Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
То явно цяла Европа са балъци че си купуват нови коли ,а ние им обираме старите талиги понеже сме големи тарикати. Няма такъв смях викате по-добре да затварят завода на Great Wall щото били буклуци интересно ми е какво ще кажат работниците от тоя беден район по въпроса 

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
seimo написа:То явно цяла Европа са балъци че си купуват нови коли ,а ние им обираме старите талиги понеже сме големи тарикати.
Цяла Европа си купува нови коли, а не нови Грейт Уол... Дай статистика какви са продажбите на тоя та*ак в Европа.
Да не се окаже, че ние сме им най-големия пазар в Европа

seimo написа:Няма такъв смях викате по-добре да затварят завода на Great Wall щото били буклуци интересно ми е какво ще кажат работниците от тоя беден район по въпроса
Нещо си объркАл рейса...
Не "викаме" да затворят завода, защото прави боклуци, а "викаме", че няма да си купим един от тия боклуци, само защото е правен в България...
П.П.: Колко от вас са били в тоя завод? И колко от вас знаят, че там работят под 100 човека към момента?
Вземете се успокойте малко с тоя псевдо-патриотизъм, че е леко комично...
Последна промяна drago_pavlov на 16 Окт 2015, 11:13, променена общо 1 път
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
seimo написа:То явно цяла Европа са балъци че си купуват нови коли ,а ние им обираме старите талиги понеже сме големи тарикати. Няма такъв смях викате по-добре да затварят завода на Great Wall щото били буклуци интересно ми е какво ще кажат работниците от тоя беден район по въпроса
бОклуци

Кво купува цяла Европа? Волекс и Кавал ли?
Пазара на коли втора ръка е развит на всякъде, при нас идва 5-6 и тн

Та и там има достатъчно тарикати както ти им викаш. Въпрос на предпочитания е всичко.
Пак казвам, всеки решава в какъв курник да се вози - чисто нов китайски или стар немски.
Аз лично предпочитам да давам пари за ремонти отколкото за пикливата гаранция на разни измекяри

Демирев написа:Не мога да се "превъзбудя" - нито от Грейт Уол Хувър - нито от Дачия Дъстър. Ясно е че не са нищо особено...на нивото на Шевролет Нива продаван само в Русия са.
Но за съжаление няма нищо конкурентно с гаранция дори и 2г.
Може сами да видите че другите мааалко по-качествени конкуренти на Хавал и Дъстър 4х4 - като Шкода Йети и Кия Спортейдж отлитат към 50 000 лв....същите пари са и Рено Каджар и новата Сузики Витара 2016-та.
Смяташ ли, че е случайно това? Сигурно има защо да са по-скъпи ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Я кажете някой Дувар 5-ца, пикап, карал ли е ? Че ми трябва за каруца, а на тая цена ще си взема 3 дувара вместо един читав хай лукс да речем. Нещо чета, че нямал сила да тръгне във вариант 4х4, а и мостовете и раздатките все с копчета
са ги направили
Бутилката на газовата на бензинките, била сложена някъде при задния мост и камъните удряли директно в нея 



Ubi dubium, ibi libertas
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Ама защо ли си правя труда да пиша като знам колко батки се подвизават тука
Какъв псевдо патриотизъм бе пичове държавата ни е на това дередже защото нямаме реално производство. Нямам представа колко човека работят в този завод, нямам идея къде ги продават тези коли ако ще и на луната да е все тая нито имам някакви допирни точки с марката ,но знам че колкото повече такива заводи има толкова по-добре ще е за нас. Колега K_Ilkov посочи ми една развита държава в която има толкова стари бмв/мерцедеси на глава от населението като при нас.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
hell's angel написа:Я кажете някой Дувар 5-ца, пикап, карал ли е ? Че ми трябва за каруца, а на тая цена ще си взема 3 дувара вместо един читав хай лукс да речем. Нещо чета, че нямал сила да тръгне във вариант 4х4, а и мостовете и раздатките все с копчетаса ги направили
Бутилката на газовата на бензинките, била сложена някъде при задния мост и камъните удряли директно в нея
Преди 3-4 години взехме 3 пикапа, но не знам дали са били 5-ца - то тогава тия бяха първите, т.е. единствените.
Бензинов мотор 2.4

Ръчни скорости - "влизаха" като на жигула...
Седалки с комфорт на дървена пейка.
Изкуствена кожа = балатум.
Возия точно като на каруца.
Задният мост като влезе в дупка и цялата кола вибрира 30 секунди след това, докато затихне ефекта.
На два от тях им смениха вратите след 6 месеца, че бяха изгнили като 20 годишен опел

На един от тях му смениха стартера на 30к км.
Сигурно има и други "екстри", но не съм се качвал от 2 години в тия кенефи и почти съм си излекувал психическите травми, та може и да пропускам нещо...
seimo написа:Колега K_Ilkov посочи ми една развита държава в която има толкова стари бмв/мерцедеси на глава от населението като при нас.
Посочи ми една развита държава, в която грейт уол да е сред първите 20 най-продавани марки автомобили.
П.П.: Според профила ти мечатаеш да караш е39 м5. Защо не грейт уол н6? Значи и ти сред "батките", дето искат "стара талига"...

Последна промяна drago_pavlov на 16 Окт 2015, 12:35, променена общо 1 път
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
seimo написа:Колега K_Ilkov посочи ми една развита държава в която има толкова стари бмв/мерцедеси на глава от населението като при нас.
Няма


Поне по смисъла, който аз влагам в тези думи ...
Съгласен съм, че има много хора каращи дърти БМВ и Мерцедеси, които си мислят, че са баровци каращи такива коли ...
Но има и много други каквито се надявам да са повечето тук (освен баДки

които ценят качеството и инженерната мисъл вложена в тези коли ... качество и мисъл, което вече го няма дори и в БМВ,
а за разни курници като Кавала, Дувара, Дъстър и тн изобщо никога няма да бъде достижимо ....
Понеже си ме турил под знаменателя батка ще ти кажа личната си мотивация да карам стари БМВ-та,
карам такива не за да се покажа на някого, а защото ценя усещането и поведението на тези коли ...
Вероятно по-скоро събирам много жалостиви погледи със старото си БМВ и не само

Факт, не мога да си позволя ново БМВ, а и да мога вярвай ми няма да си купя понеже съм ретрограден типаж

Нов курник от изброените мога да си купя, но няма да ми носи радост с всяко сядане в него,
каквато ми носи всяко от БМВ-тата, което съм имал, дори и нещастието е83, което ми е основното МПС в момента ...
Ес симпъл ес дАт

А тва с производството е една съвсем друга тема ...
И тя е тва производство ли е? И Г.Г. кво по-точно произвежда?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Ще си направя тениска на която пише: Обичам Илков и Павлов



Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
drago_pavlov написа:hell's angel написа:Я кажете някой Дувар 5-ца, пикап, карал ли е ? Че ми трябва за каруца, а на тая цена ще си взема 3 дувара вместо един читав хай лукс да речем. Нещо чета, че нямал сила да тръгне във вариант 4х4, а и мостовете и раздатките все с копчетаса ги направили
Бутилката на газовата на бензинките, била сложена някъде при задния мост и камъните удряли директно в нея
Преди 3-4 години взехме 3 пикапа, но не знам дали са били 5-ца - то тогава тия бяха първите, т.е. единствените.
Бензинов мотор 2.4Тогава нямаше вариант за дизел, сега не знам как е. Разхода е около 13-14 извънградско с 300-400 кг. товар.
Ръчни скорости - "влизаха" като на жигула...
Седалки с комфорт на дървена пейка.
Изкуствена кожа = балатум.
Возия точно като на каруца.
Задният мост като влезе в дупка и цялата кола вибрира 30 секунди след това, докато затихне ефекта.
На два от тях им смениха вратите след 6 месеца, че бяха изгнили като 20 годишен опел![]()
На един от тях му смениха стартера на 30к км.
Сигурно има и други "екстри", но не съм се качвал от 2 години в тия кенефи и почти съм си излекувал психическите травми, та може и да пропускам нещо...seimo написа:Колега K_Ilkov посочи ми една развита държава в която има толкова стари бмв/мерцедеси на глава от населението като при нас.
Посочи ми една развита държава, в която грейт уол да е сред първите 20 най-продавани марки автомобили.
П.П.: Според профила ти мечатаеш да караш е39 м5. Защо не грейт уол н6? Значи и ти сред "батките", дето искат "стара талига"...
Както писах вече слабо ме вълнува къде си продават стоката ако искат и на купчина да ги трупат някъде важното е че развиват някакво производство в България и осигуряват работни места в един изключително беден район.
П. П Да ти кажа още повече искам да карам ламбо, но това прави ли м5 лоша кола.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
deyan-enchev написа:Ще си направя тениска на която пише: Обичам Илков и Павлов![]()
А на гърба може да сложиш - "Хейтъри, обединявайте се"


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
И тази тема я обърнахте на махленска препирня! Стига сте се замеряли с несъвместими гледни точки или известно време ще почивате от писане във форума.
Never mistake motion for action...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
seimo написа:важното е че развиват някакво производство в България и осигуряват работни места в един изключително беден район.
А стига с глупостите де...
Абсолютно никакво производство не развиват!!! Всичко пристига в контерйнери и тук правят само окончателен монтаж.
Гришата ни лъжеше в началото, че до 2-3 години всичко ще се произвежда в България и ние точехме лиги, ама...

А относно работните места в тоя беден район... Не ти се иска да работиш за такава заплата, каквато ще ти плащат в тоя велик "завод"...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Един завод на БМВ бълва 100-150к коли годишно и дава работа на 4-5к човека.
Тоя "завод" в Ловеч прави по 5-10к коли годишно и дава работа на 60-70 човека.
Който както иска да го разбира...
Но аз това не мога да го нарека завод, при положение, че съм бил в заводи на почти всеки масов автомобилен производител...
Тоя "завод" в Ловеч прави по 5-10к коли годишно и дава работа на 60-70 човека.
Който както иска да го разбира...
Но аз това не мога да го нарека завод, при положение, че съм бил в заводи на почти всеки масов автомобилен производител...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
Ако трябва да пишем защо имаме толкова стари коли у нас, защо се купуват предимно стари, а не нови, защо ни е толкова нисък стандарта - със сигурност ще избягаме от автомобилната тематика. Ако ще и 100 такива "завода" да направят, пак ще сме си в същото положение защото проблемите поне за мен идват от другаде. То като няма условия за инвестиции (корупция, натиск от държвния апарат и т.н.), няма какво да се сърдим, че имаме само една марка и тя произвежда коли от миналия век 

- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Втора марка Haval става "българска" след Грейт Уол...
темата придоби изключително забавен вид, няколко индивида подскочиха като ощипани и се юрнаха да хулят гришата...
ще ми да се ви видя физиономиите като се качите на една Н2-ка, не знам що си мислите, че всичко е като пикапа, модел на 11 години...
заводът щеше да е готов със заваръчния и бояджийски цех още преди 2 години, ако не бяха ебали мамата на КТБ и борисов не беше порязал гришата по всякакви начини, просто защото може
към отворкото павлов - каквито и да са заплатите, ако не беше тоя завод, момчетата там и толкова нямаше да вземат.
към другия илков - да, бмв форум е, но е в раздел "извън темата"... иначе е ясно, че тука всички карат само премиуми и не признават друго, па дори и премиума да е на 20 години...
по логиката "то другото не ни е наред, та с това ли да се захващаме" нищо хубаво не ни чака....
пак казвам, дори да не сте клиенти за нова кола, да не ви кефи грейт уол (макар, че съм убеден, че никой не се е качвал да покара една Н6-ца примерно), разумното нещо е това да бъде подкрепено по всякакъв възможен начин, защото може от нищо да стане нещо за още 4-5 години
по темата на кои пазари е номер едно - има инфо в нета да видите и Хавал, и Грейт Уол колко и къде продават, колко (и какви) заводи имат по света.... мащабите са огромни, но нали е по-важно да се докажем като каращи олдтаймер-премиуми и непризнаващи "китайските боклуци" масони
както написах вече, няма да се оправи никога тая държава.
ще ми да се ви видя физиономиите като се качите на една Н2-ка, не знам що си мислите, че всичко е като пикапа, модел на 11 години...
заводът щеше да е готов със заваръчния и бояджийски цех още преди 2 години, ако не бяха ебали мамата на КТБ и борисов не беше порязал гришата по всякакви начини, просто защото може
към отворкото павлов - каквито и да са заплатите, ако не беше тоя завод, момчетата там и толкова нямаше да вземат.
към другия илков - да, бмв форум е, но е в раздел "извън темата"... иначе е ясно, че тука всички карат само премиуми и не признават друго, па дори и премиума да е на 20 години...
по логиката "то другото не ни е наред, та с това ли да се захващаме" нищо хубаво не ни чака....
пак казвам, дори да не сте клиенти за нова кола, да не ви кефи грейт уол (макар, че съм убеден, че никой не се е качвал да покара една Н6-ца примерно), разумното нещо е това да бъде подкрепено по всякакъв възможен начин, защото може от нищо да стане нещо за още 4-5 години
по темата на кои пазари е номер едно - има инфо в нета да видите и Хавал, и Грейт Уол колко и къде продават, колко (и какви) заводи имат по света.... мащабите са огромни, но нали е по-важно да се докажем като каращи олдтаймер-премиуми и непризнаващи "китайските боклуци" масони

както написах вече, няма да се оправи никога тая държава.
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани