Крадат ли G класата?
Модератор: Общи модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Крадат ли G класата?
TNT написа:На Г класата няма и голямо производство поради абсурдните данни за вредни емисии, породени от абсурдните разходи на горивоКоето я прави по-скъпа и още по-ексклузивна. Аз съм карал само новата, Г500... ако парите нямат значение, не бих и обмислял друга джипка
Преди това, разбира се, бях с мнение, че е просто скъп кашон.
G500 си е и най-здравата и безпроблемна освен всичко.
Но са много тесни отвътре, включително за пътниците, което май ще ме откаже...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Крадат ли G класата?
ако държиш да стрелят по теб... това е колата! 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Крадат ли G класата?
ГЛ е много по-подходящ за семеен автомобил ако търсиш пространство и комфорт, неща които в поне по-старите геги ги няма.
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Крадат ли G класата?
terorero написа:ГЛ е много по-подходящ за семеен автомобил ако търсиш пространство и комфорт, неща които в поне по-старите геги ги няма.
Безспорно, но за теглене си трябва автомобил на рама! Поне за това eдва ли има две мнения, докато при проходимостта и с GL може да се оправи човек в зависимост от ситуацията!
Колегата всъщност не е споделял конекретно през какво мисли да минава, но беше споменавал някъде по другите теми, че има Джимни и Паджеро, което ме навежда на мисълта, че нещата са по-сериозни от преспи и някое заледено наклонче.

За спорадични ситуации СУВ-овете вършат работа да се качиш до тук и там, но кара ли се редовно извън пътя увисват зловещо.
Ходовата част и трансмисиите им са си пригодени за асфалт!
Говоря от челен опит с едни полуоски, едни тампони и едно кипнало масло в кутия на Мицубиши Аутлендър!

Паджерото(само на гуми, вс.останало СТОК) същите упражнения не ги усещаше дори!
Re: Крадат ли G класата?
empar написа:terorero написа:ГЛ е много по-подходящ за семеен автомобил ако търсиш пространство и комфорт, неща които в поне по-старите геги ги няма.
Безспорно, но за теглене си трябва автомобил на рама! Поне за това eдва ли има две мнения
Това колега е вярно като теглиш ремарке 7 тона и нагоре… за ремаркетата за които говориме тука 3-5 тона няма никакво значение с какво ги теглиш до колкото пише, че можеш. И като говориме за писане- глс е по- компетентен от гегата З теглене и мисля дори че има по- висок рейтинг.
Гегите общо взето не стават за нищо защото се преправяни от нещо дето служи само за едно нещо и то да е планинска коза за военни. От там комфорта, возията, динамиката и надеждноста особено за ценовия клас са под всякаква критика.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Крадат ли G класата?
Незнам защо така ги плюете тези Г-та. Аз познавам няколко човека ги карат от години и никой като гледам не мисли да ги маха. Много корави машини еле пък за оф-роуд. Естествено разните там 63амг, 65амг са мега безсмислени за този джип.
Re: Крадат ли G класата?
Г-то е ултимативният символ на просперитет, динамика, комфорт и т.н. са на втори план 

Re: Крадат ли G класата?
empar написа:terorero написа:ГЛ е много по-подходящ за семеен автомобил ако търсиш пространство и комфорт, неща които в поне по-старите геги ги няма.
Безспорно, но за теглене си трябва автомобил на рама! Поне за това eдва ли има две мнения, докато при проходимостта и с GL може да се оправи човек в зависимост от ситуацията!
Колегата всъщност не е споделял конекретно през какво мисли да минава, но беше споменавал някъде по другите теми, че има Джимни и Паджеро, което ме навежда на мисълта, че нещата са по-сериозни от преспи и някое заледено наклонче.
За спорадични ситуации СУВ-овете вършат работа да се качиш до тук и там, но кара ли се редовно извън пътя увисват зловещо.
Ходовата част и трансмисиите им са си пригодени за асфалт!
Говоря от челен опит с едни полуоски, едни тампони и едно кипнало масло в кутия на Мицубиши Аутлендър!![]()
Паджерото(само на гуми, вс.останало СТОК) същите упражнения не ги усещаше дори!
До колкото знам GL има с off road пакет и също има бавни и блокажи.
Едва ли ще е толкова проходим този рейс, като гегата дори и с off road пакета, но би трябвало да може да се кара извън пътя.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Крадат ли G класата?
grkv написа:Г-то е ултимативният символ на просперитет, динамика, комфорт и т.н. са на втори план
Познат има новата рс6,баща му си купи новото Г .Нашия като се метна на кубчето,уж да го прбва повече не погледна олимпядата.А е скромно момче,от време на време джитка с метро,на улицата ако го срещнеш никога няма да предположиш че баща му не си знае парите.
Явно не случайно Г класа няма аналог при никоя друга марка толкова дълго да се прави почти без промяна и толкова да държи цена. Даже дъщеря ми където е на 13 веднъж гледаме един кайен и едно кубче седят паркирани заедно и я питам кое ти харесва повече?И тя ми разправя без да се замисли мерцедеса

Re: Крадат ли G класата?
Преди години карах едно Г из БГ като си идвах там. За разбитите пътища е ОК, ама иначе си е пълно дърво... не виждам никакво удоволствие от шофирането, за човек свикнал с нормални автомобили. Абсурд за семеен автомобил, според мен. И за офроуд има по-удачни автомобили, както споменаха колегите.
За кражбите - откраднаха капака на резервната гума, който не е никак евтин всъщност
. Каско нямаше, но нищо друго не е пипано. Даже често е стоял отключен, понеже имаше проблем със заключването на предните врати от време на време.
Другото дразнещо беше, че полицаите постоянно го спираха за проверка, особено вечер... даже един път на извънградско един катаджия ни спря да пита колко харчи, че и той мислел да си купува
.
За кражбите - откраднаха капака на резервната гума, който не е никак евтин всъщност

Другото дразнещо беше, че полицаите постоянно го спираха за проверка, особено вечер... даже един път на извънградско един катаджия ни спря да пита колко харчи, че и той мислел да си купува

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Крадат ли G класата?
Осрахме и тая тема, в която се търсеше информация за съвсем друго.
Колегата, който пусна темата очевидно е наясно защо G! Моите адмирации за избора.
Вярно, че не сме офроуд форум, но да се сравнява GL с G е несериозно! Не че едното или другото са лоши автомобили - просто са толкова различни, че само общият производител и тук там някой ДВГ ги свързва!
alx бих го попитал кога е виждал 6 тонно ремарке(че нали над 7 само...) закачено за самоносещ кросоувър.
Даже бих се радвал да видя снимка на подобна композиция, пък биля тя е от нета свалена!
Колегата, който пусна темата очевидно е наясно защо G! Моите адмирации за избора.
Вярно, че не сме офроуд форум, но да се сравнява GL с G е несериозно! Не че едното или другото са лоши автомобили - просто са толкова различни, че само общият производител и тук там някой ДВГ ги свързва!
alx бих го попитал кога е виждал 6 тонно ремарке(че нали над 7 само...) закачено за самоносещ кросоувър.



Даже бих се радвал да видя снимка на подобна композиция, пък биля тя е от нета свалена!
Re: Крадат ли G класата?
empar написа:Осрахме и тая тема, в която се търсеше информация за съвсем друго.
Колегата, който пусна темата очевидно е наясно защо G! Моите адмирации за избора.
Вярно, че не сме офроуд форум, но да се сравнява GL с G е несериозно! Не че едното или другото са лоши автомобили - просто са толкова различни, че само общият производител и тук там някой ДВГ ги свързва!
alx бих го попитал кога е виждал 6 тонно ремарке(че нали над 7 само...) закачено за самоносещ кросоувър.![]()
![]()
![]()
Даже бих се радвал да видя снимка на подобна композиция, пък биля тя е от нета свалена!
7 тона - 3175kg
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Крадат ли G класата?
alx написа:empar написа:Осрахме и тая тема, в която се търсеше информация за съвсем друго.
Колегата, който пусна темата очевидно е наясно защо G! Моите адмирации за избора.
Вярно, че не сме офроуд форум, но да се сравнява GL с G е несериозно! Не че едното или другото са лоши автомобили - просто са толкова различни, че само общият производител и тук там някой ДВГ ги свързва!
alx бих го попитал кога е виждал 6 тонно ремарке(че нали над 7 само...) закачено за самоносещ кросоувър.![]()
![]()
![]()
Даже бих се радвал да видя снимка на подобна композиция, пък биля тя е от нета свалена!
7 тона - 3175kg
Май бъркаш сметката тон/паунд
1 тон е 1000кг или 2204lbs. В случея 7 тона са 15432lbs за което колегата е прав че няма как да теглиш със СУВ без значение дали е самоносещо или рама и си е територия за Heavy Duty пикапите.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Крадат ли G класата?

Иначе като динамика не са нищо особено, няколко пъти съм се закачал с тези с големите мотори с моя буркановоз


Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Крадат ли G класата?
Неееееееее, вие шмъ убийти!
Тухла четворка, с тегло от почти 3 тона, на рама, с ДВА цели моста и три механични dog-clutch блокажа(извинявам се, но не знам как е на български) - Каква динамика, какъв комфорт, каква икономия бе хора???
За надеждността дори няма да коментирам бисерите!
Неслучайно въпросното G се произвежда 40 години под един и същи заводски индекс на МБ(463 мисля) и неслучайно е един от най-слабо обезценяващите се модели изобщо на пазара!
Очевидно повечето хора тук не са слизали от асфалта за повече от 50 метра чакълест път и най-добре да се затвори тая тема, че се пишат откровени небивалици вече!
За сметките и тегленето и метрични/имперски единици вече тотално изгубих какво искаше да каже alx-а!



Тухла четворка, с тегло от почти 3 тона, на рама, с ДВА цели моста и три механични dog-clutch блокажа(извинявам се, но не знам как е на български) - Каква динамика, какъв комфорт, каква икономия бе хора???
За надеждността дори няма да коментирам бисерите!
Неслучайно въпросното G се произвежда 40 години под един и същи заводски индекс на МБ(463 мисля) и неслучайно е един от най-слабо обезценяващите се модели изобщо на пазара!
Очевидно повечето хора тук не са слизали от асфалта за повече от 50 метра чакълест път и най-добре да се затвори тая тема, че се пишат откровени небивалици вече!
За сметките и тегленето и метрични/имперски единици вече тотално изгубих какво искаше да каже alx-а!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани