Мицубиши Каризма/ Volvo S40
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мицубиши Каризма
Обадих се и питах - това дето няма капак на мотора на който да пише ГДИ - не е ГДИ . Имало мотор на рено , на мицубиши а тоя 1.8 122кс си е на ВОлво (уж) . Нещо много ми хвана окото това синьото волво и май ще ходя да го гледам ... Но по каталог му дават 2.5/100 по-висок разход от японеца - бах мама му 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мицубиши Каризма
За звук не знам, но държи много ниски обороти на място. Примерно ако пуснеш климатик, фарове и е много възможно да угасне.

- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Мицубиши Каризма
волвото 40-ка е много повече кола от каризмата, макар да са близнаци.
земи им едно S70 2,5 tdi - мотора е ауди, гори 9 градско и върви.... тая каризма или подобно няма да гори по-малко, а щом няя да има газ, по-добре дизел
земи им едно S70 2,5 tdi - мотора е ауди, гори 9 градско и върви.... тая каризма или подобно няма да гори по-малко, а щом няя да има газ, по-добре дизел
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мицубиши Каризма
Механджията написа:волвото 40-ка е много повече кола от каризмата, макар да са близнаци.
земи им едно S70 2,5 tdi - мотора е ауди, гори 9 градско и върви.... тая каризма или подобно няма да гори по-малко, а щом няя да има газ, по-добре дизел
Към волвото клоним за сега - дизел,газ,комби категорично - НЕ .
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Мицубиши Каризма
Nissan Primera?
Аз ще изложа накратко опита на баща ми с японците - 3 Мицубишита L300 - '86 1.6, '93 2.0, '01 2.5тд - бензините им изкара по 350 000км докато почнаха да нагоряват масло, иначе като цяло никакви ремонти. Само обслужване. На дизела една демпферна ролка, на него му нави 250 000км, обаче нафтата поскъпна, и се наложи да го разкара. Взе Nissan Serena 1.6 16V, нави му до тук 150 000км без ремонти. Сега Нисана обаче седи малко, сменен с Ford Transit '06 2.0tdci.
Като цяло, е много доволен от японските бусове, поне. Ако ги имаше и по-големи, нямаше и да вземе Транзит. Обаче при колите, на много познати седаните (Галанти най-вече), са яко изгнили
иначе всичките са много доволни откъм здравина, и откъм разход на 1.8 115к.с.
Аз ще изложа накратко опита на баща ми с японците - 3 Мицубишита L300 - '86 1.6, '93 2.0, '01 2.5тд - бензините им изкара по 350 000км докато почнаха да нагоряват масло, иначе като цяло никакви ремонти. Само обслужване. На дизела една демпферна ролка, на него му нави 250 000км, обаче нафтата поскъпна, и се наложи да го разкара. Взе Nissan Serena 1.6 16V, нави му до тук 150 000км без ремонти. Сега Нисана обаче седи малко, сменен с Ford Transit '06 2.0tdci.
Като цяло, е много доволен от японските бусове, поне. Ако ги имаше и по-големи, нямаше и да вземе Транзит. Обаче при колите, на много познати седаните (Галанти най-вече), са яко изгнили

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мицубиши Каризма
Механджията написа:волвото 40-ка е много повече кола от каризмата, макар да са близнаци.
Нещата си отиват на Волво - нещо много са ми смешни тия Каризми , да не говорим , че в сайтовете само котори - бах, какви са им феновете на тия коли

36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани