Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
А защо пише бензинови? 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Kroki написа:А защо пише бензинови?
Ходи питай тоя дето е пуснал обявата "защо бензинови"


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
пак поредния смях




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
тия тирове големи бегачки ще излезнат - 330 к.с. 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
///sasho написа:тия тирове големи бегачки ще излезнат - 330 к.с.


- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Вече има много тирове и товарни дизелови на газ и на метан ,но не се сещам как беше съотношението дизел -метан май беше 70 % метан на 30 дизел като разход
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:///sasho написа:тия тирове големи бегачки ще излезнат - 330 к.с.
Volvo направиха 750... без ремарке замислят голяма част от колите по светофарите.
Мойте Volva са по 420 и когато са празни ще опънат бая малолитражки....

Иначе Volvo изкараха FH 16 с 750 к.с. и 3550 Нм...
Но вече има и FH 800...


И макар да съм фен на volvo trucks не може да се отрече Skania R1000 (1000hp)

На живо е нещо уникално,даже тук вече имало 2-броя но лично не съм ги засичал...
Така се карат мойте камиони...


П.П Ако някой не вярва снимам и шайбата..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:
П.П Ако някой не вярва снимам и шайбата..
А онея с оранжевите дачии като те спрат и видят шайбата кво правим

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Преговаряме. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...![]()
Камионите нямат ли система или там каквото е, което да подгрява нафтата предварително?

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Mad Max. написа:boksioraE39 написа:acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...![]()
Камионите нямат ли система или там каквото е, което да подгрява нафтата предварително?
Един от мойте има,другите два не..
Попринцип на повечето волва,един от ауспусите е умишлено сложен на 2см от резервоара и го загрява...
Нафтата в резервоара не може да замръзне,проблема става в филтъра...

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:Mad Max. написа:boksioraE39 написа:acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...![]()
Камионите нямат ли система или там каквото е, което да подгрява нафтата предварително?
Един от мойте има,другите два не..
Попринцип на повечето волва,един от ауспусите е умишлено сложен на 2см от резервоара и го загрява...
Нафтата в резервоара не може да замръзне,проблема става в филтъра...
Днеска да си карал по магистрала Люлин, че обсъждахме, как само в България, тир може да кара с 120-130+
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
BaDxBoY написа:
Днеска да си карал по магистрала Люлин, че обсъждахме, как само в България, тир може да кара с 120-130+
Повярвай ми ,не е само в България. Из Сърбия и Словения и тировете и автобусите цепкат яко с по 120-130~ ,рейсовете и с повече

- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Лично аз и баща ми ни изпревари автобус Kassbohrer Setra с 150.. онемях... относно темата... ами, определено ако ще си зимам БМВ за първа кола ще е бензиново. Дизел ще си взема като се задомя.. тегав ми идва.. въпреки че всеки ден се возя в 3.0d...
Последна промяна daniel_e30 на 06 Авг 2013, 11:22, променена общо 1 път

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Започнахте да се отклонявате от темата 

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани