Покупка на старо BMW - но кое?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Кръстникът
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от c04 » 21 Яну 2017, 13:55

На 100% Е39 е правилния избор.Била стара, стара ама удобна и качествена. Вече за двигателя избирай, варианти бол. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от zvetiko » 21 Яну 2017, 15:34

SASquach написа:Привет на всички!



Основни изисквания – бензин (никакви газови уредби), 170 к.с. +, (колата ще се кара основно извън града), ръчни скорости и седан (не бих върнал хубав туринг, но само ако е тройка, заради въздушното окачване отзад на петиците, три-врата кола – по-скоро не, искам и практичност). Откъм екстри искам климатик, ксенон (в тези на които се слага фабрично), кожен салон и шибидах, чиято липса бих преглътнал. Така:



Колега, ето я колата- прегледай я и купувай. ;)

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1cg4g0

Макар, че и тази не е лоша, но е автоматик, което поне според мен, не е недостатък.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1cg0ef

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Яну 2017, 16:14

С бюджет от 10 000лв да си купи климатроник с врътките... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.10.2006

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от SASquach » 21 Яну 2017, 16:23

bmwpowaa' написа:...


Е34 е безвременна класика - за мен лично, всичко, което искам и имам нужда от в едно BMW, заклет фен съм на моделите от 80'-те и 90'-те, не случайно сериозно я обмислям. Късна, фейслифтова 525i, каквато искам - цената й върви само в една посока, но подобни коли се появяват от време на време - въпрос на пари и късмет е. За да има прогрес в дискусията, обаче, искам да отбележа, че трябва човек наистина да държи на точно този модел, за да дръпне спусъка... просто наистина са старички вече, а не мисля, че аз съм такъв човек, така че благодаря тва проникновение :).

acho.rs написа:...


Засегна много точки, така че в някакъв ред ги адресирам.

Хиксове - не, само и единствено задно, точка:). Ако заседна със скъпи зимни гуми и нямам уменията да изляза - c'est la vie :). 330i ми е мощна, защото със сигурност няма да я карам в ниските, настрана факта, че е всичко друго, но не и слаба там - тук опираме до разлика във виждания, опит и нужди, няма смисъл да спорим.

За Е39 - японецът, който я е рисувал е създал истинско произведения на изкуството в моите очи, визията е това, което ме привлича в тая кола. Стойката, пропорциите, интериор и ектериор - всичко е перфектно... между другото, това беше и рекламата й, когато излезе 1996 г. - "What Michelangelo would've created, if he worked with metal." За цената си в грешка - най-желаните Е39-ки - 528i, 530i i 540i вдигат цени здраво, а читавите бройките намаляват бързо. Имам около 10к км зад X3 35i M-sport, около 20к км зад Е39 525i и допир до редица E46, E90 и Е60 - ами в прав текст - на E39-ката на малкия й пръст не могат да стъпят като качество на изработка, напълно сериозен съм. X3-ката е 306 кс., ама вози като маршрутка - петицата прави едвам доловимо туп-туп по дупките. За интериор да не говорим - за 100,000+ км в България E39-ката няма ЕДНО МЕСТЕНЦЕ, където да скръцне или шумне, на моя човек Е46-цата скърца пасажерската седалка гадно... на 160,000 км., на Хикса му се разпадат щипките във вратата на багажника. За вътре да не говорим - в петица шито, в тройката пластмаса, и не казвам че е лоша кола, но е клас надолу, очевидно разлика има. Така че тва за твърда старата кола - и да и не. За Е90 - да, отпада, няма да имам парите, но съм се возил в 325i догоре с екстри - ми тя е като петица вътре, пълен самолет.

За втория ти пост - няма нужда от иронизиране - не можеш да ме убедиш, че в реалния свят имаш нужда от повече от 200 к.с., за да се кефиш разумно. С тази E46 330d 204 к.с. й бяхме на гъза на ена S8 4.0TT през 2 минути от Бургас до София. BMW-тата, които гледам всичките имат около 110-120 до 130-140 к.с. на тон - за мен повече от достатъчно в градска и извънградска употреба. Кефа е в баланса, не в абсолютните стойности, за мен лично нали.

sean-john написа:От написаното...


Натам вървят нещата...

Dirty M5 driveR написа:...330и и 330д 204к.с. 0-160 и дават грубо 14 секунди...


За усещането, перформанса и причините за тях и двамата, знам, сме напълно наясно как и защо. От официалния каталог на Е46 фейс: 330i: 0-100 - 6,5; 80-120 на 4-та: 6,9/330d: 0-100 7,2; 80-120 на 4-та: 6,1. На старт бензина изтегля, но имам чувството, че на летящ дизела ще го унижи и то до доста повече над 120, може би до към 170, къде то вече конете на бензиновата трийска почват да играят. Но да - разбрахме се, мисля.

turbonetic написа:Ето прочети тази тема колега ,ако ще взимаш М54 https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 4&t=273748


Тая тема я знам, дълго време я следях и се изприщвах от някои постове в нея. Имахме подобен проблем с 2003 Е39 525iA (цял живот на бензин), който се проявяваше най-вече през студените месеци, дотолкова, че през топлите почти изчезваше. Палиме я, веднага детонации (на 5-ти цилиндър), чек енджин светва, колата тресе осезаемо с ритмичен, леко скърцащ звук от двигателния отсек... и буквално след 20-тина секунди, докато излезе от гаража заспива... никакви проблеми с вървеж или разход, когато загрее нормално. Това се появи на около 90к. км и я продадохме на 108к км. Сменихме някакви маркучи около смукателните колектори в Дару, но без резултат. Проблемът почти изчезна със смяна на масло с по-гъсто, и без да съм експерт за мен лично всичко стана заради нередовно каране на колата, в смисъл - седи 2-3 седмици, палиме, караме 15 км в софийски трафик, прибираме, след 3 седмици се навъртат 800 км за 3 дни, и пак отново, но просто така я ползвахме. Спорадичната употреба влие много зле на тези BMW-та, те са за да се карат здраво и редовно. След смяна на масло с по-гъсто проблемите почти изчезнаха, долавяше се лек мисфайър за 5 секунди след палене, след това не я чуваш. Но за мен М54 имат някаква дизайнерско-инженерна недомислица, защото при нас беше леко, но има коли със сериозно проблеми по механика/електроника, които се изразяват в неравономерен студен старт и idle.

turbonetic написа:Което си избере вече колега,но според мен гледай между тези 330И и 330Д...


Много навит съм на 325i Touring - прави ми впечатление, че този спек е доста популярен, а колата е много добър компромис за мен.
Последна промяна SASquach на 21 Яну 2017, 16:37, променена общо 1 път
make bitches make me sandwiches!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.10.2006

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от SASquach » 21 Яну 2017, 16:30

host написа:E39 било стар автомобил...
:yes:

c04 написа:На 100% Е39 е правилния избор...
:yes:

zvetiko написа:
Колега, ето я колата- прегледай я и купувай. ;)



Държа на Е39 без М-пакет, за Е46 нямам претенции, така че втората (сребристата) не изглежда зле. Но подобна кола - само от частно лице.
make bitches make me sandwiches!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от acho.rs » 21 Яну 2017, 17:13

Е хубаво - купи си Е38 тогава - хептем по-комфортна.
Това за гумите по-добре да не беше го казвал - гарантирам ти на 1000 процента че в град в който вали сняг има баири всеки със задно е брал ядове.

За междинно ускорение - много тъпо да мериш на дизел и бензин на една и съща предавка . Аре да видим какъв ще бъде резултата и двете коли на 3та?! И това при положение че 80-120 е неудобно за кутиите на бензинови Е46. Примерно 100-160 или 100-200 е малко по различно ;)
Късмет с избора. Внимателно купувай, защото това към което си се насочил, има голяма вероятност да остане вечно твое.

ПС: пиша толкова защото и аз 2008 се бях засили да купувам Е36 320и и адски се радвам че ме разубедиха, макар да бях твърдоглав като тебе. Купуваш си кола- гледаш как ще бъде след 3-4 години. Ако колата не е с топ мотор или АВД, нищо няма да и запази цената. 323и струва 3-4к , 330хи е само 3г по-ново и минава 9-10к . :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 1.04.2014
Пол: Мъж
Кара: без спирачки
Мечтае да кара: BMW E34 M5

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от vatdim » 21 Яну 2017, 18:17

Хубава тема, евала на автора и отзовалите се с отговори! :yes:

Карал съм Е46 320d известно време и съм се возил в Е39 520i, мисля, че в твоя случай 5-цата ще е далеч по-удобен и приятен избор предвид плановете за по-лежерно каране извън града през уикендите. :)

Аз лично съм в донякъде подобна ситуация, с тази разлика, че след доста умуване съм почти твърдо решил, че искам само 4-тата от опциите в оригиналния постинг (E34 525i - отново, държа да е само ръчка, без газова). За мен тази кола е невероятна класика, която искам да притежавам от дете, а едва от скоро имам възможност да започна да се замислям сериозно за придобиването и последващата поддръжка. Планирам точно приятни излизания извън града през уикендите и от време на време някое по-дълго пътуване (по чужбина, до 1-2 седмици). Бюджетът ми за първоначалната покупка би следвало да възлиза на малко над 5к след 2 месеца (когато възнамерявам сериозно да потърся кола), с перспектива да се увеличи при условие, че не намеря това, което търся, за тази сума. Интересно ми е междувременно да питам хората с опит с Е34 - смятате ли, че този първоначален бюджет ще ми е достатъчен за намиране на добър екземпляр с по-малко проблеми (и с някои екстри, най-вече климатик, по възможност)? VANOS при такава кола за предпочитане ли е пред без VANOS? Такива въпроси ми се въртят в главата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от turbonetic » 21 Яну 2017, 19:53

Много навит съм на 325i Touring - прави ми впечатление, че този спек е доста популярен, а колата е много добър компромис за мен.

Ако бях на твое място бих взел 325и само при наличието на 330и. Ще плащаш едни и същи данъци и застраховки,а вървенето ще е съвсем различно. Щом искаш бензин с двете ръце на 330и после да,не му боднеш само газова :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Яну 2017, 1:09

И като му бодне газова какво? Пак стигаме до някакви нашенски предрасъдъци... Нека си купи колегата каквото му е на сърце и това е. Очевидно е карал и по-силни машини и не намира смисъл да притежава такава.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.08.2014
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 735i e38
Мечтае да кара: не мечтае , кара!

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от tintoretto » 22 Яну 2017, 14:17

Да вкрйна сметка не сме състезатели. Аз имам е38 735и 1996 г. Вози добре , върви добре. Карам я вече 3 години и половина преди 1година и набих газово и какво ?

Изпратено от моят E5603 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от acho.rs » 22 Яну 2017, 17:10

Газификацията е задължителна - как така култов шестак без бойлер ? Не бъди комплексар - сложи си газ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Яну 2017, 17:26

Като направя тоя месец 3000км пътувания и платя два пъти по-малко за гориво комплексар ли съм? :mhihi: Как тъй 200 коня кола, пък съм платил като за Поло 1.4тди. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от Dextuar » 22 Яну 2017, 17:59

Dirty M5 driveR написа:Като направя тоя месец 3000км пътувания и платя два пъти по-малко за гориво комплексар ли съм? :mhihi: Как тъй 200 коня кола, пък съм платил като за Поло 1.4тди. :mhihi:
Комплексар си, че не си си купил дизел като ще пътуваш толкова :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Яну 2017, 18:01

Ми нека съм комплексар. Ама на -20 паля винаги, защото не ми замръзва бензина. На магистралата няма да ми се спука бутало. Няма да ми се издъни турбината. Сменям едни филтри на газта и веднъж може би рейка с дюзи и това е. :) То всеки си прави сметката кое му е по-добро.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Покупка на старо BMW - но кое?

Мнение от turbonetic » 22 Яну 2017, 18:34

Всеки сам си избира имам 2 бензинови коли едната я имам от 6г и се кара само на бензин другата от година и половина и тя се кара само на бензин :mhihi: .За мен лично никога ,не биx сложил газ на 6 или 8 цилиндрово Бмв ..
Последна промяна turbonetic на 22 Яну 2017, 19:23, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook