Избор на комби
Модератор: Общи модератори
Re: Избор на комби
Знам, че е БМВ форум и че екстериора и интериора са въпрос на вкус, ама да сложа Е61(дори и с М пакет) до А4 Б8 Авант - и вътре, и вън Аудито е много по-красиво. Другите неща(техническите) не ги коментирам. В края на краищата, човек си купува кола не само да му върши работа, а и да му харесва как изглежда. А доколкото чета от автора на темата, това също е критерий.
А относно екстрите - в Б8 се предлага всичко, което го има в Е61, без head-up. Ако пък си купи кола с драйв селект и спортен диференциал - това са уникални екстри, които доставят голямо удоволствие.
С горното не искам да засегна хората каращи Е61, както казах всеки има различен вкус, а и за много хора визията не е определяща.
А относно екстрите - в Б8 се предлага всичко, което го има в Е61, без head-up. Ако пък си купи кола с драйв селект и спортен диференциал - това са уникални екстри, които доставят голямо удоволствие.
С горното не искам да засегна хората каращи Е61, както казах всеки има различен вкус, а и за много хора визията не е определяща.
Re: Избор на комби
Колега, Субару Легаси/Аутбек е твоята кола, ако искаш да си голям, да си проходим, да не ти досажда с ремонти, да е стабилна при всякакви условия, да е комфортна, да е... Хич да не те притеснява леко грозния квадрат когато се приближиш към него ( да ме прощават собствениците на марката ) , защото този автомобил има други достойнства и няма да е луксозен като МБ, БМВ и Ауди, но ще ти се отплати по съвсем друг начин повярвай ми. 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
Бааах, тия субита само плюсове като изключим липсата на лукс ...
Я дай нещо отрицателно да чуем, че така ми е малко захаросана историята
Я дай нещо отрицателно да чуем, че така ми е малко захаросана историята


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор на комби
K_Ilkov написа:Бааах, тия субита само плюсове като изключим липсата на лукс ...
Я дай нещо отрицателно да чуем, че така ми е малко захаросана историята
Кенефи абсолютни при това.

Не стига, че не вървят, ми и харчат много, а да и са 4х4, по големи минуси от това здраве му кажи

Толкова са грозни, че всеки път като реша да разгледам някой модел в мобиле, на втората кола затварям браузъра и отива до 00


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
Щеше ми се да е по-конструктивно, а не тотален хейт ... ама пак е вярно
Харчат много, не вървят, няма избор от двигатели, малко или много са екзотика, вътре викат, че били тесни ...
Тва от седянки, форуНи и други ЕЖК източници
За тва питах да си кажеш сам, кое не им е тавряс ама те нахраниха преди това - шанс

Харчат много, не вървят, няма избор от двигатели, малко или много са екзотика, вътре викат, че били тесни ...
Тва от седянки, форуНи и други ЕЖК източници

За тва питах да си кажеш сам, кое не им е тавряс ама те нахраниха преди това - шанс


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Избор на комби




Човека търси комби дето ще му върши работа и няма да го рециклира почти веднага.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
Значи, аз ги харесвам и уважавам като коли, но според мен продължаваш да захаросваш
Форумите тука ги знам, знам и защо има толкова теми за проблеми (малко кеш + много мерак за новинко
),
а субарския не ми е нужен щото знам, че са по-големи сектанти и от нас

Форумите тука ги знам, знам и защо има толкова теми за проблеми (малко кеш + много мерак за новинко

а субарския не ми е нужен щото знам, че са по-големи сектанти и от нас


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Избор на комби
K_Ilkov написа:Значи, аз ги харесвам и уважавам като коли, но според мен продължаваш да захаросваш![]()
Форумите тука ги знам, знам и защо има толкова теми за проблеми (малко кеш + много мерак за новинко),
а субарския не ми е нужен щото знам, че са по-големи сектанти и от нас
Така като гледам подписа ти мисля, че знаеш много добре за какво става въпрос. И аз от две по-нови се върнах на две по-стари и мога да кажа, че старото печели 2:0 с директен нокаут


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Избор на комби
Vra4anin написа:То проблема на другите автомобилни форуми в БГ е, че масово хората гледат да не си споделят за кирливите ризи, а само супелативи се изтъкват. Например в хонда форума всеки гледа да хвали как кара най-най добрата кола и да се зомбират един други как хонда едва ли не са измислили двигателя с вътрешно горене..., но като идеш на сбирка и се позаприказваш с този и онзи и почват да си споделят как горят няколко литра масло от смяна до смяна (нещо което го приемат напълно нормално и в реда на нещата) и как еди кое си се било счупило.
А тук в БМВ форумът хората са по-открити и си приказват спокойно за злободневните теми и проблеми. Тук хората са масово обективни. Тук има и самоирония. В другите форуми това трудно може да го видиш. Само тук може да видиш подобни теми (избор из между няколко марки коли) и доста често да се завършва темата с избор, различен от бмв. И с този избор хората да са съгласни и да няма разпри и кавги. Иди например кажи в хонда форума как една Е39 528 гори толкова бензин, колкото 1,8 литрова хонда акорд (нещо което е самата истина) - ще те изядат с парцалите.
Няма друг такъв автомобилен форум като БМВ форумът
Форума е готян спор няма

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
Витанов написа:K_Ilkov написа:Значи, аз ги харесвам и уважавам като коли, но според мен продължаваш да захаросваш![]()
Форумите тука ги знам, знам и защо има толкова теми за проблеми (малко кеш + много мерак за новинко),
а субарския не ми е нужен щото знам, че са по-големи сектанти и от нас
Така като гледам подписа ти мисля, че знаеш много добре за какво става въпрос. И аз от две по-нови се върнах на две по-стари и мога да кажа, че старото печели 2:0 с директен нокаутНа субитата недостатъците се броят на пръсти на едната ръка и те са ясни, гаден интериор и екстериор, евтина пластмаса вътре, която си скърца
харчат доста и не вървят за конете и харча, понякога скъпи едро габаритни части и най-важния минус много малко са хората които им разбират и ги правят качествено!!! но това си важи и за другите марки.
E тва е малко по-обективно мнение


Не знам какво печели старото (знам ама не е за тва темата

Говоря към днешна дата кола за каране, а не за пазене лигавене и чесане на красти ... (Да пропуснем няколко поста

пп. иначе по темата ми е трудно да дам мнение щото са ми гадни и е91 еле па е61

макар, че пак бих взел е91 пред доста аЛдита и мерцедеси


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на комби
K_Ilkov написа:Харчат много, не вървят, няма избор от двигатели, малко или много са екзотика, вътре викат, че били тесни ...
Aко ми кажеш кое перманентно щар по щар не харчи много че си го вземем


За теснотията са си тесни. Аз съм 1.93м. В едно GC на шофьорското място седалката напълно назад и напълно надолу и не се побирам




Най-лошото е, че държат адски високи цени. Говоря за GT версиите - 211, 218, 225 к.с. 95-та, 98-а най-евтините деснячки или обръщани деснячки по 4-5к. Някой бъгай 2000-2002-ра под 12-13к няма

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на комби
madafaka_donkele написа:Невървящите субита са тези без охлюви и/или неподдържаните такива. Избор на двигатели наистина няма. Все боксер. Без охлюви двигателите ги предпочитат за газ. Охлювните не се надуват много, щото са open deck. Над 300 коня е рисковано. Една процедура блока да стане closed deck и могат да се търсят колкото стотин коня искаш. Само пари да имаш за карантииНе съм съгласен, че са екзотики. Бенчев и компания ги правят от поне 5-6г. вече. Митака май и от повече. Само за София субару майсторите са 3-4-ма човека. Келеша още преди 10г. ги правеше и субарата и евотата. Отделно, че части за тях, особено афтърмаркет и пермормънс има под пъд и над път и са по-евтини от същите, но за европейски коли.
....
Говоря за GT версиите - 211, 218, 225 к.с. 95-та, 98-а най-евтините деснячки или обръщани деснячки по 4-5к. Някой бъгай 2000-2002-ра под 12-13к няма
Шшшшш, мирен Евстати

Човека иска кола да се вози и жена да я кара, а не вечен проект оризник да се хвали и да реве по форумите

Не ми ги обяснявай, бех малък


Харесвам ги, уважавам ги, но нямат място в темата просто

madafaka_donkele написа:Aко ми кажеш кое перманентно щар по щар не харчи много че си го вземем![]()
Идеята беше, че харчат доста като за вървежа си ... точно тия атмосферните и невървящи, за газ също са драматични
иначе си прав и никъде не съм казал, че има икономично 4х4 ...
Темата не е за икономична кола така или иначе ... Но пък Дъстъра може да излезе на сцената всеки момент


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Избор на комби
K_Ilkov написа:Но пък Дъстъра може да излезе на сцената всеки момент
Някъв facelift ли, нов модел ли рекламират в момента... Може да е натоварен с повече екстри, а налисчностите от стария да са на по-нисла цена!


SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на комби
K_Ilkov написа:madafaka_donkele написа:Невървящите субита са тези без охлюви и/или неподдържаните такива. Избор на двигатели наистина няма. Все боксер. Без охлюви двигателите ги предпочитат за газ. Охлювните не се надуват много, щото са open deck. Над 300 коня е рисковано. Една процедура блока да стане closed deck и могат да се търсят колкото стотин коня искаш. Само пари да имаш за карантииНе съм съгласен, че са екзотики. Бенчев и компания ги правят от поне 5-6г. вече. Митака май и от повече. Само за София субару майсторите са 3-4-ма човека. Келеша още преди 10г. ги правеше и субарата и евотата. Отделно, че части за тях, особено афтърмаркет и пермормънс има под пъд и над път и са по-евтини от същите, но за европейски коли.
....
Говоря за GT версиите - 211, 218, 225 к.с. 95-та, 98-а най-евтините деснячки или обръщани деснячки по 4-5к. Някой бъгай 2000-2002-ра под 12-13к няма
Шшшшш, мирен Евстати![]()
Човека иска кола да се вози и жена да я кара, а не вечен проект оризник да се хвали и да реве по форумите![]()
Не ми ги обяснявай, бех малъккато я преболедувах тая мъка и мокрите сънища по WRX-и и STi-ки
![]()
Харесвам ги, уважавам ги, но нямат място в темата просто
madafaka_donkele написа:Aко ми кажеш кое перманентно щар по щар не харчи много че си го вземем![]()
Идеята беше, че харчат доста като за вървежа си ... точно тия атмосферните и невървящи, за газ също са драматични
иначе си прав и никъде не съм казал, че има икономично 4х4 ...
Темата не е за икономична кола така или иначе ... Но пък Дъстъра може да излезе на сцената всеки момент
Mи споменава се субару, пишем за субару. Споменава се, че много гори, пишем що гори и т.н. Хем така, па после що така


Всичко атмосферно дето не е редово 'арчи много. Дали боксер, дали V, няма значение. И всяко, дето е различно от редови е по-чупливо и по-скъпо, щото всичко му е по-сложно, отколкото на редовия. А такова хем да върви, хем да не гори нЕма. Както казах и преди - нечупещо се пак нЕма.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на комби
Честно казано BMW с xDrive си е направо негорящо в сравнение със Subaru със Symmetrical AWD. Като човек, зареждал дълго време и от двата вида животни го казвам съвсем отговорно.
BMW X3 2.0d 177коня автомат слиза до 5.8л/100км извънградско. По същия маршрут Forester 125 коня автомат е 11л/100км.
BMW X3 2.0d 177коня автомат слиза до 5.8л/100км извънградско. По същия маршрут Forester 125 коня автомат е 11л/100км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани