Южнокорейците (КИА и Хюндай)

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от acho.rs » 09 Сеп 2016, 22:59

alx написа:Аз бях страшен фен на Киа допреди 5 години примерно. Евтини, приятно изглеждащи с много екстри, надеждни... Но нещо последните години си повярваха и започнаха да определят цени които го поставят в класове в които има по- добри оферти.

Не може в класа на $35-40к да се доближаваш за няколко хиляди до Тойота и Хонда и да очакваш да си конкурентноспособен...

Да не говорим за Мазда - може да имаш крайно ограничени възможности за конфигурация извън пактетите, но пък те са отлично разпределени и позволяват изключително изгодна крайна цена, а технологиите в Мазда са години пред Хюндай и Киа. За дизайна да не говорим. Не може едно и40 1,7д да е по-скъпо от Мазда 6 2.2д би-турбо...

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от BMW_POWER » 10 Сеп 2016, 0:38

Какви са тия вицове за Мазда? Това е най-големия дрънголник, който японците могат да направят. Аз лично не познавам по-бързо ръждясваща кола от мазда. да не говорим за разхода и, който е на светлинни години от Тойота или Хонда. Ща кача снимки на 6-8-10 годишни мазди и ще ви отворя специална тема за "Преразказ по картинка".

Да сравнявате кола на 255 000км (умножено по няколко) с чисто нова от каквато и да е марка си е меко казано комично. Извън екзотичните марки, претендирам да съм карал всичко, с изключение на Ламборджини. Имаше една тема за американски и европейски спортисти. За мен няма нищо "по-секси" от един кашлящ V8 американец. Сега доколкот разбрах, даже на Мустанг ще качват 4 цициндрово турбо миксер. Ай сиктир, какво и къде отивате. Вижтe долната статистика:

http://online.wsj.com/mdc/public/page/2 ... sales.html

Май доста коментари трябва да започнат отначало?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от acho.rs » 10 Сеп 2016, 7:04

:kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от MMG » 10 Сеп 2016, 11:22

Демирев написа:
MMG написа:Стават все по-добри, но вече далеч не са евтини. Например Santa Fe 2.2CRDi + автомат в базовия си вариант струва 80000лв, а новото Q7 3.0TDI tiptonik база е 117000лв! А има ли въобще база за сравнение между двата автомобила...?


2016-та Q7 3.0 TDI 272 к.с. на кукуво лято под 140 000 лв. с включено ддс 20%.

За 117 000 лв. с ддс чисто нов голям джип на 0 км от лукс марките...може да вземаш само доста остарелия Туарег с дъртия мотор с 245 коня.

Санта Фе е най-евтиния голям джип определено....за сравнение Пасат 9 Аллтрак/оллроуд с напълно новия 2.0 л. битурбо дизел 240 коня е 95 000 лв.!


Примера беше най-евтиното Q7 vs базата на Santa Fe, кое не разбра?
А за да бъдем точни - Q7 с 272 к.с база е точно 122290лв с ДДС!

http://www.audi.bg/media/Kwc_Basic_Down ... 16-v-3.pdf


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от немо » 10 Сеп 2016, 19:14

BMW_POWER написа:Да сравнявате кола на 255 000км (умножено по няколко) с чисто нова от каквато и да е марка си е меко казано комично.

:OT:
Ти пък сега как се изказа в БМВ форума,където умряла от бой 15-20 год. Е39-ка се смята за "много по кола" от какъвто и да е нов Хюндай,Киа,Шкода,Опел и т.н. :wave: :lol:
Объркал си се нещо :dunno:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

Кръстникът
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от c04 » 10 Сеп 2016, 20:17

Не знам кой къде се изказа, ама трябва да кажа, че една Е39 е много по добър избор за мен от някоя нова малолитражка или там разните астри, и10, и20... и т.н. Може да е стара кола, но е с класи над тях :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от Don_Diego » 10 Сеп 2016, 22:35

След 7-800км второ и третостепенни пътища слизаш от е39 все едно си пътувал 200-300, от Хюндай или Киа все едно са те били през всичките 7-800 :mhihi:
Едното е измислено от инжинери, другото от счетоводители :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от Nickelback » 10 Сеп 2016, 22:55

Ми не знам аз последно почти се порязах от дръжката на вратата на една F30-ка. Питах ги в темата им дали всички са им така дръжките - мълчат :dunno:
В щатите като карах някакъв нов Хюндай (даже и модела не му запомних, но беше като че ли добре като возия и поведение) ми се беше обърнал един нокът нещо. Запилих го в таблото и се оправи :ok:
Последно пъпчив пубер ми се напрЕгаше на магистралата с нек'во модно червено Киа Сийд ГТ, та се наложи да го върщам в първи клас :mrgreen:
Та това са ми впечатленията от корейки и Е39 :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от BMW_POWER » 11 Сеп 2016, 4:38

Don_Diego написа:След 7-800км второ и третостепенни пътища слизаш от е39 все едно си пътувал 200-300, от Хюндай или Киа все едно са те били през всичките 7-800 :mhihi:
Едното е измислено от инжинери, другото от счетоводители :idea:


Колега, каса бира, ако дадеш подробна информация за този пример :bchug:

Иначе в темата написах, че съм приятно изненадан от нивото на качеството им. Никъде не съм седнал да сравнявам или да давам определения за този или онзи. Ако някой иска да хвали, нека прочете долното мнение от форума:

Shadowed написа:Здравейте колеги,

След като навъртях 250 000 км лично на моето Е90 320d, взех да се замислям за F30 но след като се повозих, и покарах малко едно F30 328xi май се разочаровах. И то не от друго, а факта че любимата марка вече не се усеща така "едно ниво отгоре" на японските кошници..

Ф30-ката която карах, е почти максимално изпълнение - спортен пакет, пълен м-пакет, кожени седалки с лумбални опори и подгряване, подгряващ волан, хедъп дисплей, 18" джанти, комфортен достъп, пакет светлини, шибидах... всичко за което може да се всети човек. Много приятно усещане като цяло като седнеш за първи път, и понатиснеш малко бензиновият турбо двигател.. Обаче, защо не ми хареса колата, и защо съм разочарован накрая:

1. Материалите вътре и интериорните елементи не са никак добри. Точно толкова добри колкото в среден и нисък клас хюндай. Ама как така? Еми ето така.. пластмасите на дръжките на вратите се огъват и пукат, когато ги хвана за да затворя и отворя вратата? Колата е на 20к км, 2014та година. Не мога да разбера, как такова нещо като дръжката на вратата може да се направи с евтина пластмаса, която буквално се огъва като я хванеш. Особено ако си пасажер отзад. Самите врати са супер леки, имам чувство че са от картон..

2. Колата е доста лошо обезшумена. При возене отзад особено се усеща доста силно шум от гумите. Точно като е евтина, да кажем този път Кия - едно такова все едно колата е сглобена колкото да прилича на кола и да изпълнява основна функция като придвижване.. Да, може да е от гумите, и тук където я карах (в САЩ) асфалта не е особено добър, но все пак е по-добър от БГ а аз ще си я карам в БГ. Гумите са някакви заводски 18 рфт, с които си е дошла колата. Та така.. леко депресия с този шум. Е90-то е в пъти по-добре, а тя не е от най обезшумените!

3. Кожата макар и приятна на допир, изглежда като пластмаса и супер изкуствена. Чудя се за колко ли време би се износила, някой има ли опит да сподели?

4. Едното от копчетата на навигацията, програмируемите за бърз достъп, се беше напукало. Четох за този проблем с коли от първите Ф30ки, все още ли го има, в коли от 2014?

5. Последното което не ми хареса и ми напомня на много по-масовите автомобили - волана. Доста лек за вкусовете ми и с тези елекрически шитс не се усеща, отново ми залипсва е90то с неговото по-тежичко воланче. Точно това не ми харесва и в масовите автомобили, имам чувство че ако го засиля този волан от крайно дясно ще се превърти 8пъти сам :( Сега ще ми обясни някой че в града е по-удобно.. може и да е по-удобно за жените, не знам.

Ще спра до тук, всеки знае за какво говоря като спомена интериорно качество на среден и нисък класък кола - пластмаса и имаш чувство че ще изпаднеш от седалката. Добре, че седалките оправят положението. Уникални са!

Така, за да не остана не разбран, колицата е доста добра като цяло. Приятен двигател (макар че аз ще отида на 335i ако се реша изобщо на Ф30), приятно окачване и хубаво държене в завоите (като изключим лигавият колан). Много хубави екстри и тук таме ги има малките неща които ме радват в БМВ. Та, дилемата ще е голяма. Чувам че разликата в интериора на Ф10 е в пъти по-висок клас, може и на Ф10 да отида.

Та.. какво мислите вие, колеги. Имали ли сте подобни мисли, и дали в въпрос на изпълнение, и това че карах американка (където май качеството е по-добро като цяло). Това, което си мисля, е че БМВ тръгва по пътя на масовките - все по ниско качество и спестяване на средства тук и там.. но един фен и почитател, няма как да не ги забележи. Дали Е90 е последното ми БМВ? Много е възможно.. (карал съм и е46)..


и още:

viewtopic.php?f=162&t=407508

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2013
Местоположение: гр.София, зона Б-5
Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от nqmam_bmw » 11 Сеп 2016, 7:58

немо написа:
BMW_POWER написа:Да сравнявате кола на 255 000км (умножено по няколко) с чисто нова от каквато и да е марка си е меко казано комично.

:OT:
Ти пък сега как се изказа в БМВ форума,където умряла от бой 15-20 год. Е39-ка се смята за "много по кола" от какъвто и да е нов Хюндай,Киа,Шкода,Опел и т.н. :wave: :lol:
Объркал си се нещо :dunno:


Ама те "тези" Е-39-ки са карани само от пенсионери през седмицата до супера и в неделя на църква и след 20 г. са си нови (уникални, качваш се и караш и т.н.) и на под 100 К км. :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от \MITETO\ DSB » 11 Сеп 2016, 8:57

nqmam_bmw написа:
немо написа:
BMW_POWER написа:Да сравнявате кола на 255 000км (умножено по няколко) с чисто нова от каквато и да е марка си е меко казано комично.

:OT:
Ти пък сега как се изказа в БМВ форума,където умряла от бой 15-20 год. Е39-ка се смята за "много по кола" от какъвто и да е нов Хюндай,Киа,Шкода,Опел и т.н. :wave: :lol:
Объркал си се нещо :dunno:


Ама те "тези" Е-39-ки са карани само от пенсионери през седмицата до супера и в неделя на църква и след 20 г. са си нови (уникални, качваш се и караш и т.н.) и на под 100 К км. :mhihi:

А другите изброени жалки подобия на автомобили след 3 години карани в България стават само за скрап. :wave:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от Don_Diego » 11 Сеп 2016, 9:49

BMW_POWER написа:
Don_Diego написа:След 7-800км второ и третостепенни пътища слизаш от е39 все едно си пътувал 200-300, от Хюндай или Киа все едно са те били през всичките 7-800 :mhihi:
Едното е измислено от инжинери, другото от счетоводители :idea:


Колега, каса бира, ако дадеш подробна информация за този пример :bchug:



Имам лично Е39 525 ТDS Touring (вярно случих на кола с пълна сервизна история в официален сервиз до последния км преди закупуването), напълно стандартно оборудване, стандартните усилени гуми 225/55/16 и напълно изрядно окачване. Много често карам и служебния Хюндай их35 (купуван чисто нов началото на тази пролет в почти най-високото изпълнение за модела). Още по-често пътувам София-Видин-София (това се прави в един ден). Напоследък все с корейския автомобил го пътувам и повярвай ми - друса много, вярно че пътя е зле, но друсането е прекалено много. Пластмасите в купето са евтини, бутоните са огромни и смотани, тъч скрийн навигацията е зле. Не ми се мисли как ще изглежда и вози тази кола след 200к км. Преди десетина дни пътувах на екскурзия със семейството натам с гореспоменатото Е39, като дори покарах и доста извън път Е-79 където нещата вече са трагични и нямаше абсолютно никакви драми с пътуването, нямаше друсане, странни шумове и тн. Интериора колкото и остарял да е, все още изглежда свеж и приятен на допир.

Отделно на магистрала след 120км/ч Хюндая става дразнещо шумен, мотора реве много и вятъра се чува още повече. Предполагам знаеш, че при Е39 не е така и дори при движение с 160км/ч страничните шумове са сведени до минимум.

ПП: И на двете коли съм направил по около 25-30к км и винаги бих избрал да пътувам извънграда със старото Е39. За града може би корееца е по-удобен, тъй като има парктроници и камера за задно виждане, която е голямо облекчение при паркиране.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 2.11.2013
Местоположение: гр.София, зона Б-5
Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от nqmam_bmw » 11 Сеп 2016, 10:04

Да, но има и хора, които все пак не са гаражни майстори, тунери и форумни нинджи и искат колата да не я мислят и да не ѝ робуват. От тази гледна точка нова корейска кола, при равни други условия, ще е по-безпроблемна от 15 год. премиум на 199 ооо "реални" км. А и на този свят трябва да има и "прости хора", които да се вътрят с нова кола, не може всички да са баДки и тарикати. :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от Don_Diego » 11 Сеп 2016, 14:41

Окей ама в такъв случай закупната цена е определяща, а ценово корейците вече не са толкова по-добре от европейците. Новите модели на Шкода и Опел предлагат страшно много КОЛА за парите си.
Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Мнение от BMW_POWER » 11 Сеп 2016, 15:09

Don_Diego написа:
BMW_POWER написа:
Don_Diego написа:След 7-800км второ и третостепенни пътища слизаш от е39 все едно си пътувал 200-300, от Хюндай или Киа все едно са те били през всичките 7-800 :mhihi:
Едното е измислено от инжинери, другото от счетоводители :idea:


Колега, каса бира, ако дадеш подробна информация за този пример :bchug:



Имам лично Е39 525 ТDS Touring (вярно случих на кола с пълна сервизна история в официален сервиз до последния км преди закупуването), напълно стандартно оборудване, стандартните усилени гуми 225/55/16 и напълно изрядно окачване. Много често карам и служебния Хюндай их35 (купуван чисто нов началото на тази пролет в почти най-високото изпълнение за модела). Още по-често пътувам София-Видин-София (това се прави в един ден). Напоследък все с корейския автомобил го пътувам и повярвай ми - друса много, вярно че пътя е зле, но друсането е прекалено много. Пластмасите в купето са евтини, бутоните са огромни и смотани, тъч скрийн навигацията е зле. Не ми се мисли как ще изглежда и вози тази кола след 200к км. Преди десетина дни пътувах на екскурзия със семейството натам с гореспоменатото Е39, като дори покарах и доста извън път Е-79 където нещата вече са трагични и нямаше абсолютно никакви драми с пътуването, нямаше друсане, странни шумове и тн. Интериора колкото и остарял да е, все още изглежда свеж и приятен на допир.

Отделно на магистрала след 120км/ч Хюндая става дразнещо шумен, мотора реве много и вятъра се чува още повече. Предполагам знаеш, че при Е39 не е така и дори при движение с 160км/ч страничните шумове са сведени до минимум.

ПП: И на двете коли съм направил по около 25-30к км и винаги бих избрал да пътувам извънграда със старото Е39. За града може би корееца е по-удобен, тъй като има парктроници и камера за задно виждане, която е голямо облекчение при паркиране.


Чакай малко. 7-800км по черни пътища е едно и няма нищо общо със 120 по магистрала. Интересно ми е къде успя да навъртиш толкова км без прекъсване по второкласни и третокласни пътища :dunno:

За шумността и аз го писах, но става въпрос за кола на 10 години и с двулитров мотор. Но при тукашните лимити от 100км или 65 мили в Щатите, ядове няма. Преди месец карах 600км с една по-дълга почивка (около час за пазаруване :oops: ) и не се чувствах особено уморен.

От друга страна ако погледнеш Дженезиса с 5-литровия 420к.с. мотор, не вярвам да е "дразнещо шумен" при 160км. Не забравяй, че сравняваш коли от съвсем различен клас. Апропо, малко са колите, които при 160км са тихи и луксозни.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook