Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
мдааа темата наистина е доста обширна, но пак хората успяха да се отдалечат от заглавието
иначе клиповете с 335i vs. 335d са много добри. и двата мотора са страхотни и сами по себе си инженерно постижение на BMW с множество престижни награди.
да, наистина 335i е по-бързо спрямо 335d. ремапнати вече може би са по-изравнени като сила, но зависи и от самия ремап. 335d с агресивен ремап си минава на магистралата покрай E92 M3 без проблеми...пернишкото 335d, което е даде 12.9/400м го мапнаха в MADness Motorsport на 370 коня и над 700НМ...сега даже му чакат хибридните турбини от Португалия и работата съвсем ще избруталее...въпреки всичко М Power си е М Power!!! няма две мнения в това и няма смисъл да се спори...
моторите на 335i и 335d примерно са доста "сложни" като технология. ако преди години това беше характерно за дизелите, сега и бензинките с директното впръскване са с почти идентични компоненти...1-2 турбини, рейки на високо налягане, помпи за високо налягане и т.н.
и разбира се накрая - 335i ДА с двете ръце ама НЕ на ГАЗ
директно впръскване на горивото......някой ще каже газов инжекцион с течна фаза...ти дай 4-5 бона за газ пък, чакай икономия...да не говорим за проблемите, които ще се появят с омаскаряването на газ на този брилянтeн 3 литров турбо/битурбо бензинов 6-так...съвременните мощни бензинови турбо мотори и газ не вървят ръка за ръка, но това никой не го споменава, понеже автопарка в България не е от най-съвременните и въпросът не стои на дневен ред. виж, атмосферките нямат проблеми било то и ML 63 AMG на метан...има и такива сладури в нашата родина
от години карам само дизели, не защото не харесвам бензинките, а защото карам много километри по магистралата и за капак искам динамика и разумен разход...ако си карах предимно градско 10-15 000км на година както повечето хора, със сигурност нямаше да се занимавам с дизели...така, че не разбирам спора за бензин/дизел...

иначе клиповете с 335i vs. 335d са много добри. и двата мотора са страхотни и сами по себе си инженерно постижение на BMW с множество престижни награди.
да, наистина 335i е по-бързо спрямо 335d. ремапнати вече може би са по-изравнени като сила, но зависи и от самия ремап. 335d с агресивен ремап си минава на магистралата покрай E92 M3 без проблеми...пернишкото 335d, което е даде 12.9/400м го мапнаха в MADness Motorsport на 370 коня и над 700НМ...сега даже му чакат хибридните турбини от Португалия и работата съвсем ще избруталее...въпреки всичко М Power си е М Power!!! няма две мнения в това и няма смисъл да се спори...
моторите на 335i и 335d примерно са доста "сложни" като технология. ако преди години това беше характерно за дизелите, сега и бензинките с директното впръскване са с почти идентични компоненти...1-2 турбини, рейки на високо налягане, помпи за високо налягане и т.н.
и разбира се накрая - 335i ДА с двете ръце ама НЕ на ГАЗ


от години карам само дизели, не защото не харесвам бензинките, а защото карам много километри по магистралата и за капак искам динамика и разумен разход...ако си карах предимно градско 10-15 000км на година както повечето хора, със сигурност нямаше да се занимавам с дизели...така, че не разбирам спора за бензин/дизел...
Последна промяна bai_ILIA на 18 Авг 2013, 19:15, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Със всичко съм съгласен , ама това
- само със софтуер , точно никога ще мине покрай М3 , да не говори пък без проблеми ... особено по магистрала , където М3 спокойно си удря 310+ км/ч
335d с агресивен ремап си минава на магистралата покрай E92 M3 без проблеми...пернишкото
- само със софтуер , точно никога ще мине покрай М3 , да не говори пък без проблеми ... особено по магистрала , където М3 спокойно си удря 310+ км/ч
Последна промяна acho.rs на 18 Авг 2013, 18:58, променена общо 1 път
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Качете се и покарайте тоя прехвален дизел със скорости над двеста
.Мен не ме кефи определено все едно някой боинг излита ама с клизма .Не мисля че такъв ремапнат дизел може да изкара дълго време на максимален напън па и най кадърния мапер в БГ да го мапвал .

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:Със всичко съм съгласен , ама това335d с агресивен ремап си минава на магистралата покрай E92 M3 без проблеми...пернишкото
- само със софтуер , точно никога ще мине покрай М3 , да не говори пък без проблеми ... особено по магистрала , където М3 спокойно си удря 310+ км/ч
не уточних колега - на доускорение, на максимална най-вероятно си прав. от място работата е по-скоро с лек превес на М3. проблемът на дизела е сцеплението до към 100-120км/ч. така каза момчето, което мапва дизела и е карал Е92 М3 много пъти. отделно кара и най-бързото Е60 M5 V10 в България и тия неща кое колко върви са му част от работата, така че инфото е достоверно...
говорим за някакво доускорение 100-200км/ч примерно... и пак някой да не ме разбере грешно - Е92 М3 е много повече от всякакви други 3-ки бензинови, дизелови, газирани или метанолови. не се захващайте за примера с назобеното 335д и Е92 М3 - няма смисъл от излишни спорове. пределно ясно ми е за какво става на въпрос...
Jordana написа:Качете се и покарайте тоя прехвален дизел със скорости над двеста.Мен не ме кефи определено все едно някой боинг излита ама с клизма .Не мисля че такъв ремапнат дизел може да изкара дълго време на максимален напън па и най кадърния мапер в БГ да го мапвал .
много ясно, че е така колега. прав си. тия тунинг истории са малко екстремни на моменти и далеч не се гони максимална надеждност, когато се гонят резултати.
споменавам го просто като факт, то е близко да акъла, че колкото повече се бяга от фабричните стойности, толкова по-голям е риска от проблеми...
всеки нормален човек би предпочел М3-ката!!! дизели мизели не могат да се сравняват с ///M Power колкото и да вървят...
ПС - някой да каже нещо по въпроса с 335и на газ

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Eunos
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.04.2013
- Местоположение: Тука някъде
- Пол: Мъж
- Кара: е34
- Мечтае да кара: Eunos Cosmo
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Газ с течна фаза има слагана и на 8-цилиндрови двигатели с директно впръскване, друг е въпроса че е много пипкава и трудна работа, после настройки и т.н. Течната фаза прави газта студена и на хартия мощността дори трябва да се покачи спрямо бензина, но не съм наясно с колко. Който се интересува може да потърси из нет-а, има доста интересна информация.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Самата тема от линка не казва нищо повече от това което си говорим тука в нашия форум
Но все пак показва нещо интересно дори за мен като фен на газта.
Време е бензинджиите да попрочетат малко за Мки с газово а не всеки път да се спори за едно и също "що няма ?" или "селско ли е ?"
http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-m3#!P1030054
http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-e4 ... !BMW_E46_1
http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-53 ... engine_bay
и така нататък да не ги изреждам
Ами не е селско като е направено както трябва.


http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-m3#!P1030054
http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-e4 ... !BMW_E46_1
http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-53 ... engine_bay
и така нататък да не ги изреждам

Последна промяна Jordana на 18 Авг 2013, 21:51, променена общо 3 пъти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Jordana написа:Самата тема от линка не казва нищо повече от това което си говорим тука в нашия форумНо все пак показва нещо интересно дори за мен като фен на газта.
![]()
http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-m3#!P1030054
да, пише, че няква компания е разработила решение ама колко е приложимо и популярно за момента не се разбира.
това с М-ката вече е прекалено

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Много мъка има по тоя свят, много... И винаги адски съм се "кефел" с изтипосването на тия лайна върху еърбокса, в случая. Е като е М-ка, па скрий ги малко, поне да е красиво
Сложи там некви стойчици поне. Щях да кажа българска работа, ама хич не е такава 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Добре защо не сравнявате малко по-такива нормални коли втора употреба ?
Примерно е36 320и и 325 тдс .. Или 316и и 318тдс ..
Или пък е46 320д или 320и ..
Примерно е36 320и и 325 тдс .. Или 316и и 318тдс ..
Или пък е46 320д или 320и ..
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Защото там е ясно че дизела припада по разход и вървеж пред газов еквивалент.... По-новите дизели предлагат адекватен разход И вървеж, докато старите дизели са много далеч....



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
След поредните 1000км пътуване си формулирах още един отговор на въпроса от темата. Защото с всяко подаване на газ ме побиват тръпки... Вероятно ще мина на дизел, предвид накъде вървят технологиите, но ще се съпротивлявам колкото мога 

Never mistake motion for action...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
BaDxBoY написа:Добре защо не сравнявате малко по-такива нормални коли втора употреба ?
Примерно е36 320и и 325 тдс .. Или 316и и 318тдс ..
Или пък е46 320д или 320и ..
Че това нормални коли ли са , особено 316и и 318тдс

- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Кое по-точно не е нормалното на 318тдс. Икономичен мотор без претенции да е бърз или невероятно динамичен. То за мене е по-ненормално волана да ти излиза от "жабката" ма си трая нали? 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Boyadjiev написа:Защото там е ясно че дизела припада по разход и вървеж пред газов еквивалент.... По-новите дизели предлагат адекватен разход И вървеж, докато старите дизели са много далеч....
Е какво припада, с 316-318 няма вариант да направиш разход 8 в софия в силен трафик, докато 318тдс си го прави спокойно, зимата да не говориме дизела да вдигне макс до 9, а при бензиновите 12-13 си е напълно нормално.
А газифицираните такива ако се карат само в града особенно зимата разхода на газ+бензин пак е повече от колкото на дизела като пари

Имам ги и двете от доста дълго време та не е нужно друг да ми казва дали е така или не.
Газифицирането има смисъл само при големи разтояния тогава файдата се усеща, иначе на по 5км. в посока няма кой знае каква файда, като се сметне и разправиите които има всяка една газифицирана кола.... отива киро на кярия.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани