Технически преглед и катализатори
Модератор: Общи модератори
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4194
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Технически преглед и катализатори
До парка в уличката на ТУ нали? И аз съм ходил там и тестват спирачки, ръчна, газове и т.н.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Технически преглед и катализатори
CrazyElement написа:Изобщо и аз не знам какво става тука , като цяло аз си премахнах на моята кола и ДПФ и катализатора , защото бяха запушени , а и като цяло обичам бързите коли и реших да я бутна малко с чип тунинг , в крайна сметка в родния ми град Хасково , досега никога не са ми слагали сонда. Обаче наложи ми се да направя преглед в София , отидох в ст.град и почнаха да тестват всичко по колата , говоря спирачки , окачване и прочие , естествено те бяха изрядни , дойде ред на сондатата , момчето я постави в най-лявото гърне ( което беше най-много опушено) , колата ми е с четири ауспуха. И аз се панирах казах му съответно , че колата е без никакви филтри! Той каза , нещо от рода , че нормата в България е много висока като цяло , тества колата около 10 минути , както намясто така и я изфорсираше на около 2000+ оборота. След което влезна вътре в кабинката и излезна с прегледа , аз съответно попитах колко струва и той ми каза 45 лева ... , което ме учуди , реално искаше сумата , която е за нормален преглед , а аз продължавах да си мисля , че реално той е манипулирал нещо , дадох му 60 лева , и казах МЕРСИ за услугата . При което той каза за каква услуга аз нищо не съм направил ...
Та в момента се чудя реално какво става ?! Колата ми няма ДПФ и катализатор , мотора е 3 литра дизел и е на 350 коня и колата ми минава теста за замърсяване ?!
Както и аз писах, нормите са много завишени, ама нали легенди това онова...
И все пак има разлика от кола до кола в зависимост от състоянието на мотора.

Re: Технически преглед и катализатори
CrazyElement написа:......Та в момента се чудя реално какво става ?! Колата ми няма ДПФ и катализатор , мотора е 3 литра дизел и е на 350 коня и колата ми минава теста за замърсяване ?!
няма какво да се чудиш.....просто нищо не са мерили (нищо чудно и те да не знаят, какво мерят).
целият проблем последно време с дизелите е заради твърдите частици, които уж причинявали рак. Същият проблем го има и при бензиновеите двигатели с директно впръскване, но тук просто се използва незнанието на хората и запаметената от едно време картинка на дизел бълващ сажди.
С обикновенна сонда за изгорелите газове, няма начин да ти измерят нивото на твърдите частици, затова и си минал прегледа. Иначе няма начин да ме убедиш, че ония от БМВ са толкова прости, да слагат филтри за твърди частици, пишат специално софтуер за регенерация, правят специални апликации пък ние в България махаме филтъра за твърдите частици, правим ремап и всичко е ок....

Всичко друго са бош - лаф приказки.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Технически преглед и катализатори
Уж, уж.. колко да е уж.
В България сме останали по статистика 7 милиона. Реално може би 6.
От тях диагностицирано болни от рак са 400 000 човека. Не диагностицираните сам се сещай.
Дизел без ДПФ-а или катализатор и с чип ще мине реален тест ама някой друг път.
А трилитровия дизел с 350 коня няма да го коментирам, че е за друга тема
В България сме останали по статистика 7 милиона. Реално може би 6.
От тях диагностицирано болни от рак са 400 000 човека. Не диагностицираните сам се сещай.
Дизел без ДПФ-а или катализатор и с чип ще мине реален тест ама някой друг път.
А трилитровия дизел с 350 коня няма да го коментирам, че е за друга тема

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Технически преглед и катализатори
@2bar написа:CrazyElement написа:......Та в момента се чудя реално какво става ?! Колата ми няма ДПФ и катализатор , мотора е 3 литра дизел и е на 350 коня и колата ми минава теста за замърсяване ?!
няма какво да се чудиш.....просто нищо не са мерили (нищо чудно и те да не знаят, какво мерят).
целият проблем последно време с дизелите е заради твърдите частици, които уж причинявали рак. Същият проблем го има и при бензиновеите двигатели с директно впръскване, но тук просто се използва незнанието на хората и запаметената от едно време картинка на дизел бълващ сажди.
С обикновенна сонда за изгорелите газове, няма начин да ти измерят нивото на твърдите частици, затова и си минал прегледа. Иначе няма начин да ме убедиш, че ония от БМВ са толкова прости, да слагат филтри за твърди частици, пишат специално софтуер за регенерация, правят специални апликации пък ние в България махаме филтъра за твърдите частици, правим ремап и всичко е ок....![]()
Всичко друго са бош - лаф приказки.
А на мене това ми е пределно ясно колега

Просто ми стана интересно как така си минах , а мериха 10 минути и прочие ..
Но изглежда просто нормата или е много висока тука или просто уредите не ги бива.
ПС: Опитвал съм се да стоя в гаража на запален мотор и след 30 сек. не мога да дишам

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Технически преглед и катализатори
bum_bum написа:Уж, уж.. колко да е уж.
В България сме останали по статистика 7 милиона. Реално може би 6.
От тях диагностицирано болни от рак са 400 000 човека. Не диагностицираните сам се сещай.
Дизел без ДПФ-а или катализатор и с чип ще мине реален тест ама някой друг път.
А трилитровия дизел с 350 коня няма да го коментирам, че е за друга тема
Колега в случая не е проблем толкова колите , колкото колите на квадратен км , София не е толкова голям град като диаметър , да кажем на 30-35 км диаметър има 2 милиона жители и супер много хора , които всеки ден идват да вършат работа там ... Просто прекалено много коли има , повярвай ми , дори всички да си сложим чисто нови ДПФ и катализатора , пак ще сме над нормата . За пример ти давам Париж , там хънта мънта като тука няма хората карат чисто нови коли и пак имат проблем. Кметицата много лесно реши проблема , безплатен градски транспорт ... ама чакай там градския транспорт отива навсякъде , извинявай аз живея в Овча Купел ... сам знаеш колко транспорта трябва да сменя докато стигна до някъде ...
Друг вариант за справяне със замърсението е , да се вкара правилото за четни , нечетни номера , така трафика ще се облекчи, няма да имам никакви задръствания , веднага ще паднат показанията с около 30-40%. Повече паркове и т.н. Не да се крадът пари за озеленяване и накрая нищо не се прави.
В аржентина или Бразилия беше , по блоковете правят градини , по самите тераси ги озеленяват , което също води до значително подобрение , хайде представи си всички блокове в Младост и Люлин да се озеленят.. Е да ама нали най-лесно е пак да направиш някакви крумови мерки и пак хората да издевателстват. Колега честно да ти кажа , аз проблем нямам ще си купя катализатор за 700 лева и ще си сложа , ако трябва ще сложа и 3 и ще влезна в норма. Но се замисли колко хора карат коли за 2000-3000 лева и катализаторите им са свалени от борсата или пък им са задръстени , те какво да правят?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Технически преглед и катализатори
Че са много спор няма. Дизела макар и най-нов и модерен си е кофти технология.
Като добавим и печките, които са си много. Плюс географските особености на столицата нещата стават лоши.
Отделно както се видя и във форума карането на колело се смята за много лошо нещо.
Имаше хора, които съзнателно им пресичат пътя и пречат защото мястото им не било на пътя.
Други ги е страх да се изпотят.
Трети им е под достойнството и така..
Аз съм се захванал със зелен покрив. Малък данък към замърсяването ми от тдс-а.
Като добавим и печките, които са си много. Плюс географските особености на столицата нещата стават лоши.
Отделно както се видя и във форума карането на колело се смята за много лошо нещо.
Имаше хора, които съзнателно им пресичат пътя и пречат защото мястото им не било на пътя.
Други ги е страх да се изпотят.
Трети им е под достойнството и така..
Аз съм се захванал със зелен покрив. Малък данък към замърсяването ми от тдс-а.
Re: Технически преглед и катализатори
всичките приказки са според мен игри на големите играчи в Европа и автомобилните лобита. И както винаги Ганьо къде разбрал, къде не разбрал и той при мъжете....
То и при мен постоянно бият тъпана - аларма твърди частици и призовават, ако можеш да си оставиш колата и да ползваш градският транспорт, ама истината е, че цената на градският транспорт постоянно се вдига.
Другата истина е, че откакто върви тази кампания (сигурно от началото на януари) само един път излезна някаква статистика и смешното беше, че стойностите на твърдите частици във въздуха не бяха се променили въпреки големият брой автомобили, които не са се движили няколко дена. И това беше всичко. Ако толкова ги интересува, какво става, ще вадят постоянна статистика.
Има го момента и със заплатите в автомобилният сектор - все още се наливат луди пари в развитите на дизеловите двигатели. При бензиновите проблемът с емисиите не е толкова сложен - слагаш един катализатор и всичко е наред, само разходът не е. При положение, че има алтернатива - дизелови двигатели, не вярвам някой клиент, който върти много километри, да си хвърля парите за бензин.
Четни / нечетни номера - ако го вкарат, няма да стане нищо друго освен да си купиш още една кола и да й сложиш четен/нечетен номер (избирането на номер струва 10 евро). С две думи всичките, които намазват покрай производители на автомобили ще са на кяр - застраховки, авточасти, бензиностанции, пазар на коли втора ръка и т.н.
С две думи, повечето е театър...
То и при мен постоянно бият тъпана - аларма твърди частици и призовават, ако можеш да си оставиш колата и да ползваш градският транспорт, ама истината е, че цената на градският транспорт постоянно се вдига.
Другата истина е, че откакто върви тази кампания (сигурно от началото на януари) само един път излезна някаква статистика и смешното беше, че стойностите на твърдите частици във въздуха не бяха се променили въпреки големият брой автомобили, които не са се движили няколко дена. И това беше всичко. Ако толкова ги интересува, какво става, ще вадят постоянна статистика.
Има го момента и със заплатите в автомобилният сектор - все още се наливат луди пари в развитите на дизеловите двигатели. При бензиновите проблемът с емисиите не е толкова сложен - слагаш един катализатор и всичко е наред, само разходът не е. При положение, че има алтернатива - дизелови двигатели, не вярвам някой клиент, който върти много километри, да си хвърля парите за бензин.
Четни / нечетни номера - ако го вкарат, няма да стане нищо друго освен да си купиш още една кола и да й сложиш четен/нечетен номер (избирането на номер струва 10 евро). С две думи всичките, които намазват покрай производители на автомобили ще са на кяр - застраховки, авточасти, бензиностанции, пазар на коли втора ръка и т.н.
С две думи, повечето е театър...
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Технически преглед и катализатори
Да така е колега , но главния проблем е количеството на коли.
На времето още Кларксон говореше точно затова колко реално замърсява въздуха една кола , и даже той каза , че реално отделянето на газ на една крава се сравнява на 1 час работа на средностатистическа кола. Тука обаче естествено в Софя няма 1 милион крави , които да отделят газове ...
Мисълта ми е , че в момента кажи речи половината България е в София , така че ако искат и всички да караме чисто нови 1.6 бензинови мотори пак ще е зле положението.
Единственото решение за мен е започване на масивно озеленяване навсякъде където може , блокове , тераси и т.н.
И наистина приемане на някакъв закон за четни / нечетни номера , примерно както ти казваш всеки ще си купи втора кола , ами ОК тогава , да го направят спрямо номер на книжката. И естествено само хората , които работят като доставчици , транспорт могат да карат всеки ден.
И пак естествено безплатен транспорт! Пак казвам , в София транспорта е под всякаква критика. Закъснява , стар е , не е достъпен за всички. Преди време живеех във Виена , на теория същия град като София ( говоря като население) , е там задръстване не съм видял , един път ми се наложи да карам кола в 5 часа делничен ден, и то през центъра .. абе няма задръстване , просто няма. Но градския им транспорт още тогава преди 4 години , имаха 5 линии на метрото, трамвай навсякъде ( който са отстрани на пътя) , рейсове , дори влакове , който минават от една гара до друга! Аз там не исках да имам кола даже не ми трябваше , с градския стигах навсякъде и плащах 30 Евро за месечна карта...
Далече сме тук , но с тези глупости за катализатори и прочие до никъде няма да я докара Фъндъкова , освен че на следващите избори никой няма да гласува за нея.
На времето още Кларксон говореше точно затова колко реално замърсява въздуха една кола , и даже той каза , че реално отделянето на газ на една крава се сравнява на 1 час работа на средностатистическа кола. Тука обаче естествено в Софя няма 1 милион крави , които да отделят газове ...
Мисълта ми е , че в момента кажи речи половината България е в София , така че ако искат и всички да караме чисто нови 1.6 бензинови мотори пак ще е зле положението.
Единственото решение за мен е започване на масивно озеленяване навсякъде където може , блокове , тераси и т.н.
И наистина приемане на някакъв закон за четни / нечетни номера , примерно както ти казваш всеки ще си купи втора кола , ами ОК тогава , да го направят спрямо номер на книжката. И естествено само хората , които работят като доставчици , транспорт могат да карат всеки ден.
И пак естествено безплатен транспорт! Пак казвам , в София транспорта е под всякаква критика. Закъснява , стар е , не е достъпен за всички. Преди време живеех във Виена , на теория същия град като София ( говоря като население) , е там задръстване не съм видял , един път ми се наложи да карам кола в 5 часа делничен ден, и то през центъра .. абе няма задръстване , просто няма. Но градския им транспорт още тогава преди 4 години , имаха 5 линии на метрото, трамвай навсякъде ( който са отстрани на пътя) , рейсове , дори влакове , който минават от една гара до друга! Аз там не исках да имам кола даже не ми трябваше , с градския стигах навсякъде и плащах 30 Евро за месечна карта...
Далече сме тук , но с тези глупости за катализатори и прочие до никъде няма да я докара Фъндъкова , освен че на следващите избори никой няма да гласува за нея.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Технически преглед и катализатори
Ок, за катализаторите, обаче, моя го откраднаха в 12 часа на паркинга на ИЕК, застрахователите не го плащат, и кво правим сега, секи месец по 1000+ лева за катализатор няма как да даваме....
ако като хванат крадец на коли и части направо в панделата, но това не се случва
ако като хванат крадец на коли и части направо в панделата, но това не се случва
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Технически преглед и катализатори
N.Mihaylovski написа:Ок, за катализаторите, обаче, моя го откраднаха в 12 часа на паркинга на ИЕК, застрахователите не го плащат, и кво правим сега, секи месец по 1000+ лева за катализатор няма как да даваме....
ако като хванат крадец на коли и части направо в панделата, но това не се случва
Покдрепям колега и на приятели , са рязали катализатори пред блоковете им вечер в София!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Технически преглед и катализатори
jp_montoya написа:Колеги, пускам текста и коментара по темата, които излязоха във в. Телеграф тук. Следващите дни ще публикуваме и интервю от пункт за технически прегледи, в което служителят от прегледите обясни доста любопитни неща, които поне на мен не ми бяха известни като например, че кола със свален ДПФ покрива нормите за вредни емисии, докато бензинова кола със свален катализатор, не ги покрива. Като излезе и интервюто, ще го пусна. А ето и текста, който беше публикуван в четвъртък.
това е ясно. всеки, който се е интересувал малко от двигатели трябва да го знае. стар дизел, който гори масло няма как да покрие без катализатор обаче.
има нужда от промяна от закона да не може изобщо да се пипа по изпускателната система.
другото са оправдания как да не станат нещата и дори лоша журалистика.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Технически преглед и катализатори
Няма как някой да ме убеди, че колата ми замърсява с фини прахови частици повече от неасфалтираните разкопки за разширяването на канализацията в квартала ми (или всеки друг строеж в страната). Втори месец 2 пъти дневно трябва да правя гигантски слалом през чакъла за да изляза/вляза в квартала, отделно от това някой може ли да ми покаже някъде къде се вижда маркировката вдясно на пътното платно защото аз виждам един пласт пЕсък и гоМна върху нея.
Прахоляка върху колата ми (който започва да си личи без да се вглеждаш много до 10тата минута след излизането от автомивката) сигурно и той е от дизеловите коли
Прахоляка върху колата ми (който започва да си личи без да се вглеждаш много до 10тата минута след излизането от автомивката) сигурно и той е от дизеловите коли

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Технически преглед и катализатори
Няма как да те убеди, просто защото не знаеш за какво говориш. PM10 (които са мръсотия предимно), са много по-малко опасни от PM2.5.
Вторите не се виждат с просто око... щото са по-малки от 2.5 микрона и това е основното, което се отделя от дизела.
Как по-точно частиците са проблем за двигателите на безин с директно впръскване, като според евростандартите са еднакви изискванията, а бензиновите ги покриват без такъв филтър?
На всичкото отгоре в Европа, все още се дава предимство на дизела като има по-ниски изисквания за NOx дори в Евро 6... благодарание на малоумната климатична политика...
VW вече получиха "съобщението"... ние след 20 години може и да се усетим...
https://money.bg/auto/noviyat-vw-golf-8 ... gatel.html
Вторите не се виждат с просто око... щото са по-малки от 2.5 микрона и това е основното, което се отделя от дизела.
Как по-точно частиците са проблем за двигателите на безин с директно впръскване, като според евростандартите са еднакви изискванията, а бензиновите ги покриват без такъв филтър?
На всичкото отгоре в Европа, все още се дава предимство на дизела като има по-ниски изисквания за NOx дори в Евро 6... благодарание на малоумната климатична политика...
VW вече получиха "съобщението"... ние след 20 години може и да се усетим...
https://money.bg/auto/noviyat-vw-golf-8 ... gatel.html
"B ocмoтo пoĸoлeниe нa Vоlkѕwаgеn Gоlf щe тpябвa дa зaмeним дизeлoви двигaтeли c xибpидни мoтopи c 48-вoлтoвa eлeĸтpичecĸa cиcтeмa. Hoвитe двигaтeли ĸaтo paзxoд нa гopивo и динaмични xapaĸтepиcтиĸи нямa дa бъдaт пo-лoши, нo щe бъдaт пo-eвтини oт дизeлoвитe", пocoчвa Диc, цитиpaн oт Аutо Моtоr und Ѕроrt.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Технически преглед и катализатори
Само не разбрах как директното впръскване на бензина е същото относно прахови частици като дизела???
Праховите частици идват точно от изгарянето на дизела като ниско качествено гориво.. Просто технологията го издигна в КУЛТ заради въртящия момент и нисък разход, и сега всички страдат то това.. Но ще се обърнат нещата...
За мен трябва малко да се разреди България като цяло.. София се съсипва от пренаселването, а останалата част се скапва от разруха.. Не знам, но на мен ми е доста болно от този факт.. За съжаление всеки (управник) гледа само да краде, без дори да помисли, че и той живее в тази помия. Никой не иска да мисли.. От Ганьо дето си хвърля цигарата през прозореца до `избраните`, за които се правят зелени вълни сутрин.. Това е..

Праховите частици идват точно от изгарянето на дизела като ниско качествено гориво.. Просто технологията го издигна в КУЛТ заради въртящия момент и нисък разход, и сега всички страдат то това.. Но ще се обърнат нещата...
За мен трябва малко да се разреди България като цяло.. София се съсипва от пренаселването, а останалата част се скапва от разруха.. Не знам, но на мен ми е доста болно от този факт.. За съжаление всеки (управник) гледа само да краде, без дори да помисли, че и той живее в тази помия. Никой не иска да мисли.. От Ганьо дето си хвърля цигарата през прозореца до `избраните`, за които се правят зелени вълни сутрин.. Това е..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1