Трагедията с падналия самолет
Модератор: Общи модератори
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Трагедията с падналия самолет
Добре де,а дадоха ли доказателства на каква именно височина е летял пътническият самолет,преди да го свалят.
Знае се само че тези самолети летят на еди каква си височина,но в злополучният ден на каква височина е бил?
Знае се само че тези самолети летят на еди каква си височина,но в злополучният ден на каква височина е бил?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Трагедията с падналия самолет
Е.Димитров написа:Добре де,а дадоха ли доказателства на каква именно височина е летял пътническият самолет,преди да го свалят.
Знае се само че тези самолети летят на еди каква си височина,но в злополучният ден на каква височина е бил?
По-ниско е летял (по спомен 10 040м при обичайни 10 600) и по-северно от обичайният курс (по спомен пак 10-15км отклонение)
Последна промяна cod-cdbp на 05 Авг 2014, 17:24, променена общо 1 път

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Трагедията с падналия самолет
От украинското РВД са му наредили да слезе на 33000 фута - демек на най-ниската височина за полети на гражданската авиация. Ето и каква е била траекторията (с пунктир е официално обявения коридор, в който се е движил редовно дотогава):


Si non confectus, non reficiat.
Re: Трагедията с падналия самолет
Zagy написа:От украинското РВД са му наредили да слезе на 33000 фута - демек на най-ниската височина за полети на гражданската авиация. Ето и каква е била траекторията (с пунктир е официално обявения коридор, в който се е движил редовно дотогава):
което пак е 10к фута по-високо от практическия таван на "празен" су25. ако е със пълен боезапас - тавана на щурмовика е 16-17к фута.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Трагедията с падналия самолет
Това е ако няма кислородна система за пилота. Ако има - тавана е над 10км.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Трагедията с падналия самолет
Zagy написа:Това е ако няма кислородна система за пилота. Ако има - тавана е над 10км.
такова положение няма. винаги има кислородна система за пилота. иначе над 3500 метра оглупяваш.
ето ти данните на самолета от сайта на производителя:
http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/
7 километра е практическия таван ако е празен. ако носи боезапас - по-малко.
да не говориме че всеки пилот ще ти каже, че при полет близо до тавана на машината е невъзможно да насочиш носа нагоре без да да изгубиш управление (stall) на машината. а дори при това положение, да вкараш няколко снаряда от далече с траектория с нискоскоростните бордови оръдия- ей така- на око (щото мерниците са оптични)- забрави...
както казах- малки зелени човечета от космоса са го свалили...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Трагедията с падналия самолет
Маршрута се променя над Полша според тая карта, във въздушното пространство на Полша не направлява ли полското РВД?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Трагедията с падналия самолет
alx написа:...
Със същите двигатели са оборудвани и други руски самолети, които имат доста по-голям таван на полета. Отделно и западните експерти са на мнение, че СУ-25 може да се качи и по-високо от максималния таван по спецификации (по натовските стандарти жабешкия крак се качва до около 10км височина).
За полетната карта - сложих тая снимка просто като идея колко се е отклонил самолета от обикновенния си маршрут. Реално отклоняването е станало вече на границата между Полша и Украйна.
Si non confectus, non reficiat.
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Трагедията с падналия самолет
alx написа:Zagy написа:Това е ако няма кислородна система за пилота. Ако има - тавана е над 10км.
такова положение няма. винаги има кислородна система за пилота. иначе над 3500 метра оглупяваш.
ето ти данните на самолета от сайта на производителя:
http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/
7 километра е практическия таван ако е празен. ако носи боезапас - по-малко.
да не говориме че всеки пилот ще ти каже, че при полет близо до тавана на машината е невъзможно да насочиш носа нагоре без да да изгубиш управление (stall) на машината. а дори при това положение, да вкараш няколко снаряда от далече с траектория с нискоскоростните бордови оръдия- ей така- на око (щото мерниците са оптични)- забрави...
както казах- малки зелени човечета от космоса са го свалили...
Приказките са, че става дума за модернизиран Су-25, в украинското военно министерство са дали спецификите...
Без страх, без спирачка!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Трагедията с падналия самолет
Су25 има един куп модификации .От последните 7-8 години мисля че има някаква модификация която е със сменено всичко по щатното въоръжение и бордовите електроники с най съвременно отговарящо на съвременните изисквания за такъв самолет.Едва ли някой може категорично да го отрече и потвърди кой точно вариант на су25 е бил там .Качването на тая височина за тоя самолет не е невъзможно , а не се практикува и не е предвиден да бъде там което е съвсем различно.
П.П. изпревари ме със секунда
П.П. изпревари ме със секунда

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Трагедията с падналия самолет
Zagy написа:alx написа:...
Със същите двигатели са оборудвани и други руски самолети, които имат доста по-голям таван на полета. Отделно и западните експерти са на мнение, че СУ-25 може да се качи и по-високо от максималния таван по спецификации (по натовските стандарти жабешкия крак се качва до около 10км височина).
при реактивните двигатели тягата е един от факторите определящи тавана на самолета - геометрия на корпуса, крилете и теглото са не по-малко важни.
су25 е със тумански-195 двигатели които не се използват в други самолети защото са без афтърбърнър и не стават за други цели общо взето.
за тавана- аз смятам че информацията на сайта на производителя е най-достоверна. те имат най-голяма полза да надуват числата така или иначе, но са писали "7 км" празен. с ракети и 250 снаряда за 30мм оръдие - доста по-ниско (5 км).
по натовските стандарти тавана е същия- 23к фута което е 7 км...
а кой какво казал кое колко може да лети - на това не можеш да разчиташ. мисли със собствената си глава. така е най-сигурно.,
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Трагедията с падналия самолет
само не разбрах защо изтребителя трябва да е на същата височина като целта си, за да я порази с ракета...
и защо всички коментират СУ-25, като руснаците казаха, че предполагаемо е СУ-25, може и друг да е бил...
и защо всички коментират СУ-25, като руснаците казаха, че предполагаемо е СУ-25, може и друг да е бил...
Последна промяна Хаос на 05 Авг 2014, 19:31, променена общо 1 път
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Трагедията с падналия самолет
Украинските:
http://uos.ua/produktsiya/aviakosmiches ... a/84-cy-25
http://uos.ua/produktsiya/aviakosmiches ... a/84-cy-25
Практический потолок, м 7000-10000
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: Трагедията с падналия самолет
В задачата се пита, какъв е тоя обект на радара, дето изскача над 5000м в близост до самолета? Руснаците така и не казаха на брифинга, че това е точно СУ25!
Re: Трагедията с падналия самолет
Сондьора написа:Украинските:
http://uos.ua/produktsiya/aviakosmiches ... a/84-cy-25Практический потолок, м 7000-10000
не четеш вярната характеристика.... на практика тавана му като носи смислени неща е на половина
Макс. высота боевого применения 5000
ама остави това. ако украинците искаха да прехващат въздушна цел щяха пратят су-27 или там каквито изтребители имат.. а не летящ танк...
остави... жалко за хората.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани