Бензинови двигатели с директно впръскване
Модератор: Общи модератори
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Аз лично съм сменявам 1 единствена дюза при N55 в F30, но колата се караше с по 2 октан буустера на резеорвар и може да е от това, за сметка на това няколко десетки при N54. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
empar написа:Kroki написа:...И аз такива наблюдения имам, че N55 са си доста корави. Евентуално едни соленоиди за управление на турбото и вече бобини и свещи.
Откъм инжектори и горивни помпи как е положението(сравнено с N54 примерно) ако имаш наблюдения над повече автомобили и/или такива с по-висок пробег?
Няма кой знае какви драми, поне от това което съм чел по американските форуми, а и от контакти с хора каращи коли с N55. А също да се има предвид че поне в щатите това е най разпространения двигател за времето си, над 50% от F10-ките и над 90% от Х5-ците през годините когато е бил актуален са именно с N55. Единствено водната помпа както спомена и колегата по горе че я сменял е проблематична, но тя не е само за N55 а и за другите модификации през същите години, освен това съм чел че след фейс лифта е модифицирана и като че ли проблемите са изчистени.
P. S. По горе гледам че се коментира честата смяна на коли, та лично аз гледам повечето от моите да ги взимам на около 2.5 -3 години и до 30к мили и като ги карам още толкова ги разкарвам с цел най-малко обезценяване иначе това със смяната на 6 месеца както някой бе писал просто не излиза сметката.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Аз водната помпа я смених на 140к. км. Беше оригиналната и не беше сменяна преди това. Общо взето не е кой знае каква драма. Колата не ме остави на път, а просто почна да работи на по ниска температура и да включва доста често перката от пред на максимални обороти. Карах я така няколко дни. Смяната с оригинална и труда ми излезе 1200лв.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
по-назад в темата се пише ,че е страшно v8 на сув.Ами не е.Всичко е заблуда.Карам х5 е70 4.8i 355 ps.
Карам го вече 110 000.Никога досега не съм слагал друг бензин освен maxx motion 100 октана на омв.
Нито веднъж не съм зареждал 95.
Смесения рарход е 13-14 /100
И на колонка и на борд пак толкова.За вървене и звук няма да говоря.
Никога няма да помисля за дизел.
И аз обмислям F15 s n55 поради причината,че n63 не става.Другата опция е f86
Карам го вече 110 000.Никога досега не съм слагал друг бензин освен maxx motion 100 октана на омв.
Нито веднъж не съм зареждал 95.
Смесения рарход е 13-14 /100
И на колонка и на борд пак толкова.За вървене и звук няма да говоря.
Никога няма да помисля за дизел.
И аз обмислям F15 s n55 поради причината,че n63 не става.Другата опция е f86
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
dentamed написа:по-назад в темата се пише ,че е страшно v8 на сув.Ами не е.Всичко е заблуда.Карам х5 е70 4.8i 355 ps.
Карам го вече 110 000.Никога досега не съм слагал друг бензин освен maxx motion 100 октана на омв.
Нито веднъж не съм зареждал 95.
Смесения рарход е 13-14 /100
И на колонка и на борд пак толкова.За вървене и звук няма да говоря.
Никога няма да помисля за дизел.
И аз обмислям F15 s n55 поради причината,че n63 не става.Другата опция е f86
В Ф15-ката ще ти липсва много V8-ка

- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
знам.Толкова да го харесвам тоя мотор.Смених му гумичките на клапаните без да свалям главите.Веригите,оптегачи и успокоители.
Не гори масло.Гори прилично.Но всяко нещо старее.Няма как да го карам вечно.Искам пак v8 в f15 f16 обаче n63 е много зле.Дизел не искам.И другата опция е n55.Искам f85 f86.Мисля,че s63 е доста подобрен n63 ама може да се вкарам в голям филм.Проблема е,че няма майстори за тоя мотор.
Всички ли n55 горят масло?
И от кокво е разхода?Гумички или сегменти?
Не гори масло.Гори прилично.Но всяко нещо старее.Няма как да го карам вечно.Искам пак v8 в f15 f16 обаче n63 е много зле.Дизел не искам.И другата опция е n55.Искам f85 f86.Мисля,че s63 е доста подобрен n63 ама може да се вкарам в голям филм.Проблема е,че няма майстори за тоя мотор.
Всички ли n55 горят масло?
И от кокво е разхода?Гумички или сегменти?
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Чак па да няма майстори.. Всичките двигатели са хубави, като са на малко км.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Ако можеш си вземай s63, пък недай си боже се счупи, има кой да го прави, спокойно. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
dentamed написа:Всички ли n55 горят масло?
И от кокво е разхода?Гумички или сегменти?
Не всички и като цяло не горят. Моята грам не сваля от смяна до смяна. Сега има няколко подробности, като това че колата е на 80к км, не знам като стане на 200к км какво ще е положението. Другото е че аз масло сменям задължително на 5к мили, което е около 8к км а не на предписаните 10к мили или една година, което първо настъпи. Незнам как може БМВ на два различни континента да има различни критерии относно интервалите на смяна на маслото за едни и същи коли, но това с 30к км е един изключително велик европейски булшит. Освен това на моята кола когато тръгвам на някъде докато не достигне работна температура не я натискам повече от 2000 оборота особено зимния период, то не че при мен температурите падат под 5 градуса или ако въобще стане е няколко дни в годината и то предимно от късно през ноща до ранна сутрин а през деня пак качват над 10 градуса. Общо взето над 5000 оборота почти не помня някога да съм я издевателствам.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
peshehodetz написа:Незнам как може БМВ на два различни континента да има различни критерии относно интервалите на смяна на маслото за едни и същи коли, но това с 30к км е един изключително велик европейски булшит.
Абсолютно, точно за това май май ще си докарам следващата кола от северна америка. И аз точно към N55 съм се насочил, искам да покарам и аз безин един път в живота, не съм имал лична кола до сега различна от печка

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
S63 е доста сходен с N63, ама... не е баш същото... има видими разлики, в някои конкретни неща, което е и много важното в случая... макар че използва същите "пикливи" (буквално и преносно) инжектори, които обаче в последен индекс уж вече са ОК... аз при мен до последно ги проверявах на всеки 3 месеца... за всеки случай... 
Препоръчвам Е70/71 със S63... фън-а е голям

Препоръчвам Е70/71 със S63... фън-а е голям

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Стига, че се размечтах, а реалността е доста по-тракаща и маломощна за мен поне 

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
dentamed написа:знам.Толкова да го харесвам тоя мотор.Смених му гумичките на клапаните без да свалям главите.Веригите,оптегачи и успокоители.
Не гори масло.Гори прилично.Но всяко нещо старее.Няма как да го карам вечно.Искам пак v8 в f15 f16 обаче n63 е много зле.Дизел не искам.И другата опция е n55.Искам f85 f86.Мисля,че s63 е доста подобрен n63 ама може да се вкарам в голям филм.Проблема е,че няма майстори за тоя мотор.
Всички ли n55 горят масло?
И от кокво е разхода?Гумички или сегменти?
Тогава варянта ти е карай си Е70-ката докато събереше пари за G05 ... там уж е ревизия на N63 дето всичко й оправено и била желязна

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Като слушам тук за н55 ще излезе, че е най-здравия мотор. Брат ми го смени на 80 хиляди, ама айде, той може да е бил късметлия, но още колко 'късметлии' му звъняха после като пусна стария на части.. чак се учудих колко н55 има в София. А как се 'ремонтират'.. жална им майка на следващите собственици..
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Бензинови двигатели с директно впръскване
Съдбата обича смелите.Може и да заложа на S63.
Поне като има проблеми да са големи
Дюзите четох,че уж по-новите са подобрени.
G05 G06 са супер опция ама не ми е по джоба все още.Като паднат малко тогава.
Питах за пълната ревизия на S63b44tu.
Частите оригинални са 6666.93 лв.
Труда все още незвам.Тук влизат всички гарнитури,вериги,успокоители,оптегачи,гумички клапани,лагери основни и биелни,сегменти, 2бр лагер главини предни,болтове и т.н.
Което не е много като се има предвид,че аз дадох 5000 само за гумички , вериги,успокоители и оптегачи.Без сваляне на главите.Това с труда де.Ама мотора го вадиха надолу заедно с кутиятя.
Поне като има проблеми да са големи

Дюзите четох,че уж по-новите са подобрени.
G05 G06 са супер опция ама не ми е по джоба все още.Като паднат малко тогава.
Питах за пълната ревизия на S63b44tu.
Частите оригинални са 6666.93 лв.
Труда все още незвам.Тук влизат всички гарнитури,вериги,успокоители,оптегачи,гумички клапани,лагери основни и биелни,сегменти, 2бр лагер главини предни,болтове и т.н.
Което не е много като се има предвид,че аз дадох 5000 само за гумички , вериги,успокоители и оптегачи.Без сваляне на главите.Това с труда де.Ама мотора го вадиха надолу заедно с кутиятя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани