Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
ивчо написа:KUM4o написа: Ако караш кола с оригинален ксенон и се чудиш как да дадеш 100лв за крушка, е да си мислил като си купувал тази кола с тази поддръжка.
Ам, аз това казвам де - че там си имат повечето дневни светлини, независиммо дали е крушка за стоп (Ауди А6/А8) или са някакви led глупости ..
В сми не товарят крушката със светене ..
Не помня при VW как седят нещата ... Там май малко ги поклецкват
50-60 лева са филипса d2s ...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
KUM4o написа:А пък тези дето карат на дълги или на % са още по отвратителни. Дори и на % да са дългите пак ти бият в очите и хич не е приятно.
Аааа,според голяма част от пишещите тук няма проблеми,защото така било разрешено в Канада и Уса,и освен това било фабрична опция...
То в някои страни е законна полигамията,ама жена ми не е съгласна

viewtopic.php?f=4&t=354114
Айде тия с фабричните ксенони без фабрични дневни светлини мога донякъде да ги разбера,...ама тия с крушки на късите Н1,Н7 и др. по 7-15лв. бройката какво точно пестят с каране на редуцирани дълги посмъртно не мога да ги разбера

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
немо написа:KUM4o написа:А пък тези дето карат на дълги или на % са още по отвратителни. Дори и на % да са дългите пак ти бият в очите и хич не е приятно.
Аааа,според голяма част от пишещите тук няма проблеми,защото така било разрешено в Канада и Уса,и освен това било фабрична опция...
То в някои страни е законна полигамията,ама жена ми не е съгласна![]()
viewtopic.php?f=4&t=354114
Айде тия с фабричните ксенони без фабрични дневни светлини мога донякъде да ги разбера,...ама тия с крушки на късите Н1,Н7 и др. по 7-15лв. бройката какво точно пестят с каране на редуцирани дълги посмъртно не мога да ги разбера
Аз лично пестя от това, че забравям да включа фаровете и това е опция с която всичко е наред.
А ОК това е опция за Канада и УСА, ама там дългите на процент не заслепяват, а тук в БГ заслепяват.
Аре сиктир, всеки си намира оправдание за глупостта която е направил по колата си заради тоя малоумен закон.
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
Понеже карам Фиат да споделя какво е приятно при него. Когато карам на фарове и изгася колата няма нужда да изключвам фаровете, извадя ли ключа всичко що се храни с ток гасне. При даване на контакт фаровете си светват и шанса да ги забравя е нулев. Не знам защо при марка като БМВ това не е направено така. Сигурно си има някакво обяснение или просто инженера мислещ точно тази система го е сърбяло на друго място.

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
KUM4o написа:Понеже карам Фиат да споделя какво е приятно при него.
Не знам защо при марка като БМВ това не е направено така.


Не било направено


И кому е нужен тоя офтопик за разни много приятни Фят-ове




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
zAcK написа:KUM4o написа:Понеже карам Фиат да споделя какво е приятно при него.
Не знам защо при марка като БМВ това не е направено така.
Ами като не знаеш, карай си приятния Фят и ни остави да се мъчим с тия BMW-та
![]()
Не било направеноТи точно как установи, че при BMW-тата, дето са на годините на Фят-а ти, не е направено
![]()
И кому е нужен тоя офтопик за разни много приятни Фят-овеВсе едно на някой в тоя форум му пука за подобни кокошарници
![]()
![]()
Няма да отвръщам с тон като твоя и ще ти отговоря. Карал съм доста БМВ-та на годините на Фиат-а ми. Когато изгасиш колата с включени светлини и извадиш ключа се включва зумер, който те подсеща да изгасиш габаритите, не го ли направиш след няколко часа оставаш без акумулатор. Казах не знам, защото обективна причина за мен няма и явно това е инженерно решение още при разработката на моделите, за което няма нищо лошо, но от гледна точка на удобство на ползващите би било приятно инженерите да го внедрят. Идеята на моя пост е не да Ви давам акъл и да казвам колко е велик моят автомобил, а да кажа как едно елементарно нещо е решено. Много ме кефите като започнете да делите хората по колито, които карат и да давате етикети, които малко или много биха обидили човек.

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
KUM4o написа: Карал съм доста БМВ-та на годините на Фиат-а ми. Когато изгасиш колата с включени светлини и извадиш ключа се включва зумер....





Но като зная, че това Стило е доста ново, грам не ти вярвам, че BMW-та на същите години, не могат да им се включат дневните светлини

Иначе, мюнхенските инженери са мислили и то много повече, отколкото можеш да си представиш

Но спирам да пиша, че май прекалих


Последна промяна zAcK на 25 Авг 2014, 1:42, променена общо 2 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
Фиата ти е развален
. Всяка кола остава на габарити като изгасиш двигателя.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
steeN написа:Фиата ти е развален. Всяка кола остава на габарити като изгасиш двигателя.
Всяка???Сигурен ли си?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
KUM4o написа:Понеже карам Фиат да споделя какво е приятно при него. Когато карам на фарове и изгася колата няма нужда да изключвам фаровете, извадя ли ключа всичко що се храни с ток гасне. При даване на контакт фаровете си светват и шанса да ги забравя е нулев. Не знам защо при марка като БМВ това не е направено така. Сигурно си има някакво обяснение или просто инженера мислещ точно тази система го е сърбяло на друго място.
То на фиат е по-лесно да монтираш купето за мотора, отколкото да монтираш мотора в купето, та оттук нататък да не съм чул спагети по въпроса

k-hristov написа:steeN написа:Фиата ти е развален. Всяка кола остава на габарити като изгасиш двигателя.
Всяка???Сигурен ли си?
Да! Ако на всяка кола ги забравяш


ATR-42/72
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
Аз лично не бих карал на къси по няколко причини!
Когато караш на къс фар, всичко съпроводено с тях свети. Почват в един момент да горят крушки, диоди и то на места, където само ще псуваш и хвърляш нерви да разглабяш и сменяш. И после тамън да събереш таблото примерно - нова ще изгори
Другите причини колегита са описали - горящ ксенон,избледняващи рефлектори, консумация на системата и т.н.
Аз карам с модул - процент на дългите от много време и поради горната причина.
Разликата с габарита е минимална ако си близо пред колата. Спирали са ме да ме питат защо карам на габарит! Казах му бягай напред да видиш че е дългия, защото през деня и да му въртиш на ключа на ушевия - той си знае неговото. После - защо на слаби дълги, те не са дневни. Попитах го учтиво да ми обясни кое не отговаря да са дневни: габарита или слабите дълги!? Нищо съществено не изломоти. Гледа бушони, кабели и търси модули да ме убеди че нещо съм сложил китайско у фара без сертификат! Като попитах учтиво: за какво сертификат - та накрая ми пожелаха приятен ден. И за всичките ми питания - един смислен отговор не получих от съответния служител!
До ден днешен никой не ми е присветнал, че го заслепявам на малък % дълги светлини. Случва се понякога вечер почти здрач да се сетя късно да мина на къси. Тоест вече като видя че ми е тъмно таблото. И пак не съм сигнализиран за забележка че заслепявам.
Карал съм известно време на габарити, поради липса на лупи във фаровете и липса на модул. Спирали са ме за проверка и никой не спомена нещо за осветяването. Пък и не се натисках да питам
Наистина някои неща трябва да се разтълкуват като хората.
А това че сме смотана държава, благодарение на наще дупедавци е друг въпрос.
Лично предпочитам да шофирам в Русия!
Мога да имам навсякъде тъмни стъкла, мога да карам без колан и не е задължително да имаш дневни светлини.
Има хора страдащи от фотофобия и шофирането в аквариум на ярко слънце ги прави опасни за околните в движението!
Все пак слагането на колан е мой личен избор, който касае само моят живот вътре в автомобила. И с нищо не допринася за смекчаване външните фактори и обстоятелства при катастрофа.
Когато караш на къс фар, всичко съпроводено с тях свети. Почват в един момент да горят крушки, диоди и то на места, където само ще псуваш и хвърляш нерви да разглабяш и сменяш. И после тамън да събереш таблото примерно - нова ще изгори


Другите причини колегита са описали - горящ ксенон,избледняващи рефлектори, консумация на системата и т.н.
Аз карам с модул - процент на дългите от много време и поради горната причина.
Разликата с габарита е минимална ако си близо пред колата. Спирали са ме да ме питат защо карам на габарит! Казах му бягай напред да видиш че е дългия, защото през деня и да му въртиш на ключа на ушевия - той си знае неговото. После - защо на слаби дълги, те не са дневни. Попитах го учтиво да ми обясни кое не отговаря да са дневни: габарита или слабите дълги!? Нищо съществено не изломоти. Гледа бушони, кабели и търси модули да ме убеди че нещо съм сложил китайско у фара без сертификат! Като попитах учтиво: за какво сертификат - та накрая ми пожелаха приятен ден. И за всичките ми питания - един смислен отговор не получих от съответния служител!
До ден днешен никой не ми е присветнал, че го заслепявам на малък % дълги светлини. Случва се понякога вечер почти здрач да се сетя късно да мина на къси. Тоест вече като видя че ми е тъмно таблото. И пак не съм сигнализиран за забележка че заслепявам.
Карал съм известно време на габарити, поради липса на лупи във фаровете и липса на модул. Спирали са ме за проверка и никой не спомена нещо за осветяването. Пък и не се натисках да питам

Наистина някои неща трябва да се разтълкуват като хората.
А това че сме смотана държава, благодарение на наще дупедавци е друг въпрос.

Мога да имам навсякъде тъмни стъкла, мога да карам без колан и не е задължително да имаш дневни светлини.
Има хора страдащи от фотофобия и шофирането в аквариум на ярко слънце ги прави опасни за околните в движението!
Все пак слагането на колан е мой личен избор, който касае само моят живот вътре в автомобила. И с нищо не допринася за смекчаване външните фактори и обстоятелства при катастрофа.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
KUM4o написа:Понеже карам Фиат да споделя какво е приятно при него. Когато карам на фарове и изгася колата няма нужда да изключвам фаровете, извадя ли ключа всичко що се храни с ток гасне. При даване на контакт фаровете си светват и шанса да ги забравя е нулев. Не знам защо при марка като БМВ това не е направено така. Сигурно си има някакво обяснение или просто инженера мислещ точно тази система го е сърбяло на друго място.
Това можеш лесно да го актвираш с програмно, ЕС daylights по спомен. Фаровете са ми винаги пуснати. Аз на моята е46-ца карам точно така както ти твоя фиат...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
http://olx.bg/modul-za-avtomatichno-vkl ... -i52029800
това върши ли работа и гаси ли таблото и све след като се загаси колата?
това върши ли работа и гаси ли таблото и све след като се загаси колата?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
vicho написа:http://olx.bg/modul-za-avtomatichno-vklyuchvane-na-dnevni-svetlini-i52029800
това върши ли работа и гаси ли таблото и све след като се загаси колата?
Изтекла обява

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Въпрос Относно дневните светлини и габаритите ?
По темата за Фиата, ако пали фарове преди да запали двигателя, мерси за екстрата, ако е обратно може.
И отправям един апел, при дъжд, лоша видимост през деня- къси светлини. От както влезе закона за дневните светлини, по време на лоша видимост е някакъв ужас, дори има и хора без светлини, забравили сте или пестите, така не пазите и себе си.
И отправям един апел, при дъжд, лоша видимост през деня- къси светлини. От както влезе закона за дневните светлини, по време на лоша видимост е някакъв ужас, дори има и хора без светлини, забравили сте или пестите, така не пазите и себе си.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани