Избор на автомобил до 12-13 000лв
Модератор: Общи модератори
- nCuXoHeBpo3eH
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: CBR 900RR
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
1. Никога не купувай нов внос - винаги от собственик.
2. Не бързай и следи пазара.
3. Ако си нямаш понятие от автомобили - вземи някой който разбира или я закарай за проверка в сервиз на който имаш доверие.
Това са простичките правила при мен - досега работят.
2. Не бързай и следи пазара.
3. Ако си нямаш понятие от автомобили - вземи някой който разбира или я закарай за проверка в сервиз на който имаш доверие.
Това са простичките правила при мен - досега работят.

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
В Швейцария изпадат е61 с м57, че даже и фейсови, за 6-7000 франка. Никак не е невъзможно да се намери кола преди фейса, с хубаво оборудване и приличен пробег, за посочения бюджет. Колегата iliew в момента дава мн добра е60 с м54, автомат, hifi, пакети и комфортен салон, на 19-ки, като цената е 12600... Аз, когато стигна да сменям навеса, бих го попитал дали няма нещо предвид...
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Кви коли с история на тия години, че и най-масовия клас, я по-сериозно...
С едно елементарно е91 н47 ако се подходи ''както трябва'' от самото начало, ако ще и на 600к км да е може да се стегне за къси пари и да кара още няколко пъти по 100к км с рециклиране на нещо тук-там.
Най-любимо ми е като чуя, че на някоя й е взета душата
Тия коли душа нямат, имат отделни елементи, събрани в едно цяло и работещи. Нещо като издъхне - подменя се и пак в боя. Като издъхнат 3-4-5 неща - сменяш и пак в боя.
Набележи някой регион с автокъщи, обиколи 10 такива и вземи най-запазения кош, свали му мотора на земята и го обикали отвсякъде - вериги, филтри, масла, рециклираш стартер, генератор, миеш радиатори и събираш всичко обратно. После караш 100к км и наново. Една кола колкото ръце е сменила, толкова пъти някой е вдъхвал в нея ресурс от който е черпил и така докато купето не се сгъне на две.
Провери си реално цените на вериги за Н47, ама не от форумните специалисти. Разпитай из града майсторите кой за колко ще се навие да ги смени и да държи колата 4-5 дена в сервиз докато свършиш другите неща и скачай в боя, не е толкова скъпо колкото си мислиш, а цените на фейсовите е91ци са паднали значително последните години.
Избягвай тия с изкуствената кожа, или ако вземеш се приготви да сменяш салон или да караш с някви покривала, т'ва е нЕма такава отврат...

С едно елементарно е91 н47 ако се подходи ''както трябва'' от самото начало, ако ще и на 600к км да е може да се стегне за къси пари и да кара още няколко пъти по 100к км с рециклиране на нещо тук-там.
Най-любимо ми е като чуя, че на някоя й е взета душата

Тия коли душа нямат, имат отделни елементи, събрани в едно цяло и работещи. Нещо като издъхне - подменя се и пак в боя. Като издъхнат 3-4-5 неща - сменяш и пак в боя.
Набележи някой регион с автокъщи, обиколи 10 такива и вземи най-запазения кош, свали му мотора на земята и го обикали отвсякъде - вериги, филтри, масла, рециклираш стартер, генератор, миеш радиатори и събираш всичко обратно. После караш 100к км и наново. Една кола колкото ръце е сменила, толкова пъти някой е вдъхвал в нея ресурс от който е черпил и така докато купето не се сгъне на две.
Провери си реално цените на вериги за Н47, ама не от форумните специалисти. Разпитай из града майсторите кой за колко ще се навие да ги смени и да държи колата 4-5 дена в сервиз докато свършиш другите неща и скачай в боя, не е толкова скъпо колкото си мислиш, а цените на фейсовите е91ци са паднали значително последните години.
Избягвай тия с изкуствената кожа, или ако вземеш се приготви да сменяш салон или да караш с някви покривала, т'ва е нЕма такава отврат...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
grkv написа:Кви коли с история на тия години, че и най-масовия клас, я по-сериозно...![]()
Коли с история са по-скоро в диапазон 25-30к и нагоре. Останалото е малко като с бастуна в багажника. Има и такива, ама не всеки ги е виждал.

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
don_gori написа:Bogat-Beden написа:Да ти кажа, шансът да попаднеш на кош е 95 процента, независимо от цената и марката...
Това е пазарът у нас просто...
Това са приказки тип "махленски" , едната крайност е реалните 120 000 км и бастуна в багажника , другата е че 95% от колите на пазара не стават
Махленски може ти пред блока с бабите да си разтягаш, аз съм реалист и обективен човек, ти ако искаш да залъгваш себе си, не залъгвай другите поне
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Bogat-Beden написа:аз съм реалист и обективен човек
Може и да си, по принцип, но в момента изглеждаш наивен. Несериозно е да твърдиш какъв е 95% от пазара унас.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Ако търсиш надеждност - виж какво има върнато по вносителите за тези пари
Преди няколко години брат ми си купи Фокус с 1г гаранция от Мото Пфое за тези пари. Верно, ниско ниво на оборудване, но има всичко необходимо и вече няколко години почти никакви разходи.

Never mistake motion for action...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Подкрепям за Фокус 3 ФЛ. По възможност комби, доста по-голямо е от хеча. Най-масов е 1.0т мотора със 100кс, ръчка и най-ниско ниво на оборудване. Задоволително е, шасито е отлично настроено, интериора добър, кутия с точни предавки, но само 5!? При 125кс мотора са 6бр. Може да с е намери нещо на 100к км на 5г и за около 11-12 директно от дилърството... ама наиситна са много голи, ако обичаш екстри, изобщо няма да ти хареса.
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Bogat-Beden написа:аз съм реалист и обективен човек, ти ако искаш да залъгваш себе си, не залъгвай другите поне
И с кое съм залъгал другите ? С това че е добре да си търси кола със сервизна история или с твоята идея, че 95% от колите у нас са кошове ?
В този ценови диапазон колите които гледа колегата са около 2010 година и нагоре, напълно реално е тази кола да има история все пак е 10 годинишна

Фокус 3 няма как да се сравни като пространство с Мондео, Акорд или Мазда 6, може би е на нивото на Е90, за семейна кола си е малко тесничка.
Може колегата също да потърси по тукашните оказиони

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Ако е Форд, то задължително да е Мондео. Фокус не искам, не е лоша колата, но не е това което искам.
Е90 не е голяма кола, но като размер ми е напълно достатъчна. Не държа чак толкова на огромните размери. Мондеото е много голяма кола, не съм много сигурен, но е по-голяма дори и от е60 като пространство вътре. Но не това е водещото при избора.
За момента най-много следя обявите за фейслифтови е90/е91 и Хонда Акорд, но избора не е много голям за съжаление....
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Е90 не е голяма кола, но като размер ми е напълно достатъчна. Не държа чак толкова на огромните размери. Мондеото е много голяма кола, не съм много сигурен, но е по-голяма дори и от е60 като пространство вътре. Но не това е водещото при избора.
За момента най-много следя обявите за фейслифтови е90/е91 и Хонда Акорд, но избора не е много голям за съжаление....
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
bavaromobila написа:Ако е Форд, то задължително да е Мондео. Фокус не искам, не е лоша колата, но не е това което искам.
Е90 не е голяма кола, но като размер ми е напълно достатъчна. Не държа чак толкова на огромните размери. Мондеото е много голяма кола, не съм много сигурен, но е по-голяма дори и от е60 като пространство вътре. Но не това е водещото при избора.
За момента най-много следя обявите за фейслифтови е90/е91 и Хонда Акорд, но избора не е много голям за съжаление....
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Фокус Комби 3 е 17см по-дълъг от хечбек и като вътрешни размери е малко над Е91. Много по-нисък клас кола, но може да се намери на изключително изгодна цена , на реален пробег и история. Не искам повече да рекламирам Форда хаха
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
grkv написа:Кви коли с история на тия години, че и най-масовия клас, я по-сериозно...![]()
С едно елементарно е91 н47 ако се подходи ''както трябва'' от самото начало, ако ще и на 600к км да е може да се стегне за къси пари и да кара още няколко пъти по 100к км с рециклиране на нещо тук-там.
Най-любимо ми е като чуя, че на някоя й е взета душата![]()
Тия коли душа нямат, имат отделни елементи, събрани в едно цяло и работещи. Нещо като издъхне - подменя се и пак в боя. Като издъхнат 3-4-5 неща - сменяш и пак в боя.
Набележи някой регион с автокъщи, обиколи 10 такива и вземи най-запазения кош, свали му мотора на земята и го обикали отвсякъде - вериги, филтри, масла, рециклираш стартер, генератор, миеш радиатори и събираш всичко обратно. После караш 100к км и наново. Една кола колкото ръце е сменила, толкова пъти някой е вдъхвал в нея ресурс от който е черпил и така докато купето не се сгъне на две.
Провери си реално цените на вериги за Н47, ама не от форумните специалисти. Разпитай из града майсторите кой за колко ще се навие да ги смени и да държи колата 4-5 дена в сервиз докато свършиш другите неща и скачай в боя, не е толкова скъпо колкото си мислиш, а цените на фейсовите е91ци са паднали значително последните години.
Избягвай тия с изкуствената кожа, или ако вземеш се приготви да сменяш салон или да караш с някви покривала, т'ва е нЕма такава отврат...
И тдс-а е така. 600к км без проблем и после капачката за маслото се развива заедно с главата

По въпроса за кошовете и 95-те % според мен се получава от друго това мнение у хората. Вкарват се боклуци купени на килограм от някъде и се маскират на коли то е ясно. Обаче има и много читава стока която е доста над 5%. Е да ама що да дам примерно 25000 лв за ... да речем мерцедес W126 или W140 в наистина добро състояние, като за тия пари имам познат дето продава леко ударенко GL500 с газчица дето кирчо ще го изпъне и от там се почва олеле, те само боклуци вкарват тука нищо не става от тях и т.н.


ATR-42/72
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв

По действителен случай:
- Тия х3ки много се чупят ...
- Аз не съм имал някакви кой знае какви драми
Втори дубъл
- Брат ми има сервиз и много разбира.
Моята х3ка я направи от една горяла и една ударена


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Bavaromobila,
защо не се огледаш за Дачия?
Съмнявам се да успееш да намериш запазен бензинов Акорд 2,4 след 2009та година (8-ма генерация) за 11-12к лева, че да ти останат малко и за първоначалните разходи.
2.0 е много слаб двигател и категорично НЕ го препоръчвам. Най-вероятно ще гори повече от 2.4, но за сметка на това ще върви по-малко.
2.2 дизел може и да намериш за тези пари, но пак ще бъде с много неизвестни и по-скоро не бих препоръчал.
Ако искаш Акорд, съветът ми е да се огледаш за 7-ма генерация. За около 11 хиляди лева можеш да си вземеш хубав екземпляр фейслифт.
защо не се огледаш за Дачия?


Съмнявам се да успееш да намериш запазен бензинов Акорд 2,4 след 2009та година (8-ма генерация) за 11-12к лева, че да ти останат малко и за първоначалните разходи.
2.0 е много слаб двигател и категорично НЕ го препоръчвам. Най-вероятно ще гори повече от 2.4, но за сметка на това ще върви по-малко.
2.2 дизел може и да намериш за тези пари, но пак ще бъде с много неизвестни и по-скоро не бих препоръчал.
Ако искаш Акорд, съветът ми е да се огледаш за 7-ма генерация. За около 11 хиляди лева можеш да си вземеш хубав екземпляр фейслифт.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Избор на автомобил до 12-13 000лв
Една не лоша 60ка, поне по описание. Успех 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]