написа:Както и да го коментираме, прости са работодателите задето не създават условия грамотни и мотивирани хора да работят за тях. Просто е.
Какво означава да създават условия? Трябва да се упражнява постоянен контрол и за всяка грешка виновният служител да бъде санкциониран.
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Обслужване = Простотия
Санкциите определено са необходими, но е хубаво да има и финансови поощрения, при някой от големите компании ги има, но в повечето пъти са проформа. Не може да ме убедите, че ако 20 или 30% от заплатата се режат 2-3 месеца подред във формата на глоби, персонала ще стане по-дисциплиниран изведнъж (ако не е бил досега), говорим за България ест.
Липсва бизнес култура, етика, принципи, както в голяма част от българските работодатели, така и в голяма част от българските служители/работници и т.н.

Липсва бизнес култура, етика, принципи, както в голяма част от българските работодатели, така и в голяма част от българските служители/работници и т.н.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Обслужване = Простотия
Benedetto написа:По-добре, но пак е невярно. Възнаграждението не е толкова определящо. Виж световните вериги за хранене примерно - Макдоналдс. Едва ли заплатите са огромни, но обслужването е едно и също, независимо дали си в Пловдив, София или Бургас.
Там нали знаеш колко дълго се задържа персонала








Точно там го има и това с глобите. Не стига, че супер малко им плащат, ами и постоянни глоби за "разхищение на материали"


Re: Обслужване = Простотия
Нещата според мен са малко по-сложни и не опират до това какви заплати се плащат и на кой колко му се работи (че не ни се работи обаче е ясно, но това е друга тема).
В конкретния случай ти си имал ясната представа какво ще купиш, имаш сериозно количество информация, но реално създаваш някакакъв проблем за решаване на отсрещната страна.Купувачите от този род обаче са един малък процент от цялото.
Според мен има два вида хора, които работят като продавачи /тук не включвам обслужващ персонал/ - едните познават продуктите които предлагат, любезни са и гледат да помогнат на клиента да купи нещо, другите не познават това което продават, но пък са сладкодумни, умеят да омайват, лъжат и успешно набутват на клиентите неща, които те реално не биха купили.
Тези от първата група успешно биха помогнали на хора в ситуация като тази от първия пост, които обаче са една малка част от клиентите и вероятно тотално се провалят при работа с останалите хора, тъй като едва ли продават толкова колкото 'продавачите' от втората група.
В резултат на това първите не се задържат дълго на такива позиции.
Работодателите съзнателно наемат хора от втората група, особено на места като магазини за дрехи, телефони, техника и т.н.
При това такова толериране е напълно нормално от техната гледна точка, тъй като въпросните хора носят повече печалби с оглед на факта, че масата от клиенти попада под влиянието на тези продавачи.
Някъде имаше пример с магазин за масла - дори в тази сфера в която изграждането на мрежа от доволни клиенти e изключително важно, подобен род коректно отношение е по-скоро воденичен камък на врата, отколкото конкурентно предимство.Масата хора гледа да вземе нещо на далаверка, или да закърпи положението и не се интересува от качество и най-важното бъдеща преспектива.
Дори и в тази сфера се подвеждаме по следките приказки и 'уж' далаверата.
Пример - Приятел пътуващ Франция-България реши да вкарва по някоя кола и да я продава тук, като идеята му бeши да е възможно най-коректeн и да се отличава от повечето търговци.Съотвeтно първите коли, които докара, не бяха 'манипулирани' по никакъв начин - обявяваха се реални километри, не се замазваха козметични неща, обявяваха се проблемите, които има колата и т.н. Познайте колко продажби направи
Същите коли ги свали от сайтове и ги прибра за няколко месеца, оправи ги козметично, оправи километрите - познатата нашенска схема.След което успя да ги продаде сравнително бързо за по-висока цена.
Истината е, че ние искаме да ни лъжат, съответно се наемат хора, които да ни лъжат, а не да ни помагат.Липсва ни мисленето в преспектива и планирането и за това мислим как да закърпим положението временно и се лъжем с лъскави оферти.
Както и с политиците въпросните продавачи не са спуснати с балон, те са част от нашето общество и са там защото ние избираме да работим с такива хора.
В конкретния случай ти си имал ясната представа какво ще купиш, имаш сериозно количество информация, но реално създаваш някакакъв проблем за решаване на отсрещната страна.Купувачите от този род обаче са един малък процент от цялото.
Според мен има два вида хора, които работят като продавачи /тук не включвам обслужващ персонал/ - едните познават продуктите които предлагат, любезни са и гледат да помогнат на клиента да купи нещо, другите не познават това което продават, но пък са сладкодумни, умеят да омайват, лъжат и успешно набутват на клиентите неща, които те реално не биха купили.
Тези от първата група успешно биха помогнали на хора в ситуация като тази от първия пост, които обаче са една малка част от клиентите и вероятно тотално се провалят при работа с останалите хора, тъй като едва ли продават толкова колкото 'продавачите' от втората група.
В резултат на това първите не се задържат дълго на такива позиции.
Работодателите съзнателно наемат хора от втората група, особено на места като магазини за дрехи, телефони, техника и т.н.
При това такова толериране е напълно нормално от техната гледна точка, тъй като въпросните хора носят повече печалби с оглед на факта, че масата от клиенти попада под влиянието на тези продавачи.
Някъде имаше пример с магазин за масла - дори в тази сфера в която изграждането на мрежа от доволни клиенти e изключително важно, подобен род коректно отношение е по-скоро воденичен камък на врата, отколкото конкурентно предимство.Масата хора гледа да вземе нещо на далаверка, или да закърпи положението и не се интересува от качество и най-важното бъдеща преспектива.
Дори и в тази сфера се подвеждаме по следките приказки и 'уж' далаверата.
Пример - Приятел пътуващ Франция-България реши да вкарва по някоя кола и да я продава тук, като идеята му бeши да е възможно най-коректeн и да се отличава от повечето търговци.Съотвeтно първите коли, които докара, не бяха 'манипулирани' по никакъв начин - обявяваха се реални километри, не се замазваха козметични неща, обявяваха се проблемите, които има колата и т.н. Познайте колко продажби направи

Истината е, че ние искаме да ни лъжат, съответно се наемат хора, които да ни лъжат, а не да ни помагат.Липсва ни мисленето в преспектива и планирането и за това мислим как да закърпим положението временно и се лъжем с лъскави оферти.
Както и с политиците въпросните продавачи не са спуснати с балон, те са част от нашето общество и са там защото ние избираме да работим с такива хора.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Обслужване = Простотия
TheDriver написа:...
точно в десетката!


You said: "Time will change!" What if it changes you?
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани